بازدید 4658
۳

ترابی و علیپور: داوران پرسپولیس را ازآسیا حذف کردند

کد خبر: ۹۰۰۵۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۱ 20 May 2019

مهدی ترابی که به عنوان برترین بازیکن مسابقه پرسپولیس و السد قطر انتخاب شد، در میان خبرنگاران حاضر شد و گفت: بازی خوبی ارایه کردیم و در تمام دقایق برتر از حریف بودیم و تیم ما لیاقت بیشتری داشتیم و اگر از داوری لطمه نمی‌خوردیم صعود می‌کردیم و در ابتدای فصل با هدف تکرار موفقیت فصل قبل وارد میدان شدیم.

به گزارش تابناک ورزشی، ترابی گفت: خوشحالم اولین گل آسیایی را زدم و ما خوب بازی کردیم و پایان خوشی در لیگ قهرمانان آسیا داشتیم.

علی علیپور هم پس از پیروزی ۲ بر صفر پرسپولیس برابر السد درمورد این مسابقه گفت: بازی خوبی بود. ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم، اما زیاد به خودمان فشار نیاوردیم، چون باید برای بازی با سپاهان آماده شویم. همه می‌دانند که ما از داوری‌ها لطمه خوردیم و به ناحق حذف شدیم. گلزن قرمزها ادامه داد: تیم ما خوب و با برنامه بازی می‌کند که اگر اینگونه نبود قهرمان لیگ نمی‌شدیم و به نیمه‌نهایی جام حذفی نمی‌رسیدیم. برای بازی با سپاهان فرصت داریم و زود است که بخواهیم از حالا درمورد آن صحبت کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
كاملا درست ميگن.. داوري تو سطح آسيا مثل داوري ليگ ايران نيست آخه... حقم دارين!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
با این حساب داوران پرسپولیس را درایران قهرمان کرده اند.تابناک، جون ننه ات این پاسخ منو منتشر کن.
فکر کردید آسیا هم ایرانه که به کمک داوران ببرید؟ چی شده بدون کمک داوران نمیتونید ببرید؟ تیم که حک.متی باشه باید هم به امید داوران ببره. شما قهرمان شدید قبول ولی این قهرمانی را باید اول به وزارت ورزش بعد به فدراسیون بعد به کمیته داوران و بعد به هوادار نماها تبریک گفت. هواداران اندک هم که جای خود دارند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار