بازدید 30252
هزار و ششصد و شصت و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

خباز: برخی آرزوی سقوط دولت روحانی را دارند/حمایت غرضی از یک پیشنهاد روحانی/جلالی: رأی نیاوردن مطهری قابل پیش بینی بود/کنایه کرباسچی به عارف/پیشنهاد رئیس پدافند غیرعامل برای دلار

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: عراقچی هم به شایعه مذاکره با آمریکا واکنش نشان داد/احمد توکلی: به خاطر ایران باید با فساد جنگید/منفرد: زنجانی گفت: چهار وزیر پشت من هستند و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۰۱۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۹ 26 May 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

خبر اعدام زیر ۱۸ساله‌ها از گوشه و کنار به گوش می‌رسد

پروانه سلحشوری نماینده مجلس گفت: نمی‌توانیم بگوییم اعدام زیر ۱۸ سال رخ نمی‌دهد، زیرا اخبار آن از گوشه و کنار به گوشمان می‌رسد. مدتی است که ما تعدادی از نمایندگان در مجلس به دنبال تغییر این ماده و توقف کامل اعدام زیر ۱۸ ساله‌ها هستیم. این روز‌ها پرونده‌های اعدام زیر ۱۸ سال به دیوان عدالت اداری ارجاع داده می‌شود و این شخص قاضی است که درباره حکم شخص تصمیم می‌گیرد. من و تعدادی دیگر از نمایندگان مدتی است که به دنبال اصلاح این ماده و متوقف کردن کامل اعدام کودکان هستیم. متأسفانه چندان امیدی نیست، اعضای کمیسیون حقوقی که به طور کلی معتقدند اعدام کودک رخ نمی‌دهد و اغلب همکاران نیز می‌گویند شورای نگهبان با این اصلاح قانون موافقت نخواهد کرد. فقها در دین ما یکسان نظر نمی‌دهند، من امیدوارم بتوان ورود کرد و همان گونه بسیاری از مسائل مانند ازدواج کودک یا دوچرخه سواری زنان که فق‌ها ورود کردند، این مسائل هم متوقف شود.

در یک سال گذشته مردم چقدر گوشت خوردند؟

بر اساس نتایج این نظرسنجی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) که در روز‌های ۳۱ اردیبهشت و یکم خرداد سال ۹۸ به صورت تلفنی انجام شده ۲. ۷ درصد پاسخ‌دهندگان گفته‌اند که در یک سال گذشته هر روز گوشت قرمز مصرف کرده‌اند. نتایج نظرسنجی نشان می‌دهد ۳۴. ۹ درصد پاسخگویان در یک سال گذشته، چند روز در هفته، ۴۳. ۴ درصد شرکت‌کنندگان چند روز در ماه و ۱۴. ۲ درصد پاسخگویان چند بار در سال گوشت قرمز مصرف کرده‌اند. هم‌چنین این نظرسنجی بیانگر این است که ۴. ۷ درصد شرکت‌کنندگان در یک سال گذشته اصلاً گوشت قرمز مصرف نکرده‌اند و ۰. ۲ درصد شرکت‌کنندگان هم به این سؤال پاسخ ندادند./ایسنا

سهم فراکسیون‌ها از کرسی‌های هیأت‌رئیسه مجلس

در حالی که فراکسیون امید در سال گذشته پنج کرسی هیأت‌رئیسه را کسب کرده بود در اجلاسیه چهارم یک کرسی نایب‌رئیسی را از دست داد. در حال حاضر امیدی‌ها چهار کرسی در هیأت رئیسه دارند که سه کرسی مربوط به دبیران و یک کرسی نایب‌رئیسی است. مستقلین هم، چون اجلاسیه سوم توانستند چهار کرسی را تصاحب کنند. علی لاریجانی به عنوان رئیس، بهروز نعمتی و محمد آشوری به عنوان ناظران هیأت‌رئیسه و اکبر رنجبرزاده به عنوان دبیر چهار کرسی هیأت‌رئیسه مجلس را به خود اختصاص دادند. ولایی‌ها که در سال گذشته توانسته بودند سه کرسی هیأت‌رئیسه را تصاحب کنند، در آخرین سال مجلس دهم یک کرسی نایب‌رئیسی را علاوه به سه کرسی که پیش از این داشتند تصاحب کردند و اسدالله عباسی به عنوان ناظر و احمد امیرآبادی‌فراهانی و سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی به عنوان دبیر انتخاب شدند

باز هم کتک‌کاری در فوتبال بانوان!

ماجرا از این قرار است که در بازی دو تیم خلیج فارس شیراز و پالایش گاز ایلام که با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده شیراز به پایان رسید بین اعضای تیم‌ها و بازیکنان پالایش و حراست ورزشگاه محل برگزاری بازی، درگیری فیزیکی شکل گرفته است. حتی به گفته فاطمه حیاتی، سرمربی تیم ایلام، یکی از مردان حراست با مشت به شکم بازیکن این تیم می‌زند و این بازیکن راهی بیمارستان می‌شود. /ایسنا

ولنگاری در مداحی چگونه به وجود آمد؟

گلایه رهبر انقلاب در دیدار با شاعران و استادان زبان فارسی از صداوسیما به ‌خاطر ولنگاری زبانی و ساخت لفظی بسیار نازل بعضی از ترانه‌ها و پخش آن‌ها از صداوسیما در مجموعه‌های تلویزیونی، که گلایه بسیار درستی است، می‌تواند یک پیوست هم داشته باشد که مربوط به مداحی است. در گذشته، مداحی‌ها دارای سبک و سیاق خاصی بودند که هم از جنبه متن اشعار و هم از جنبه نوع نشستن و ایستادن و حرکات مداحان با ضوابط در خور شان مجالس و محافل مذهبی همراه بودند. با فاصله ‌گرفتن از دوران دفاع مقدس و به بهانه ضرورت تزریق شادی به جامعه، مداحانی پیدا شدند که با روی آوردن به سبک‌های مبتذل آنطرف آبی یا تقلید از آهنگ‌های ترانه‌های قبل از انقلاب، تلاش کردند مداحی‌ها را با سبک جدید ارائه نمایند. /روزنامه جمهوری

منفرد: زنجانی گفت: چهار وزیر پشت من هستند

جعبه سیاه اقدامات مجرمانه بابک زنجانی در دادگاه اظهار کرد: بابک زنجانی با من تماس گرفت و گفت، فکر نکن که با خراب کردن من می‌توانی خودت با شرکت نفت کار کنی. چهار وزیر و نمایندگان مجلس پشت من هستند. علیرضا زیباحالت منفرد در پنجمین جلسه محاکمه خود در پاسخ به اظهارات رسول کوهپایه‌زاده وکیل بابک زنجانی گفت: شرکت ایزو در بدو تأسیس با هدف ارسال حواله‌جات توسط اینجانب و حسابدارم معاذحسن تأسیس شد که هزینه آن را نیز خودم پرداخت کردم. وی با اشاره به سفر نماینده وزارت اطلاعات و نماینده حقوقی شرکت نفت به مالزی برای گرفتن اسناد این شرکت، افزود: این‌ها تأیید می‌کنند که این شرکت از ابتدای ثبت تاکنون به نام من و معاذ حسن بوده و اصلاً بابک زنجانی از ابتدا در آن دخیل نبوده است. زیباحالت‌منفرد با بیان اینکه بابک زنجانی مدتی بعد وارد مذاکره با شرکت نفت شد و با من تماس گرفت، افزود: او خواهان انتقال سهام شرکت ایزو به نام خودش بود تا بتواند مالکیتش براین شرکت را ثابت کند و ما هم طی مراجعه به ثبت اسناد رسمی مالزی طی دو وکالت نامه سهام و اختیارات شرکت را به زنجانی واگذار کردیم و خودم به ایران آمدم و تحویل دفتر زنجانی دادم.

احمد توکلی: به خاطر ایران باید با فساد جنگید

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کنار گذاشتن امر به معروف و نهی از منکر موجب بی‌عدالتی‌ها شده و وضع کنونی را ایجاد کرده است. احمد توکلی در مراسم گرامیداشت آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر سه نتیجه مهم از جمله آزادسازی شهر، برگشتن ورق جنگ و بازگشت روحیه مبارزان را در پی داشت. وی افزود: آزادسازی خرمشهر ١۵ هزار اسیر، تعداد زیادی تجهیزات جنگی و ارتقای دیپلماسی را برای کشور به ارمغان آورد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه خرمشهر‌ها را کسانی تصرف کرده اند که به بی‌عدالتی دامن می‌زنند، تصریح کرد: الگو‌های نادرست اتخاذ شده، بی‌عدالتی و فساد خرمشهر‌های دیگری در ایران است که باید آزاد شوند. وی با بیان اینکه ۴۰۳ میلیون حساب بانکی در کشور وجود دارد، عنوان کرد: ۵۲ درصد مبلغ سپرده‌های بانکی کشور تنها در اختیار چهاردهم درصد مشتریان است. ۹۶ درصد مبلغ سپرده‌های حقوقی تنها در اختیار ۳ درصد سپرده‌گذاران است. این اعداد و ارقام فاجعه‌بار، مایه خجالت و شرمندگی و نمایانگر فقر جامعه است. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد: کنار گذاشتن امر به معروف و نهی از منکر موجب این بی عدالتی‌ها شده و وضع کنونی را ساخته است. وی اظهار کرد: یک فرد قمه‌کش تنها به یک نفر آسیب می‌رساند، اما یک مدیر بانکی که ۲ هزار میلیارد تومان وام می‌دهد بدون خونریزی به هزاران نفر آسیب می‌زند. توکلی در پایان با تأکید بر ضرورت مبارزه و آزادسازی خرمشهر‌های مورد تصرف غریبه‌ها در کشور یادآور شد: باید به خاطر ایران با فساد جنگید.

پیشنهاد رئیس پدافند غیرعامل برای دلار

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با تأکید بر حذف دلار از چرخه پولی و مالی کشور، اظهار داشت: اگر این اراده در کشور به وجود بیاید که دلار امریکایی توسط مردم در خیابان‌ها مثل ترکیه به آتش کشیده شود و تمرکز برای بالا بردن ارزش پول ملی کشور ایجاد شود می‌تواند یک حمله تمام عیار به نقطه ضعف دشمن باشد. امریکایی‌ها می‌دانند که اگر اجماعی برای خارج کردن دلار از چرخه پولی جهان شکل بگیرد، بزرگترین نقطه قوت خود در عرصه اقتصاد را از دست می‌دهند، البته که این اتفاق رقم خواهد خورد، امروز چین، روسیه، ترکیه، ایران و بسیار از کشور‌های شرقی خواستار خارج شدن دلار از چرخه مالی و پولی خود هستند.

کنایه کرباسچی به عارف

غلامحسین کرباسچی در واکنش به عدم توفیق علی مطهری در انتخابات هیأت رئیسه مجلس که صبح امروز (یکشنبه) برگزار شد، با کنایه به نقش محمدرضا عارف به عنوان رئیس فراکسیون امید مجلس در از دست رفتن یکی از صندلی‌های هیأت رئیسه برای اصلاح‌طلبان در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: به همّت آقای عارف ودوستانشون آقای مطّهری از نایب رئیسی مجلس حذف شد. در جریان انتخابات هیأت رئیس مجلس شورای اسلامی برای اجلاسیه چهارم، علی لاریجانی برای دوازدهمین سال پیاپی به عنوان رئیس و مسعود پزشکیان و عبدالرضا مصری به ترتیب به عنوان نواب رئیسه اول و دوم انتخاب شدند.

مداح هتاک با قرار تأمین کیفری آزاد شد

احمد قدمی مداح اهانت کننده به مقدسات اهل سنت در یکی از برنامه‌های شبکه ۵ سیمای جمهوری اسلامی که امروز یکشنبه به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شده بود، با قرار تأمین کیفری مناسب آزاد شد.

جلالی: رأی نیاوردن مطهری قابل پیش بینی بود

رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: اگر دوستان ما در فراکسیون امید در جریان انتخابات هیأت رئیسه مجلس تعامل داشتند، می‌توانست این اتفاقات در جریان انتخابات رخ ندهد. کاظم جلالی در حاشیه نشست علنی امروز (یکشنبه ۵ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، با اشاره به عدم انتخاب مجدد علی مطهری به عنوان نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی، گفت: در خصوص آقای مطهری نیز فکر می‌کنم به جای اینکه به دیگران اتهام زنی شود، باید از تصمیم خود دوستان سؤال شود که در همه حوزه‌ها به صورت مستقل لیست انتخاباتی ارائه داده اند. نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: این موضوع نمی‌شود که بخواهیم در همه حوزه‌ها کاندیدا داشته باشیم و بقیه فراکسیون‌ها موظف باشند که به کاندیدا‌های ما رأی بدهند. از این روی، رأی به کاندیدا‌ها با تعامل انجام می‌گیرد.

جلالی ادامه داد: مثلا در سال ابتدایی همین دوره مجلس برخی از دوستان از فراکسیون امید به ما مراجعه کرده و گفتند که برای انتخابات هیأت رئیسه بیایید به صورت مشترک لیست واحد بدهیم تا کل پارلمان را در دست بگیریم، در صورتی که من در پاسخ به این پیشنهاد گفتم که این خلاف مشی ما بوده و ما قائل به تعامل هستیم و هم اینکه پارلمان را نمی‌توان بدون مشارکت جمعی مدیریت کرد و همه جریانات سیاسی موجود در پارلمان باید در هیأت رئیسه نماینده داشته باشند، زیرا این اقدام در التزام بخشی مجلس تأثیر بسیاری دارد. وی گفت: قطعاً اگر دوستان ما در فراکسیون امید تعامل داشتند، می‌توانست این اتفاقات در جریان انتخابات رخ ندهد، ولی زمانی که تعامل صورت نگرفته و حتی برای کرسی ریاست مجلس از ابتدا کاندیدا معرفی می‌کنند، نتیجه آن می‌شود که امروز رقم خورد. رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس بیان کرد: من با آقای مطهری چندین بار قبل از انتخابات تلفنی صحبت کردم و به ایشان گفتم که برخی تصمیمات غلط می‌تواند منجر به در خطر قرار گرفتن افرادی مانند شما شود و این موضوع از قبل نیز قابل پیش بینی بود.

ایاد علاوی: با فشار اقتصادی و نظامی به ایران مخالفیم

نخست وزیر اسبق عراق در واکنش به تنش آفرینی آمریکا در منطقه گفت که موضع عراق مخالفت با تحریم اقتصادی و درگیری علیه جمهوری اسلامی ایران است. «ایاد علاوی» نخست وزیر اسبق و رهبر فراکسیون الوطنیه در پارلمان عراق روز یکشنبه در دیدار با «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد، ما در عراق با درگیری نظامی و تحریم علیه جمهوری اسلامی ایران به شدت مخالفیم. وی گفت که تضعیف جمهوری اسلامی ایران به نفع هیچ کس نیست و این مطلب را به اطلاع آمریکایی‌ها نیز رسانده است. نخست وزیر اسبق عراق با اشاره به اهمیت احترام به قرارداد‌ها و معاهدات بین المللی افزود: ما از همه طرف‌ها می‌خواهیم پای میز مذاکره بنشینند و سایه تنش را از منطقه دور کنند. وی اضافه کرد که ما با تحریم‌هایی که مردم ایران را هدف قرار داده به شدت مخالفیم. وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در این دیدار گزارشی از دیدار‌های خود با مقامات عراقی و نیز موضع جمهوری اسلامی ایران در بحران اخیر ارائه و از مواضع و تلاش‌های عراق برای تنش زدایی در منطقه تقدیر کرد.

حمایت غرضی از یک پیشنهاد روحانی

وزیر سابق پست و تلگراف از درخواست اخیر رئیس‌جمهوری برای اختیارات ویژه مبنی بر تشکیل ستاد پشتیبانی جنگ و ضرورت تشکیل آن حمایت کرد. سیدمحمد غرضی، وزیر اسبق نفت، درباره درخواست اخیر رئیس‌جمهوری برای اختیارات ویژه مبنی بر تشکیل ستاد پشتیبانی جنگ و ضرورت تشکیل آن گفت: این درخواست رئیس‌جمهوری پیش‌بینی مناسبی است. چراکه آقای ترامپ ملت ایران را تروریست خواند و سازوکار جنگی را نیز فراهم کرده است. البته مجموعه دستگاه سیاسی آمریکا این نگرانی را دارد که در صورت ورود به جنگ، راهی برای برون‌رفت از آن نداشته باشد. در پرانتز این نکته را یادآوری کنم که زمان حمله شوروی به افغانستان، سفیرشان خدمت حضرت امام (ره) رسیدند و ایشان به سفیر شوروی گفتند «رفتنتان سخت‌تر از ورودتان به آنجاست»، حال آمریکایی‌ها نیز چنین گرفتاری دارند. با این حال اگر تمهیدات آن را در کشور فراهم کنیم، پیش‌بینی خوبی است. وی ادامه می‌دهد: ما ستاد پشتیبانی جنگ را حدود دو سال پس از آغاز جنگ تشکیل دادیم و بالاخره توانستیم از این طریق احتیاجات عمومی را رفع کنیم. این مهم است که در دوران بحران، بتوانیم نیاز‌های عمومی را با قیت مناسب تأمین کنیم و در صورت بروز اتفاقات احتمالی، امکان جایگزینی آن را داشته باشیم. خاطرم هست در زمان جنگ، صدام به تأسیسات برقی سد‌ها حمله می‌کرد، اما به سرعت این تأسیسات تعمیر و بازسازی می‌شد. به گونه‌ای که از این حمله عقب نشستند و سد‌ها در طول جنگ به خوبی برق تولید می‌کردند.

تشکر نماینده اهل سنت مجلس از قوه قضائیه و صدا و سیما

ماینده اهل سنت مجلس ضمن تقدیر از رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان صدا و سیما بابت برخورد قاطع با خاطیان و عوامل اهانت به بزرگان اهل سنت، تصریح کرد: وحدت و انسجام درونی مهم‌‎ترین اولویت کشور بوده و نباید اجازه داد کسی این به این وحدت خدشه وارد کند. علی کرد نماینده اهل سنت مجلس ضمن گرامیداشت ایام سوگواری شهادت حضرت علی (ع)، عنوان کرد: در سراسر کشور شاهد ارادت مردان و زنان ایرانی نسبت به شهادت امام علی (ع) بودیم، اما در این میان این شکوه و عظمت که بیانگر وحدت ایرانیان نیز بود، یکی از مداحان اهانت‌هایی نسبت به خلفای راشدین و عایشه همسر پیامبر (ص) داشت. نماینده مردم خاش، نصرت آباد، میرجاوه، کورین در مجلس شورای اسلامی افزود: اشتباه بزرگ‌تر پخش این مراسم از شبکه ۵ سیما بود که باعث شد رسانه‌‎های معاند نظام جمهوری اسلامی ایران نیز از این فتنه استفاده کرده و ماجرا را پررنگ‌‎تر و در طبل اختلاف شیعه و سنی بزنند.

خباز: برخی آرزوی سقوط دولت روحانی را دارند

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: امروز ساز ناکوک در دولت روحانی بیشتر از دولت سید محمد خاتمی زده می‌شود و بعضی‌ها آنقدر از دولت کینه به دل دارند که حاضر به سقوط آن هستند. محمدرضا خباز درباره تخریب دولت از سوی جریانی خاص در شراطی که کشور نیازمند اتحاد و انسجام داخلی است، گفت: سال ۷۶ هنگامی که دولت اصلاحات رأی آورد، مخالفان هرچه ابزار مشروع و نامشروع داشتند به کار بردند تا دولت پنهان ایجاد کنند. این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان این‌که ممکن است دولت پنهان با دولت در سایه به اشتباه گرفته شود، عنوان کرد: دولت در سایه بسیار خوب است و در واقع کمک‌کننده دولت قانونی است، اما دولت پنهان تلاش می‌کند دولت در صحنه را کنار بزند و اصلا به همین منظور هم تشکیل می‌شود. وی با اشاره به این‌که آقای خاتمی بار‌ها گفتند هر ۹ روز یک توطئه علیه دولت اصلاحات شکل دادند، بیان کرد: تنها دولتی که با دولت پنهان همکاری کرد دولت‌های نهم و دهم بودند، زیرا از اعضایشان در پست‌های مدیریتی و استان‌ها استفاده می‌کرد. این فعال سیاسی اصلاح‌طلب یادآور شد: هنگامی که ایران با افتخار برجام را به سرانجام رساند و دیپلماسی کشورمان آن کار بزرگ را انجام داد، عده‌ای دست به مخالفت زدند برای همین است هنگامی که آمریکا از برجام خارج شد، ابراز خوشحالی کردند.

عراقچی هم به شایعه مذاکره با آمریکا واکنش نشان داد

معاون سیاسی وزیر خارجه با رد هر گونه گفت‌وگوی مستقیم یا غیرمستقیم با آمریکا، گفت: ایران برای برقراری روابطی متوازن با تمامی کشور‌های منطقه خلیج فارس بر اساس احترام و منافع متقابل آمادگی دارد. سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان در آغاز سفر منطقه‌ای خود امروز در مسقط با یوسف بن علوی بن عبدالله وزیر مسئول در امور خارجه عمان دیدار کرد. در این دیدار آخرین وضعیت منطقه و تحولات آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت. عراقچی در این ملاقات ضمن تأکید بر اهمیت صلح و امنیت در منطقه مهم خلیج فارس، نسبت به سیاست‌های مخرب امریکا و برخی متحدان آن کشور در منطقه هشدار داد. وی با رد هر گونه گفتگوی مستقیم یا غیرمستقیم با آمریکا گفت: جمهوری اسلامی ایران برای برقراری روابطی متوازن و سازنده با تمامی کشور‌های منطقه خلیج فارس بر اساس احترام و منافع متقابل آمادگی دارد.

هیچ فردی برای انتخابات ریاست‌جمهوری الجزائر نامزد نشد

مهلت ثبت‌نام از نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری الجزائر در حالی به پایان رسید که هیچ فردی مدارک خود را جهت ثبت‌نام ارائه نکرد. در حالی‌که دولت الجزائر ۴ جولای را به عنوان زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کرده است، اما هیچ فردی به عنوان نامزد این انتخابات ثبت‌نام نکرد. رسانه‌های الجزائر گزارش دادند که نیمه شب گذشته مهلت ثبت‌نام از نامزد‌ها به پایان رسید بی‌آنکه هیچ فردی مدارک ثبت‌نامی خود را ارائه کند و این به معنای غیر ممکن بودن برگزاری انتخابات در موعد مقرر است. وبگاه «النشره» نیز گزارش داد که شورای قانون اساسی الجزائر قرار است بیانیه‌ای برای تشریح اقدام بعدی صادر کند و حال آنکه قانون اساسی تأکید دارد، «عبدالقادر بن صالح» رئیس‌جمهور موقت تا ۹۰ روز این منصب را بر عهده خواهد داشت و در این دوره بایستی انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار شود.

حکم بازداشت مهاجم ایرلندی تراکتورسازی صادر شد

روزنامه سان امروز خبر داد، آنتونی استوکس، مهاجم ایرلندی تیم تراکتورسازی ایران در دادگاه رسیدگی به اتهام آزار جنسی، در اسکاتلند حضور نیافت که به همین خاطر حکم بازداشت او صادر شد. لژیونر تراکتوری‌ها از سوی نامزد اسکاتلندی سابقش به آزار جنسی به مدت ۷ ماه متهم شده بود. در ادامه رسیدگی به این پرونده او باید در اسکاتلند حاضر می‌شد که از انجام این کار خودداری کرد. به همین خاطر پلیس اسکاتلند حکم بازداشت مهاجم سی ساله تراکتورسازان را صادر کرد تا در صورت ورود به این کشور بازداشت شود.

احمد توکلی: ۵۲ درصد سپرده‌های بانکی تنها در اختیار ۰. ۴ درصد مشتریان است

احمد توکلی در مراسم گرامیداشت آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر سه نتیجه مهم از جمله آزادسازی شهر، برگشتن ورق جنگ و بازگشت روحیه مبارزان را در پی داشت. وی افزود: آزادسازی خرمشهر ١۵ هزار اسیر، تعداد زیادی تجهیزات جنگی و ارتقا دیپلماسی را برای کشور به ارمغان آورد. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه خرمشهر‌ها را کسانی تصرف کرده اند که به بی‌عدالتی دامن می‌زنند، تصریح کرد: الگو‌های نادرست اتخاذ شده، بی‌عدالتی و فساد خرمشهر‌های دیگری در ایران است که باید آزاد شوند. وی با بیان اینکه ۴۰۳ میلیون حساب بانکی در کشور وجود دارد، عنوان کرد: ۵۲ درصد مبلغ سپرده‌های بانکی کشور تنها در اختیار چهاردهم درصد مشتریان است. ۹۶ درصد مبلغ سپرده‌های حقوقی تنها در اختیار ۳ درصد سپرده‌گذاران است. این اعداد و ارقام فاجعه‌بار، مایه خجالت و شرمندگی و نمایانگر فقر جامعه است. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد: کنار گذاشتن امر به معروف و نهی از منکر موجب این بی عدالتی‌ها شده و وضع کنونی را ساخته است.

توضیح وزارت اطلاعات درباره ما ماجرای پیدا شدن

وزارت اطلاعات، درباره ادعای استفاده از پوز کارتخوان در دفتر وزیر نفت و همچنین کشف مقادیری طلا و ارز در این دفتر توضیحاتی ارایه کرد. در اطلاعیه روابط عمومی وزارت اطلاعات آمده است:

۱-استفاده از پوز کارتخوان در دفتر وزیر نفت از سوی یک کارمند اداری آن دفتر بوده که این موضوع از سوی معاونت اقتصادی وزارت اطلاعات پیگیری و با کارمند خاطی برخورد مقتضی صورت گرفت. اضافه می‌نماید متعاقباً به دستور وزیر محترم نفت، کارمند (قراردادی) یاد شده، درآن زمان از ادامه خدمت معلق می‌گردد.

۲-گردش ده میلیارد تومانی پوز‌های یاد شده صحت ندارد، همچنین میزان گردش و تراکنش‌های ثبت شده در کارتخوان‌ها صرفاً دلیل بر وجود و اثبات تخلف و جرم احتمالی در تمامی تراکنش‌های ثبتی نمی‌باشد. مضافاً بررسی‌های تکمیلی پیرامون تراکنش‌های موجود در دستور کار قرار دارد.

۳-ادعای کشف مقادیری طلا و ارز از نامبرده و یا دفتر وزیر محترم نفت کذب می‌باشد.

اخراج مدیر شبکه ۵، به دستور رئیس سازمان صدا و سیما

جواد رمضان نژاد مدیر شبکه ۵ سیما به دستور عبدالعلی علی‌عسکری رئیس سازمان صدا و سیما از کار برکنار شد. این اتفاق در حالی افتاد که صبح امروز یکشنبه ۵ خرداد، مرتضی میرباقری معاون سیما اعلام کرد در پی سخنان مداحی که به اهل سنت توهین کرده و برنامه آن از شبکه پنج پخش شد، مدیر شبکه و مدیر پخش آن توبیخ شده و سه نفر نیز اخراج شدند. /صبا

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۹
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۱۲
از نظر اکثریت مردم دولت روحانی قبلا سقوط کرده . نیاز به سقوط مجدد نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
سقوط در ذهن مردم بخاطر وعده های دروغ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
اوووووونچنان رونق اقتصادی ای ایجاد کنیم که مردم به یارانه اصلا احتیاج نداشته باشند و تو صف هیچ چیز نمونن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
تقصیر خودش بو که حرف گوش نکرد
پشیمان اردستانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
الان همه آرزوی برکناری دولت بی کفایت روحانی را دارند
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
انقلاب بر شکوفایی اقتصاد که نبود شما اینقدر از دولت توقع داری . یه نگاهی به شعارهای قبل از ۵۷ تا بعد از انقلاب و شعارهای حالا را ببینید .واقعا در سیاست چگونه فکر میکنید شعار شما را قبول کنیم یا عمل شما را . اقتصاد بعد از انقلاب جلو گیری از خصوصی سازی بود و اگر هم خصوصی سازی هم انجام شده به خودیها دادند به عیر خودیها گفتند شما افراد سسول هستید کشور را بسمت سرمایه داری سقوط میدهید به خودی بدهیم به دلایل زیاد . تحمل کن عزیزم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
خدا را هزار کرور شکر که علی مطهری رای نیاورد که ابن آدم صندلی مجلس را غصب کرده وهیچ کاری برای مردم کارنکرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
من ازهرکسی میپرسم بلااستثناخواهان سقوط دولت روحانی هستند
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
بزرگترین اشتباه حسن این بود که فکر می کرد مثلث ناتانیاهو و افراطی ها که جنگ طلب بودند هیچ وقت کامل نخواهد شد ولی با امدن ترامپ معلوم شد که حسن یک معادله سه مجهول را غلط حل کرده بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
مردم ما چرا نمی فهمند که کشور ما 70درصد اقتصادش از نفت. با فروختن پیاز دلاری وارد کشور نمی شود. هر دولتی هم بود وضع کشور این بود. بازم دولت روحانی زورش میزنه ولی بعضی تریبون‌ها نمیزارن فقط شعار
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
روحانی در مجموع درست عمل کرده
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
شما دلار ها را بیار اتش و کبریت و بنزین با من . بی زحمت اول دلار های اقا زادها را بیارین . هر کی اتیش نزد
کاش با نامه درخواست ملتمسانه عفو کرباسچی در زندان موافقت نمی شد.
هنوز دست از سر مردم برنداشته این مرد سایه !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
واقعا که راس میگی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
کرباسچی ها و زیباکلام ها و کروبی ها و ابطحی ها و حجاریان ها و مرعشی ها سالیان درازیست که تاریخ مصرفشان گذشته و حرفشان دیگر خریداری ندارد
ناشناس
| Netherlands |
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
کرباسچی را ولش کن . یکی از افراد مسول سیاسی گفت اگر جنگ نطامی شکل بگیرد مجبور هستیم تمام فضای مجازی و اینترنت را قطع کنیم
احمد توکلی سالها در مجلس بود هیچ کاری نکرد حالا در بیرون مجلس برای فساد نسخه مینویسه ؟؟؟؟؟!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
با یه گل بهار نمیشه
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
برای مردم شعار امر به معروف می دهند ولی در عمل و برای اصحاب قدرت هیچ امر به معروفی قدرت عمل ندارد
جناب خباز همان. "برخی ها" نمی دانند منافع ملی یعنی چه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
آقای خباز دعا کن که روحانی هرچه زودتر کناربرود که مملکت را نابود کرد وول کن هم نیست ونمی رود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
مردم در کشورهای عربی حاشیه خلیج هر روز که میگذرد سطح رفاهشان بالاتر میره و امکانات جدیدی براشون فراهم میشه

آن وقت در ایران هر روز که میگذره صف جدیدی ایجاد میشه و مردم انتخاب های بیشتری برای تشکیل صف پیدا میکنن

البته مقصر حکومت نیست مقصر این مردم هستند که به این سبک زندگی علاقه دارند و فقط زاد و ولد میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
منافع ملی را برخی در اباد کردن کشور های دشمن دوست نما میدانند.
احمد شاه قاجاری مخلوع کمتر از دولت روحانی به ایران ضربه زده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
ضربه ای رو که رحانی با امضای برجام به کشور زد امضاکنندگان ترکمنچای و گلستان هم نزدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
دولت روحانی وهاسمی چهل سال تمام مملکت را نابود کردند روحانی هرچه زودتر باید برود گرانی وبیکاری واختلاس کار روحانی ودارودستهاش است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
دولت روحانی روی فتحعلی شاه قاجار رو سفید کرد

الان خیلی ها رو یشنام که میگن خدا فتحعلی شاه رو بیامرزه
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
تو فکر کن اصلا برجامی امضا نشده . فردا یا امشب خارج شو . استفاده صلح امیز از هسته ای بعد چی میشه . الان تکلیف چی هست . آیا اتم غنی سازی میشه یا نه . نکنه باز طلب کاری .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
خیانت دولت روحانی از احمد شاه قاجار هم بیشتراست این آدم مملکت را نابود کرد ول همنمی کند وبرود دنبال کارش حالا امروز علی نطهری بر کنار شد وانشالله روزی روحانی باشد که برود درود بر دولتدبهار
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
دم روحانی گرم . مثل شعار خودتان با خودتان برخورد کرده دمش گرم
ناشناس
| Netherlands |
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
مسله اصلی کشور و مشکل اصلی کشور حفظ حجاب هست که رعایت نمیشود .
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
برجام قرار داد خوبی بود و روحانی باید تا آخر از آن دفاع کند اگر قرار شد دولت محبور به خروج از برجام شود روحانی بهتر است استعفا بدهد
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
خروج از برجام یعنی جنگ
بفهم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
جنگی در کار نیست
جنگ هراسی یعنی گرانی بیشتر
بفهم و کمی فکر کن و شجاع باشد
این چرخه برای حذف دلار در دنیا خیلی وقته شروع شده
نمونه ان سهم اقتصاد امریکا از جهان در۱۰ سال گذشته تا ۴۰ درصد هم می رسید و الان رسیده به ۲۷ درصد و هر سال دارد کمتر می شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
یاساقیت کارش درطته یااز خودت جوک میسازی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
ساقییم منابع خارجی است
بیدار شو عزیزم دنیا در حال عوض شدن است
مصرف گوشت قرمز ، یک امر ضروری میباشد برای تامین نوعی پروتیین که فقط در گوشت قرمز میباشد ، اما میزان مصرف در وعده های غذایی بسیار کاهش یافته است ،و اکثریت خانواده ها پنجاه ،الا صد گرم گوشت قرمز در غذا میریزند تا اندک پروتیین لازم را مخصوصا برای کودکان ،و بچه ها فراهم بکنند ، زیرا توان خرید مردم به یکسوم کاهش یافته است ؟،،
پاسخ ها
Armin
| United States of America |
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
حالت خوب نیسنا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
پروتئین رو از گیاهان هم میشه بدست آورد
لاریجانی باخت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
چوب حمایت بی چون وچرایش ازروحانی راخواهدخوردوهیچ شانسی برای انتخابات ریاست جمهوری ندارد
تقریبا میشه گفت در اقتصاد هیچ هستیم
دولت ها فارق از تعلق شان به احزاب هر چهار سال یکبار فنر دلار و طلا را آزاد میکنند تا جبران کسری ها را از جیب ملت انجام دهند

همه چیز تکراری است
دولت بعدی هم همین کار را خواهد کرد
هیچ برنامه ای برای اقتصاد ندارند

جام زهر نزدیک است. این اقتصاد افتضاح هیچ دارویی ندارد.
آرزوي سقوط دولت را نداريم . مطالبه ما كناره‌گيري يا بركناري دولت از راهكارهاي قانوني است.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
وقتی به ده کشور کمک میدهید فکر کن از جیب مبارک باید باشه .من باید ناراحت باشم تو چرا گلایه داری ؟ من بقول شما غرب پرست باید ناراحت باشم تو چرا اینقدر گلایه داری .
دولتی که ضعیف عمل کند قطعا ساز مخالفان کوکشان بیشتر می شود و ربطی به این دولت و ان دولت ندارد
همه کشورها میگن با فشار و تحریم بر ایران مخالفیم! اما هیچکدام جرات ندارن به امریکا بگویند شما غلط میکنی شرکت های ما را تحریم کنی. چقدر وابسته به امریکا؟ تا کی میخواهید اینقدر وابسته بمانید. اگر چین و فرانسه و آلمان و کره جنوبی و ژاپن و چند کشور کوچک و بزرگ دیگر یکبار فقط یکبار تصمیم بگیرند به تحریم های فرا مرزی امریکا "نه" بگویند به شما اطمینان میدم امریکا نخواهد توانست هیچیک از شرکت های آن کشورها را که با ایران مراوده تجاری کنند را تحریم نماید.

اما مشکل اینجاست که امریکا از رقابت های منطقه ای این کشورها با یکدیگر نهایت بهره برداری را می برد، مثلا اختلاف ژاپن و کره جنوبی با کره شمالی باعث شده آن دو کشور به حمایت امریکا نیاز پیدا کنند. یا روسیه برای سکوت امریکا در مقابل توسعه طلبی اش در شرق اروپا یا در سوریه حاضر است دوستانش از جمله ایران را بفروشه! یا اروپا در مقابل روسیه به چتر حمایت امریکا نیاز احساس میکنه! اما باور کنید با حل اختلاف های منطقه ای میتوان سلطه امریکا را یکبار برای همیشه در تاریخ پس از جنگ جهانی دوم در هم شکست.

اینهمه اطلاعات خوب مجانی در اختیارتون گذاشتم، مثبت بزنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
شما اگه یه ذره اقتصاد رو میشناختی و وابستگی اقتصاد جهانی به همدیگه وعلی الخصوص به شرکتهای خصوصی امریکا رو درک میکردی درست قضاوت میکردی
چه فرقی داره مطهری رای بیاره یا لاریجانی
کل مجلس از اقوام و فامیل یکدیگر تشکیل شده است

انتظار از این مجلس برای مبارزه با فساد یعنی دیوانگی منتظران !!!!!!!!
برادر گرامی آقای خباز٬ شما یا اطلاع ندارید یا خودتون رو به خواب زده اید اما همین الان بسیاری از مسئولان از جمله دولت روحانی از حیث اعتبار و آبرو در بین افکار مردم سقوط کرده اند. دیگر نیازی به آرزو نیست!
عزیزانی که حذف دلار از چرخه اقتصادی را پیشنهاد می‌دهند نه تنها با پیچیدگی‌های مسایل اقتصادی آشنایی ندارند بلکه الفبایش راهم نمی دانند اولادر ترکیه هم احتمالا کپی دلار را آتش زدند ثانیا اگر به همین آقای اردوغان و بعضی مخالفین امریکا یک مشت دلار بدهی حاضرهستند برایت جک هم تعریف کنند
بنده 10 سالی میشه رای ندادم، کلا از ایستادن در صف آنهم برای هیچ و پوچ بیزارم. ولی برای انتخابات آینده مجلس، اگر جناب عارف نامزد شوند، به لیست نگاه میکنم و نقطه مقابل عارف را انتخاب میکنم تا یک رای از عارف کمتر بشه. دلیلش هم مصاحبه فرزندشان که همه میدانیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
دوست عزیز اشتباه میکنی

کار درستی کردی 10 سال رای ندادی

اما از اینکه بخوای برای اینکهفرد خاصی رای نیاره به فرد مقابل او رای بدی هم اشتباه هست چون هر کی در ایران برای انتخابات بیاد با هم در اصل فرقی ندارن و فقط در ظاهر با هم تفاوت دارن

خیلهاشون با هم فامیلن، به هم دختر میدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
من که اصلا رای نمیدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
رای دادن اشتباه
اقای روحانی با استفاده از ماشین سواری و دوردور سواری!! از روی چهره ها نظر سنجی کردن که مردم چه وضعی دارند
از فردا من هر روز در خیابان خنده می کنم و می روم تا روحانی من را ببیند!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
عجب رییس با همشی است که با ماشینذگردی واز داخلذمشین نظر مردمدرا می سنجد وکاکامدقدر ابن آدم بهدهوش راذبدانتید که از دستش ندهیم تا مملکت را آباد کند. مانند همینذچندذسال کهذدیدی چه کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
واقعا حرف خجالت آوری را زد من از این سخنروحانی خیلی خجالت کشیدم
حاشیه های حضور آمریکا در خلیج فارس سبب خیر و برکت برای دولت شد چون مردم از موارد زیر غافل شدند

_ آقازاده های فاسد
_ گرانی های جدید و کمر شکن
_ تحریم های جدید
_ خودروسازان فاسد
_ سیلزدگان
_ زلزله زدگان
_ کاسبان تحریم ها
_ محاکمه مفسدان اقتصادی
_ سکه های گمشده سلطان سکه
_ فساد برخی سازمانهای دولتی
.......
.....
...
اتفاقا دولت روحانی فشار شکن مافیای قدرت است و سقوط آن سقوط این جریان را هم تسریع و تسهیل خواهد کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
چه با دولت روحانی . چه قالیباف چه با رییسی . دولت ترامپ وعده خروج از برجام را در انتخابات کلید زده بود فکر میکنی در امریکا هر شعاری رییس جمهور داد باید عملی شود . رییس جمهور با اختیارات زیادی در قانون آن کشور دادند . دولت را فقط بلا گردان و گارد ریل استفاده نمیکنند . نگاهیی به محصورین و مقامات بیندازید تا حدودی فکر ها تعدیل میابد
در تحقیق مهمی کشف شد.آرامش جامعه و دوچرخه سواری بانوان رابطه مستقیمی وجود دارد .به این صورت که هرچه بر میزان استفاده بانوان از دوچرخه اضافه شود آرامش جامعه بیشتر در معرض خطر قرار می گیرد وافزایش جرم و جنایت بیشتر می شود!!!.و روزهایی که دوچرخه سواری بانوان کمتر در سطح شهر دیده شده جامعه کاملا آرام است
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
تفکر شما در جامعه ما نباشید مردم ارامش بیشتری خواهند کرد . شماها کی میرید ؟
ناشناس
| Germany |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
جناب ، دوچرخه سواری بانوان وقتی اشکال پیدا میکنه که قشر روبان رنگی با ساپورت بجای مانتو با موهای ول و یکمن آرایش میشینن رو دوچرخه چند تا دوچرخه لات هم با متلک در حال اسکورتشون . تو جامعه ما اینجوری اتفاق میافته
ساندیس و دستبند رنگی هر دو دو شی بی ارزش هستند لاکن باعث شادی و نشاط در مردم هستند

یک آمریکایی، اروپایی یا شیخ نشین با یک سفر دور دنیا یا برنده شدن لاتاری شاد میشود و یک ایرانی با یک ساندیس یا دستبند رنگی و یا ایستادن در صف کالای یارانه ای شاد میشود

ایرانی سالهاست که گرفتار تامین نیازهای اولیه انسانی خود است اما یک اروپایی، شیخ نشین یا آمریکایی به هیچ وجه دغدغه نیازهای اولیه زندگی را ندارد
مقاومت کردن با من
اختلاس و احتکار از تو
صف گوشت و شکر با من
دلار 4200 تومن از تو
کم خوردن و کم پوشیدن با من
عشق و حال توی ویلاهای لواسان از تو
شرمندگی در برابر اهل و عیال با من
ریخت و پاش و مسافرت اروپا از تو
پراید 50 میلیونی با من
لکسوس و بنز آخرین مدل از تو
مرگ بر آمریکا گفتن با صدای بلند با من
تحصیل و گرین کارت از تو
نون خشکه و لنگ با من
خرما و بستنی با روکش طلا از تو
پس انداز کردن ذره ذره با من
یک شبه صندوق را خالی کردن از تو
در پراید جان دادن نیمه شب با من
کورس قهرمانی با پورشه گذاشتن از تو. رمز یک بار مصرف گرفتن از من
عابر بانک سیار شدن از تو
دادگاه علنی با حضور خبرنگار با من
پیچاندن صد قاضی با صد جلد پرونده از تو
دوختن لباس زندانی با من
با کت شلوار خندیدن در دادگاه از تو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
درووووود، عااااااااالی بودددد
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
کسانی که منفی زدن ازمختلصین هستند
زندگی کوتاه و بی ارزش هست لاکن برای فقرا، ستمدیدگان و بیچارگان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
اومدم بگم این "لاکن" امشب از قافله عقب مونده پیداش نیست... دیدم ثابت قدم و استوار اومده کامنت لاکنی داده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
این لاکن بسیار نیکو میگوید
اولا چه ربطی به مدیر عامل شبکه ۵ داره. دولت روحانی خودش مصداق سقوطه
56 سال پیش پدر پدربزرگم یک درخت زردآلو وسط حیاط خانه پدری کاشت.این درخت بعد از چند سال به بار نشست و زردآلوهای درشت و شیرینی می داد.خدا رحمتش کنه پدر پدربزرگم تا بود خیلی مواظب درخت بود به طوریکه هرسال درخت بزرگ و بزرگتر شد و شاخه های آن به خانه های همسایه ها هم رفت و زردآلوهای آنرا همسایه ها هم خوردند.اما با فوت اون دیگه کسی هم توجه زیادی به درخت نکرد.کم کم آفت ها و کرم ها از درون و آدم های بی ملاحظه از دور ونزدیک از بیرون به درخت آسیب زدند.چند سالی می شه که شاخه های درخت دارند یکی یکی. دارند خشک می شن.حالا هرکسی برای اولین بار وارد حیاط خانه ما می شود با یک درخت بزرگ که اکثر شاخه های اون خشک شده مواجهه می شه و تعجب می کنه !و می گوید چرا این درخت خشکیده را قطع نمی کنید ولی پدر بزرگم می گوید این یادگار پدرم است و همینطور باشه.هر چند وقت یک بار هم درخت رو سم پاشی می کنه اما خودشم می دونه که دیر یا زود درخت به طور کامل خشک می شه.حالا دیگه همسایه ها هم که زمانی به زردآلو خوردن هر ساله عادت کرده بودند ناراحت وطلبکارند و به پدر بزرگم به طعنه می گویند امسال زردآلو ها رو خودت خوردی و پدر بزرگ مهربان من چند جعبه زردآلو از بازار می خرد وبه رسم قدیم در خونه در وهمسایه می دهد!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
دوست عزیز بیخیال این درخت زردآلو شه

به جای 1 درخت زردآلوی پیر میتونی 10 تا نهال جوان بگیری و حتی اگر جا هم نداری میتونی اونها رو در گلدان های بزرگ بکاری و در پشت بام یا بالکن خونت نگه داری کنی. فقط دقت داشته باش که گلدان ها حتمن به رنگ سفید باشن تا در طول زمان آفتاب اونها رو خراب نکنه

همچنین برای خاک گلدون ها از ورمیکومپوست، کوکولیت و پیت ماس استفاده کن و کف گلدون ها هم حتما سوراخی کنی و به اندازه 5 سانت شن درشت آکواریوم بریزی
یک سال که بگذره در بهار سال بعد زردآلو ها به امید خدا ی متعال بهترین محصول رو بهت میدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
کشتی خودتو با این درخت زردآلوت... تن بابابزرگ مرحومت توی گور داره میلرزه الان... آدرس بده دو کیلو زردآلو برات با پیک موتوری بفرستم بلکه خدا کرد هر شب این چرندیاتو کپی پیست نکنی دیگه.
ناشناس
| Germany |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
فهم این کامنت احتیاج به حداقل مدرک دکتری دارد.
ناشناس
| Germany |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
برو کمپ بخواب ترک کن . اراده بخرج بده اعتیاد از مرگ بدتره
دزدی، اختلاس و رانت حلال است است لاکن برای ثروتمندان و افراد صاحب نفوذ
زندگی باید زندگی باشد. زندگی که زندگی نباشد زندگی نیست
اگر دلار هارا آتش بزنید فرزندان مسئولان در امریکا واروپا گرسنه میمانند فکر نکنم ملت 4%حتی یک دلار هم برایرنمونه آنش بزنند ولی ملت ایران 96% بعلت بی ارزشی ریال حاظر هستند پولهای ریالی خودرا آنش بزنند
آیا میدانستید جارو برقی بدون برق کار نمیکند
جناب خباز شما از آرزو وسقوط نام بردید ولی واقعیت خیلی نزدیک است پس از دوسال عمر دولت تمام خواهد شد یعنی تنها دوسال مانده ومردمی که خیلی برایشان وعده ووعید داده شد ولی هیچکدام عملیاتی نشد برای شماها شاید بازیهای سیاسی جذاب باشد یا طرف مخالف شما ولی برای عموم مردم واقعیت خانواده است پدریکه هر چقدر زور میزند باز میبیند مقابل زن وبچه شرمنده است یا مادری که (مادر نیستم تا احساسش رابیان کنم)
آیا میدانستید رنگ واقعی آسمان آبی است
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
نه چون بیرنگ است
فقیر و غنی هر دو زندگی میکنند لاکن فقیر در زندگی زجر کش میشود
ریس مجلس باید ریس مجلس باشد. ریس مجلسی که ریبس مجلس نباشد ریس مجلس نیست
آیا میدانستید بهترین راه حمل وسایل سبک استفاده از کوله پشتی است
جناب خباز برخی نه! ۹۸ درصد مردم ارزوشون هست!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
ای کاش هرچه زودتر از صحنه خارج میشد وطرف مملکت رانابود کرده وچیزی برای مردم نمانده درود بردولت بهار
والا منم که بهش رای دادم آرزوی سقوط دولت روحانی رو دارم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
روحانی مظلوم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
ملت مظلوم تر
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
علت اینکه که شفاف سازی نیست و مردم احساس می کنند بازیچه ای هستند در حالی که خودشون برای یک زندگی معمولی باید از صبح تا شب بدوند.
اما افرادی که دارای نفوذ هستند، به راحتی میلیاردر شده اند!
آب در فریزر منجمد میشود لاکن بر روی اجاق به جوش می آید
لطفا به آقای جلالی بفرمایید پارسی صحبت کنن. پارلمان، فراکسیون، کاندید. حداقل بگن پارلمانا، فراکسیونا، کاندیداااااااا.
بیکار بودم و عیالوار و مستأجر.به اصرار دور وبری ها یک قطعه زمین ارث پدری که داشتم فروختم و یک وانت تویوتا صفر کیلومترخریدم که با اون کار کنم.با اینکه گواهینامه نداشتم ولی شروع کردم به رانندگی .چند روز نگذشته بود که تصادف کردم و خوشبختانه فقط ماشین احتیاج به صافکاری داشت وکسی طوریش نشد.یکی دو ماهی گذشت متاسفانه دوباره تصادف کردم و این دفعه چند نفر مجروح شدن. و ماشین هم داغون شدو چون گواهینامه نداشتم مجبور شدم خرج و مخارج بیمارستان همه را تقبل کنند.بعد فکر کردم گواهینامه بگیرم  ثبت نام کردم. و امتحان دادم و بارها رد شدم ولی نا امید نشدم.سالها گذشت وباز هم تصادف و باز هم خسارت  هم جانی وهم مالی و نه تنها پیشرفتی نکردم بلکه مجبور شدم بخاطر اجاره بالای خانه های داخل شهر به روستای اطراف شهر نقل مکان کنم و در آنجا اجاره کنم.چند ماه قبل وانت ترمز برید و رفت ته دره و در باز شد وبه طور معجزه آسایی من جان سالم بدر بردم.خوشبختانه من هفته قبل گواهینامه گرفتم ولی چه فایده دیگه پیر شدم ومن ماشینی ندارم و خانواده ام هم من رو طرد کردند. دیروزرفتم قطعه زمینی که سالها قبل فروخته بودم ببینم.با گشت و گذار وپرس و جو پیداش کردم.تبدیل به یک مجتمع تجاری چند طبقه شده بود که نگهبان اون گفت اینجا اینقدر زمین قیمتش بالا رفته که الان برای این 50 قدم که وارد شده ای و پا روی این زمین گذاشتی باید 500 هزار تومان عوارض بدهی!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
دوست عزیز

وضعیت شما رو بیش از 80 درصد مردم ایران دارن و مشکل شما و اکثر هموطنان این هست که بیگدار به آب میزنید

شما وقتی شرایط مالی مسائد ندارید و زندگیتون سخت بوده اصلن نباید سراغ ازدواج میرفتید و اگر هم اشتباه کردید و ازدواج نمودید دیگه نباید زاد و ولد میکردید

الان شما که زندگیت رو کردی و عشق و حالت رو هم داشتی اما اون بچه ها رو با یک عمر عقده و فلاکت وارد اجتماع خواهی کرد

امیدوارم خدا از سر تقصیرات تو امثال تو نگذره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
الان ی یکماهی هست که این داستانو هر شب کپی پیست میکنی... سوزنت گیر نکرده احیانا؟
ناشناس
| Germany |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
کم سوادها این کامنت رو نخونن.چیزی دستگیرشون نمی شه.
مکانیکی و معماری وبنایی را درحد ممتاز بلدم.خیاطی و کشاورزی هم همینطور.خط خیلی خوبی دارم وشعر هم می سرایم. سال قبل به این خواهرم گفتم آین پارچه را یک شلوار کن .حیف پارچه.به همه چیز می خورد الا شلوار.کیسه دوخته بود!!.به اون یکی برادرم گفتم انژکتور ماشین ایراد داره باز ش کن وتعمیرش کن .دیگه ماشین روشن نشد و کلی خرج انداخت رو دستم.واقعا که این جوونا ی امروز بدرد لای جرز می خورند !!طوفان شد دیوار باغ ریخت.بعضی همسایه ها اومدن گفتن حاجی دیوار بکش که اینطوری باغ بی در وپیکره.با اینکه خودم خیلی عالی می تونستم دیوار رو بکشم وحتی از اولشم بهتر کنم ترجیح دادم با کارگر و مصالح فروش دهن به دهن نشم و برادر کوچیکه رو فرستادم دیوار رو کشید .کلی هم خرج برداشت .کار که تموم شد برادر اومد گفت چطوره گفتم خوبه.چند روز پیش طوفان شد و نه تنها اون قسمت خراب شده دوباره افتاد بلکه قسمت های دیگری هم از دو طرف ریخت.عه عه حیف اون هم خرج .برادرم گفت خودت گفتی خوبه.گفتم من نمی دونستم اینقدر مصالح ش بدرد نخوره وسست درست کردی.پسر عموم اومد گفت من می تونم خوب درستش کنم گفتم بفرما این گوی واین میدان!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
شمام سوزنت گیر کرده داداش... حتما برو ی دکتر خوب ببینتت
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
این کامنت ارزشش از کل بسته خبری تابناک بیشتر
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
گویا قسمت نظرات هم شده جولانگاه ادمایی که مشکل اساسی با روح و روان خود دارند
برای انتخابات الجزایر باید چند نفر که همیشه در همه انتخابات کاندید میشن رو بفرستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
در ایران اینقدر شوق خدمت بمردم دارند دو هزار نفر ثبت نام‌میکنند . سوالم این هست در انجا هم شورای نگهبان دارند یا نه اصلا حزب دارند ؟ بنطرم مردم الجزایر یا خیلی عاقل در سیاست هستند که میدانند اگر خدمتی نمیتواند و تخصصش را ندارد وارد نمیشوند . آیا روحانیون ان کشور در سیاست و کاندید شدن وارد نشدند چرا ؟
ولا هر چی رو تکذیب کردید بعدن معلوم شده صحیح بوده
خبر گزاری شین هوا از عرش ناو لینکن گزارش داد تعدادی از موشک های این ناو ویلاهای لواسان را هدف گرفته اند.
دوران روحانی بسررسیده ووقت انست که یک دولت جوان وانقلابی جایگزین ان شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
دوران روحانی به سر رسیده ولی تو چرا هنوز در توهم هستی
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
دولت جوان را هم در زمان احمدی نژاد دیدیم و تجربه کردیم
و هنوز درد و سوزش و مصیبت های ناشی از شعارهای بیجا و پرهزینه اش را و ۷ تحریم و قطعنامه اش را داریم می کشیم
محو اسرائیل و انکار هالو کاست
و کنار گذاشتن بازرسی و برنامه و بودجه
و اختلاس های میلیارد دلاری
و آقازاده ها و وووو و
دیگر همه مدل ها را امتحان کردیم و دیگر خلاص
آقای رئیس پدافند غیر عامل اتیش زدن دلار کاری هست که سالها است در کشور ما انجام میشه کمی دقت کنید البته نه به فرمی که در ترکیه آتش می‌زنند ما اینجا زنجانیها داریم وآقا زاده ها که مشغول هستند ضمنا برای خارج کردن دلار از ارز پایه جهانی کافیست تجربه موفق خود ودوستان را در سایر امور در اختیار جهانیان بگذارید طبعاً جهان جهان تغییر وبدعت است بدون شک موفق خواهید شد
دولت شیخ حسن چه دستاوردی داشته که مردم آرزوی سقوطش رو نداشته باشن

من دستاوردهاش رو براتون بگم:

زیاد کردن صف چه از نظر تعداد و چه از نظر طول

گرانی که الان ثانبیه ای قیمتها داره بالا میره

تبدیل کردن خرید خانه و ماشین به یک آرزو

بی ارزش کردن سرمایه های مردم در بانک ها

بی ارزش کردن پول ملی که در تاریخ ایران بی سابقه است

بی ارزش نمود پاسپورت ایرانی که این هم در طول تاریخ ایران بی سابقه بوده

استفاده از افراد بی صلاحیت و فاقد دانش برای پست های مهم مدیریتی (که شامل خودش هم هست)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
واقعا دست آورد دولت روحانی فقط همین ها بود
مورد احمد توکلی بسیار جالبه

ایشان تا زمانی که در مجلس نماینده بود هیچ وقت از فساد صحبت نمیکرد. دقیقن از زمانی که از ورد مجلس ناکام ماند تبدیل به یک فرد سر گردنه گیر شده و اسم خودش رو گذاشته دیده بان شفافیت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
وقتی چیزی را نمی دانی حرف نزن توکلی در مجلس هم همواره در برابر فساد و بیعدالتی موضعگیری میکرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
وقتی اطلاع کافی نداری لازم نیست حرف بزنی توکلی زمانی که در مجلس بود بارها بر علیه فساد در دولتهای مختلف موضعگیری کرده بود
بله خیلی از کشورها دوست دارند دلار را حذف ولی مشکل اینه که قدرتشو ندارند این حرفها هیچ مشکلی از کشور حل نمیکند ظاهرا بجزء شعار کار دیگری برای حل مشکلات بفکر کسی نمیرسد
آقای جباز!
برخی آرزوی پایان دولت دارند؟؟؟
الان همه مردم ایران آرزوی عزل یا پایان عمر کم کارترین و رانت ساز ترین دولت تاریخ ایران دارند
پاسخ ها
اردلان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
منتها دستشون بسته است و نمیدونن کی جایش بیاید
چون قحط الرجال شده
بله آرزوی برکناری دولت روحانی داریم!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
دولت روحانی باید در کار اجرایی باشد به صد تا دلیل . اگر اولا با تعییر دولت هیچ اتفاقی نمیفتد برای اینکه ساختار سیاسی و ارکان اجرایی کار موازی با دولت انجام‌میدهند نگاهی به سخنان خباز را ببینید بعد قضاوت کنید . این ساختار فعلی در ۵۰ سال بعد بین انتخاب مردم و انتصابات در ارگانها و ارگانها مردم به مشکل بر میخورند . همین نگرش باعث شده که تحریم اقتصادی شدیم
بهروز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
ناشناس دوم
حالا نوبت روحانی شد زمین کجه و بهانه های دیگه؟
احمد توکلی ... بخاطر ایران باید با فساد جنگید . امار سپرده های بانکی نشان از بی توجهی به امر و به معروف هست . سوال من این هست اقای توکلی با امر به معروف نمیشود در چنین مواردی که راهکار علمی دارد راهکار اخلاقی میدهید . دوم‌چرا نمیگویید قانون را در بانک اجرا کنید قانون بانک و اقنصاد باید ساختارش علمی باشد
احمد توکلی ... بخاطر ایران باید با فساد جنگید . امار سپرده های بانکی نشان از بی توجهی به امر و به معروف هست . سوال من این هست اقای توکلی با امر به معروف نمیشود در چنین مواردی که راهکار علمی دارد راهکار اخلاقی میدهید . دوم‌چرا نمیگویید قانون را در بانک اجرا کنید قانون بانک و اقنصاد باید ساختارش علمی باشد
بهتر است علاوه بر مدیر شبکه پنج و عوامل پخش مداحی ، مدیر عامل صدا و سیما بخاطر پخش توهین آن مداح خودسر خود بین عزل شود تا هر روز در صدا و سیما اتفاقات عجیب و غریب نیافتد و مدام خلاف جهت عزم و اراده مردم کار نکند.صدا و سیمایی که بخاطر داشتن رفتارهای غلط ، نام صدای و سیمای میلی به خودش گرفته است.
اگر مدیریت اینچنینی در صدا و سیما ادامه پیدا کند روزی خواهد رسید که ضربه بزرگی به اتحاد مردم ایران بزند که قابل جمع کردن نباشد
رییس پدافند عیر عامل ... خیلی از کشورها مثل چین و روسیه و ایران خواستار خارج کردن دلار از چرخه مالی و پولی هستند
اتفاقا مردم ایران بالاترین مصرف سرانه گوشت در دنیا را دارند
واقعا دولت روحانی چه چیز را می خواهد تحویل دولت بعد بدهد؟ یک زمین سوخته؟ بعد چرا کاندیدهای ریاست جمهوری احتمالی هیچ اعتراضی به وضع موجود نمی کنند؟ مگر آنها نمی خواهند مسئولیت را بعد از روحانی به عهده بگیرند؟ آیا می خواهند یک ویرانه تحویل بگیرند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
یک زمین سوخته ؟
مهدی
| Germany |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
مسئله همین است.
ثروت ملی را به بخش خصوصی منتقل کنیم
آیا نفس توهین بد است یا آن توهین هایی که در صدا و سیما پخش میشود؟ این مداح طوری با اعتماد به نفس توهین کرد و حاضرین تشویق کردند که معلوم بود کار هر روزشان است.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
قبلا فکر میکردم تفرقه افکنی بین شیعه و سنی کار "انگلیسه".بعد از فهمیدن" هویت مداح"دانستم" اسراییل" هم در اینجور کارها نقش داره
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
خخخخ این هم راه فرار از مسولیت
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
. وقتی هر روز سخنرانان رسانه به مردم یاد میدهند که وقتی بیرون در تو خیابان و کوچه بمردم گیر بدین در صورتی خود ان ادمها هزار تا مشکل دارند وقتی به مردم‌در پرسش نامه سوال میکنی اعتقاد تو چی هست . وقتی از مردم در حقوق شهروندی احترام نمیگداری . وقتی ارزش انسانها به لباس هست . شعار را بس کنید .
خباز ..... پس مشخص شد سه تا دولت داریم دولت با رای مردم . دولت در سایه یعنی منتقد دولت یا جناح شکست خورده در انتخابات و سوم دولت پنهان و بدون شناسنامه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
آقای خباز دولتی که استاندارش کسانی مثل شما باشند بهتر ازاین نمی شود همهاش حرف بی خود می زنی. علی مطهری هم حرف بیخود میزد وبه مردم دروغ می گفت ودیدی که امروز سقوط کرد
ناشناس
| France |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
و دولت سومه که همه کاره هست چون دولتهای دیگه میان و میرن
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
این دیگه چه جور کشوری هست . اگر همین طوری پیش بریم تا دولت پنجم و ششم هم خواهد رسید . فکر کنم دولت سوم دولت برامده از محلات با مدرک تا دیپلم و زیر دیپلم هست که دست بسته فقط حرف گوش میکنند . یعنی فکر نمیکنند چه راست هست چی نیست
چرا باید مردم دلار یا سرمایه خودشان را اتیش بزنند . در خزانه را باز کنید و دلارها را به دریا بریزید یا در خیابان اتیش بزنید یا به ممالک دیگر مثل عراق و غزه و یمن و سوریه بدهیید . چون در ایران بعنوان کاغذ پاره هست و ارزش ندارد . متاسفانه اداره اقتصاد کشور هم سیاسی هست
توهم اصلاح طلبان کی تموم میشه وقتی رای نمیارن میگن تقلب شده وقتی رای میارن کاری نمیکنن اقازاده هاسون گند میزنن میگن مخالفین مقصرن که نذاشتن ما کار کنیم و چوب لای چرخ مون میذارن تورا خدا بس کنید
آقای توکلی فساد اکنون مخصوصا شهرداری‌ها وکمسیون های شهرداری‌ها می باشد یعنی خدای ناکرده اگر بخواهی کاری در شهرداری‌ها خارج حیطه دلالان انجام دهی باید چند برابر تاوان بدهی و چندین ماه ویران وسرگردان در قرطاس بازیهای کارکنان بی تعهد گرفتار باشی ،
آقای روحانی نیت خوبی برای ایران و ایرانی داشت. آمد با دنیا صلح کند. روش کار ایشان هم که مذاکره با همه ابرقدرتها بود تقریبا درست بود. ولی نتیجه کار ایشان فاجعه بار بود. بد نبود. فاجعه و مصیبت بود. درباره کارها باید هم نیت را در نظر گرفت هم روش و هم نتیجه.
در حالیکه ترامپ هیچ حقوقی دریافت نمی کند وتشنه خدمت به مردم آمریکا است در ایران رادیان و تلویزان هم خود تفرقه افکنی می کند نتیجه تقابل چه خواهد بود
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
راه حلش این هست که در رادیان و تلوآویزان تبلیغ کردکه هر مردی چند همسر و دها فرزند داشته باشد
کار ما خیلی وقته که دیگه از دعا گذشته
خ خ خ

باز خدا رو شکر حداقل زنده ایم
یا امامزاده صالح خودت به داد مردم ایران برس
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
خدایا .. هدایت و کمک مان‌کن .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
ابته خدا را شکر علی مطهری ازنایب بر کنار شد ونوبت روحانی هم می رسد
ریالکه چقدر قدرت داشتی و خیلی از مردم رو صاحب خونه و زندگی کردی
ما ریال نداریم چه برسه دلار
سردار دلارهای مسئولان را بیار مردم آتیش می زنند
هر وقت ترامپ استیضاح و برکنار شد شما خیال کنید روحانی هم استیضاح و برکنار میشه...با کمال تاسف باید هر دو تاشون رو تا آخر دورشون تحمل کنیم..۴۰ درصد مملکت رو ترامپ نابود کرد ۶۰ درصدشم دولت روحانی..دوتاشونم خیلی حق به جانبن
آتش زدن دلار در خیابان ، حمله به نقطه ظعف دشمن است

سردار جلالی

ریس پدافند کشور
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
دو سال دیگر تحمل کن قرار هست در ۱۴۰۰ دولت مطبوع شما با شعار کار و کرامت و مهرورزی و سه برابر کردن یارانه مشکلات حل خواهد شد تحملت را بالا ببر
در ایران میشود زندگی کرد لاکن به سختی و با مشقت فراوان به طوری که وقتی سود و زیان رو محاسبه کنی اصلا ارزشش رو نداره
اوووووونچنان رونق اقتصادی ایجاد میکنیم و اووووووووووووونچنان رفاه ایجاد میکنیم که مردم اصلن به یارانه نیاز نداشاته باشن و خوشون به دولت کمک کنن

شیخ حسن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
خب راست گفته. ما دیگه به یارانه نیاز نداریم چون یارانه برای یه وعده غذایی کمه و ارزش نداره بگیریم
مردم ایران ما چرخ اقتصاد رو چرخوندیم. سرعتش کمه سرعتش رو هم زیاد میکنیم البته به سمت ته دره


جهانگیری معون اول ریس جمهور
ما پشیمانیم و اشتباه کردیم
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
این پشیمانی مثل آن‌پشیمانی نیست . این آش خاله هست .
بجای اینکه دلار را اتیش بزنید یک فکر علمی برای ارزش ریال کشور بکنید که برای چاپ پول ۵۰۰ تومانی هزار تومان هزینه چاپ‌دارد . دوباره میگویم راه چاره راکار علمی هست . نه نظریه پردازی
اگر جای این صحبتها آتش زدن دلار و .... افراد متخصص و دلسوز سر کار خودشون بودند و ارزش ریال با دلار برابری میکرد همانطور که در گذشته بود
همین امروز مردم در صفِ گرفتنِ شکر بودند و دیروز در صفِ مرغ و چند روز قبل در صفِ گوشت و دلالها در بازارِ ماشین و خانه. پس به ایشان بگوئید مقداری از وقتش را بینِ مردم و در مترو و میدانهای تره و بار بگذراند .
دولت آقای روحانی تو مباحث سیاسی قوی و تو مباحث اقتصادی ضعیف بود.
لطفا این مثلا کامنتهایی که سر شار از لودگی و بی ربطیست را منتشر نکنید.مثل آسمان آبی آبیست ،درخت زرد آلوی پدر بزرگش و . . .. با انتشار این مثلا کامنتها فقط وزن سایت دچار آسیب میشود و بس.
سردار جلالی لطفا به هر فرد ایرانی ۱۰۰ دلار بدهید تا همه باهم اتش بزنیم شاید به قول شما با این کار امریکا نابود شد
هفت سال از دوران احمدی نژاد گذشته اما اکثریت جامعه هنوز به بازگشتش امیدوارند
دکتر روحانی از شروع دور دوم خودش را به سقوط آزاد انداخت
با انکار واقعیات و شرایط سخت اقتصادی و معیشتی
وی بالغکس دولتش را بسیار کارآمد و خود را بسیار مدبر و دانا توصیف نمود و منشأ اصلی مشکلات را یا گردن خود ملت انداخت و یا حواله دشمن و مخالفان داخلی و خارجی کرد و هرگز به خود و مدیریت ضعیف کابینه به خصوص در مسائل ارزی و اقتصادی اشاره نکرد
اعتماد مردم به ایشان به کلی از دست رفته و بخشی از این بی اعتمادی، نقد تند دولت قبل و مبری دانستن دولت خود از تکرار همان مسائل بود که اتفاقاً اب شدت صد برابری پیش رفت و حاضر به پذیرش اشتباه و عذرخواهی از مردم نیست که هیچ بلکه هی خواستار اختیارات بیشتر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
اواسط سال قبل آقاي فرشاد مومني گفت چه كسي به روحاني گفته در دور دوم هرچه دلت مي خواهد اجام بده ديگر رئيس جمهور نخواهي شد و بعد از آن اين گرفتاري بيشتر شد و آقاي روحاني هم هيچ تمايلي به حل مشكلات ندارد
وجود افرادی در مناصب بالا و با این دیدگاه های غیر علمی ، باعث افت بیش از پیش ارزش ریال خواهد شد .
هر تعداد دلار آتش زده بشه به همون نسبت از تعداد اسکناس دلار در گردش کاسته میشه یعنی ارزش آن بر اسکناس های در گردش افزوده میشه...
مخلص کلام هر چه دلار آتش بزنید قدرت خرید دلارهای باقیمانده زیادتر میشه
سردار جلالي ما كه دلار نداريم تا اتش بزنيم
آقای خباز ۹۰ در صد ملت ادامه دولت روحانی را نمی خواهند اگر دروغ است به رفراندم بگذارید آن ده درصد هم سرمایه داران و احزاب اصلاح طلب هستند که ادامه زندگی و سودجوییشان با ادامه روحانز است
در هیچ دولتی به اندازه دولت روحانی کذب رواج نیافت
خود روحانی آدم با شخصیت و وزین و کسی است که شایسته رئیس جمهوری ایران است ولی دولت او کند و کابینه او قادر به پر کردن شکافها و مشکلات اقتصادی نیست. مثلا قادر نیست مثل احمدی نژاد قیمت بنزین رو ببره بالا و کلی برای دولت منیع مالی ایجاد کنه و مازاد رو بین مردم تقسیم کنه. از طرف دیگه مگه ایشون برجام را به ارمغان نیاورد که می تونست یک دگرگونی عظیمی در اقتصاد و رفاه مردم ایجاد کنه. ایشون دارای اختیارات لازمه در اداره کشور نیست و حرف اول رو نمی تونه بزنه و تمام اشکالات در همین جاست وگرنه دو روز بعد از امضای برجام کدوم آدما موشک هوا کردند و تشنج بوجود آوردند؟الان بهتربن کاری که روحانی می تونه بکنه اینه که استعفا بده و راه رو برای یک انتخاب رئیس جمهور تازه نفس دیگه باز بذاره، بله همون آدمائی که بیشتر اشتیاق به این کار دارند و سرزتده تر و چابکترند، مثل احمدی نژاد...
مشکلات کشور تقصیر خودمونه خودمون گفتیم تا ۱۴۰۰ با حسن
دوستان گرامی نوشتن نظرهایتان برای تخلیه وکمی آرامش موقت بد نیست اما در مملکتی که مردمش از مسوّلین بیشتر گوشت میخورند ونماینده اش مانند مطهری بعلت دفاع از خق زندانیان بدون محاکمه مرتب انتخاب میشود سخنان بنده وشما آب در هاون کوبیدن است
متاسفم براي كسايي كه فكر ميكنند با تغيير دولت چيزي عوض ميشه
زمانی که برجام در حال نتیجه گیری بود یک عده به تصور اینکه ثمره برجام باعث خواهد شد مردم کلا به سمت اصلاح طلبان تمایل پیدا نماید به انحا مختلف برای روحانی صفحه گذاشتند که نتیجه این شد ترامپ وقطی مواضع ایرانیان را دید با خودش گفت اگر فضای باز اقتصادی و سیاسی برای ایرانیان ایجاد شود دیگر کسی حریف ایرانیان نخواهد شد عده ای هم در داخل با ترامپ علیه اللعنه همسو شده نتیجه این شد که حالا ملاحظه می فرمایید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
آقاي محترم آنها اصلا قرار نبود به ايران امتياز بدهند به چه دلت را خوش كرده بوديد حالا مخالفان داخلي باعث شود آنها به وعده خود عمل نكنند رئيس جمهور هم مثل شما فكر مي كند به اين روز افتاده است
حالا کار آن مداح بیشتر به کشور ضربه زد یا آن خانم که در ابیانه خوانده بود
یه مشت حرف رایگان از سوی مسولین. خوب معلوم چه وضعیتی خواهیم داشت.همه به فکر خودشپن و خانوادشونن
مسئولین لطف کنند و دلارهارو از حسابهاشون خارج کنند و بدن به مردم تا آتیش بزنیم!!!!
شما که عادت به اتش زدن دارید لطفا اموال نامشروع اقا زاده ها را اتش بزنید ما هم با کمال مسرت همراهی خواهیم کرو.
آقاي خباز من به سياسيون كاري ندارم مردم دارند ناله مي كنند از دست دولت روحاني نجات پيدا كنند آقاي اصلاح طلب گند زديد به كشور
ما آمادگی خودرا جهت سوزاندن دلار اعلام مینمایم
مشکل روحانی و یا نمایندگان مجلس نیست مشکل خود ما ملتیم که با یک مشت حرفهای بی پایه و اساس و سخنان غیر معقول و تبلیغان سطحی فکر و نظرمان جهت پیدا میکند .
من را هم به لیست کسانی که آرزوی سقوط این دولت بیکاره را دارند اضافه کنید
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی