بازدید 6806
۱

راهی برای کاهش هزینه روزمره خورد و خوراک

کد خبر: ۹۰۲۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲ 29 May 2019

این روزها برای بسیاری از افراد جامعه ما یافتن راهی برای کاهش هزینه‌های زندگی روزمره، تبدیل به یک دغدغه شده است. همه ما می‌کوشیم تا هوشمندانه هزینه کنیم. شاید اگر بخواهیم عمده هزینه‌های روزمره زندگی را بر شماریم به دو مورد می‌رسیم. هزینه مسکن و هزینه خوراک. در این میان هزینه غذا برای کارمندان یا افرادی که به هر دلیلی نیاز دارند یک یا چند وعده غذایی خود را بیرون از خانه میل کنند، بیشتر قابل لمس است. بنابراین یافتن راهی برای تهیه غذای ارزان برای آن‌ها اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

با این حال، همیشه راه‌هایی هست که می‌توان با استفاده از آن‌ها هزینه‌ها را کاهش داد. آگاهی از فناوری و استفاده از محصولات فناورانه یکی از این راه‌ها است.

بسته‌های چیلیوری :VIP

به تازگی چیلیوری به عنوان یکی از مهمترین سرویس‌های سفارش آنلاین غذا در ایران، برای کاربران خود بسته‌هایی را با نام چیلیوری VIP ارائه کرده است که کاربران می‌توانند با استفاده از آن تا 90.000 تومان تخفیف در سفارش‌ غذای خود دریافت کنند. پس با استفاده از این بسته‌ها می‌توانید بدون استفاده از کد تخفیف، تخفیف سفارش غذا را همیشه تجربه کنید. لازم به ذکر است که چیلیوری با بیش از 3000 رستوران در 22 شهر بزرگ ایران مشغول به فعالیت است.

تا ۹۰.۰۰۰ تومان تخفیف در بسته‌های چیلیوری VIP:

   %۲۰ تخفیف تا سقف ۳۰.۰۰۰ تومان سفارش در هر خرید
   ارسال رایگان سفارش‌ها تا سقف ۳۰۰۰ تومان در هر خرید
   پشتیبانی اختصاصی سفارش‌ها
   تعداد سفارش‌های این بسته: ۱۰ بار

اولین بسته معرفی شده چیلیوری، حاوی ۲۰% تخفیف تا سقف ۳۰.۰۰۰ تومان سفارش است که تا ۱۰ بار قابلیت استفاده دارد؛ بنابراین شما در هر سفارش می‌توانید تا ۶۰۰۰ تومان و در مجموع ۱۰ سفارش، ۶۰.۰۰۰ تومان تخفیف دریافت کنید. همچنین ارسال رایگان سفارش تا سقف ۳۰۰۰ تومان در هر سفارش هم یکی از مزیت‌های دیگر این بسته است. در نتیجه، تا ۳۰.۰۰۰ تومان نیز در هزینه ارسال سفارشات صرفه‌جویی خواهید کرد. پس با استفاده از این بسته‌ها می‌توانید تا ۹۰.۰۰۰ تومان تخفیف دریافت کنید.

یک مزیت مهم بسته‌های چیلیوری VIP، این است که شما پس از خرید آن، مشتری ویژه چیلیوری خواهید بود و در صورت تماس با چیلیوری به سرعت به درخواست‌های شما رسیدگی خواهد شد و در هیچ صف انتظاری قرار نخواهید گرفت.

چرا خرید بسته‌های چیلیوری VIP مقرون به صرفه است؟

اگرچه برای استفاده از این بسته‌های تخفیفی باید آن‌ها را خریداری کرد، اما با توجه به قیمت اندک این بسته‌ها، خرید آن‌ها کاملا مقرون به صرفه است.

قیمت اولین بسته چیلیوری VIP، ۱۹ هزار تومان است که البته فعلا با تخفیف ۵۰ درصدی ارائه می‌شود؛ بنابراین شما می‌توانید این بسته‌ها را با قیمت ۹ هزار و ۵۰۰ تومان تهیه کنید.

به این ترتیب می‌توانید ۹ هزار و ۵۰۰ تومان پرداخت کنید و در عوض برای ۱۰ سفارش خود، تا ۹۰.۰۰۰ تومان تخفیف دریافت کنید.

در نظر داشته باشید که از زمان خرید این بسته‌ها تنها ۱ ماه فرصت دارید که از مزایای آن استفاده کنید. بعلاوه پس از پایان یک بسته قادر خواهید بود مجدداً بسته‌های جدیدی را تهیه کنید و یا حتی می‌توانید چند بسته را به طور هم‌زمان خریداری کنید. فقط در نظر داشته باشید که مهلت استفاده از زمان خرید بسته‌ها محاسبه می‌شود.

در هر صورت، با توجه به افزایش هزینه خرید غذا در ماه‌های اخیر، چیلیوری امیدوار است با ارائه این بسته‌ها، کمی از هزینه سفارش غذا برای مردم کاهش یابد و در نتیجه بتوانند غذایی را که دوست دارند چه غذای سنتی ایرانی باشد و یا فست فود، با هزینه کمتری سفارش دهند.

در صفحه مربوط به بسته های چیلیوری VIP می‌توانید توضیحات تکمیلی و نحوه خرید این بسته‌ها را مشاهده کنید.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
یکی می مرد ز درد بی نوایی، یکی می گفت عمو زردک می خواهی؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی