بازدید 42262

ناگفته‌های عجیب از زبان همسر اول نجفی

کد خبر: ۹۰۲۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷ 29 May 2019
همسر اول و دختر محمدعلی نجفی اطلاعاتی عجیب از یک سال گذشته وی و میترا استاد ارائه دادند.

رکنا نوشت: «همسر اول نجفی که از دستگیری شوهرش خیلی ناراحت بود، با تاکید بر این که آن‌ها از هم طلاق نگرفته و هنوز هم عاشقانه شوهرش را دوست دارد، گفت: من و همسرم ۴۲ سال با هم زندگی کرده‌ایم و هیچ مردی به مودبی ایشان ندیده‌ام.

وی افزود: شوهرم همیشه به من احترام می‌گذاشت. حتی برای سوار شدن به آسانسور ابتدا با احترام کناری می‌ایستاد تا من داخل بروم و بعد خودش همراهم می‌آمد.

این زن با ناراحتی ادامه داد: شوهرم ناگهان عوض شد. باور ندارم این اتفاق افتاده باشد. آرام‌تر از شوهرم کسی را سراغ ندارم او از وقتی با میترا استاد ازدواج کرد، دیگر مرد سابق نبود. دیگر اجازه نداشت به من و دخترش سر بزند. تحت فشار بود. حتی یک بار گفت: شاید برای خلاصی از رفتار‌های میترا مجبور به طلاق بشویم، اما دلش به این کار نبود میترا بار‌ها شوهرم را تهدید کرده بود به ما که خانواده‌اش هستیم اسید بپاشد و ضربه بزند و شوهرم برای این که ما در امان باشیم و حساسیتی وجود نداشته باشد، رابطه‌مان را قطع کرده بود.

وی افزود: در نامه‌هایی که به دخترم داده نوشته که مراقب مادرت باش! او مرد خوبی است و می‌دانم الان تحت چه فشار عصبی‌ای است. میترا یک سال فقط شوهرم را تهدید می‌کرد هنوز دلیلش را نمی‌دانم، اما از وضعیت شوهرم خیلی نگرانم او حقش این نبود مردی بزرگ با اخلاق که ناگهان عوض شد و به خودش لطمه بزرگی زد.»
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵۰
انتشار یافته: ۱۲
آفرین به این زن بزرگ!
نجفی گرفتار هوای نفس شد ... بر ماست که به دیده عبرت بنگریم... شاید برای ما هم این حوادث دور نباشد.. شیطان همیشه در کمین است . ابلیس قسم خورده ما هم قسم بخوریم که فریبش را نخوریم. یه لحظه غفلت سقوط آزاد از عرش به فرش را رقم خواهد زد.
آقای نجفی دیگه بیشتر از این حودت رو برای سیاست و حزب و فلان و بیسار فدا نکن. حقیقتها رو بگو، هرچند خودت هم تو اون منجلاب فرو رفته بودی. حقیقت رو بگو و پرده از تمام این فسادها بردار. دیگه چیزی برای از دست دادن نداری در این دنیا و یه آخرت برات مونده.هنوزم وقت داری که از بار گناهت کم کنی، هنوز هم خدا غفور و مهربانه، کاری به زبان ما مردم و دیگران و لعن و نفرین و اعدام و قتل نداشته باش. حرفت رو بزن
کجاش عجیییییییییب!!! بود؟؟؟
قصد توجیه کار آقای نجفی را ندارم ولی باید تحقیق کرد زمانی که آقای نجفی شهردار تهران بود و قصد افشای اختلاسهای کلان مافیای شهردار ی تهران را داشت، چه کسانی برای او پاپوش درست کردند و میترا استاد را زیر پای او قرار دادند و باعث استعفای او و بعد هم آبروی اورا بردند تا اینکه کار به اینجا کشید
پس مرض داشت زن دوم بگیره
آرام‌تر از شوهرم کسی را سراغ ندارم او از وقتی با میترا استاد ازدواج کرد، دیگر مرد سابق نبود...
شاعر یه چیزی تو این مایه ها میگه! عشق دم پیری بیاد سراغت ، رسوات میکنه !!!
آخیش طفلکی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! دروغ که شاخ و دم نداره
خدایا خودت واقعیت را نشان بده حق کسی پامال نشه اصل جریان معلوم نیست
خدا کنه ختم به خیر بشه. حیف چنین مردیه که تو این وضعیت گرفتار شده
مگر ایشان مجبور بودن زن دوم بگیرن؟!!!
آخی چه مرد خوبی، دلم سوخت. بدخواه ها این کارو کردن خودش نبوده!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل