بازدید 5015

هری کین گلزن تاتنهام به فینال اروپا مقابل لیورپول رسید

کد خبر: ۹۰۱۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰ 27 May 2019

هری کین، کاپیتان انگلیسی تاتنهام اعلام کرد مشکلی برای دیدار فینال لیگ قهرمانان برابر لیورپول نخواهد داشت.

به گزارش تابناک ورزشی، تاتنهام شنبه هفته بعد و در حساس‌ترین دیدار تاریخ خود در فینال لیگ قهرمانان در استادیوم واندا متروپولیتانو به مصاف لیورپول خواهد رفت و هری کین که از بازی رفت مرحله یک چهارم برابر سیتی به دلیل مصدومیت در ترکیب تیمش غایب بود، می‌تواند در بازی با لیورپول به میدان برود.

هری کین گفت: “در حال حاضر احساس بسیار خوبی دارم و از هفته قبل تمرینات گروهی خود را آغاز کرده ام. تاکنون هیچ مشکلی وجود نداشته است و در این هفته تلاش می‌کنم آمادگی بدنی خود را تا حد ممکن بالا ببرم.دیگر همه چیز به سرمربی بستگی دارد. همانطور که گفتم احساس خوبی دارم، اما مائوریتسیو پوچتینو شرایط را ارزیابی کرده و تصمیم می‌گیرد که آیا آماده هستم یا نه، اما تا اینجا که احساس خوبی دارم و آماده ام.

از زمان بازگشت به تمرینات در تمامی بخش‌ها شرکت داشته ام، اما از اینجا به بعد دیگر به نظر سرمربی بستگی دارد. داشتن فاصله سه هفته‌ای پس از پایان فصل تا فینال لیگ قهرمانان قطعا به بازگشت من کمک کرد و از زمانی که این اتفاق افتاد، من زمان برای آماده شدن برای فینال داشته ام. فرصت بیشتری برای ریکاروی نسبت به دیگر مصدومیت‌ها از ناحیه مچ پا داشتم و حالا آماده بازی کردن هستم. ”

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر