بازدید 8386
۲
خبر

سفارت ایران در بلژیک: قرارداد ویلموتس امضا شد

صفحه رسمی سفارت ایران در بلژیک در توئیتی از عقد قرارداد ویلموتس با فدراسیون ایران خبر داد و نوشت ویلموتس قراردادش را در بروکسل امضا کرده است. قرارداد سرمربی جدید تیم ملی تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اعتبار دارد
کد خبر: ۹۰۱۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷ 22 May 2019

با اعلام سفارت ایران در بلژیک، قرارداد مارک ویلموتس با فدراسیون فوتبال ایران امضا شد.

به گزارش تابناک ورزشی، مذاکرات مهدی تاج با ویلموتس در دو نوبت ۴ و ۵ ساعته در بلژیک برگزار و اعلام شد طرفین در همه موارد به جز موضوع انتقال پول به توافق رسیده‌اند. به همین دلیل عنوان شد که سفارت ایران در بلژیک در حال انجام دادن کارهاست تا قرارداد این مربی هفته آینده امضا شود.

با این حال صفحه رسمی سفارت ایران در بلژیک در توئیتی از عقد قرارداد ویلموتس با فدراسیون ایران خبر داد و نوشت ویلموتس قراردادش را در بروکسل امضا کرده است. قرارداد سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان که تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اعتبار دارد، امضا شد. به این ترتیب مارک ویلموتس در دیدار دوستانه تیم ملی ایران مقابل سوریه که روز ۱۶ خرداد برگزار می‌شود، برای نخستین بار روی نیمکت ملی‌پوشان کشورمان می‌نشیند.

شیخ علی، رایزن روابط دو جانبه سفارت جمهوری اسلامی ایران در بلژیک در گفتگو با خبرنگار ایسنا، ضمن تأیید امضای قرارداد ویلموتس با فدراسیون فوتبال گفت: مذاکرات مهدی تاج و ویلموتس در محل اقامتگاه سفارت در بروکسل انجام شد که منجر به امضای قرارداد شد، اما سفارت هیچ مشارکتی در این مذاکرات نداشته است.

شیخ علی با رد توافقات انجام شده با سفارت ایران در بلژیک برای پرداخت حقوق ویلومتس گفت: هیچ مذاکره‌ای در این مورد نداشته‌ایم. این موضوع ارتباطی به سفارت ندارد. مذاکرات دو طرفه انجام شده و سفارت نیز هیچ تضمینی به آقای ویلموتس بابت حقوقش نداده است. مذاکرات بین خودشان بوده و سفارت جمهوری اسلامی ایران در حد لجستیک و یک طرفه تنها با آقای تاج صحبت‌هایی را در این خصوص داشته است. پیش از این رسانه‌های بلژیکی اعلام کرده بودند که مذاکرات تاج و ویلموتس به دلیل اختلاف نظر در اقامت این مربی بلژیکی در تهران بن بست خورده است. این رسانه‌ها از احتمال عدم انعقاد قرارداد سخن گفته بودند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
یک مملکت اسیر یک قرارداد و بالاترین مقامات در سفر و رفت و آمد و کلی تبریکو جالبتر با میلیون ها دلار هزینه... برای یک مربی؟ واقعا قرار است در فوتبال مگر از چه چیز داشته ای دفاع کنیم؟ از چه سرمایه ای؟
دیدی گفتم . از اینجا بهتر کجا ؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل