بازدید 5055

طرح استیضاح شهردار خارگ کلید خورد

کد خبر: ۹۰۱۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۱ 23 May 2019

عضو شورای شهر خارگ گفت: طرح استیضاح شهردار خارگ کلید خورد.

به گزارش «تابناک»، لطف الله علی پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح استیضاح به استناد ماده ٨٣ قانون و مقررات شهرداری و شوراها، در چهار بند به صورت خلاصه‌ای از سوالات مطرح شده در جلسه طرح سوال تدوین و به ریاست شورای شهر تقدیم شده است.

وی افزود: نابسامانی، عدم اولویت بندی و دوباره کاری در اجرای پروژه‌های عمرانی و هدر رفت منابع مالی همچنین عدم توجه و رعایت دستورالعمل‌ها، بخشنامه‌ها و مکاتبات ابلاغی از وزارت کشور و شورای اسلامی شهر در حوزه‌های مختلف اعم از تخلفات گسترده در معاملات، احکام کارگزینی، تأخیر در پرداخت حقوق و مزایای پرسنل و پیگیری جهت افزایش غیرقانونی حقوق و مزایای خود از مواد مهم این استیضاح است.

عضو شورای شهر خارگ تصریح کرد: نابسامانی و عدم اصلاح حساب‌های مالی شهرداری در سنوات اخیر اعم از عدم حسابرسی اسناد مالی، عدم ساماندهی و تعیین تکلیف مطالبات اشخاص حقیقی و حقوقی که از شهرداری طلب دارند.

وی بیان کرد: همچنین انحراف بودجه و عدم توجه به نیازهای واقعی شهر که باعث رکود پروژه‌های عمرانی چون شهربازی مسقف و هدایت آب‌های سطحی و.... شده است.

علی‌پور ادامه داد: عدم پیگیری سازمان حمل و نقل دریایی که از نیازهای ضروری شهر بوده است که تاکنون اقدامی خاصی در این باره صورت نگرفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی