بازدید 11915
۶

افزایش ۲۰۰ تومانی قیمت دلار در صرافی‌های بانکی/ کاهش نرخ ۶ واحد پولی در بانک مرکزی

بازار ارز اولین روز از خردادماه ۹۸ را با افزایش قیمت توسط بازارساز ارزی آغاز کرد. هرچند در بانک مرکزی، امروز نرخ ۴۷ ارز اعلام شد که بر اساس آن نرخ ۱۳ ارز نسبت به سه‌شنبه افزایش و قیمت ۲۶ واحد پولی دیگر از جمله یورو و پوند کاهش یافت. نرخ دلار و ۷ ارز دیگر نیز ثابت ماند.
کد خبر: ۹۰۱۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸ 22 May 2019
تابناک اقتصادیبازار ارز اولین روز از خردادماه ۹۸ را با افزایش قیمت توسط بازارساز ارزی آغاز کرد. هرچند در بانک مرکزی، امروز نرخ ۴۷ ارز اعلام شد که بر اساس آن نرخ ۱۳ ارز نسبت به سه‌شنبه افزایش و قیمت ۲۶ واحد پولی دیگر از جمله یورو و پوند کاهش یافت. نرخ دلار و ۷ ارز دیگر نیز ثابت ماند.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز چهارشنبه یکم خردادماه ۹۸ بازار ارز، شاهد نوسان افزایشی نسبت به روز‌های قبل بودیم. به گونه‌ای که بر اساس اطلاعات سامانه سنا بانک مرکزی که نشان دهنده میانگین وزنی نرخ خرید و فروش ارزبر مبنای معاملات ثبت شده در "سامانه نظارت ارز (سنا) " توسط بانک‌ها و صرافی‌های مجاز کل کشور است، امروز هر اسکناس دلار آمریکا به نرخ ۱۳۸۵۰ تومان خریداری شده و به قیمت ۱۳۹۵۰ تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می‌شود. این رقم نسبت به روز گذشته، ۲۰۰ تومان افزایش را نشان می‌دهد.

همچنین هر اسکناس یورو در بازار امروز، به نرخ ۱۵۷۵۰ تومان در صرافی‌های مجاز و بانکی خریداری شده و با افزایش ۲۰۰ تومانی نسبت به روز سه شنتبه، به قیمت ۱۵۸۵۰ تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته شده است.  
 
افزایش ۲۰۰ تومانی قیمت دلار در صرافی‌های بانکی/ کاهش ۶ واحد پولی در بانک مرکزی

کاهش ۶ واحد پولی در بانک مرکزی

بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «چهارشنبه یکم خرداد  ماه ۹۸» بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین روز جاری هر پوند انگلیس با ۵۵ ریال کاهش نسبت به روز گذشته ۵۳ هزار و ۴۱۱ ریال و هر یورو نیز با ۱۵ ریال کاهش ۴۶ هزار و ۸۸۲ ریال ارزش‌گذاری شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۱ هزار و ۵۲۵ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۳۵۳ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۷۹۵ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۲۷۸ ریال، روپیه هند ۶۰۳ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۷ هزار و ۹۷۰ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۷ هزار و ۶۳۲ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۸ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۳۵۱ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۴ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۳۳۶ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۷ هزار و ۳۰۴ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۹۱۷ ریال، لیر ترکیه ۶ هزار و ۹۲۵ ریال، روبل روسیه ۶۵۳ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۶ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۸ هزار و ۹۰۰ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۱ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۴۷۰ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۸۰۴ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۸۳ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۷ هزار و ۵۰۱ ریال تعیین شد.

افزون بر این، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۶۵ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۱۳ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۸۰ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۱ هزار و ۳۷۲ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۳۵ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۵ هزار و ۱۴۶ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۸ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۱ هزار و ۷۹ ریال، لاری گرجستان ۱۵ هزار و ۱۴۷ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۸۹۳ ریال، افغانی افغانستان ۵۲۴ ریال، روبل جدید بلاروس ۲۰ هزار و ۲۵۶ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۵۷ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۰ هزار و ۷۳ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۴۵۰ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار ریال ارزش‌گذاری شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۶
چرا مگر قرار نبود بانک دلار را 11 هزار تومان کنه
پاسخ ها
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
نه داداش قراره دوباره بشه 15500
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
تا ۲ ماه دیگه ۲۰ تومن رو رد نکنه اسممو عوض میکنم.کارشناسا میگن
صرافی ها و بانک ها زندگی مردم را به بازی گرفته اند
قیمت مواد اولیه و بسیار از کالا ها بر پایه قیمت دلار است باید دولت دلار را تک نرخی و ثابت نگه دارد
كاهش قطره چكاني نرخ دلار و افزايش سيلابي نرخ دلار و تكرار آن ظرف چند روز سياست كلان و شيوه مديريت بانك مركزي بر اين بازار است و نتيجه آن بي اعتباري ارزش پول ملي و نهايتا فشار سنگين بر اقشار ضعيف و متوسط جامعه خواهد بود و بدون ترديد اگر موانع صادرات نفت كشور نيز بر طرف شود نگاه درآمدي دولت به بازار ارز همين است كه هست .
حالا همتی کجاست
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر