بازدید 50112
هزار و ششصد و شصت و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

گلایه رهبر انقلاب از ترانه برخی سریال‌ها/تحلیل زیباکلام از توانایی آمریکا درباره اشغال ایران/فتاح: حسرت تلفن زدن به دل ترامپ خواهد ماند/انتقاد یک اصلاح‌طلب از اظهارات اخیر روحانی/بالاخره حقوق و مزایای رئیس دفتر وزرا معلوم شد

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: "وزیر اخراجی" راز خیمه شب بازی‌های "ترامپ" علیه ایران را افشا کرد/توئیت کدخدایی درباره دغدغه شب گذشته رهبر انقلاب/واکنش جالب بهداد سلیمی به مجسمه‌اش در موزه ملی ورزش و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۰۰۷۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۶ 21 May 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

ترامپ مشاورش را از شهادت در کنگره منع کرد

کاخ سفید اعلام کرد، به یکی از مشاوران سابق رئیس‌جمهور دستور داده شده است در کنگره حاضر نشود. «سارا ساندرز» سخنگوی کاخ سفید در این‌باره به خبرنگاران گفت: دموکرات‌ها نتایج تحقیقات مولر را دوست ندارند. هیچ توطئه‌ای در کار نیست، آن‌ها می‌خواهند هزینه‌های غیرضروری تحمیل کنند. به گفته سخنگوی کاخ سفید، «دان مک‌گان» مشاور سابق ترامپ پیش از این ۳۰ ساعت توسط مولر بازجویی شده است. گفتنی است نمایندگان حزب دموکرات آمریکا قصد دارند مک‌گان را مجبور کنند در رابطه با تلاش‌های ترامپ برای کارشکنی در تحقیقات مربوط به دخالت روسیه در انتخابات ۲۰۱۶، شهادت دهد. / اعتمادآنلاین

اروپا به برجام آویزان است

‏ فلاحت‌پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اروپایی‌ها فقط به برجام آویزان شده اند و اقدامی برای حفظ آن نمی‌کنند و بعید است «اینستکس» را هم اجرایی کنند. اروپایی‌ها تاکنون نشان داده اند بازیگر مستقلی در تحولات نیستند و منتظرند بین ایران و آمریکا شرایط تازه‌ای شکل گیرد. در واقع کشور‌های اروپایی تا آن زمان صرفاً می‌خواهند به عنوان یک بازیگر بمانند، اما اقدامی در تحولات انجام نخواهند داد.

رونمایی از بدهکار جدید ۳ هزار میلیاردی

هنوز یک سال از اعدام باقری درمنی بدهکار بانکی، شش ماه از دستگیری قربانعلی فرخ زادرین، خریدار ماشین‌سازی تبریز و متهم دریافت یک میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی، چند هفته از برگزاری دادگاه هدایتی، چند روز از برگزاری جلسات دادگاه متهمان بانک سرمایه نگذشته که باز هم پای یک پرونده بانکی به محافل خبری باز شده است. بر اساس اطلاعاتی که سازندگی از منابع آگاه و همچنین بررسی اطلاعات مالی یک بانک خصوصی به دست آورده، سهامدار اصلی این بانک خصوصی ۳ هزار میلیارد تومان به نظام بانکی بدهی دارد. مجموعه شرکت‌های او همچنین ۱۳۶ میلیون یورو بدهی به نظام بانکی کشور دارند. بررسی‌ها نشان می‌دهد طی ماه‌های گذشته چند مجموعه شبه‌دولتی تلاش کرده‌اند تا با خرید بخشی از سهام این بانک مانع از بروز بحران گسترده در سطح نظام مالی کشور شوند، ولی بررسی صورت‌های مالی این بانک خصوصی تایید می‌کند سهامدار اصلی این بانک، هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان از مجموعه خودش وام گرفته است. سهامدار اصلی این بانک بیش از ۶۰ شرکت در اختیار دارد. همچنین او موفق شده تعداد قابل توجهی شرکت اقماری با حضور کارمندان خود راه‌اندازی کند. / سازندگی

دوچرخه سواری برای بانوان با رعایت ضوابط شرعی منع قانونی ندارد

اسماعیلی سخنگوی قوه‌قضاییه گفت: آنچه در زمینه دوچرخه سواری بانوان از قول دادستان اصفهان نقل شد، یک برداشت ناقص از نظر و نامه دادستان اصفهان بود. آنچه ایشان در آن نامه اعلام کردند این نیست که دوچرخه سواری توسط بانوان مطلقا ممنوع است. موضوع آن بخشنامه و دستور پیشگیری و برخورد با مظاهر اعمال منافی عفت، بد حجابی یا بی حجابی و تشویق دیگران به فساد و فحشا و امثال آن است و در این راستا، دستوراتی دادند و‌ای کاش کسانی که در فضای مجازی به اظهارنظر پرداختند، ذیل این دستور را می‌دیدند. در ذیل دستور اعلام کرده که شهرداری لازم است محل‌هایی را برای دوچرخه سواری بانوان تعبیه کند. کسی که چنین چیزی را می‌خواهد آیا معتقد است بانوان مجاز به دوچرخه سواری نیستند؟‌ای کاش افرادی می‌آمدند و از این اقدام که بخشی از آن صیانت و پیشگیری از جرایم و حفظ شان و منزلت زنان است، حمایت می‌کردند. دوچرخه‌سواری برای بانوان به موجب قانون اگر با رعایت ضوابط شرعی باشد، منعی ندارد. البته من فقیه نیستم و به فتاوا نمی‌پردازم./ فارس

واکنش جالب بهداد سلیمی به مجسمه‌اش در موزه ملی ورزش

قهرمان المپیک درباره مجسمه‌اش در موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک اظهارنظر جالبی کرد. بهداد سلمی درباره شباهت این مجسمه به خودش گفت: «البته که این مجسمه شباهت بسیار زیادی با من دارد، اما همه این شباهت‌ها از گردن به پایین است!» او این را گفت و ادامه داد: «البته ماهیت کار، کار زیبایی است. ضمن اینکه قرار شده پس از افتتاح موزه نسبت به به تغییراتی روی این تندیس اقدام شود.»

بازداشت ۱۵ تن در پرونده واردات کاغذ

سخنگوی قوه قضائیه گفت: تعداد بازداشتی‌های مربوط به واردات کاغذ به ۱۵ نفر رسیده است. این افراد سه گروه هستند؛ گروه اول شرکت‌هایی هستند که بابت واردات کاغذ ارز گرفتند، اما بجای اینکه تمام ارز را به واردات کاغذ اختصاص دهند، یک سوم را به این کار اختصاص دادند و صرفا در مورد دو الی ۳ شرکت، ۱۵۷ میلیون دلار ارز تخصیص یافته بود که فقط ۵۷ میلیون دلار کاغذ وارد شده است. دسته دوم افرادی هستند که کاغذ وارد کردند، اما به جای عرضه به ناشران با قیمت مصوب در بازار آزاد به فروش رساندند و دسته سوم شرکت‌هایی هستند که ارز گرفتند، اما اصلاً کاغذ وارد نکردند. اگر تخصیص ارز ما با محاسبات دقیق می‌بود و تضمین‌های لازم گرفته می‌شد، اگر بعد از ورود کاغذ نظارت لازم توسط نهاد‌های متولی انجام می‌شد، امروز شاهد این بحران در بازار کاغذ نبودیم. / تسنیم

بالاخره حقوق و مزایای رئیس دفتر وزرا معلوم شد

با توجه به ابهامات و پرسش هایی که برای برخی دستگاه‌های اجرایی در خصوص میزان حقوق و مزایای روسای دفاتر مسئولان پیش آمده بود، یک مسئول مهم دولتی در بخشنامه روز‌های اخیر خود خطاب به همه اعضای کابینه اعلام کرده بود با توجه به قانون مدیریت کشوری، پست سازمانی رئیس دفتر از لحاظ پرداخت حقوق و مزایا به دو دسته تقسیم می‌شود که دسته اول شامل رئیس دفتر معاونین رئیس جمهور، وزرا و مقامات همتراز است که در این حالت، پست سازمانی آن‌ها معاون مدیرکل در نظر گرفته می‌شود و رئیس دفتر استانداران، سفرا، معاونین وزرا و مقامات همتراز نیز پست سازمانی رئیس اداره خواهند داشت.

انتقاد یک اصلاح‌طلب از اظهارات اخیر روحانی

رئیس کمیسیون قضایی مجلس ششم با اشاره به اظهارات اخیر روحانی درباره اختیارات محدود رئیس جمهور گفت: رئیس‌جمهور بر اساس قانون اساسی شخصیت دوم کشور محسوب شده و از اختیارات فراوانی برای اداره کشور برخوردار است. حجت‌الاسلام ناصر قوامی فعال سیاسی اصلاح‌طلب و رئیس کمیسیون قضایی مجلس ششم در گفتگو با تسنیم، با اشاره به اظهارات اخیر حجت‌الاسلام روحانی در دیدار با فعالان سیاسی که از کمبود اختیارات رئیس جمهور گلایه کرده بود، گفت: رئیس‌جمهور بر اساس قانون اساسی شخصیت دوم کشور محسوب شده و از اختیارات فراوانی برای اداره کشور برخوردار است. وی افزود: رؤسای جمهور ما در تنظیم بودجه اختیارات زیادی داشته و قادرند بودجه را به گونه‌ای تدوین کنند که مانع مفت‌خواری‌هایی تعدادی از دستگاه‌های اجرایی کشور شوند که توان نظارت بر نحوه هزینه‌کرد بودجه در این دستگاه‌ها را ندارد. قوامی در واکنش به اظهارات برخی نمایندگان مجلس که گفته بودند مجلس امکان نظارت بر بخش زیادی از اعتبارات بودجه تقدیمی از سوی دولت را ندارد، تصریح کرد: بیان این گونه اظهارات مصداق فرافکنی نمایندگان است.

شعری که چشمان رهبر انقلاب را تَر کرد

شعری اثرگذار در وصف شهدای مدافع حرم گردان فاطمیون چنان اثرگذار بود که در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) رهبر انقلاب چنان از شنیدنش متاثر شدند که بغض کردند و اشک چشمان‌شان را‌ تر کرد.

در شب ولادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی ـ علیه‌السلام ـ جمعی از اهالی فرهنگ، شعر و ادب فارسی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

عاطفه جعفری از شعرای کشورمان، شعری را در این جلسه قرائت و به شهدای فاطمیون تقدیم کرد:

کوچه‌هامان پراز سیاهی بود، شهر را از عزا درآوردند چشم‌های ستاره‌ها خندید، ماه را سمت دیگر آوردند

شاخه‌هایی که سرفرازانند میوه‌هایی که جلوه‌ی باغند مادران مثل

ام لیلایند، که پسر مثل اکبر آوردند

روی تابوت‌هایشان بستند پرچمی که به رنگ خورشید است

فاطمیون فداییان حرم، سرورانی که سر برآوردند

قصه‌ها را یکی یکی خواندند، آخر ماجرا سفر کردند عاشقی هم برایشان کم بود، عشق بردند و باور آوردند

عصر یک جمعه بهاری بود، همه در انتظارشان بودیم باد‌های بهاری از هرباغ، لاله‌هایی معطر آوردند

این شعر که تمام شد، همه در بهت بودند و اشک و بغض رهبر انقلاب پس از پایان شعر فضای معنوی خاصی به مراسم داده بود. ایشان در واکنش به این شعر فرمودند: «خیلی ممنون خانم. خیلی خوب! شهدای مظلوم فاطمیون؛ جا دارد که به آن‌ها واقعا پرداخته بشود.»

توئیت کدخدایی درباره دغدغه شب گذشته رهبر انقلاب

سخنگوی شورای نگهبان در توئیتر، نوشت: این شورا اجازه تأیید مصوباتی که در آن از لغات غیر فارسی استفاده شده را نمی‌دهد. عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان طی توییتی نسبت به دغدغه‌ای که شب گذشته رهبر انقلاب در دیدار با شاعران درباره زبان فارسی بیان فرمودند، واکنش نشان داد. متن پیام سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود به شرح زیر است: «وقتی در طرح‌ها و لوایح قانونی گاهی اوقات لغات غیر فارسی دیده می‌شود نگرانی رهبر معظم انقلاب از حفظ زبان فارسی قابل درک است؛ هرچند شورای نگهبان مطابق اصل ۱۵ قانون اساسی اجازه تأیید چنین مصوباتی را نمی‌دهد. لازم است صداوسیما نیز چنین نظارت مؤثری را بر برنامه‌های خود اعمال کند.»

فتاح: حسرت تلفن زدن به دل ترامپ خواهد ماند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با تأکید بر اینکه خواب آشفته ترامپ در مورد ایران هرگز محقق و تعبیر نمی‌شود، گفت: حسرت تلفن زدن به دل ترامپ خواهد ماند. سید پرویز فتاح در گفت‌وگو با خانه ملت، با بیان اینکه ملت، نظام و رهبری کمر تحریم را شکستند، گفت: حسرت تلفن زدن به دل ترامپ خواهد ماند و هیچ تلفنی زده نخواهد شد. رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: آمریکایی‌ها با مطرح کردن این موضوع به التماس افتاده اند؛ آن‌ها به دنبال درگیر کردن نظام بودند، اما کور خواندند و نظام ما محکم ایستاده و همه متفق القول هستند.

تحلیل زیباکلام از توانایی آمریکا درباره اشغال ایران

فعال اصلاح‌طلب گفت: آنچه مسلم است این که آمریکایی‌ها به هیچ‌وجه قصد اشغال خاک ایران را ندارندی، یعنی توانایی‌اش را ندارند. سناریویی را که آمریکایی‌ها در افغانستان (۲۰۰۱) و عراق (۲۰۰۳) عملیاتی کردند به هیچ‌وجه به‌ دنبال عملیاتی کردن چنین سناریویی در قبال ایران نیستند. چون این سناریو قابل اجرا نیست. رژیم صدام از حمایت مردمی برخوردار نبود و یا اگر هم برخوردار می‌بود به آن میزانی نبود که مردم به‌خاطر آن اسلحه در دست گرفته و بخواهند به‌خاطر صدام بجنگند. البته در مورد طالبان این مساله تا حدودی متفاوت بود. اما قدرت نظامی آمریکا قابل قیاس با طالبان نبود. در مورد ایران اشغال نظامی به هیچ‌وجه راه به جایی نخواهد برد، برای آنکه نظام جمهوری اسلامی ایران برخلاف عراق صدام حسین از حمایت مردمی آن هم در میزانی که برای حفظ آن مردم حاضر شوند در برابر دشمن «ایالات متحده» و یا هر متجاوز احتمالی دیگری سلاح به دست گرفته و ایستادگی کنند برخوردار است. کافی است توجه داشته باشیم که ایران جمعیت ۸۰‌میلیونی دارد که به خودی خود یک قدرت مهم است. مثلا اگر فرض کنیم ۱۰‌درصد از مردم ایران یعنی حدود ۸‌میلیون نفر سلاح در دست گرفته و در برابر حمله احتمالی آمریکایی‌ها بایستند آن وقت کار برای واشنگتن بسیار سخت و غیر ممکن خواهد شد. آمریکایی‌ها به هیچ‌ عنوان به‌ دنبال چنین سناریویی نیستند.

گلایه رهبر انقلاب از ترانه برخی سریال‌ها

رئیس حوزه هنری اضافه کرد: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود به چند نکته مهم اشاره کردند و در اهمیت شعر فرمودند: شعر معجزه است و به همین اندازه شاعران نسبت به آن مسئولیت دارند، چرا که مغلطه‌ای از سوی جریانات روشنفکری مطرح می‌شود که شعر دارای معنی را شعاری می‌دانند که این به جهل این صاحبان نحله‌ها و غفلتشان باز می‌گردد. وی ابراز داشت: رهبر انقلاب به شعرای بزرگ تاریخ زبان فارسی اشاره کرده و فرمودند: اشعار این بزرگان مملو از حکمت بوده است. اما در بخش دیگر از منویات خود به اوضاع زبان فارسی اشاره کردند، و ضمن ابراز نگرانی از بی توجهی گویندگان صدا و سیما به زبان فارسی و استفاده بی حد و غیر عالمانه از لغات زبانهای بیگانه بویژه زبانهای غربی فرمودند این مسأله موجب نگرانی است.به گفته مومنی،‌البته رهبر انقلاب در بخشی دیگر از برخی ترانه‌های پایان سریال‌های تلویزیونی گلایه کرده و فرمودند: برخی از این ترانه ها بسیار ضعیف است ،‌بنابراین از وزارت ارشاد و حوزه هنری خواستند که در این زمینه وظیفه خود را انجام دهند و بیشتر این مسئله را مورد توجه داشته باشند.

"وزیر اخراجی" راز خیمه شب بازی‌های "ترامپ" علیه ایران را افشا کرد

"جیمس متیس" وزیر دفاع پیشین دولت "دونالد ترامپ" که جای خود را به "پاتریک شاناهان" سرپرست پنتاگون داده است، بامداد سه شنبه گفت: تحرک نظامیان ما برای واداشتن ایران به آمدن پای میز مذاکره و انعقاد توافق جدید است.متیس درپاسخ به خبرنگار شبکه تلویزیونی «اسکای نیوز» عربی که از ابوظبی پخش می‌شود، در خصوص ارزیابی اش از اوضاع کنونی منطقه ادعا کرد: آن چه ما به دنبال آن هستیم، تصحیح برخی از موارد موجود در توافق هسته‌ای با ایران است و طبیعتا این ماموریت سیاستمداران و رهبران جهان است.وی ادامه داد: به همین خاطر زمانی که نگرانی‌های اولیه پدیدار شد، رئیس جمهوری آمریکا تصمیم گرفت که حضور نظامی را با کمک کشور‌های دوست خود در منطقه تقویت کند.متیس مدعی شد: این کار برای آن صورت گرفت تا مشکلات منطقه را که ناشی از رفتار‌های ایران بود، در اینده حل و فصل شود و به یک توافق جدید با تهران برسیم.

برخورد پلیس راهور زنجان با سگ گردانی در خودرو

مسئول اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان زنجان، گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی این استان در صورت مشاهده سگ گردانی با خودرو با رانندگان خاطی برخورد قانونی خواهد کرد. سرهنگ محمدحسن خلجی افزود: حضور سگ در خودرو باعث حواس پرتی راننده و همچنین دیگر رانندگان عبوری از مسیر می شود و احتمال وقوع حوادث رانندگی را در پی دارد. او با بیان اینکه پلیس با دور دور کردن خودروها نیز مخالف است، گفت: برخی رانندگان جوان بی آنکه به خطرات ناشی از این دست حرکات نمایشی توجه کنند نسبت به دور دور کردن با خودرو اقدام می کنند که این کار برای راننده و سرنشینان خودرو و حتی دیگر خودروهای عبوری، خطرآفرین است.

حکم حسین هدایتی صادر شد

غلامحسین اسماعیلی در سومین نشست خبری خود در ارتباط با آراء پرونده‌های مفاسد اقتصادی رسیدگی شده و اخیراً صادر شده، اظهارداشت: پرونده مربوط به آقای حسیین هدایتی مورد رسیدگی قرار گرفت و رأی صادر شد و با رأی صادره از دادگاه ویژه مبارزه با جرائم اقتصادی ما آقای حسین هدایتی فرزند علی اکبر به جرم اخلال عمده در نظام اقتصادی و پولی کشور به تحمل ۲۰ سال حبس، محرومیت دائم از بکارگیری از خدمات دولتی و رد مال معادل ۴ هزار و ۸۸۹ میلیارد و ۳۹۵ میلیون ریال یعنی ۴۸۸ میلیارد تومان به نفع بانک سرمایه که از این بانک تحصیل مال نامشروع کرده بود و همچنین تحمل ۷۴ ضربه شلاق، متهم دیگر آقای سید مهدی موسوی نژاد به جرم اخلال در نظام اقتصادی به تحمل ۱۵ سال حبس، محرومیت دائم از مشاغل دولتی، استرداد ۹۳ میلیارد تومان و ۷۴ ضربه شلاق، علی اکبر یقینی به جرم معاونت در اخلال در نظام اقتصادی به تحمل ۱۰ سال حبس، محرومیت به کارگیری در مشاغل دولتی و آقای کیان پیشه به جرم معاونت در نظام اقتصادی به تحمل ۵ سال حبس.

توضیح هادی رضوی درباره اروپاگردی با منشی‌اش

سومین جلسه رسیدگی به اتهامات سید محمد هادی رضوی و تعدادی دیگری از متهمان بانک سرمایه صحب امروز با حضور مستشاران، وکلای مدافع، نماینده دادستان تهران و اصحاب رسانه در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد و جرایم اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام به صورت علنی برگزار شد. در بخشی از این دادگاه سید هادی رضوی در درباره مطرح شدن ماجرای سفرش به اروپا همراه منشی‌اش گفت: مثلا آقای قهرمانی در جلسه قبل گفته است که من با منشی خودم اروپاگردی کرده‌ام و به ۵۰ کشور رفته‌ام. در صورتی که اولا این منشی ۱۵ سال است که با من کار می‌کند و در آن سفر خانواده‌ام همراه من بودند و ۵۰ کشور هم نبوده بلکه ۵ کشور بوده است و از آن ۱۰۰ مورد ورود و خروج ۵۰ موردش فقط مربوط به عراق بوده است و من فقط ۷ بار به امارات رفتم ۵ بار آلمان و ۴ بار هم اتریش و اروپاگردی در کار نبوده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۲
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۲۸۶
کسانی که به من میگن تو به جهنم میری و ما به بهشت، من رو خوشحال میکنن

چون مطمئن میشم که با اونها یه جا نمیرم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
گل گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
فقط در ایران میبینید:
درآمد یک پزشک = درآمد هزار کارگر = درآمد 1000 معلم = درآمد 1000 مهندس
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
برادر تو بیماری و به سندرم حسادت به پزشکان دچار شده ای وگرنه همین امروز اخبار دادگاه داماد فلان وزیر را پخش کرد که با یک شرکت کاغذی و بدون وثیقه ۵۰ میلیارد تومان وام گرفته و یک پزشک در مقابل اینها پشم هم‌به حساب نمی اید
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
مقاومت کردن با من
اختلاس و احتکار از تو
صف گوشت و شکر با من
دلار 4200 تومن از تو
کم خوردن و کم پوشیدن با من
عشق و حال توی ویلاهای لواسان از تو
شرمندگی در برابر اهل و عیال با من
ریخت و پاش و مسافرت اروپا از تو
پراید 50 میلیونی با من
لکسوس و بنز آخرین مدل از تو
مرگ بر آمریکا گفتن با صدای بلند با من
تحصیل و گرین کارت از تو
نون خشکه و لنگ با من
خرما و بستنی با روکش طلا از تو
پس انداز کردن ذره ذره با من
یک شبه صندوق را خالی کردن از تو
در پراید جان دادن نیمه شب با من
کورس قهرمانی با پورشه گذاشتن از رمز یک بار مصرف گرفتن از من
عابر بانک سیار شدن از تو
دادگاه علنی با حضور خبرنگار با من
پیچاندن صد قاضی با صد جلد پرونده از تو
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
این بنده خدا به بیماری «ضد پزشک» مبتلا شده ، اگه کسی راه درمانشو بلده کمکش کنه ثواب داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
کارانه چیست و چرا فقط به پزشکان و کارمندان وزارت بهداشت داده میشود و به بقیه کارمندان سایر ارگان های دولتی و لشکری و کشوری داده نمیشود و چرا مبلغش برای پزشکان چندین برابر حقوقشان است؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
الان دیگه یک پرستار هم 7 میلیون تا 15 میلیون (به نسبت سابقه کارش) میگیره. جالبه که حتی پرستاری هم بیکاری نداره . چنان انحصاری در رشته های علوم پزشکی ایجاد شده که هر مریض نصف روز باید منتظر بماند تا پزشک نسبتا محترم یک ویزیت دو دقیقه ای سرسری ازش بکند و مبلغ 50 هزار تومان دستی فی المجاس پیاده شود.
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
این درد بزرگی هست که بخاطر یک حرف و سخن سیاسی از حقوق شهروندی کنارت بزنن .
ناشناس
| France |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
خیلی جالبه.امریکا کارمندان خودش در عراق رو فرا میخونه و مدتی بعد کاتیوشا در نزدیکی سفارت پایین میاد
نتیجه؛
یک ؛خودش زده و صحنه سازیه،رسواش کنید
دو مازدیم؛موش جاسوس را پیدا کنید
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
هیچ کس در ایران دل خوشی از پزشک و پرستار نداره به غیر از خودشون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
پزشک ایرانی مقیم روسیه:
درآمد پزشک ۴۰ هزار روبل/ درآمد پرستار ۳۰ هزار روبل/ درآمد کارگر ۲۰ هزار روبل
1️⃣ در اینجا پزشکی یک شغل خدماتی است، مانند معلمی...
2️⃣ مریض را پشت صف طولانی مطب نگه نمی دارند
3️⃣ پزشک شرح حال و معاینه را خودش وارد کامپیوتر می کند.(مکتوبات)

پ.ن: وقتی از پزشکی و دندانپزشکی در ایران به یک تجارت که گاها حالت غیر انسانی به خود می گیرد سخن می گوییم دقیقا از چنین وضعیتی سخن می گوییم..
دو نفر در حالت عادی در رشته تجربی کنکور داده اند و با تفاوت ده درصدی در دروس (چیزی حدود بیست تست فاصله) یکی دندانپزشکی قبول می شود و دیگری دبیری شیمی... اما درآمد ماهیانه دبیر شیمی چیزی کمتر از درآمد نصف روز همان همکلاسی سابق خویش است...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
حالا بذار تابلو بزنن جهنم. اشکالی نداره بذار دلشون خوش باشه. مگه جهنم کجاست؟ به محل زندگی جهنمیان گویند ولو اینکه بهشت باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
بیچاره پرستار رو چیکارش دارید کارانه پرستار دو تومنه و حکم حدود دو تومن و الان یازده ماهه کارانه ندادن چون اولویت با پزشکاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
پزشکان عادت کرده اند که تمام مردم را به شکل مریض ببینند مخصوصا افرادی که ضد آنها حرف بزنند. نمونه اش را در یکی دو تا کامنت بالا مشاهده میکند. نکته بعدی در مورد پزشکان این است که علاقه شدیدی دارند که برای هر چیز کوچکی به آنها مراجعه شود و حق ویزیت پرداخت شود. نمونه اش را هم در جمله فقط با مشورت پزشک یا بدون دستور پزشک ممنوع یا با نظر پزشک مشاهده میکنیم. حتی دوست دارند برای خوردن آب هم با مشورت پزشک اقدام کنیم شاید که خوردن آب برای ما مشکل آفرین باشد.
حاج اکرم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
تعجب میکنم از سایت وزین تابناک که هر نظری را منتشر میکند...اینکه شما به اصل آزادی بیان پایبند هستید برای ما قابل احترام، منتها ار قدیم گفته اند هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد...من خودم مهندس هستم و نه پزشک، منتهی اینکه یک نفر بیست سال پیش تو کنکور رتبه نیاورده و عقده ای شده و زیر هر خبری یک کامنت نامربوط در مورد حقوق بالای پزشکان میگذارد برای بنده که قابل درک نیست!!!
تهرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
با حرکتهای ترامپ مشخص شد دولت و مجلس اشتباه کردند به fatf رای دادند
مگر ممکن است به معاهده ای که ذره بین تحریم ترامپ است رای داد؟
دولت و مجلس خودشان لایحه را از مجمع پس بگیرند و از اول بررسی کنند.
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
فرهنگستان کجا. است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
@علی
باید پزشک ببینه
:))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
این بنده خدادائما از حق و حقوق پزشکان می نویسد و تابناک هم ان را چاپ می کند.نکته قابل توجه در شرائط امروز این است که،همه مردم ایران در کنار هم باشند،نه رودرروی هم،انبار های کاغذ محتکرین را ببینید ،انبار های گوشت،برنج ،روغن و.......
محتکرین چه کسانی هستند؟ایا داعش هستند؟ایا عوامل ترامپ هستند؟هر چه و هر که باشند ؟اما حتما ایرانی هستند که در این شرائط وانفسا،خون مردم را در شیشه می کنند.اما در خصوص اتهامات ایشون به پزشکان و پرستاران این مرز و بوم،انتظار می رود سایت وزین تابناک نیز از انتشار چنین مطالب موهن،اجتناب نماید.بنده معلم هستم و با شرائط معیشتی سختی که دارم ،به هیچ وجه حاضر نیستم،با انتشار اکاذیب و رفتار های نسنجیده،جامعه ای را تخریب نمایم.ان چه که مشکلات را بر سر ما اوار نموده،تخریب هموطن به گونه های مختلف است،ان چیزی که در دهه شصت بندرت و فی الحال به وفور یافت می شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
چه کامنت بی معنا و بی ربطی بود. موندم کیا اینهمه مثبت دادن. واقعا ما در کجا و بین چه کسانی زندگی میکنیم. ادعای فرهیختگی و دانایی هم داریم. متاسفم.
سعی کنید زیاد ساندیس نخورید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
درآمد یک پزشک متخصص بالای 200 میلیون تومان در ماه.
درآمد یک دندانپزشک بالای 150 میلیون تومان در ماه.
درآمد یک پزشک عمومی بالای 20 میلیون تومان در ماه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
اقای کدخدایی
اجازه ما هم
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
مواد توهم زا میریزن توش.مغزتون آکبند میمونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
بجای ساندیس که ایرانیه و فقط اگر توی ایران باشید بهش دسترسی دارید مکدونالد و پپسی بخورید
کسانیکه مک دونالد و پپسی میخورند هم باکلاسترند هم روشنفکرتر ، لااقل خودشون که اینطور میگند و اینطور ادعا میکنند
اگر یک بار مکدونالد با پپسی یخورید و مزه اون زیردندونتون بره حتما نمک گیر کشور صاحب اون میشید و برای خوردن مجدد اون حتی حاضر خواهیدشد که ی تیکه زمین رو بفروشید ، حتی اگه اون ی تیکه زمین ، ی تیکه از ایران باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
ضمن احترام به بعضی از دکترهای عزیز
یک لحظه خودتان رو میتونید بجای افراد حالا همان اندازه تحصیل کرده در مشاغل دیگر که در جاهای دیگه مثل شرکتها که بهش میگید کارگر و کارمندان دیگر تصورکنید.اخه چرا باید اینقدر اختلاف طبقاتی که از روی حقوق و مزایا میتوان نتیجه گرفت. همه برای کشور دارن تلاش میکنن.مثال :همان معلمی که شمارو به اینجا رسونده بخداد یک صدم حقوق شمارو نداره.عین واقعیته .چرا اینقدر اختلاف و اینقدر فقط به شماها بها میدن.. بخاطر اینکه مالیات ندهید تن به ضعیف ترین کار گرفتن پول بصورت کاغذی میکنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
شما هم سعی کن کمی فهم و داناییت رو بالا ببری و مطالب صحیح و یقینی رو پیگیری کنی و از دروغ ها و شایعات پرهیز کنی شاید کمی بوی تقوا به مشامت برسه.
بنیامین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
شماهم زیاد پپسی و کوکاکولا نخور!!!
اقدامات و خدمات حاج حسن به ایرانیان:

رساندن قیمت پیاز به مرغ

رساندن قیمت مرغ به گوشت قرمز

رساندن قیمت گوشت قرمز به قیمت گوشی

رساندن قیمت گوشی به قیمت ماشین

رساندن قیمت ماشین به قیمت خونه

رساندن قیمت خونه به قیمت کارخونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
گرچه اندکی طنازانه است ولی خداییش درست درست گفتی
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
عزیزم عاقبت دادن وعده رفاه بدون کار این است شما دقت کرده ای از سال ۹۱ تا ۹۸ یعنی در ۷ سال سطح حداقل دستمزد وکلا دستمزدها در کشور ما ۴ برابر شده هیچ فکر کرده ای جه تولیدی داشته ایم و چه ثروتی در کشور خلق شده که قدرت خرید ۸۰ میلیون نفر ۴ برابر شود؟نه عزیز این افزایش با چاپ پول کاغذی و حباب بوده که پارسال خالی شده و اقتصاد کشوری که رشد اقتصادی منفی دارد
هیچ ظرفیتی برای بهبود معیشت مردمش ندارداگر وضع چینی ها بهتر شده برای ان است که ۲۰ ساله صادراتشان ۱۰ برابر شده و حجم اقتصادشان ۲۰ برابر بدون این امر نمی شود بهبود معیشت داشت چه با حسن و چه با حسین و رشد اقتصاد هم در حالت جنگ با قدرت های بزرگ حاکم در دنیا ناممکن است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
حاج حسن مملکت را به باد داد وکلیدش هم گم کرده. خدا کنم به دست فریدون یامطهری نیفتد که مملکت را یک دفعه می دهند به انگکلیس وآمریکا درود بر دولت بهار که مرد بودوسرافراز است زنده باد احمدی نژاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
در حالیکه به مرزبانان مرز پاکستان بابت پاس های شبانه هیچ اضافه پرداختی داده نمیشود به دانشجوی پزشکی متولد 1375 بابت هر شب فقط ماندن در بیمارستان (خواب در بیمارستان) مبلغ 300 هزار تومان پرداخت میشود.
میثم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
شرکت درانتخابات نودوشیش یکی ازهوشمندیهای ملت ایران بود وانتخابی درست بین البته سایرانتخابها
واما متاسفانه بدترین پاسخ ممکن که میشد به اینهمه حمایت وشور واستقامت دربرابر تبلیغات فراوانیکه علیه دولت شد وشخص رئیس جمهور وووو
واقعا جای تاسف داره که اینهمه سرمایه اجتماعی وامید روبخاطر محافظه کاری وشاید کم کردن صدای مخالفان (که ظاهراهم جواب داده تاحدودی) نادیده گرفته.هرچندمساله اختیارات رئیس جمهور هم تاحدودزیادی جای بحث وتجدید نظر داره اما باهمین اختیارات والبته مهره چینی بهتر واعتماد به بدنه اجتماعییکه رای درون صنوق بخاطرش دادند وحالا باید هم افسوس بخورندوهم کنایه بشنون،حتما میشد بهتروخیلی بهتر ازاینجاییکه هستیم میبودیم
تندیس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
من نمیدونم بیست و پنج میلیون رای به همین حاج حسن از کجا آمد مردم کشورهای دیگه که نبودن دور اول ایشون هم که نبود که عده ای بگن با توان اداره کشور این قماش ما آشنایی نداشتیم .شعار با روحانی تا 1400 که یادتونه.حالا جاداره بگم دندتون نرم و چشمتون کور خربزه خوردین پالرزشم وایسین . جالبه حالا گند که زدن با این رای دادنشون منکر شدن میگن نه ما به شاه کلید رای ندادیم خب بگین 25 میلیون رای یهو از تو هوا اومد تو صندوق اقا
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
نامه های ارسال شده به اوباما توسط احمدی نژاد را هم بخوانید کم‌و بیش یه چیزهای دستگیرت میشه .. بحث این هست که مردم ایران همیشه چه در داخل و چه در خارج از کشور از روزی که چشم به جهان گشودم همیشه در تنش جنگ بوده یعنی در داخل کشور هم در خیابان و دانشگاه و محل کار همیشه یا به چالش کشیدن هستند یا تنش افرینی . متاسفانه طولی نمیکشد که دوباره سیل و زلزله و کشاورزی و صنعت در حال فراموش شدن هست چون‌مسولین صبح که بیدار میشوند حواسشان به بیست کشور خارج از ایران هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
هزار تا لایک واسه آمار خدمات حاج حسن
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
داداش . الان اگر رییسی و قالیباف و میرسلیم رییس جمهور بودند ترامپ‌از برجام خارج نمیشد ؟ ناوها به خلیج فارس گسیل نمیشد ؟ تازه قراره انگلیس و فرانسه ناتو هم در شرایط اضطراری به خلیج فارس برسند طاهرا موشک پراکنی و جنگ نیابتی کل عربیها را در اتاق فکر سیاسی تفهیم‌کرده که همه باید حضور پیدا کنید . یعنی به انها فهمانده شده که امریکا از منافع شما در خلیج فارس دفاع میکند به چین هم گفته شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
خیلی باحال بود
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
بفهمید حسن کاره ای نیست فعلا همین آش اس و همین کاسه
ایرانی شاد فقط نوشته ای بود روی نوار کاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
آیا میدانید با ایجاد انحصار در پزشکی ایران در حال حاضر کشورمان رتبه 18 ام تولید پزشک در خاورمیانه را دارد؟
rahimi
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
نا شماس محترم که به پزشکها گیر میدی
.فقط در یک کلام میشه به شما گفت عزیزم امروز قرصاتو نخوردی
ناشناس
| Italy |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
هر قدر هم سعی کنی که با نام بردن از افراد و گروه ها حرف های اکثرآ دروغ و غلو شده خود را در باره پزشکان بگی بک چیز مسلم و حتمی هست اینکه بشدت بیماری و احتیاج به مداواو مراقبت داری در شبهای قدر دعا کنیم خداوند همه بیماران بخصوص این هموطن را شفای عاجل مرحمت فرماید و همه ما را از شر کامنت های پر از عقده نجات دهد امین
ناشناس
| Germany |
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
حالم از همه پزشکا بهم میخوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
آقاي رحيمي مگرتوپزشكي؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
rahimi
که داری از پزشکا طرفداری میکنی، معلومه خودتم یکی از همون هایی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
کاش تو هم پزشک بودی تا این همه مردم ار بیماری تو در عذاب نباسند.
قانون مثل تار عنگبوت است. فقط میتواند مگس های کوچک را شکار کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
دقیقا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
فقط در ایران خواهید دید که :
ویزیت دو دقیقه ای پزشک زیر باد کولر = مزد یک روز کارگری در گرمای 50 درجه.
چرا هر چی دزدی در این کشور انجام میشه روی عدد 3 یا مضربی از 3 متمرکزه

مثلا

3 هزار ملیارد تومن

3 ملیون دلار

6 ملیارد یورو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
چون تا سه نشه بازی نمیشه
آقای زیباکلام باید اول یک رفراندوم انجام شود که چقدر از ایرانیان آماده گرفتن اسلحه در دست برای جنگ هستند وبعد اظهار نظر قوی بفرمایند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
خوب یک عده ای رفراندوم انداختن روی زبانتون
ولی کو درک کسانی مثل شما که....‌
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
حتی خود سپاه هم نمی جنگد چه برسد به 10 درصد مردم زیبا کلام هم مثل آن کسی است که هم این ور جوی و هم اون ور جوی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
مطمئنا منظورش ترسوهایی مثل شماها نبوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
برای ناموسم که در دبی به عربها فروخته میشوند بجنگم یا آینده ای که فرزندانم ندارن.میجنگم برای آغازاده ها بیشتر در آمریکا کانادا و انگلیس عشق و حال کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
واقعا اصلاح طلب ها (مثل آقای زیبا کلام) از نظر هر گونه تحلیلی بسیار آشفته فکر هستند و درک صحیح ندارند.نباید هیچ کار مهمی به اینها سپرده شود.استاد خیلی از اینهایی که الان خیلی تند و دو آتشه ضد آمریکا هستند یا میگویند وطن پرست هستند،در صورت جنگ پیدایشون نخواهی کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
همین رای های مثبت و منفی این پست نشون می‌ده باید در دانشگاهی که زیباکلام توش درس می‌ده رو گل گرفت
فرهاد
| Iraq |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
این تحلیل شما رو کیلویی هم حساب کنیم جور در نمیاد
اول اینکه ده درصده شما رو باید اینطوری حساب کنیم که همه ۸۰ میلون نفر فقط مرد هستند یعنی هیچ بچه یا زنی جزو این ۸۰ میلیون نباشه که که با ده درصد شما ۸ میلیون برن با امریکا بجنگیم.
در ثانی طبق چه آماری فکر کردی که مردم تحمل یه جنگ دیگه بعد از عراق رو دارن لابد فکر کردی ما بدنیا اومدیم که هر چند سال یه بار با دنیا بجنگی لطف کن این تحلیل های کیلویی رو برای خودت بگو.
هر چی کشیدیم از شما روشن فکرا کشیدیم
جمع کنید بابا .
ناشناس
| Czechia |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
ما بی سواد شما باسواد . ولی از همین تلوزیون و از دهن افراد مسئول شنیدیم طبق قانون باید تصمیمات مهم با رای مردم باشه . البته مسئولینم میدونن نتیجه رای گیری چیه
ناشناس
| Canada |
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
زیبا کلا جون تو هم که حرف ساندیسخورهارو زدی!! هاا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
این ۱۰ درصد که زیباکلام گفته درصورتی بهشون نیاز یرای جنگیدن پیدامیشه که نیروهای نظامی ایران و گروههای حامی ایران کم باشند و یا توان مقابله با آمریکارو نداشته باشند
اولا اصلا هیچ جنگ نظامی بین ایران و آمریکا اتفاق نخواهد افتاد و آمریکا الان چندساله که جنگ اقتصادی و رسانه ای رو با ایران شروع کرده و میخواد از این راه ایران رو شکست بده و وادار به تسلیم کنه
و دوما ایران همین الان و بدون اعلام نیاز به نیروی انسانی برای جنگ و بدون اعلان بسیج عمومی در ایران و در کشورها و گروههای همسو با ایران درحدود ۳ الی ۴ میلیون نیروی نظامی آموزش دیده و تجربه دار در جنگ داره که در تمامی منطقه پراکنده هستند و مطمئنا درصورت بروز مشکل برای ایران علاوه بر اینها تعداد بیشتری از این تعداد هم به اونها اضافه خواهند شد ، و یکی از دلایل عدم تمایل آمریکا به درگیری نظامی با ایران داشتن اطلاع دقیق آمریکا از همین موضوعه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
جنگ کینم که ازین 3 هزار میلیارد ها بیشتر بشه ؟کسایی برن بجنگن که بچهاشون تو آمریکا درس میخونن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
چرا شما اصلاح طلبها اینجورید.شما که طرفدارصلح وارتباط باجهان بودید.واکنون به طبل جنگ میکوبید.بنظر من به ظاهر نقش اصلاح طلب بازی میکنید.وبقولی سرکارمون میزارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
آقای زیباکلام شما هم که داری از زبان مردم سخن میگویی

میشه بفرمایید من از چی دفاع کنم ؟
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
زیباکلام هم مارو با این تحلیلهای آبدوغی کشته
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
بعد از پیروزی خاتمی در دوم خرداد یادم هست یک ماه بعد مشکل مرع و تخم‌ پیش امد و گران شد اولین ضربه کاری و استارت آن زده شد که ببینند دولت فعلی کارامدی دارد یا نه دومی این بود که هر دو روز در هفته افراد محافظه کار را دعوت میکردند و دوم خردادی مثل زیبا کلام را هم دعوت میکردند که بیاییم در مورد استقلال و ازادی بحث کنیم . و این بحث ها میشد و سومین این بود که به زیبا کلام میگفتند این رای به خاتمی نبود ولی زیبا کلام‌میگفت به فرد و به شعارهای ایشان مردم رای دادند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
البته پزشکها هستند واسه جنگیدن
اگر در پیشرفت کشور موفق بودید الان این دنیا بود که برای حفظ ثبات بازار نفت و کاهش قیمتها و جلوگیری از کمبود عرضه و (صفوف طولانی و بینظم و پر از درگیری در خرید )نفت باید بما التماس میکرد؛ لطفا نفتتان را بفروشید و بر عکس حالا این ما بودیم که هنگام هجمه و تحریم دشمنان باید دنیا را تهدید میکردیم که از این پس حتی یک قطره نفت نخواهیم فروخت تا زمانی که رفتارتان را اصلاح کنید.توجه به این موضوع ساده توجیه کننده تمام اتفاقات در کشور ما در این سالهاست.اولین و دومین و چهارمین کشورهای دارای نفت دنیا(ونزوئلا عربستان و ایران)تمام حواس و توانشان از استفاده از این گنج سیاهرنگ خدادادی شدیدا معطوف به حواشی شده!!!
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
اخوی اگر در اقتصاد موفق بودیم یک اقتصاد متمرکز بر بخش خصوصی داشتیم که فراورده های مغزی صادر می کرد نه نفت خام
ناشناس
| France |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
نفت خام یا پخته یا هرچی،مهم اینه که دنیا به یک کشور نیاز داشته باشه.مثلا اگر امریکا نبود تکنولوژی دچار مشکل میشد و پیشرفت دنیا خیلی کندتر انجام میشد.در کشورهای دشمن امریکا کوکا کولا و مک دونالد و
..‌. ادیداس و بوئینگ و اپل و فیسبوک و وینستون و و.....وجود داره و مثلا اگر ما بخوایم اینترنت یا کوکا کولا رو از زندگی حذف کنیم تا سیلی به صورت امریکا بزنیم میبینیم که انگار بخودمون ضربه زدیم چون وابسته شدیم و زندگی ما بدون اینها تصورش مشکل هست.منظور اصلی پیام اینکه کشوری میتونه بگه ما پیشرفت کردیم که دنیا و جامعه بشری رو بنوعی وابسته خودش کنه چیزی به بشریت ارائه کرده باشه و بیشتر دنیا به اون نیاز داشته باشه تا اون به دنیا .مثلا تصور دنیای امروز بدون جنس ارزان چینی غیر قابل تصوره و امریکا در همراه کردن دنیا برای تحریم چین قطعا شکست خواهد خورد
اقای فتاح به کار که به شما ربط ندارد مداخله نفرماید ببینید مشکلات وتجمل گرای و اشرافیت در کمیته امداد بیدااد میکند برا گرفتن ده ملیون وامی که مردم صدقه سر و خیرات میکنن تا برا مردم نیازمند هزینه شود امپراطوری دورست شده که نیازمند رو نمبینند وبه چشم شما نمیایند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
خانواده ای دیدم سه فرزندپسرداشته برای هرکدام باوام کمیته امدادسه تا نیسان بارخریده ووضعشون هم خوب است یا یکی دیگه که باوام ۲۰میلیونی مغازه ای راه انداخته وزندگی خودهمسرودوفرزندش را میچرخاند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
این چه رسمی است که در این کشور هر کسی برای هر مسئله ای که خارج از حیطه تخصص و وظایف اوست اظهار نظر میکند.مگر آقای فتاح عضو وزارت خارجه یا پستهای مشابه آن هستند که راجع به مذاکره با آمریکا نظر میدهد..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
آقای فتاح
ساندیس میل بفرمایید گلویی تازه بشه قربان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
ناشناس۲۳:۴۰
مک دونالد رو با چه سسی بخوریم خوشمزه تره؟
ببخشیدا اما من جدیدا با مک دونالد آشنا شدم نمیدونم با کدوم سس خوشمزه تر میشه ، اگه لطف کنی تا من از تجربه شما استفاده کنم ممنون میشم
پپسی هم خیلی خوش طعمتر از ساندیسه ، بابا چی بود اونجا تو ایران کیکو ساندیس میخوردیم ، فقط عیبش اینه که اگه بخوایم بازم مکدونالد با پپسی بخوریم باید هرچی این چشم آبیا میگند بگیم چشم تو درست میگی
جناب فتاح البته حسرت یک روز خوش و خبر خوش هم به دل اکثر ملت مانده
هیچی مثل یک کیک گرم با ساندیس خنک تو یه روز تعطیل کنار نامزد آدم نمیچسبه به خصوص اکر هوای خنک باشه و آدم تو جنگل یا بیشه باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
تو این پاسخ ها
دیونه پزشکی داریم
دیوونه ساندیسی داریم
بعضی ها الاف و درگیرند. خدا کمکشون کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
قبلا که میگفتید کیکو ساندیس رو توی تظاهراتا میدند تا مردم بخاطر ی کیکو ساندیس بیاند تو خیابون ، از کی تا حالا توی جنگل و بیشه هم میدند
ولی باورکن مزه ی مکدونالد با پپسی توی اروپا یا آمریکا زیر سایه پرچمشون خیلی بهتره ، خصوصا اگه ی پرستو هم برات فرستاده باشند
تازه ممکنه کلی هم معروف شده باشی و بعضی وقتااز ووآ یا بی بی سی هم باهات تماس بگیرند وتورو بعنوان کارشناس سیاسی هم معرفیت کنند ، فقط عیبش اینه که شاید بخاطر حرفای تو ی کم مردم ایرانو بیشتر توی فشار تحریم قرار بدند ، ولی حتما وقتی داری مکدونالد رو باپپسی میدی بره پایین میفهمی که مردم خیلی هم مهم نیستند ، مهم اون مکدونالده که از کیکو ساندیس خیلی خوشمزه تره
morteza
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
این دیوونه
مک دونالدی هم اضافه کن. .....بی زحمت
من یک کلید دارم که هر قفلی رو باز میکنه و اون رو هر مشکلی بزارید اون رو درست میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
کلید روحانی همان اول کار ازش زدند وهرچه دنبالش گشت آن را ندید خدا کنم که دست مثل فریدون وعلی مطهری ویا آقازاده های دیگر نفتد درود بردولت بهار که سر آمد روزگار ایت
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
اصولگرایان با شعار اصولگرایی هم‌کلید و هم‌قفل را شکستند .درها باز شده و هر کسی میتواند وارد شود . صاحب کلید دیگر وجود هویتی ندارد چون کلیدش که شعار انتخابی و وعده های به مردم بود بی اثر شد . علت بخاطر این هست که هر کسی هر روز جمعی از مردم را دور و بر خودش جمع میکند چه در مسجد و دانشگاه و کوچه و خیابان ووو که بیایید من برای شما روشنگری و سخنرانی کنم در صورتی وقتی به زندگی انها دقت کنی خودشان غر ق در سیاست شدند
اقای زیبا کلام از مردم مایه نذارید این مردمی که من مبینم در روز اوال جنگ به نصف از درد ورنج وگرفتاری پیش رو دق خواهند کرد و میماتد ما بقی که تمایلی به جنگ با امریکا رو ندارن. اگه منظورتان به کسانی هست جام زهر را خواهند نوشید و در جنگی که امریکا اغاز کند شما در اورپا و امریکا خواهید بود و به عنوان یه ادم نا اگاه به شما عرض کنم نصف کشته های جنگ جهانی دوم از گرسنگی بوده لطفا بفهمید
همان طوری که در طول تاریخ از زبان عربی تا فرانسوی به کشور ورود کرده ان هم به خاطر نزدیکی فرهنگ که البته یک طرفه هم هست ، متاسفانه امروز با رشد یاد گیری زبان انگلیسی و ورود تکنولوژی این زبان هم به زبان ریشه داری مثل فارسی ضربه می زند
ولی درد اورش ان جا هست که این از قشر تحصیل کرده بیشتر رواج پیدا می کند در حالیکه باید برعکس باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
انگلیسی زبان استعماره.
جناب زیبا کلام ...گذشت آن زمانی که مردم از جان مایه می گذاشتن ...تو این چند سال مسئولان خیلی خوب جواب زحمات مردم ایران را دادند....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
زیبا کلام باد به هر طرف بیاد میره
ناشناس
| Italy |
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
در ان هشت سال از پیر زن روستایی که تنها دارایی و توانائیش پختن نان برای جبهه بود تا بچه های کوچک و پول قلکشان همه حاضر بهکمک بودند چون اختلاسهای نجومی و اقازاده های در بلاد فرنگو هزار و یک فساد دیگر وجود نداشت ۰اقای زیبا کلام قبل از اظهار نظر کمی در کوچه و خیابان بطور صمیمی و دوستانه صحبت کنید تا نظر واقعی مردم را بدانیدا
زیبا کلام عزیز انگار شما هنوز در توهم جنگ تن ب تن هستی مشتی گذشت اون زمان اون هشتاد ملیونی هم ک گفتی ی نفرشو کم کن من نیستم هر کی عیش و نوشش رو کرده حالام تاوانشو بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
من یکی هم کم کن
موند 79998000 نفر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
وقتی استاد زیبا کلام تجزیه وتحلیلش این است وای به حال مملکت روحانی با داستن آدمهایی مثل فریدون وشما مملکت را نابود کرد وچیزی نگذاسته درود بر دوپلت بهار
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
چقدر زیبا مشکلات کشور را به گردن دیگران میندازید ؟ خیلی زیبا و ماهرانه . کی بود کی بود من نبودم . سیاست گداری من‌نبودم . جنگ من‌نبودم . رد یا تایید صلاحیت من نبودم . نفرین و مرگ من نبودم . رانت و پول و ثروت و قدرت من‌نبودم . اختیارات بی پاسخ من‌نبودم . دنیا نابود کنیم‌من نبودم
پارسا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
منم نمیام،روز اول اسیر میشم ،که حداقل یه جایی باشم که سرو صاحب داشته باشه
ناشناس
| Italy |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
ناشناس ۲۲و۳۵ تو یکی وسط دعوا نرخ تعیین نکن تمام ای اتیشها از همان دولت بلند میشه که فرق قطعنامه و کاغذپاره را نفهمید
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
شاید فقط دویست نفر از آقایانی که منافع بسیاری بردند به جنگ بروند
نادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
منم نیستم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
منم نیستم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
دوست عزیز که هر جا میرسی فقط بلدی بنویسی* درود بر دولت بهار* ریشه بیشتر مشکلات امروز جامعه از همون دولت بهار و ندانم کاریهای احمدی نژاده که نهایتا توانائی هاش در حد یک کارمند ساده بود نه حتی یک کارشناس با مدرک و علم درحد لیسانس.
هفته گذشته برای طبیعت گردی به ارتفاعات کوه دنا در کهکلیو و بویر احمد رفته بودیم. هوا بسیار دل انگیز بود. حدود ساعت 7 شب بود که تن های ماهی را در یک ظرف ریختیم و گرم نمودیم و با نان خوردیم. شب در طبیعت چادر زدیم و استراحت کردیم. نیمه های شب با صدای حیوانات وحشی بیدار شدم. به بیرون چادر رفتم. ناگهان نور عجیبی در آسمان توجه من را به خود جلب نمود. نور به طرفم آمد. خیلی ترسیدم. نور یک دسته کلید به طرف من پرت کرد و ناپدید شد. صبح که دوستان بیدار شدند ماجرا را برای آنها توضیح دادم و وقتی کلیدها را شمارش نمودیم از این که تعداد کلید ها به تعداد خودمان بود بسیار تعجب نمودیم. ماجرا را برای یک رمال تعریف نمودیم. او گفت که این کلید ها شما را ثروتمند مینماید.
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
داداش هر کلیدی که ادم را ثروتمند نمیکنه باید علاوه بر کلید پسر یا داماد یک کسسسسی هم باشی
اصلا نیاز به ۸ میلیون ۳ میلیون نیرو برای دفاع نیست
چون الان با استفاده از چندین تکنولوژی به روز و نیروهای وابسته در منطقه جلوی این ها را می توان گرفت
کاش افرادی پیدا میشدند و از طرح تعطیلی و بستن بانکها که باعث میشود عده ای مجرم مریض نتوانند از ان سرقت کنند حمایت میکردند.همچنین کاش عده ای از بستن اتوبانها که باعث میشود عده ای بیقانون با رانندگی بد باعث تصادفات در ان میشوند حمایت کنند
فکر کنم چیزی به نام زبان فارسی باقی نمانده باشد. یک زبان غریبی هست که مردم با آن حرف میزنند و پر از کلمات غربی و مملو از کلمات عربی است و ترس از آن می بارد. اینقدر این زبان بیچاره شده که شما هیچ حرفی به زبان فارسی نمی زنید مگر اینکه برای تایید حرف خود از جمله ای عربی قدیمی استفاده کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
شما توییت ایشان را ببینید همش کلمات و صفات عربی هست . وقتی در مجلسی یا محفلی حرف بزنی طرف میگوید من این حرف را میزنید نمی فهمم چون سواد خواندن و نوشتن نمیدانم . دلیلش این هست طرف فارسی حرف نمیزند بلکه بیشتر لغات عربی هست الان‌من چقدر نوشتم نصف سخنان من عربی بود
آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
در متن شما 51 واژه فارسی وجود داره و 10 واژه غیر فارسی که فارسی شده هست البته حالا کجای این زبان نابود شده دوست گرامی اینقدر خودباخته نباش همه زبانها چنین وضعیتی رو دارن شما یه زبان رو بیار که همه واژه ها مال خودش باشه قند پارسی البته که بسیار شیرینه
باعث تاسف است. صدا و سیما موجب رنجش رهبری هم شد. این صدا و سیما هیچ برنامه مدونی ندارد.
پاسخ ها
تندیس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
صداوسیما آشش آنقدر شور شده که اعتراض رهبری هم به این تشکیلات عریض و طویل اما تهی از مدیریت کیفی در امده
اردوان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
تندیس عزیز! نگوییم عریض و طویل. بگوییم طولانی و پهن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
صدا و سیما باید تعلق به مردم باشد چون هزینه اش را مردم می دهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
آیا زبان عربی جز زبان خارجی بحساب نمی یاد .تمام کلمات عربی توی این سالها خود مسولین وارد زبان فارسی کردن,
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
برای اولین بار در حمایت از صدا و سیما میلی رای دادم
فكر كن ٨ مليون سلاح ديت بگيرن
افسانه راننده تاکسی شدن پزشکان را مافیای پزشکی درست کرده است تا هجوم به سمت این رشته پر پول در ایران کم شود ولی هر سال بیشتر میشود. امسال حدود 700 هزار نفر در کنکور تجربی به امید پزشک شدن شرکت خواهن کرد تا 3 هزار نفرشان (کمتر از سال 1366) پزشک شوند . چون انحصار در پزشکی ایران توسط مافیای ثروتمند پزشکی مکانیزه شده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
چه کنیم که زورمان به این جماعت نمیرسه و همین حالا حدود 20 نماینده پزشک در مجلس وارد کردن و هر قانونی که به ضررشون باشه را مانع از تصویبش میشن

صحبت در مورد این جماعت حریص و طماع به نظرمن فقط آب در هاون کوبیدن هست

باید بیخیال شد مثل خیلی چیزهای دیگه که تغییر اونها از دسترس مردم خارجه
سارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
اکثر پزشکا در ایران حریص و طماع هستند و قلیلی از این قشر واقعا افراد شایسته و انسان هستند. بنظرم بجای قسم نامه در این رشته ها به افراد یاد داده میشه به پول اعتقاد یابند و لاغیر و اکثرا وحشتناک خسیس و حسابگرن. از این قشر توقع رحم و مهربانی نداشته باشین. دکترای گرامی ما سندرم حسادت به شما نداریم از شماها بدمون میاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
برای عصب کشی دو دندان از شهرستان به مرکز استان رفتیم. پس از اتمام کار در مدت 40 دقیقه، دندانپزشک یک میلیون و ششصد هزار تومان دستمزد مطالبه نمود. فقط پول نقد از من مسافر قبول میکرد و با اینکه دستگاه پوز داشت همراهم را گرو نگه داشت تا قبض کارت به کارت مبلغ فوق را آنهم به کارت منشی اش و نه خودش برایش بیاورم.
این جماعت آیا خدایی بالاسر خود می بینند؟
به به ! مملکت گل و بلبل
رئیس کمیته امداد داره به ترامپ جواب می ده انگار کلا وزارت امور خارجه نداریم ما !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
رییس کمیته امدادبه ترامپ جواب میده . رییس قوه قضاییه متخصص برجام بود . رییس حقوق بشر قوه قضاییه در مورد لحن ربنای شجریان فتوا میده .و..... هرکس در جای خودش قرار گرفته واقعا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
وقتی هیچ کسی در کار تخصصی خودش نباشد و همه منتظرند تا یک نفر یک چیزی بگوید تا همه کپی کنند و دنبالش را بگیرند
نتیجه میشود الان
درآمد یک پزشک عمومی شاغل در تامین اجتماعی = ماهانه 21 میلیون تومان.
بله از حسابداری بپرسید.
پاسخ ها
عبدالحمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
عقدهایی
یه عده همش آیه یأس میخونن و آدمی رو یاد اون کاراکتر کارتون گالیور میندازن که دائما می گفت "من میدونستم که ما موفق نمیشیم، من میدونستم که اینطور میشه، من میدونم که ما می میریم..." الآن خبرای جدیدو دنبال میکنن؟ آخه بحث حمله آمریکا اصلا منطق پشتش نیست، زمانیکه ناکارآمدی و ضعف هم پیماناش اثبات شده است، زمانیکه اینهمه سربازاشون توی پایگاه هاشون توی منطقه در معرض حملات ما هستن، زمانیکه برا اسرائیل نگرانی دارن. من از اولش گفتم و پای حرفم هستم که حمله ای به ایران رخ نخواهد داد. اونا چرا مستقیم توی سوریه نیرو خالی نمیکنن و بجنگن اگه راست میگن؟ آیا غیر از اینه که بدلیل حضور قدرتمندانه تعداد محدودی از نیروهای ماست که ارتش سوریه رو سر و سامون داده؟ حالا چطور بخوان به ایران حمله کنن؟
حالا تعدادی قصدشون هست که این التهاب رو ایجاد کنن ولی اینجا توی کوچه بازار کسی اصلا توی این فکرا نیست و مردم سرگرم زندگیشونن. آره یه عده که به خارج برو و بیایی دارن این نگرانی رو دارن ولی مردمی که من هر روزه باهاشون سروکار دارم نه.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
خجالت بکش
یا خودت وصلی به سیستم مافیایی
و یا اصلا درک نداری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
تو هم فیلم هندی خیلی دیدی.
.آقای زیبا کلام مگر قرار ه جنگ تن به تن به شیوه هزار سال پیش انجام گیرد مرد حسابی. تا چشم به هم بزنی. ۲۰۰۰ بمب بر سرت می ریزند تمام زیر ساخت ها را منهدم می کنند در قبالش موشکها هم روانه اهدافش می شود. وهزاران هزار انسان کشته می شوند. ودر نهایت با پا در میانی دو تا کشور آتش بس اعلام می شود
پاسخ ها
سارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
این زیباکلام زیاد جدی نگیرین فرمایشات ایشان را
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
زیبا کلام هم دیگران اشتباه میکند که در مسایل نطامی نظر کارشناسی میدهد . اولا در بیشتر جنگ ها امریکا پشتش ناتو ساپورت میکنه دوم اینکه منطورش شاید خودیها هستند . در دهه ۶۰ من سال دوم نظری بودم میدیدم که تمام کارکنان ادارات و هتل های دولتی و معلم و محیط زیست و حتی کارمند جنگل بانی را که چند تا فرزند هم داشت و سربازی را سال ۵۲ تمام‌کرده بودند اعزام منطقه میکردند
سارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
تابی بد منو سانسور میکنی ها قبلنا بیشتر با ما راه میومدی
اخبار افتتاح مفاسد بجای اخبار افتتاح واحد تولیدی یا پروژه عمرانی ،کاش دولت بجای ادغام بانکهای نظامی فکری به این
بانکهای خصوصی میکرد
ایران کشوری با بیش از هفت هزار سال تاریخه و نباید اگر از یک چند دهه ی اون ناراضی هستیم این اصل مهم که طی قرن ها برای این کشور افراد وطن پرستی مثل سورنا جنگیده اند رو فراموش کنیم.
من به خاطر خود "ایران" جونم رو کف دستم میزارم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
دعای شفای عاجل برای شما را داریم.
مازیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
برو به سلامت فقط مارا درگیر نکن؟/..
توییت خود آقای کدخدایی که پر از واژه های عربی است:
لوایح٬ لغات و. ...
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
کدخدای منظور عربی نیست!!
وقتی شیرها قبولت دارند، ثابت کردن خودت به کفتارها کار احمقانه ایه
تابناکیان محترم ، مشکل ایران نه امریکا و نه اروپا ،و نه اعراب میباشد ؟‌مشکل ایران اکنون همان ۴٪ هایی هستند که آقای قالیباف فرمودند ،و هر روز اقلامی را گران میکنند باور کنید خطر اصلی همینها هستند که مردم را در تنگنا ،و سختی معیشت قرار میدهند ؟ تاریخواه است که متجاوزین از خیانتکاران برای تجاوز به ایران استفاده کرده اند ؟ با این پدیدهٔ‌ زشت برخود قاطع کنند ،هر کسی که باشد ؟‌واقعا اگر که ایران ،، حکومت ایران را دوست دارند باید به فوریت ،و بدون اغماز برخورد شدید در کوتاه ترین زمان ممکن نمایند ؟،،با هر کسانی که هستند ؟،،،،
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
مشکل ما ۴ درصدی ها هستند ؟ چون قالیباف گفت ؟ ۴درصدها چگونه بوجود امدند . فکر نمیکنی ان ۴ درصدی ها از همین کوچه و محل های خودمان به دلایل سیاسی و امنیتی گزینش شدند و در دانشگاها و ادارات حضور دارند ؟ من تعجب میکنم الان شما هم مثل من‌که نه اصولگرا هستم نه اصلاح طلب حرف میزنید و تازه نقش مخالف را بازی میکنید . ما قشر بی طرف در دعوای سیاسی از شماها طلب کار هستیم که چرا با روش و تجربه علمی کشور را اداره نمیکنید بلکه گیخواهید افراد اخلاقی برای همیشه در قدرت تصمیم گیری حضور دایم داشته باشند . انقلابیون در کجای دنیا برای همیشه در قدرت هستند وقتی برای همیشه پست و مقام داشته باشند خوب معلوم هست ۴ درصدی میشوند چون اقتصاد دولتی و رانتی هست ریشه را پیدا کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
خود قالیباف بالای لیست ۴ درصد هاست
ناشناس
| Italy |
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
خود اقای قالیباف هم از ۴درصدی ها هستند قبول نداری از اقازاده شان در استرالیا بپرس
واقعا دردناکه وقتی هر روز می شنوی که فلان شخص اینقدر به نظام مالی بدهکار و یا ... آخه مگه میشه؟ آخه چگونه شخصی این توان رو داره که تا این حد از رانت های دولتی استفاده کنه؟ کاملا مشخصه که سیستم به شدت فاسد هست که اجازه این کارها رو می دهد. چگونه وقتی شخصی قراره یه وام 5 میلیون تومانی بگیره باید از هفت خان رستم بگذره اما از این دست اتفاقات روزانه تو مملکت پیش میاد.
شاد بودن مردم به هیچ کس آسیب نمیرسونه و تازه سیستم ایمنی بدن را بهبود میده و مردم کمتر دچار بیماری میشن

اما

غمگین بودن و ناراحت بودن مردم عوارض زیادی برای جامعه (با یک فتحه بر روی ع تلفظ شود) خواهد داشت
دادستان که نگفته دوچرخه سواری برای زنان ممنوعه. میتونن در خانه دوچرخه سواری کنن
آیا فتاح وزیر امور خارجه یا مشاور وزیر امور خارجه ایران هست؟

ایشان اگر خیلی توانا هستند و قدرت پاسخگویی دارند پاسخگوی شرایط سخت مدد جویان بیچاره کمیته امدا باشند که تنها ماهی 50 هزار تومن از کمیته به آنها کمک میشود و سال به سال داره تعداد افراد مستمری بگیر کمیته اضافه میشه و روزی میرسه که همه مردم ایران به جز چند قشر خاص مجبور میشن که برن زیر پوشش
آقای زیبا کلام تحلیلی که نوشته اید آدم را متعجب می کند که در این کشور زندگی می کنید یا تحلیل سفارشی نوشته اید!!!! اصلا به این سخنان شما اگر تابناک کامل نقل قول کرده باشد تحلیل نمی گویند. اولا قیاس شما از جمعیت ۸۰ میلیونی درست نیست چون بسیاری کودک و کهنسال هستند که اصولا توانایی جنگیدن ندارند و خوشبینانه افراد موثر همان واجدین شرایط رای دادن هستند که نزدیک ۵۰ میلیون نفر هستند از آنها هم که همیشه تا 20 میلیون نفر رای نمی دهند پس می ماند ۳۰ میلیون نفر ، این ۳۰ میلیون نفر هم که عمده آنها در هر انتخاباتی با رای سلبی نشان داده اند مخالف اساسی سیاست های داخلی و خارجی جاری هستند حالا این را بگذارید پرونده های اختلاس های هزاران میلیاردی که هیچوقت یک ریال از این اختلاس ها برگردانده نمی شود و فامیل سالاری گسترده که خشم مردم را از وضع موجود بسیار بالا برده است نیز مزید بر علت است با این وضع چه کسی حاضر است برای اینکه پورشه ها همچنان در خیابان ویراژ بدهند و مردم را بکشند و با وقاحت تمام بگویند کشتم که کشتم دیه اش را می دهم یا همچنان کاخ های بورلی هیلز لواسانات سر به فلک بکشند برود روبروی آمریکا بایستد؟ آقای زیبا کلام بدجوری در توهم گرفتار شده اید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
دمت گرم. حرف دل مردم رو زدید.
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
در پایان سخن شما امده که زیبا کلام توهم دارد . ایا مطمن هستی دیگران هم توهم نداشته باشند . ؟ این همه هزینه بر دوش ملت و صف گوشت و روعن و شکر نتیجه و عملکرد توهم نیست ؟
ناشناس
| Italy |
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
دختری که با دوست پسرش با پورشه های ددی جانش کورس میزاره و خانواده ای را داغدار میکنه و بعد انطور وقیحانه حرف میزنه شک نکن که سر سفره پدر حتی یک لقمه حلال نخورده راستی معلوم نشد پدر محترمش کی بود ؟
سارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
آفرین عالی گفتی دقیقا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
پیشنهاد به آقای زیباکلام و همه کسانی که مشابه ایشان بسر میبرند:یکی دو هفته در بین مردم معمولی در کوچه و بازار دوری بزنید تا از افکار عمومی واقعی مطلع شوید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
از کوزه همان برون تراود که در اوست.. پدر دختر پورشه سوار هم یک مفت خور بی وجدان بوده مثل دخترش
آیا مشکل ما ورزشگاه رفتن بانوان یا دوچرخه سواری آنهاست؟

همیشه به انتخابات که نزدیک میشیم این بحث ها شروع میشه؟
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
البته اینها بخشی از مشکلات جامعه ما هستند نه همه آن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
نه مشکل ما کم بودن گشت ارشاد هست، باید تعدادش را زیاد کنیم. .
برخی نماینده های مجلس وارد مجلس میشن و با مدرک دکترا یا فوق دکترا و به شکل ترلیاردر از مجلس خارج و به دانشگاه یا وزارت نفت وارد میشن

مجلس برای زمان قدیم بوده الان که عصر ارتباط و اینترنت پر سرعت هست و با روش های آماری به راحتی میشه نظر کل مردم را تقریبن بدست آورد دیگه نیاری به مجلس نیست.

در خیلی از کشور ها مثل اسکاندیناوی و سویس الان برایب کوچکترین قانون هم نظر سنجی عمومی میزارن و به اون شکل مجلسی ندارن و اگر هم باشه بیشتر جنبه تشریفاتی داره.

به نظر من بسیاری از وزارت خانه ها در ایران بی مصرف هستند و اگر منحل بشن کلی از مشکلات مردم برطرف میشه
پاسخ ها
سارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
واقعا مجلس ایران کارایی نداره لااقل منحل کنید کمتر بودجه مصرف بشه
ناشناس
| Thailand |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
نماینده های مجلس و بخش زیادی از مسئولین کارشان این است که برای خودشان حقوق و مزایا تعیین بکنند.
واقعا عجیبه
این کسایی که تو این وضع اقتصادی میرن و ارز دولتی میگیرن و جنس وارد میکنن و یا احتکار میکنن و یا با قیمت آزاد جنس رو میفروشن چه جونوری هستن
واقعا بی وجدان تر از این جونورها تو دنیا وجود داره؟؟
این حرکت باید تو مجلس ضد امنیت ملی و خیانت به شمار بیاد و مجازاتش کمتر از اعدام نباشه
البته از دولت و مجلسی که بعضیاشون اطافیانشون (مثل داماد) اینکارن این حرکت بعیده
من نفهمیدم که تصمیم گیرنده جهت مذاکره وکلا سیاست خارجی چه نهادی است , کمیته امداد؟ سپاه؟ مجمع تشخیص؟ شورای نگهبان؟ امامان جمعه یا وزارت خارجه، لطفا شما روشنم کنید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
ظاهرا میگویند لوایح دوگانه پالرمو و سی اف تی از دستور کار مجمع خارج شده . کم‌کم‌ باید اینترنت خارجی قطع و به خود کفایی اطلاعات داخلی وصل بشیم .
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
فعلاً که هرکی هرکیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
فعلا که همه آتش به اختیارن
گیاه در خاک زنده هست لاکن اگر آن را از خاک بیرون بکشید از بین خواهد رفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
لاکن رو خوب اومدی
آبشار همیشه از جای مرتفع به جای پست جریان دارد
گوسفند از علوفه تغذیه مینماید لاکن مرغ از دانه تغذیه مینماید
سرگین الاغ یا عنبر نسارا بسیار خوشبو و معطر هست لاکن سرگین گربه و سگ بوی وحشتناکی دارد
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
از اینکه تجربه خود را در اختیار ما گذاشتید ممنونیم
"غاز وحشی میتواند صدها کیلومتر بدون توقف حتی در شب پرواز کند لاکن مرغ کارخانه ای حتی راه هم نمی تواند برود"

این جمله خیلی شبیه اوضاع امروز ماست

شرایط هر ملتی رو مردم اون تعیین میکنن. شما از مردمی ساده لوح و تنبل نباید انتظار یک کشور توسعه یافته و پیشرفته داشته باشید
رابعا ، خامساً ، سادساً کلمات عربی هم فارسی و مجاز هستند؟
به رییس کمیته امداد،چه ربطی داردکه تلفن به ترامپ زده شودیانشود!؟!؟!؟ این اقادرکارخودش مانده!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
چون همه سیاسی شدند . همه میخواهند یک جوری با رفتار انقلابی بگویند ما هم‌صاحب نظر هستیم اشکال از همین جا هست که ادم سیاسی در پست خود که اصلا کارش سیاسی نیست دخالت میکند و حرف میزند اینقدر منتطر میماند و پیگیری حرفش را در سایت و روزنامه و اخبار پیگیری میکند که واکنش ها به سخنانش چی بوده یعنی یک هفته دستگاه کلا تعطیل هست
یک ناو هواپیما بر میتونه حدود 5000 نفر رو در خودش جا بده و بدون سوخت گیری سال ها در دریا بمونه و دارای ده ها وسیله دفاعی و تهاجمی هست لاکن یک قایق تندرو نهایتش 4 نفر ظرفیت داره و با یک مسلسل به راحتی غرق میشه، هیچ وسیله دفاعی تقریبن نداره و وسیله تهاجمی آن تنها یک مجموعه 6 لول کاتیوشای کوچک هست که در مقابل ناو هواپیما بر شبیه فشفشه عمل میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
البته میشود روی قایق های تند رو از آرپیجی ۷ استفاده کرد و با یک حرکت گازانبری در نیمه شب که خدمه ناو خواب هستند و تاریکی مانع دیده شدن قایق های تند رو
میشد با ده قایق تندرو همزمان با آرپیجی هفت به نشلکنندو ناو را غرق کنند
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
ناو ها از دریا و هوا تا شعاع ده کیلومتر را تحت کنترل دارند دوم هدف قایق ها بخاطر تلاطم و موج دریا دقیق نیست .‌
ناشناس
| Italy |
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
عزیزدل برادر این ناوها به حساسترین رادارها و تجهیزات مجهزهستند و در ضمن هیچوقت همه خدمه با هم نمیخوابند و شیفتی کار میکنند مثل اینکه جنابعالی فیلم های بالیودی زیاد میبینی که توش هیچ چیز منطق نداره
ناشناس
| - |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
مهندس گیرم همه ناوهای آمریکا رو زدی .فوقش یه ناو میزنی اونها چی کشور رو مباران میکنند .در این جنگ شاید آمریکا پیروز نشه ولی بازنده هم نخواهد بود چون کشورش هزاران هزار کیلومتر با ما فاصله دارد و مردمش در امان.
آقای دکتر زیباکلام لطفا از خودت تحلیل بزار...اینها که گفته پترائوس هست...
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
دکتر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آقای فتاح به آن امپراطوری که در کمیته امداد درست کرده ای. سر و سامان بده. به نام مستعضعفین به کام فرصت طلبان. چرا در امور سیاست نظر می دهی
جناب زیباکلام نتیجه رفراندوم جنگیدن را تخمین زدند.. 10% آری! آقای زیبا کلام عزیز به فرض حرف شما درست باشه 90% بقیه چه خواهند کرد؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
آقای زیبا کلام شما وروحانی وفریدون وعلی نطهری مملکت رانابود کردید ومر رپزگار شما دولت بهار بود آقا دست بردارید مملکت را رها کنید درود بر دولت بهار
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
چرا دست میبری تو کامنت ها تابی؟ :)))))
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
بقیه ۹۰ درصد مخالف جنگ هستند ولی چون کسی بهشون توجه نمیکنه می ایستن و تماشا میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
ایشون منظورش 100 بود از 80 میلیون چن نفر می تونن رای بدن؟ مثلا 40 از این 40 نصفش خانم می مونه 20 از اینم نصفش توان جنگ ندارن مریض و پیرن می مونه همون هش ده تا
ناشناس
| Switzerland |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
طبق تخمین ایشون میشه 200% جمعیت. چون نصف جمعیت زنن از اون بقیه نصفشون یا پیرن یا کودک. بعلاوه اگه 8 میلیون برن جنگ باید یه 20 میلیونی تو کارخونه ها فشنگ و تفنگ بسازن ماشین تانک . موشک غذا و آذوقه تهیه کنن. ینی کل جمعیت میرن جنگ. که این کل جمعیت یعنی شامل زیبا کلام و خونوادشم میشه که باید جزو اون 8 میلیون تو خط مقدم باشن
آقای فتاح آیا سزاوار است مجموعه تحت نظر شما در یکی از شهرستانهای استانی محروم کاخی با هزینه تقریبا ۱میلیارد بسازند و ۴۰دستگاه کولر گازی بزرگ دو تیکه آنجا نصب کنند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
کمیته امداد مجموعه دانشگاهی ولایت سئهانک دانشگاه آزاد تهران مرکز را به قیمت 900 میلیارد تومان واگذار کرده معلوم نیست پول کجا خرج شده
قبلا دزدها بانک میزدن .الان دردها خودشون بانک میزنن
عجبا
زبان فارسی ضمانت بقای ایران است. تضعیف زبان فارسی یک خیانت نابخشودنیست. امیدوارم که نه فقط با حرف بلکه با عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل گردد. ایران در مرحله کنونی بیش از هر زمان به وجود چنین فرد فرزانه و خردمندی نیاز دارد. من به عنوان یک ملیگرا آرزوی سلامتی هر چه بیشتر برای ایشان دارم. پاینده ایران.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
ملی‌ گرایی یکی‌ من
اروپا به برجام آویزان هست . برای اینکه کدخدای انها در حوزه نطامی و اقتصادی و تا حدودی سیاسی امریکا هست .‌اکثر شرکت های امریکای در همه جای دنیا در تولید مشارکت دارند
وقتی در طرح‌ها و لوایح قانونی گاهی اوقات لغات غیر فارسی دیده می‌شود نگرانی رهبر معظم انقلاب از حفظ زبان فارسی قابل درک است؛ هرچند شورای نگهبان مطابق اصل ۱۵ قانون اساسی اجازه تأیید چنین مصوباتی را نمی‌دهد. لازم است صداوسیما نیز چنین نظارت مؤثری را بر برنامه‌های خود اعمال کند


استاد کدخدایی که استاد همه چیزی
کاش در مورد واژه های بی پایان عربی هم همین نگرانی رو داشتی
زیبا کلام تصوری از جنگ با آمریکا ندارد آمریکا اگر بخواهد بجنگد یک ماه وقت می گذارد برای بمباران تمام تاسیسات ایران از نظامی و اقتصادی و سیاسی و صنعتی وقتی مطمئن شد قدرت دفاعی ایران به یک صدم کاهش پیدا کرده از نیروی زمینی استفاده می کند اینکه بعدا جنگ داخلی بشود یا تعدادی آمریکایی کشته بشوند نه برای مسئولان ارزشی دارد نه برای مردم البته آن زمان شما و آقازاده هایتان در اروپا و همان آمریکا به ملت ایران می خندید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
حالتون خوب نیست.
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
متاسفانه استراتزی و تاکتیک جنگی امریکا اینچنین هست که اول مراکز دفاعی و پادگانها را بمباران میکند سپس حمله زمینی یا اصلا حمله زمینی نمیکند
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
فکر میکنی چرا حمله نمیکنه؟؟؟؟ چون تو همون یک ماه که به قول شما مشغول نابودی زیرساختهای ایرانه، ایران هم اسراییل و عربستان و امارات رو نابود کرده و قیمت نفت سر به فلک گذاشته. بر فرض که اون سه کشور هم بمباران کنن ایران رو اما از آمریکا که قویتر نیستن و در کل فرقی واسه ایران نمیکنه که با آمریکا بجنگه یا با آمریکا و اون سه کشور با هم. چون اونا گنده شون آمریکاست. تازه خیلی از منابع غیر رسمی میگن که ایران امکانات و سلاحهایی داره که اصلا رو نکرده تا حالا. از کجا معلوم که برد موشکهامون تا اروپا نمیرسه الان؟؟؟؟ پس شک نکن جنگ با ایران واسه آمریکا بشدت هزینه بر و پر تلفاته(حداقل واسه همپیمانهاش) .اونا هم فکر سود و زیانش رو میکنن و مطمئن باش اگه روزی به این نتیجه برسن که سود جنگ از زیانش بیشتره یک روز هم در حمله تردید نمیکنن. اما هنوز به اون نتیجه نرسیدن و خیلی بعیده برسن
یک بنده خدایی را می شناختم نصف صورتش و دستش سوخته بود می گفت سال 65 می خواستیم یک هلی کوپتر آمریکایی را بزنیم تا آمدیم به خودمان بجنبیم قایق مان منفجر شد و رفتیم زیر آب بعد یک ناو آمریکایی آمد نزدیکمان و چند نفر که زنده بودیم را بالا کشیدند و جند روزی هم اسیر بودیم می گفت در مدت اسارت آنقدر که از سربازان آمریکایی رفتار انسانی دیدم در تمام عمرم از ایرانی ها ندیدم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
جوشن و سهند و سبلان بودند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
عشق اجنبي. اونا نميخوان دلسوزي براي اسير ها كنن. داعش حيوان صفت را به جون مردم منطقه نندازن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
تو این ماجرا قایق تندرو رو زدن نه ناوچه . فیلمش هم هست
اینا دارن سر من و شما را گرم میکنند که حواصمون از گرونی ونداری پرت بشه وگرنه خودشونم میدونن که اگه با امریکا درگیر بشن باید خودسون وبچه هاشون برن جلو.چون ما برامون فرقی نداره از اسمون بارون بیاد یا بمب در هر صورت میمیریم.
آقای زیبا کلام 8میلیون نفر آماده جنگ ایستاده اند آیا 8 میلیون اسلحه داری که دست آنها بدهی نکنه انتظار داری که با بیل وداس بجنگ بروند
مطب پزشکان شده بازار سوداگری! تمام هم و غم برخی پزشکان شده چاپیدن پول طبقات بدبخت و فقیر جامعه. پزشکان متخصص ماهی 300الی400 میلیون تومان درآمد دارند. در اکثر معاملات دلالی دست دارند. از رسالت اصلی شان دور شده و در حال تاراج بیماران بی بضاعت هستند.
درشهر... پزشکان حاضر به دریافت حق ویزیت از کارتخوان مطب نیستند و بیماران را مجبور به گرفتن پول از عابر بانک می کنند. بهانه میارن که کارتخوان خرابه! هیچ کس هم پیگیر این معظل نیست. بیمار کم مشکل نداره که این هم روش! پزشکان از دادن مالیات فرار می کنند.
اگر ملت ایران فردوسی را نداشت که شاهنامه را بنویسد،الان ما هم عربی صحبت میکردیم.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
دقیقا درست گفتی چی کشید فردوسی پاریال سر مزارش رفتم براش دعا کردم . روحش جاودانه زبان شیرین فارسی را از دست تازیان نجات داد
خوشحالم که یکی از مقام های بلندپایه به نقش مخرب صدا و سیمای ملی در ورود واژه های بیگانه غیر ضروری به زبان فارسی انتقاد کردند. واژه هایی مثل هتریک، سیو، دوبل و ... که توسط گزارشگرهای بی سواد در حال ترویج هستند در حالیکه هر کدام دارای واژه های معادل قدیمی و با معنایی هستند.
در مورد خواننده هایی که موسیقی بی محتوا را به سبکی ناشیانه به مردم ارائه می دهند و صدا و سیما نیز با پخش آن ها باعث ترویجشان می شود که دیگر روح یک ایرانی در عذاب است.
دغدغه های رهبر عزیزمون در رابطه با آهنگ های سریال ها باید توسط مسئولین هر چه سریعتر پیگیری و با اولویت رفع بشه و همینطور منویات رهبر عزیزمون در این برهه درباره شعر باید چراغ راه شعرامون باشه
درآمدبسیاری از پزشکان از سهام بیمارستانها و کلینیک ها وسایر مراکز مرتبط با درمان مانند داروخانه ها مراکز سی تی اسکن و تصویر برداری و موسسات مشابه خصوصی که سهامداران آنها پزشکان هستند چندین برابر درآمد ویزیت مطب می باشد .
بیاید با رای های مثبت و منفی به این پست نشون ‌بدید که باید در دانشگاهی که زیباکلام توش درس می‌ده رو گل گرفت یا نه؟
باید گل گرفت( رای مثبت )
نباید گل گرفت ( رای منفی)
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
سوال شما توش شیطنت هست.بله در دانشگاهی که ایشان هستند رو گل بگیریم در صورتی که در خیلی جاهای دیگه رو قبلا گل گرفته باشیم.شما میخواین بگین زیبا کلام چیزی حالیش نیست ولی به بقیه اشاره نمیکنین و نتیجه گیری میشه محکومیت امثال زیبا کلام و تطهیر بقیه اقایان.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
منفی دادم چون در همو دانشگاه اساتید دیگری هم هستن که طرز فکر متفاوتی دارن
آیا مشکل امروز جامعه ما دوچرخه سواری بانوان است که سنخگوی محترم قوه قضاییه می فرمایند ، موضوع بخشنامه دادستان اصفهان درباره دوچرخه سواری بانوان، بمنظور جلوگیری از تشویق دیگران به فساد و فحشا و ... بوده است!
آیا این حرف به نوعی توهین به بخشی از بانوان جامعه ما نیست که اگر ورزش دوچرخه سواری کنند ممکن است دیگران را به فساد و فحشا بکشانند!
سخنگوی محترم دستگاه قضا می فرمایند : دوچرخه سواری برای بانوان به موجب قانون _ اگر با رعایت ضوابط شرعی باشد_ منعی ندارد .
باید پرسید مگر در کشور، قانون بدون رعایت شرعی تصویب می شود!
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
نه جناب بازنشسته این توهین به اقایان است و اینکه معتقدند اقایان عرضه و توان کنترل خود را ندارند و فورا از خود بیخود میشوند‌.چیزی که البته صحت ندارد و تمام کشورهای دنیا با حجاب ازاد ثابت کردند که اینگونه نیست
استفاده از واژه های عربی به اندازه واژه های غربی برای زبان فارسی زیانباره. حتی برعکس تصورات، واژه های عربی از نظر آوایی با زبان فارسی ناسازگارتر هستند تا بسیاری از واژه های انگلیسی. زبان عربی زبان فشرده است ولی زبان فارسی مثل انگلیسی زبان بازتریه و این باعث زیبایی زبان میشه و اینکه زبان ساده تر و کارآمدتر باشه.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
واژه و کلمات انگلیسی را یاد بگیری از عربی بهتره چون زبان بین المللی هست
آرش
| United States of America |
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
کاش روزی برسه این زبان عربی رو از زبان فارسی کاملا جدا کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
زبانی که اکنون مابه عنوان فارسی میشناسیم درواقع بازمانده یکی از گویشهای ایران باستان به احتمال زیاد لری دری میباشدواصلا قومی اصیل به اسم فارس وجود ندارد.وفارسی فقط زبان ارتباطی ما ملتهای مختلف مهاجم وقدیمی فلات ایران است.که بیش از 40 درصد عربی 20 درصد مغولی ترکی و40 درصد باقیمانده ازبان قدیم ملتهای ایران زمین نه تنها فارسها نشات گرفته است.ودرپایان لازم بذکر میباشد که جایی هیچ نگرانی نیست چونکه غناعت یک زبان به متنوع بودن ان وپویایی آن هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
زبان پارسی یا فارسی زبان علمی نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
پان ترک های عزیز لطفاً نظرات کارنشناسی ندید. ممنونم
بر اساس تحلیل آقای زیبا کلام ینی ما قراره در صورت‌جنگ از همون روش‌های سنتی استفاده کنیم و خود مردم رو به صف جبهه های جنگ بفرستیم و از تکنولوژی‌های نظامی که تا الان ازش در رزمایش‌ها رونمایی می‌شد خبری نخواهد بود؟ موشک و فانتوم و تانک چی میشه این وسط؟ این صحبت های ناامید کنندست و ترس به جون مردم میندازه
زیبا کلام خارج از باغه.
دیدی یه روز بیشتر نتونستی در برابر دلالان مقاومت کنی ؟!
بهتره مسولین و بسیجیان غیرتمند همه به جنگ تشریف ببرن
اگر هم شهید شدن به بهشت می روند ماهم راه آنها را ادامه داده
وقتی کامنتها رو‌خوندم، جماعتی را یافتم که مستحق ظلمند.
از فردوسی پور چه خبر؟
درامد پزشکان و پیراپزشکان باید چنان باشه که صفرهایش را نتوان شمرد تا بتوانند خوب فخر بفروشند. مابقی افراد جامعه هم بردگان یک قشر خاص از جامعه گردند.

این چنین عزت را خوب برایمان ساختید...
ماشین خوب و خونه خوب و غذای خوب واسه=پزشکان، وکلا و فوتبالیست ها
گرسنگی و بدبدختی هم واسه آحاد جامعه

عدالت محض
چیزهای مهم ترین هم برای دیدن و شنیدن وجود داره.
من نميدونم كه چرا مرتبا ، درامد پزشگان محترم رو با درامد ساير گروههاى شغلى مقايسه ميكنند!!!!
شايد اينها نميدانند كه بجز اين دوعلم :
١- علم الاديان
٢-علم الابدان
بقيه علوم به هيچ وجه ، درحد علوم دوگانه فوق نبوده و به تبع ان ، مسلما هيچ مقايساى هم در اين موارد ، قاعدتا منطقى به نظر نميرسد.
جناب زیبا کلام ده درصد از کل ملت یعنی زن ها بچه ها پیر مردها و پیر زن‌ها هم تو حسابن تو بهترین حالتم ده درصد یک ملت نمیتونن جنگ کنن حالا اگه همشون موافق جنگ هم باشن و مخالفین رو کنار بزاریم وای به حال ملتی که سما روشنفکر و دانشگاهی اونا هستی
جنگ احتمالی قطعا زمینی نخواهد بود و جمعیت وتعداد افراددرآن بی تاثیراست
متاسفانه رییس سازمان صدا و سیما روزی بیست دقیقه هم تلویزیون نگاه نمیکنه.مرکز نظارت هم یا گزارش نمی کنه ویا گزارشها رو وقت نمیکنه بخونه.فقط هرجا خبری باشه ایشون بره که عکسش تو دوربین ثبت بشه.کاش سازمان صدا و سیما رییسی داشت که حداقل به کارش اعتقاد داشت.این بنده خدا سازمان رو سکوی پرش می بینن
اقای فتاح قبلا وزیر نیرو بودن و پست های دیگر هم داشتن
پس طبیعیه که به عنوان یک مسئول بتونن راجع به سیاست خارجی نظر بدن
الان چندین سال هست که باقر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت در دولت های مختلف بوده و هر وزیری آمده ایشان را برکنار نکرده است این معاونت سهمیه پذیرش در رشته های پزشکی را هرسال در کنکور مشخص می کند ایشان با عملکردشان رانت عظیمی در رشته های پزشکی ایجاد کرده اند و مردم را گرفتار .....
درحالیکه درماه مبارک رمضان سفره های اکثریت ملت خالی است واقشار آسیب پذیر شرمنده خانواده هایشان هستند وگرانی کمرملت راشکسته عده ای آنچنان وضعیت اقتصادی خوبی دارند که تنها دغدغه شان زبان فارسی وترانه است واقعا جای تاسف بسیاردارد وملت مظلوم واقع شده اند
متاسفانه در ايران كساني حق اظهار نظر مي كنند كه متخصص حرفهاي عوام فريبانه هستند يخچاله پر ويلاهاي چند صد ميري . ماشين هاي ان چناني و تخت خوابهاي پرقو ، صبحانه 9 صبح ، حساب هاب پر و دغدغه انها فقط اينه با پول كجا تفريح كنند . اينها هستند ترامپ را ، سياست بين المللي، نداشتن را، صف گوشت و نون را ابروي مردم را به مسخره گرفته ما هيچ خلاقيتي ،نبوغي از اين آقايان مدير جز گرون كردن و سر كردم كلاه گذاشتن نديديم خوبه جمعين آنچناني هم نداريم
آقای زیبا کلام به این هم فکر کن که چند درصد ایرانی ها میرن بیرون کشور می جنگند.
ما که نیستیم !
از اینکه رهبر معظم انقلاب به حق هشدار صیانت از زبان و ادبیات فارسی را داده اند جای هیچ شک و شبهه ایی نیست . مرادم مدیران صدا و سیما و بقیه ارکان دولتی است که چگونه است رهبر معظم انقلاب به این ظرافت نقاط ضعف را می بینند و حضرات که مدعی کارشناسی و دکترین تخصصی می باشند اصلا نمی بینند و اگر می بینند توجه ایی ندارنند ؟؟!!
برای تقویت زبان فارسی لطفا هفته نامه امرداد را مطالعه بفرمایید. در این هفته نامه هیچ واژه خارجی وجود ندارد و واژگانی که در زبان ما جا افتاده اند و فارسی نیستند معادل آن در پرانتز به فارسی نوشته شده است. خواهش مندم جهت حفظ زبان فارسی حتما این هفته نامه را حمایت کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
واژگان بیگانه عربی که شما در همین چهار خط به کار بردید : تقویت ، مطالعه ، وجود،معادل، جهت، حفظ و حمایت
ضمنا واژه بیگانه انگلیسی پرانتز نیز بکار رفته است
آقای فتاح شما به فکر معیشت ملت ایران باشید که تقریبا همگی دارن میرن تحت پوشش کمیته امداد امام
جناب فتاح شما باید به وظایف قاونی خودت در کمیته امداد بپردازی .. لطف همه مسیولان از سخنرانی پرهیز کنند و به وظایف خودشون در قبال کشور و مردم عمل کنند
دوچرخه یک وسیله تفریحی نیست، یکی از مدهای حمل و نقلی به منظور کاهش الودگی هوا و ترافیک و افزایش سلامت عمومی افراد یه جامعه است. برخورد با این وسیله آدم را یاد واکسن ابله زمان امیرکبیر می اندازه!
آيا با اون كسانيكه اين وامهاي ملياردي را بدون حساب و كتاب به اين افراد دادند نبايد برخورد جدي و قاطع شود؟!
سلام فرار مالیاتی زیاده من یه دوست بنگاهی دارم در یه روستا بنام رزجرد که میگقت علیرغم لاپوشانی خیلی معاملات برام پارسال 64 میلیون مالیات بریدن که با جور کردن اشنا کردمش 15 میلیون- یه دوست بنگاهی دیگه ام میگفت مالیات ما برابر یه روز درامدمون تو ساله ؟! فقط از ما کارمندای بیچاره زورشون میرسه مالیات بگیرن بمونه میلیاردها تومان تجارت زیرزمینی
مقاومت کردن با من
اختلاس و احتکار از تو
صف گوشت و شکر با من
دلار 4200 تومن از تو
کم خوردن و کم پوشیدن با من
عشق و حال توی ویلاهای لواسان از تو
شرمندگی در برابر اهل و عیال با من
ریخت و پاش و مسافرت اروپا از تو
پراید 50 میلیونی با من
لکسوس و بنز آخرین مدل از تو
مرگ بر آمریکا گفتن با صدای بلند با من
تحصیل و گرین کارت از تو
نون خشکه و لنگ با من
خرما و بستنی با روکش طلا از تو
پس انداز کردن ذره ذره با من
یک شبه صندوق را خالی کردن از تو
در پراید جان دادن نیمه شب با من
کورس قهرمانی با پورشه گذاشتن از رمز یک بار مصرف گرفتن از من
عابر بانک سیار شدن از تو
دادگاه علنی با حضور خبرنگار با من
پیچاندن با صد جلد پرونده از تو__________عجب ناشناس حق بینی فقط یادش نبود بنویسد ______ جنگیدن بادشمن وشهادت وجانبازی واسارت بامن ________حرف ازمقاومت وجنگ و...باتو ________بیکاری واعتیاد و مجرد مردن بامن ____همه کس وکاررا بعنوان نیروهای خودی بکارگرفتن باتو _________اخراج وبرکناری درازای حرف حق بامن ______به مدیریت رساندن ژنهای دو ور باتو___
پس زبان مادری بیش از 50 درصد مردم چی؟؟؟!!!!!!!!!
و اوون ۹۰ درصد کدوم سمت می رن؟؟؟؟؟؟!!!!!!
خیلی جالبه ! کسانیکه فارس هستند چقدر نسبت به زبان خودشون تعصب دارند ، تازه زبان فارسی زبان رسمی کشور هست و داره تدریس میشه .

ولی هموطنان ترک ، بلوچ ، کرد و غیره که زبانشان هیچ کجا تدریس نمیشه و متأسفانه داره از بین میره ، باید چکار کنند ؟

برخی از فارسها عده ای نژادپرست و خودپسند هستند و کوچکترین توجهی به سایر زبانهای ایرانی ندارند .

فقط 52 درصد مردم ایران رو فارسها تشکیل میدهند که 48 درصد بقیه فدای ایده ها ، باورها و منش آنها شده اند .

این عادلانه نیست .
تابناک عزیزباورنمیکردم اینهمه کاربرداشته باشیدآنهم با Iq زیر۸۰ فقط اگرمیفرمودیدازچه راهی جذبشان کردیدخوشحال میشدیم.
طفلی هادی رضوی. دلم سوخت براش.
مشخصه که افرادی مثل زیباکلام حتی نظرات مردم در سایت هایی مثل تابناک را که . کامنت ها رو غربالگری هم میکنه نمیخونن و الا بی اطلاع از افکار عمومی جامعه این حرفها رو نمیزدن.
آقای زیبا کلام ظاهرا تحلیلهای شما مبتنی بر این است که شب گذشته چی میل کرده باشید اگر روح جمعی واتحاد در مردم بود وهرکس فقط به فکر خودش نبود این روزگار مون نبود اون وقت نشستی 8 میلیون اسلحه به دست بگیرند و...یعنی نخبه مون که تو باشی وای به حال من
آقای رضوی میگوید 15 سال منشی داشته. با توجه به اینکه ایشان متولد 63 است یعنی از 20 سالگی منشی داشته؟ یعنی موقعی که یا سرباز بوده یا دانشجو یا بیکار؟
آقای زیبا کلام اگر 8 میلیون اسلحه بدست گرفتند و بقیه یعنی 72 میلیون هم نظر ی غیراز 8 میلیون داشتند تکلیف چی میشه خدابه همه رحم کنه. باید خیلی هوشیارانه عمل کرد و رضایت مردم به اندازه قدرت دفاعی و حتی بیشتراهمیت داره این روزها مردم از عملکرد مسولین خیلی شاکی هستند فشار اقتصادی و گرانی و بکاری وضعیت را بشدت بغرنج کرده مسئولین فکری بکنند
آقاي زيبا كلام گفتند 8 ميليون ايراني اسلحه به دست مي گيرند . من مطمئن نيستم اين تعداد اسلحه موجود هست يا نه ؟
میزان حقوق و مزایای روسای دفاتر مسئولان بلاخره نگفتند چقدر میگیرند مبلغ اعلام نمی کنند درامد انها یکا اش حقوق و مزایا انهم چه مزایایی نگو نپرس و دوم دریافت های انچنانی از سایر دستگاهها که به هیچ عنوان مشخص نمی شود
اقای هادی رضوی تو از 21 سالگی منشی داشتی چکاره بودیبودی که اون موقع منشی داشتی ضمنا منشی ات اون زمان چند سالش بود
فبل از ازدواج هم منشی داشتی
اقای زیبا کلام امروز نبرد از راه دور انجام میگیردامروزه سلاحهای سنگین نیز اگر مسلح به اتشبار های دور برد نباشند هیچ فایده ای نخواهند داشت نکند شما فکر میکنید صبر کنیم وقتی دشمن وارد شهر هایمان شد به هر نفر یک کلاش ویک ژ3 بدهیم.واقعا متاسف هستم براشما .شمایی که باید به عنوان یک تحصیلکرده آثار زیانبار جنگ رابا استدلال بیان کنید شما که بهتر باید بدانید نابودی زیر ساختهای یک کشور به چه بهایی میتواند تمام شود. چه ما کله ترامپ را بکنیم وچه اون برما چیره شود هیچ چیز جز نابودی در پی نخواهد داشت همین امروز مردم به خاطر باند بازیها وسیاستهای غلط اقتصادی درمانده شدن انوقت شما طرح ارائه میدهید
پزشکان متاسفانه مالیات نمی دهند و آنهایی هم که مالیات میدن کم و ناچیز است در صورتی که درآمد خوبی دارند اداره مالیات کنترل کند خواهشا
آرایشگر های بانوان نیز اصلا مالیت نمی دهند کارت خوان ندارند پول نقد و اخیرا بعضی از آنها دستگاه خود پرداز گذاشته اند و می گویند کارت به کارت کنند نه دستگاه پوز ... اداره مالیات در این مقطع زمانی خیلی باید دقت کند و مالیات اینها را بگیرد مملکت با این درآمد های مالیاتی باید اداره شود
ناشناس ۲۲و۴۴ امریکاییها امدن خلیج فارس قایق مارا زدن بعد اونهارا نجات دادن۰۰۰۰۰۰۰۰ بعد اسمشو رفتارانسانی گذاشتی ۰۰۰۰۰ ؟ شما یامغرضی یا مریضی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
این اتفاق افتاده، علت هدف قراردادن قایق هم شلیک وهحومش به ناوآمریکایی بوده، اما نجات سرنشینان نشون میده اونا برخلاف تبلیغات رسانه ها با ما پدرکشتگی ندارند
هرچه بيشتر فكر ميكنم در مورد دوچرخه سواري دختران عقلم به جايي نميره مگر دوچرخه سواري بانوان و آقايان تفاوتي داره و اگر داره بفرماييد چيه
پاسخ ها
سید محمد موسوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
عقلت به آنجانمی رسه هنوز بچه ای اگر نیستی خودت این معما را حل کن گفتی ونوشتنی نیست
نکته بسیار عجیب این است که مردم اصلا نگران جنگ نیستند . این اتفاقا زنگ خطر است بدین معنی که مردم آنقدر خسته شده اند که متاسفانه به هر چیزی تن در می دهند. .
هر وقت داماد اقای وزیر لباس زندان پوشید ،به اجرای عدالت در باره ایشون هم میشه امیدوار بود
جناب فتاح ، حقوق و درامد ماهانه شما چقدره ؟ خونتون چند متره و كجاست ؟ دختر و پسر تحصيل كرده و بيكار داري ؟ غصه جهيزيه و پول پيش خونه اذيتت ميكنه ؟ تا حالا براي عزيزت تو بيمارستاهاي دولتي بلاتكليف بودي ؟ ميدوني فرق مرفه و غير مرفه چيه ؟ با حقوق ماهي ٢ ميليون تومن و بصورت مستاجري زندگي كردي ؟ پس لطفا از مقاومت دم نزنيد ، و نگيد پشت تحريمها شكسته اين حرفا مال شما نيست ،
پاسخ ها
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
اگر یک روز از صبح تا شب پیش اقای فتاح در محل کارش باشی ومراجعینش راببینی جواب همه پرسشهایت را می یابی
جناب زيبا كلام امريكا به سوريه حمله موشكى كرة چرا آدامه نداد مگرقرارنبود اسد برودعراق را اشغال كردندچرا فرار كردند چزاازافغانستان در حال فرارند نصف مردم امريكا بًاترامپ مخالفند همه شواهدنشان ميدهدامريكا فقط درزهن شما توانااست واقعيت چيز يگرى است
هر یک سال تحریم برابراست با 10 سال عقب ماندن؟؟؟ کشور ما برای یک انرژی هستی دار و ندار خود راد داد ؟؟؟ ایا داشتن انرژی هستی برای پیشرفت کشور است ؟؟؟ عزیزان برای انرژی هستی ما 100 سال عقب افتادیم!!!!! البته بروید تاریخ بخوانی :بهتر است به خاطر آیندگان جام زهر را بنوشیم:
من اسلحه به دست نمی گیرم، به جنگ هم نمی روم.
پاسخ ها
ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
جنگ نعمت است حداقل اگر دشمن راشکست ندهیم و کشته شویم از شر نابسامانیهای اقتصادی و گرانی و اینده مبهم و جامعه ای که هرروز بر مشکلات اخلاقی اش افزوده میشود خلاص میشویم بگذار این کشور با تمام منابعش برای مسئولین ماندگار باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
اره باباجون تو همون آمریکا بمونی بهتره
خدا رو شكر كه ما قصد جنك نداريم . اقاي زيبا كلام اكر من هم بخواهم بجنكم باباي ايثار كرم نميزاره . محاسبات شما منو ياد لاناري امريكام ميندازه كه 15 ساله برنده نشدم .
پیام مقاومت از من اختلاس از تو خیلی زیبا بود.....
بنده به عنوان کسی که 17 ساله درگیر اموزش هستم معضلی رو بگم بچه های مسئولان در بهترین مدارس درس میخونن بعد فقرا در مدارس 35 نفره.....پس فقط شعار بلدن بدن.......... کو...........همش صبر و هر روز بدتر.......
در توییت اقای کدخدایی 10 کلمه ی غیر فارسی دیده میشه
چه جوری میخواد با غیر فارسی مقابله کنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟
اخلال در نظام اقتصادی کشور و 15 سال زندان؟؟؟؟؟؟واقعا که.........
اگر حقوق 5 تا 10 درصد پزشکان بالاست دلیل بر بالا بودن دستمزد همه پزشکان نیست

نمی دانم چرا این ناشناس از این حقوق ها ی بالا صحبت می کنه
دستمزد پزشک عمومی در ساعت در درمانگاه بین 30 نا 40 هزار تومنه
ویزیت پزشک داخلی 45 تومنه که اکثرادر روز بیشتر از 20 بیمار ندارند وحداقل 25 سال درس خونده اند که اگر نصف این مدت رو هر کار دیگری انجام می دادند از لحاظ اقتصادی خیلی بهتر بود
در خصوص کامنتی که از پزشکا دوستان زدند
باید بگم در آمدشون سر جاش و ما هم کاری نداریم ولی اینها خودشون تبدیل به یک مافیا شدند .
من خودم تو شرکت پخش گوشت و دام و طیور هستم
الان گوشت رو ما از یک وارد کننده دریافت میکنیم که پزشک جراح است بدون اجازه این گوشتی وارد و خارج نمیشه
پزشک مافیای گوشت
پزشک مافیای زمین
پزشک مافیای مسکن
پزشک مافیای ...
برا هر کدوم نمونه دارم
بخورید نوش جانتان
البته پزشک متعهد و متخصص کار درست هم هست که دمشون گرم مراعات حال مردم دارند
کسانی هستند که نگران ترانه های نامناسب فیلمها و سریالها باشند اما نگران مشکلات اقتصادی و اجتماعی و فروپاشی اعتقادات مردم کسی نیست!!!!!!!!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان