بازدید 7904

پیشنهاد‌ماموستا‌خدایی‌برای‌تقویت‌وحدت‌شیعه‌وسنی

کد خبر: ۹۰۱۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۰ 27 May 2019
امام جمعه سنندج گفت: باید همه مسئولان برای تقویت وحدت و یکدلی شیعه و سنی فرمایشات رهبر معظم انقلاب را فصل‌الخطاب قرار دهند.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، ماموستا عبدالرحمن خدایی ضمن محکومیت اهانت بی‌شرمانه مداح هتاک به مقدسات و باور‌های دینی اهل‌سنت اظهار داشت: همه ما علمای استان کردستان رفتار این مداح هتاک را به شدت محکوم کرده و انتظار می‌رود برای جلوگیری از ایجاد اختلاف و تفرقه میان برادران و خواهران شیعه و سنی از تکرار چنین اشتباهات و ساختارشکنی در صدا و سیما و جامعه خودداری شود.

وی از رئیس رسانه ملی و مسئولان قوه قضائیه بابت برکناری متولیان پخش این برنامه زنده تلویزیونی و احضار و بازجویی مداح توهین‌کننده به مقدسات اهل‌سنت قدردانی کرد و افزود: این حرکت در مقطع کنونی که کشور بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت اجتماعی است قابل تقدیر و خواستار برخورد جدی با عوامل دست‌اندرکار جهت تسکین روح جریحه‌دار شده جامعه اهل‌سنت هستیم.

امام جمعه سنندج با یادآوری فرمایشات گوهربار رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در دیدار با مردم استان کردستان تصریح کرد: خدشه‌دار کردن وحدت به بهانه شیعه و سنی، مزدوری دشمن و دشمنی با اسلام است.

دادستانی تهران: احضار مداح توهین‌کننده به اهل سنت

وی تاکید کرد: هر کسی وحدت ملی را به بهانه‌های مذهبی از جمله طرفداری از شیعه و سنی خدشه‌دار کند چه شیعه باشد و چه سنی، مزدور دشمن و دشمن اسلام است چه بداند چه نداند؛ بنابراین باید همه مسئولان برای تقویت وحدت و یکدلی شیعه و سنی فرمایشات رهبری را فصل‌الخطاب قرار دهند.

ماموستا خدایی با بیان اینکه وحدت و همدلی زمینه آفرینش قدرت و توانمندی در برابر دشمنان و ابرقدرت‌های جهانی است، گفت: باید برای حفظ انقلاب اسلامی وحدت میان شیعه و سنی روز به روز تقویت‌تر شود تا معاندان نظام نتوانند به اهداف شوم و پلید خود برسند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر