بازدید 5347
سوژه

آیا استقلال قبل از اخراج شفر با استراماچونی توافق کرد؟

برخی روزنامه نگاران حوزه استقلال مدعی شده اند که این مربی حتی بازی های استقلال در چند هفته پایانی فصل از جمله بازی مقابل حریف اماراتی را در العین تماشا کرده است و یکایک بازیکن آبی پوش را به خوبی می شناسد!
کد خبر: ۹۰۲۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷ 31 May 2019

آندره آ استراماچونی مربی ایتالیایی که روز سه شنبه در ترکیه با مسئولان باشگاه استقلال وارد مذاکره شد و پیشنهادات خود را به استقلالی‌ها ارائه کرد اما منابعی غیررسمی مدعی اند که مدیران استقلال پیش از پایان فصل با او توفق کرده بودند!

به گزارش تابناک ورزشی، طبق اخبار رسمی این مربی ایتالیایی اطلاعاتی را از مسئولان باشگاه استقلال گرفت و رقم پیشنهادی خود را هم به فتحی و خطیر اعلام کرد که تقریبا مورد موافقت نمایندگان باشگاه استقلال قرار گرفت در همین حال برخی روزنامه نگاران حوزه استقلال مدعی شده اند که این مربی حتی بازی های استقلال در چند هفته پایانی فصل از جمله بازی مقابل حریف اماراتی را در العین تماشا کرده است و یکایک بازیکن آبی پوش را به خوبی می شناسد!

حالا گفته می شود استراماچونی با اطلاعاتی که از باشگاه استقلال گرفته موافقت ضمنی خود را برای حضور در ایران اعلام کرده و مسئولان استقلال هم شرایط این باشگاه و همچنین وضعیت این تیم در فصل اخیر را به وی توضیح دادند. استقلالی‌ها در این مذاکرات با مرد ایتالیایی به توافقات کلی رسیدند و تنها مساله‌ای که باعث شده تا این مربی ایتالیایی از استقلالی‌ها زمان بخواهد مشورت با همسرش است. این مربی از استقلالی‌ها فرصت چند روزه خواست تا با همسر خود مشورت کند و در صورت رضایت وی به استقلالی‌ها پاسخ نهایی را بدهد.

آیا استقلال قبل از اخراج شفر با استراماچونی توافق کرد؟

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل