بازدید 5497
۱

زمان احتمالی معرفی سخنگوی جدید دولت

کد خبر: ۹۰۰۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹ 22 May 2019
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: در ماه خرداد پرونده سلامت الکترونیک را افتتاح خواهیم کرد.
 
به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، محمودواعظی رئیس دفتر رئیس جمهور اظهار کرد: پرونده سلامت الکترونیک کاری مشترک میان وزارتخانه‌های بهداشت، رفاه و فناوری ارتباطات آغاز شده و شاهد پیشرفت خوبی در این زمینه هستیم.

وی افزود: در ماه خرداد پرونده سلامت الکترونیک را افتتاح خواهیم کرد.

واعظی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت انتخاب سخنگوی دولت تصریح کرد: آخر هفته سخنگوی منتخب با رییس جمهور جلسه دارد و احتمالا مورد نظر ریاست جمهور قرار میگیرد، ایشان فعلا در حال ارائه برنامه هستند.

واعظی اظهار کرد: یکی از موضوعات مورد بررسی جلسه امروز بررسی محیط کسب و کار بود و مقرر شد هر دستگاهی بنا به وظیفه اش بتواند به کارهایش سرعت ببخشد یعنی اگر شرکتی که می‌خواهد تأسیس شود و مجوزی بگیرد، مردم و شرکت‌ها و کسانی که می‌خواهند سرمایه گذاری کنند، اینطور نباشد که از این وزارتخانه و دستگاه به آن وزارتخانه و دستگاه برود، بلکه به سمتی پیش برویم که همه این‌ها از طریق فضای مجازی انجام شود.

وی ادامه داد: رئیس جمهور دستور داده است تا هدف غایی این باشد که هر کسی که شرکتی را تأسیس می‌کند و قصد سرمایه گذاری دارد، اگر برای یکبار سوء پیشینه و مدرک و برخی مشخصه‌های شخصی را ثبت کرده است، دیگر کسی حق ندارد از او چنین مدارکی را اخذ کند.

رئیس دفتر رئیس جمهور تصریح کرد: امروز این مصوبه را قطعی کردیم و برای کمیسیون اقتصاد ارسال کردیم و تا کنون بیش از هزار مجوز حذف شد، اما اعضای هیأت دولت این را کافی ندانستند چراکه هنوز مجوز‌هایی که از دستگاهی به دستگاه دیگر برود، کمتر نشده است.

وی ادامه داد: آنچه که امروز صحبت شد سعی داریم عملیاتی شود تا بتوانیم برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی سرعت بخشیم و مردم هم بتوانند با سرعت بیشتر کار‌های شان را انجام دهند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
نماینده دولت باید کسی باشد که چهره اسلامی داشته باشد و با اخلاق حسنه با دنیا صحبت کند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر