بازدید 10270
۵

کرجی‌ها کی می‌توانند سوار مترو شهری شوند؟

کد خبر: ۹۰۰۶۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۷ 21 May 2019

رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج گفت: اگر طی بیش از یک دهه گذشته پروژه قطار شهری با سرعت یک سال و نیم اخیر تکمیل می‌شد، سال‌ها از افتتاح این پروژه گذشته بود.

به گزارش «تابناک»، علی‌اصغر صلواتی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: طی یک سال و نیم اخیر پیشرفت پروژه قطار شهری کرج از ۳۱.۵ به ۳۷.۴ درصد رسیده است.

وی ادامه داد: اگر طی بیش از یک دهه گذشته پروژه قطار شهری با سرعت یک سال و نیم اخیر تکمیل می‌شد، سال‌ها از افتتاح این پروژه گذشته بود.

وی با اشاره به مهم‌ترین فاز این پروژه توضیح داد: فاز یک پروژه قطار شهری کرج به طول ۱۵ کیلومتر، ۱۴ ایستگاه دارد که از میدان دانشگاه خوارزمی آغاز و تا میدان شهید سلطانی ادامه دارد.

وی ابراز کرد: از آغاز شورای پنجم تا کنون، حدود ۱۹۰ میلیارد تومان برای پروژه هزینه شده که ۹۳ میلیارد تومان آن به پیمانکارپرداخت شده است.

رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج با اشاره به اعتبار مورد نیاز برای بخشی از این پروژه گفت: برای راه اندازی یک سوم این پروژه (مابین ۴۵ متری گلشهر و چهارراه طالقانی)، به ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

صلواتی اضافه کرد: پیش بینی این است طی امسال و سال آینده این اعتبار از طریق اوراق مشارکت، تهاتر و اعتبارات دولتی و منابع شهرداری تأمین شود.

وی توضیح داد: اگر روند تکمیل قطار شهری با همین سرعت پیش برود، تا پایان شورای پنجم ایستگاه‌های ۴۵ متری گلشهر تا چهارراه طالقانی با دو رام قطار به بهره برداری می‌رسد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۵
روحاني سال 95 اومد كرج گفت اتوبان همت نيمه اول 96 افتتاح ميشه و همين امروز كل پبودجه مورد نيازش كه 270 ميليارد تومان براي اتمام كار بود را تخصيص داديم . خخخخخخخخخخخخخخ ههههههههههههه
به جاي متروي شهري كرج
فكري به حال شهرهاي پرجمعيت اطراف تهران كه مترو ندارند بكنيد. مثل شهريار و ورامين
ای کاش به فکر مترو مراکز استانها اعم از همدان، شیراز، اهواز، کرمانشاه، اراک و... هم بودند.

ایران فقط تهران و البرز نیست!!
اهواز چی
همش فساد و رانت و تاخیر پروژه ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان