بازدید 3874

ادعای جدید ترامپ: می‌خواهم با همه و حتی ایران خوب باشم!

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که در میان خبرنگاران در کاخ سفید حضور داشت، با تکرار ادعاهای پیشین خود مدعی شد که فشار بر ایران باعث ضعیف شدن آن‌ها شده است!
کد خبر: ۹۰۲۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۱ 30 May 2019

رئیس جمهور آمریکا بار دیگر مدعی آمادگی برای گفتگو و مذاکره با ایران شده است.

به گزارش تابناک به نقل از هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که در میان خبرنگاران در کاخ سفید حضور داشت، با تکرار ادعاهای پیشین خود مدعی شد که فشار بر ایران باعث ضعیف شدن آن‌ها شده است!

ترامپ همچنین در کمال تعجب ادعا کرد که ایران بدلیل اینکه ضعیف شده خواهان گفتگو و مذاکره است و او نیز برای این کار آماده است!

رئیس جمهور آمریکا که در میان خبرنگاران در محوطه باز کاخ سفید، گفتگو می‌کرد به روابط کشورش با چین و روسیه نیز اشاره کرد و با خوب توصیف کردن این روابط مدعی شد: من می‌خواهم با همه حتی با ایران کنار بیایم، ایران می‌خواهد صحبت کند و اگر ایران می‌خواهد گفت‌وگو کند، من هم حاضرم.

این نخستین بار نیست که ترامپ مدعی آمادگی برای گفتگو با ایران می‌شود.

از سال گذشته پس از خروج یکجانبه آمریکا از توافق هسته‌ای برجام، ترامپ به دفعات متوالی مدعی آمادگی برای گفتگو با ایران شده است.

این در حالی است که همزمان کاخ سفید با اعمال تحریم‌های سنگین مدعی فشار حداکثری بر ایران است.

ایران در واکنش اعلام کرده است که هرگونه مذاکره و گفتگو با دولت آمریکا بدلیل خروج یکجانبه این کشور از برجام، نقض تعهدات و همچنین سیاست‌های خصمانه ضد ایرانی منتفی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل