بازدید 9651
۵
واکنش

خداداد منکر دعوا با فیروزکریمی درشبکه۳ شد!+فیلم

کد خبر: ۹۰۰۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰ 22 May 2019

برنامه شب گذشته سه ستاره در حالی روی آنتن شبکه سوم رفت که در بخشی از این برنامه خداداد عزیزی و فیروز کریمی به طور واضح بر سر کاشتن توپ در یک نقطه باهم درگیری لفظی پیدا کردند و به گواه بینندگان این یک مناقشه کلامی کاملا واضح بود اما خداداد حالا این درگیری لفظی را نفی می کند!

به گزارش تابناک ورزشی، در تصاویر تلویزیونی واضح بود که آن‌ها با هم درگیر شده اند و دلخوری‌هایی پدیده آمده، اما خداداد عزیزی این مساله را رد می‌کند: « درگیری‌ای در کار نبود؛ احترام آقافیروز همیشه برمن واجب بوده و همواره احترامش را نگه داشته ام. در آن صحنه من و آقافیروز بر سر کاشتن توپ در یک نقطه با هم بحث کردیم. او اعتقاد داشت توپ عقب‌تر کاشته شود، اما من می‌گفتم وقتی داور ۹قدم گرفته و اندازه گیری شده است، نیازی نیست توپ را عقب‌تر ببریم.»

وی ادامه داد: « تعجب می‌کنم که می‌گویند من و آقافیروز در برنامه دعوای مان شده است؛ این حرف‌ها چیست که می‌زنید؟ آقافیروز مربی من بوده و هرگز به خودم اجازه نمی‌دهم علیه او جبهه گیری کنم. آن روز هم هیچ مساله‌ای نبود و فقط بر سر یک موضوع باهم صحبت کردیم. »

از خداداد پرسیدیم به نظر می‌رسید که فیروز کریمی از او دلخور شده که او پاسخ داد: من فکر نمی‌کنم اینطور بوده باشد. حتی روز بعد از آن برنامه که ضبط داشتیم آقا فیروز را دیدم و خودم به او سلام کردم و او پاسخ داد. هیچ مساله خاصی نبود و جالب است که اینقدر این ماجرا را بزرگ کرده اند.  اینکه آدم‌ها باهم اختلاف نظر داشته باشند، طبیعی است و من و آقا فیروز هم در آن صحنه اختلاف نظر داشتیم. دعوا و این حرف‌ها را نمی‌دانم از کجا می‌آورند. اگر هم باورتان نمی‌شود به خود آقافیروز زنگ بزنید و از او در این خصوص سوال کنید.

تعداد بازدید : 2055
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
دونفر معلوم الحال میارن تلوزیون بهشون تریبون میدن بهتر ا ز این نمیشه.واقعا چرا جای ادمای خوب دیگه تو تلوزیون نیست آدمهایی که وقتی حرف میزنن یه مثقال به معرفت آدم زیاد میشه؟
وقتی آدمهای با فرهنگ را با آدمهای بی فرهنگ عوض می کنیم!
ایرانی جماعت همین هست
اعتراض خداداد به داوری بود نه فیروز !
لطفا تحریف و وارونه سازی نکنید
خوبی فوتبال و کلا ورزش اینه که با وجود دوستی و رفاقت اما بر سر بازی بحث و جدل هم عادی و تعریف شده است. باید حرفه ای باشیم، بحث و جدل در زمان بازی اما رفاقت و احترام زمان غیر از بازی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار