بازدید 6240

سرمربی پرتغالی آبادان، به التعاون عربستان رفت!

کد خبر: ۹۰۰۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۰ 22 May 2019

پائولو سرجیو تنها کمتر از یک هفته پس از پایان لیگ برتر ایران و اتمام قراردادش با صنعت نفت آبادان، باشگاه جدیدش را انتخاب کرد و به تیم پُرافتخار و موفق التعاون عربستان رفت.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه التعاون عربستان امشب در توئیتی خبر از سرمربیگری پائولو سرجیو در این تیم داد و عنوان کرد با این مربی که سابقه حضور روی نیمکت تیم‌های آپوئل نیکوزیا قبرس، ویتوریا گیمارش، اسپورتینگ لیسبون پرتغال و ... را در کارنامه دارد به توافق نهایی رسیده‌اند.
التعاون چهار شب قبل لیگ حرفه‌ای عربستان را با برتری مقابل الفیصلی و حضور در رده سوم جدول به پایان رساند که قرار گرفتن در این رتبه به منزله رفتن یک تیم در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان است ولی از سوی دیگر تیم التعاون موفق شده بود به قهرمانی در جام حذفی عربستان برسد تا سهمیه مستقیم حضور در آسیا را کسب کند.

سرجیو که دوران پُرفراز و نشیبی در تیم صنعت نفت آبادان داشت، مطمئنا کار دشواری در باشگاه التعاون خواهد داشت چراکه این تیم فصل را با جایگاه نسبتا خوبی در رده سوم به پایان رساند، قهرمان جام حذفی شد و سال آینده نماینده سعودی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا است و لغزش او موجب می‌شود تا کارش در التعاون را خیلی زود از دست بدهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار