بازدید 15648
هزار و ششصد و شصت و یکمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

ابتکار: بحث حجاب از مردان شروع می‌شود/توصیه کیهان به صداوسیما: افشاگری کن!/عذرخواهی خانم نماینده از قربانیان اسیدپاشی

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: دستور اقتصادی رئیس جمهور به دستگاه‌های اجرایی/آشنا هشدار داد: فریب ترام‍پ را نخورید! /نظر رئیس پلیس راهور ناجا درباره تصادف خودروی پورشه و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۰۰۵۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷ 20 May 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

پاسخ ظریف به توییت جنجالی ترامپ

ظریف در توییتر نوشت: تیم B. و ترامپ امیدوارند آنچه را اسکندر، چنگیز و دیگر متجاوزان انجام دادند، به دست بیاورند. ایرانیان در طول هزاران سال در حال ایستادگی بوده‌اند، در حالی که همه متجاوزان رفته بودند. تروریسم اقتصادی و نسل‌کشی، ایران را متوقف نخواهند کرد. هرگز یک ایرانی را تهدید نکنید. سعی کنید احترام بگذارید؛ جواب می‌دهد!

عذرخواهی خانم نماینده از قربانیان اسیدپاشی

زهرا سعیدی نماینده مبارکه که در دیدار با آسیب‌دیدگان اسیدپاشی در حاشیه جلسه علنی دیروز به مرضیه ابراهیمی یکی از قربانیان حادثه اسیدپاشی اصفهان گفته بود «شما از دست اسیدپاش قسر در رفته‌ای و نیمی از صورتت سالم مانده است»، امروز در موافقت با کلیات طرح تشدید مجازات اسیدپاشی و حمایت از بزه دیدگان ناشی از آن، گفت: در قانون قبلی مشکلاتی برای قربانیان اسیدپاشی ایجاد شده بود که این قانون در قانون مجازات اسلامی ادغام شد تا بتواند از قربانیان حمایت کند، اما این قانون نتوانست که قربانیان این عمل غیرانسانی را تحت حمایت قرار داده و مجازات‌هایی که در آن وجود داشت برای مرتکبین این عمل به حدی نبود که بتواند آن‌ها را به سزای عمل زشت خود برساند. / خبرآنلاین

شش کیلو پودر خارش‌زا، سوغات مظفرالدین شاه از فرنگ

تاج‌السلطنه می‌نویسد: «پس از مراجعه شاه از فرنگستان، امورات خیلی درهم و برهم و بی پولی فوق العاده اسباب زحمت شده بود. یک دسته از اهالی دربار، ضد اتابک (وزیر مستبد مظفرالدین‌شاه) «آنتریک» (تحریک) می‌کردند که او را معزول نمایند. مملکت ایران در این موقع، صفحه شطرنج شده بود و این حریفان، با کمال جدیت مشغول مبارزه بودند و هر کدام هر چه می‌توانستند می‌کردند. جیب‌ها و بغل‌های خود را مملو از طلا نموده و رعایا را در کمال سختی فشرده و مملکت را دچار یک نوع خرابی غیرقابل آبادی می‌کردند. در این وقتی که هر کسی فکر خود بود و به هر قسمی، قطعه قطعه مملکت را ویران می‌نمودند، برادر تاجدار من هم مشغول کار خودش بود و شبانه‌روز خودش را صرف حرکات بیهوده می‌نمود. در یک خواب غفلتی عمیق غرق بود. از جمله، یک گردی از فرنگستان با خود آورده بود که به قدر بال مگسی اگر در بدن کسی یا رختخواب کسی می‌ریختند، تا صبح نمی‌خوابید و مجبور بود مدام بدن خودش را بخاراند. دو مَن (حدود شش کیلو) از این گرد را آورد، اتصال (دائم) در رختخواب عمله خلوت (نوکران دربار) می‌ریخت، آن‌ها به حرکت آمده، حرکات مضحک می‌کردند و او می‌خندید! /خراسان

زیرآب دایی را زدند

در حالی که گفته می‌شد دایی گزینه جدی هدایت تراکتور است، تبریزی‌ها به سمت جواد نکونام راهنما زدند. البته انتخاب نکونام فعلاً قطعی نیست، اما آنچه قطعی شده این است که دیگر امکان ندارد علی دایی سرمربی تراکتورسازی شود. درباره علی دایی شایعه دیگری هم شنیده می‌شود. می‌گویند از خارج از محدوده فوتبال به باشگاه‌های لیگ برتری توصیه شده با علی دایی همکاری نکنند. گویا این توصیه بی‌ارتباط با افشاگری دایی بعد از اخراج از سایپا نیست و زیرآب دایی را یک جوری زدند که در لیگ نوزدهم غایب خواهد بود./ خبرورزشی

پیشنهاد افزایش قیمت نان به شورای امنیت

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در جلسه شورای آرد و نان استان تهران که امروز (دوشنبه سی‌ام اردیبهشت ماه) برگزار شد، اظهار کرد: واقعیت این است که کشور در شرایط جنگ اقتصادی قرار دارد و البته می‌دانیم که قیمت تمام شده نان بیش از آن چیزی است که بدست مصرف کنندگان می‌رسد. وی افزود: چرخه تولید نان باید چرخه‌ای توجیه پذیر از نظر اقتصادی برای تولیدکننده و مصرف کننده باشد. محسنی بندپی گفت: همه ما مسئولیم و نگاه بخشی را باید کنار گذاشت و همه برای حل این مشکل باید تدبیر کنیم. استاندار تهران تصریح کرد: افزایش قیمت حمل و نقل آرد منطقی است و در نظر داریم تا کرایه حمل آرد را از ۱۱۰۰ به ۱۵۰۰ تومان افزایش دهیم. وی افزود: به زودی پیشنهاد افزایش قیمت نان را به شورای امنیت کشور خواهیم داد. /باشگاه خبرنگاران

قیمت خودرو کاهش می‌یابد؟

حسن‌نژاد عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مصوبه اخیر مجلس مبنی بر لغو حقوق ورودی خودرو‌های هیبریدی به مدت پنج سال تأثیر بسزایی در کاهش قیمت خودرو‌های داخلی و همین‌طور توازن بازار دارد. خودروسازان باید در شرایط رقابتی بتوانند اقدامات لازم نسبت به تولید خودور‌های هیبریدی را فراهم کنند و از طرفی این مصوبه مجلس موجب می‌شود تا قیمت خودرو‌های بنزینی ساخت داخل نیز طی ماه‌های آینده کاهش یابد. فرضا اگر قیمت تمام‌شده یک خودروی هیبریدی خارجی در داخل کشور حدود ۱۹۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان باشد، در کشور دیگر تقاضایی برای خودروی داخلی بنزینی با رِنج قیمتی ۲۰۰ میلیون تومان وجود نخواهد داشت که از این طریق می‌توان به رقابتی شدن بازار و نیز کاهش قیمت خودرو‌های داخلی در ماه‌های آینده امیدوار بود.

لیست احتمالی فراکسیون ولایی برای هیأت‌رئیسه مجلس مشخص شد

یکی از فراکسیون‌های فعال سیاسی در مجلس، فراکسیون نمایندگان ولایی است که این فراکسیون تاکنون در جلساتی که برگزار کرده، حمیدرضا حاجی‌بابایی را به عنوان رئیس و محمدحسین فرهنگی و عبدالرضا مصری را نیز به ترتیب به عنوان گزینه‌های این فراکسیون برای نواب اول و دوم برگزیده است، البته این فراکسیون، امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی، احمد امیرآبادی‌فراهانی، اکبر رنجبرزاده و اسدالله عباسی نیز به عنوان گزینه‌های این فراکسیون برای دبیران هیأت‌رئیسه مجلس در سال آخر مجلس دهم انتخاب شده‌اند. طبق گفته برخی اعضای فراکسیون نمایندگان ولایی گزینه‌های این فراکسیون که در لیست مذکور آمده، هنوز نهایی نیست و در جلسه روز سه‌شنبه (۳۱ اردیبهشت) با حضور تمامی اعضا نهایی می‌شود./تسنیم

نظر رئیس پلیس راهور ناجا درباره تصادف خودروی پورشه

رئیس پلیس راهور ناجا درباره تصادف خودروی پورشه در اصفهان با پراید و مرگ راننده پراید: پلیس بر اساس قانون خودرو‌ها را توقیف و به پارکینگ فرستاده است و پرونده این حادثه به مرجع قضائی رفته است. امیدواریم با توجه به فیلم منتشر شده در فضای مجازی و اظهارات مقصر حادثه، قاضی اشد مجازات را برای وی در نظر بگیرد.

استیضاح سلطانی‌فر به صحن علنی مجلس رفت

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از بررسی استیضاح وزیر ورزش و جوانان در کمیسیون فرهنگی مجلس و ارسال گزارش آن به هیأت رئیسه برای بررسی استیضاح در صحن علنی مجلس خبر داد. /فارس

آشنا هشدار داد: فریب ترام‍پ را نخورید!

مشاور رئیس جمهوری با اشاره به سیاست‌های دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا درباره ایران، تصریح کرد: او باید بداند ایرانیان در مقابل دوگانه یا جنگ یا تحریم می‌ایستند و کمر همت خود رابرای رفع همه تحریم‌ها می‌بندند. حسام الدین آشنا در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «هشدار؛ فریب ترام‍پ را نخورید؛ او چنان بر طبل میان تهی و پر صدای جنگ می‌کوبد و کاهش احتمال جنگ را گران می‌فروشد که ما را راضی کند از ترس جنگ به تحمل تحریم رضایت دهیم. او باید بداند ایرانیان در مقابل دوگانه/ یا جنگ یا تحریم/ می‌ایستند و کمر همت خود رابرای رفع همه تحریم‌ها می‌بندند.»

توصیه کیهان به صداوسیما: افشاگری کن!

کیهان نوشت: دشمنان یک روز رسانه ملی را «میلی» معرفی می‌کنند، چون - به تعبیری- مطابق میل دشمن رفتار نمی‌کند. یک روز، بهره از یک لهجه در یک سریال و فیلم را توهین به بخشی از مردم ایران معرفی می‌کنند. یک روز بدون سند، از سانسور واقعیت در آینه صدا و سیما سخن می‌گویند. یک روز بیان واقعیت را تحریف و توهین معرفی می‌نمایند و...در قبال این حملات و مواضع معاندانه چه باید کرد؟ چه شیوه‌ای باید پی گرفت تا دشمن در رسیدن به اهداف منحوس خود از راه باز بماند؟ صداو سیما مجموعه‌ای بزرگ است که در دو صورت می‌تواند در قامت ابرقدرت رسانه‌ای ظاهر شود. حضور و مشارکت حداکثری در میدان انتخابات و... یکی از تجلیات تهییج رسانه‌ای است که موید سرمایه بزرگ مخاطب است. این سرمایه به رسانه ملی اعتماد به نفس و مجال عمل و زمینه بقا داده است. با بهره از هنرمندان برتر و حفظ جذابیت در برنامه سازی با اتکا به برنامه‌ریزی علمی و بر پایه نقشه راه باید سرمایه کلان مخاطب حفظ شود. سرمایه‌ای که رسانه‌های بیگانه و معاند از آن بی بهره‌اند! دوم: جذب و حفظ و افزایش قدرت علمی عناصر حزب‌اللهی! با این اتفاق سربازان و افسران فرهنگی متعهد، تنها رسانه شنیداری و دیداری نظام را قدرت می‌دهند و محصولات آن را محتوای اسلامی می‌بخشند.
سوم: صدا و سیما باید از این پس در قبال افشای چهره‌های معاند داخلی بی رو دربایستی عمل کند. تعارف را کنار بگذارد. باید به تحلیل موضع‌گیری‌های رسانه‌ای دشمن، به هنگام و پر شدت ظاهر شود. رسانه ملی باید حکم رسانه افشاگر و حرفه‌ای را پیدا کند.

موسویان دستِ تیم بولتون را رو کرد

دیپلمات پیشین کشورمان هدف اصلی محور بولتون ـ نتانیاهو را تغییر نظام ایران بدون جنگ دانست و گفت: جنجال‌های یکی دو هفته گذشته از جمله اعزام ناو آمریکایی بیش‌تر جنبه جنگ روانی دارد و تیم بولتون ـ نتانیاهو هم درمقطع فعلی، برنامه آغاز جنگ ندارند. درعین حال آن‌ها اجرای یک طرح دو مرحله‌ای درابعاد هشتگانه تا پایان دور اول ریاست جمهوری ترامپ را در دستور کار قرار داده‌اند.

تکذیب توافق فراکسیون ولایی درباره ریاست مجلس

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: فراکسیون تاکنون هیچ توافقی درباره ریاست مجلس نکرده است. سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی در گفتگو با فارس، با رد هرگونه توافق درباره ریاست مجلس و ائتلاف درباره انتخابات هیات رئیسه قوه مقننه، گفت: تاکنون هیچ توافقی نکرده‌ایم. وی اضافه کرد: فراکسیون نمایندگان ولایی تاکنون هیچ توافقی نکرده است و صبح روز یکشنبه هفته آینده نتیجه نهایی را اعلام خواهم کرد. گفتنی است، غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار در مجلس طی مصاحبه‌ای اعلام کرده: گویا قرار بر این شده که ائتلاف صورت گیرد و فراکسیون نمایندگان ولایی با فراکسیون مستقلان یک لیست واحد بدهند. با توجه به مجموعه مذاکرات صورت گرفته آقای حاجی بابایی از کاندیداتوری ریاست مجلس انصراف داد و نهایتا علی لاریجانی به عنوان گزینه نهایی انتخاب خواهد شد.

ابتکار: بحث حجاب از مردان شروع می‌شود

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اتفاقات دانشگاه تهران گفت: نسبت به متلک و تعرض به خانم‌ها واکنش نشان نمی‌دهند، اما اگر مویشان دیده شود، برخورد می‌کنند. «معصومه ابتکار»، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در خصوص «اتفاقات دانشگاه تهران» گفت: ماجرای دانشگاه تهران موضوع موردی بوده است، البته همیشه باید صدای اعتراضات، مطالبات و خواسته‌های دانشجو را شنید و احترام گذاشت. دغدغه جوانان این است که می‌خواهند از حقوق خود دفاع کنند و احساس می‌کنند، محدودیت‌هایی که گاهی برای‌شان اعمال می‌شود، فراتر از قانون است. دانشجویان تصور می‌کنند که محدودیت‌ها مانع می‌شود که بتوانند فعالیت‌های اجتماعی خود را به عنوان دانشجو و فعال اجتماعی انجام دهند. او ادامه داد: اعتقاد داریم حجاب محدودیت ایجاد نمی‌کند. موضوع حجاب یک بُعد قانونی دارد و یک بُعد اعتقادی. در مورد بُعد اعتقادی حجاب باید گفت‌وگو کرد. موضوع گفت و گوی بین نسلی یکی از محور‌های فعالیت در زمینه خانواده بوده که از طرف معاونت در حال انجام است.

دستور اقتصادی رئیس جمهور به دستگاه‌های اجرایی

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، به وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها دستور داد تا در زمینه رونق تولید و رفع موانع سرمایه گذاری در کشور و آموزش مهارت‌های عملی با هدف رونق تولید و اشتغالزایی اقدام کنند. رئیس جمهور به دستگاه‌های اجرایی دستور داد تا برای تسهیل فرآیند سرمایه گذاری داخلی و خارجی و رفع موانع آن به ویژه در زمینه مقررات زاید و دست و پاگیر و غیرضرور و جذب سرمایه ایرانیان مقیم خارج از کشور و همچنین واگذاری بنگاه‌های اقتصادی به بخش غیردولتی به طور جدی تسریع نمایند. هم‌چنین، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با توجه به وضعیت بارش‌ها در سال جاری و تامین شرایط مناسب برای جذب گردشگر در زمینه توسعه گردشگری اقدام کند. وزارت جهاد کشاورزی در جهت حصول خودکفایی در محصولات اساسی کشاورزی برای تولید آن‌ها در داخل و یا در صورت ضرورت تولید از طریق کشور‌های همسایه اقدام کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۱۳۵
صدا وسیما به توصیه حسین شریتمداری مبنی برافشارگری عمل کند تا اندکی از اعتماد ازدست داده اش دربین اکثریت ملت را بازگرداند صدا وسیما درخصوص به تاراج رفتن اموال بیت المال با ارقام نجومی 7000و6000و3000وچندین غارت دیگر افشارگری کند سپرده های مردم رادربانکها چه افرادی به غارت بردند وضعیت وخیم اقتصادی وسیاسی کشور محصول اجرای اندیشه های چه افرادی است چرابادرامد 50سال گذشته 80درصد ملت به ذلت وخفت افتاده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
لواسون.راست میگه تک به تک خونه های غیر مجازو رو دوربین بر داره و بر ه اسم مالک رو در بیاره
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
تمام‌این مشکلات و مواردی که گفتی از اندیشه و گفتمان اصولگرایانی مثل شریعتمداری هست که گفتند بچه فقرا و مستضعف را از روستا و مناطق دور دست بر سر ادرات و صدرات بگماریم که فقیر دیگری را بهتر درک میکند بچه سرمایه دار و دگر اندیش را برکنار و با خط کشی اجازه ورود ندهیم ..... اما سوال این هست آلان بچه مستضعف ۴۰ سال پیش میلیارد شده و هنوز هم بخاطر ضعف ساختار و چرخش نخبگان سیاسی در قدرت و ثروت حضور دارند . چرا راه حل نمیدهید که باز نسشته شوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
پرچم امذیکا
شما به خودت و ....توهین کن که داری از یک کسانی که پاک هستند و رفتند زحمت کشیدن علم یاد گرفتند و امدن سر کار حرف می زنی
بهتر است از کسانی که سیاست بازی می کنند در کارها گله کله کن
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
آفرین به شریعتمداری حرف دل مردم رو میگه..رسانه های دولتی فقط تبلیغ دولت رو میکنن بقولا زنجیره ای هستند ،،اما در مورد صدا و سیما به نظرم باید بیطرف باشه
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
دوست عزیز من توهیین نکردم واقعیت میدانی را برای شما کاربران شرح دادم دقیقا چهل سال پیش یادم هست که همین اقشار چند ماه بعد از انقلاب با وفق دادن به شعار و شمایل خاص مثل ساده زیستی و ساده پوشی حتی در طرز لباس و کفش بدون تحصیلات عالیه به ادارات شهر ما وارد شدند و الان دارم‌میبینم که کاخ دارند و ماشین با قیمت بالا . آیا این شاخص صعیفی در استخدام‌نبود ؟ آنها چرا چنین تغییر کردند چرا هنوز ساده زیست نیستند . آیا فکر نمیکنی این تعاریف از انسان بودن ضعف دارد ؟ بی زحمت جواب
1- جناب آقای آشنا ما فریب امریکا را نخوردیم... فریب شما را خوردیم

2- سرکار خانم ابتکار! بازنشسته شو!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
این ابتکار نتیجه کارش در حوزه محیط زیست نمیبیند
حالا میخواد امور زنان را اباد کند و با لایحه ای که تنظیم کرده درواقع میرود که آباد کند
ناشناس
| Canada |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
ابتکار خانم از آقا زاده آمریکن نشینت چخبر
خوردن کیک و ساندیس جز اینکه باعث چاقی و دیابت میشه هیچ سودی برای بدن نداره. البته به غیر از شکر معمولا کیک و ساندیس مواد مضر دیگری هم داره که برخی از اونها مظراتش شناخته شده هست و برخی دیگر هنوز مظرات اون کشف نشده.

مثلا افراد دچار فاوویسم که با خوردن باقلا دچار کم خونی شدید و مرگبار میشن باید از خوردن کیک و ساندیس هم جدا خودداری کنن چون دارای رنگ های صنعتی و افزدودنی و نگهدارنده هایی هستند که میتوانند باعث تشدید کم خونی و تخریب سلولهای خونی افراد مبتلا به فاوویسم شوند.


علاوه بر این کیک، ساندیس و دیگر مواد شیرین صنعتی میتوانند باعث تغییرات رفتاری در انسان می شوند و فرد به مرور به کیک و ساندیس به خصوص از نوع رایگان اون اعتیاد پیدا میکنه . تحقیقات نشان داده که شیرین کننده هایی که در کیک و ساندیس استفاده میشه میتونه باعث تغییر در باکتری های مفید روده بزرگ انسان بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
تو ساندیس چی ریختی خوردی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
ناشناس19:19
ساقی ات عجب ساندیس بهت داده خخخخ
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
فاووویسم؟
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
داداش اون ...تو عوض کن
داره سر تو کلاه می ذاره
جنس تقلبی بهت داده
نه روحانی.نه احمدی نژاد.نه خاتمی.نه رفسنجانی .نه رجایی.نه موسوی.هیچکدام کاری نتوانستند بکنند ونمی توانند بکنند ونخواهند کرد.چون کاره ای نبودند.نیستند ونخواهند بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
پس تو کاره ای
خخخخه
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
خودت هر چه زودتر شروع کن
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
علت بخاطر این هست که هنوز بعد از چهل سال کشمکش سیاسی بین انقلابیون وجود دارد که آیا جناح سیاسی یا حزب سیاسی یا گروه سیاسی را قبول بکنند یا نه . یعنی هنوز به این وفاق و تفاهم سیاسی نرسیدند که اصلا اصلاح طلبان حتی با رای بالا در قدرت قبول کنند یا نه مدارا کنند و یا شعارها را بی اثر کنند . بنطرم بی اثر کردن شعارهای اصلاحات با ترفند برنامه ریزی شده بخوبی پیش رفته . حالا چه با روحانی چه بی روحانی . در کشورهای دمکرات حزب ها همدیگر را قبول دارند چون ساختار حزبی هست
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
حرفشون نکته دار است ولی کسی نکته شو نفهمید
ای خدا بهمون صبر بده تا بتونیم ابتکار و امثالهم رو تحمل کنیم. تا کی باید صحبت های این آدم رو در رسانه ها ببینیم.

بسه دیگه .

برو کنار بزار یک جوان بیاد

چقدر طمع دارید شما به مولا
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
تشریف دارن بعد از مرگ هم فرزندانی که برای تحصیل و کسب علم رفتن آمریکا جایشان راخواهد گرفت
مقاومت کردن با من
اختلاس و احتکار از تو
صف گوشت و شکر با من
دلار 4200 تومن از تو
کم خوردن و کم پوشیدن با من
عشق و حال توی ویلاهای لواسان از تو
شرمندگی در برابر اهل و عیال با من
ریخت و پاش و مسافرت اروپا از تو
پراید 50 میلیونی با من
لکسوس و بنز آخرین مدل از تو
مرگ بر آمریکا گفتن با صدای بلند با من
تحصیل و گرین کارت از تو
نون خشکه و لنگ با من
خرما و بستنی با روکش طلا از تو
پس انداز کردن ذره ذره با من
یک شبه صندوق را خالی کردن از تو
در پراید جان دادن نیمه شب با من
کورس قهرمانی با پورشه گذاشتن از تو
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
ماشالله به این شعرت هر روز داره دو بیت از اخبار روز اضافه میشه
خانم ابتکار بحث حجاب از فرستادن فرزندان با پول بیت المال به کشوری که سفارتش اشغال شد آغاز می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
به این کار میگویند حماقت سیاسی . اینکه در جریان‌انقلاب دیپلمات کشوری را چشم بسته و تهدید به مرگ کنی بعد فرزندنتودر همان‌کشور تحصیل کند خدایش امریکا خیلی مرده انها دمکراسی را خیلی خوب عمل میکنند یعنی در انجا نخبگان سیاسی امریکای میگویند مادر یا پدر این پسر یا دختر اشتباه کرده این افراد چرا از تحصیل باز بمانند ولی من اگر جای ترامپ‌بودم میگفتم یک توبه نامهدبنکیسید بعد در امریکا اجازه درس خواندن بدهم
در حالیکه دلار و سکه افت داشته اما تجربه سیصد ساله ی اصحاب کهف را در سیصد روز داریم هروز تجربه میکنیم !!!!!

گرانی ها همچنان ادامه دارند
کسی به فکر نیست
همه چیز تحت تاثیر حواشی جنگ داره ماسمالی میشه
شما خانم ابتکار در جامعه نیستی و این دوره دختران هستند که دارند متلک می گویند به پسرها
چند بار برای خودم پیش امده
با این روالی که داریم جلو می رویم اساسا دیگر حیایی باقی نمی ماند و باعث فقر فرهنگ و کاهش ازدواج و افزایش طلاق و خیانت هستیم ،چون خواستید مانند مردها کار کنید در بیرون از خانه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
یا چهره نورانی داری یا خوش تیپی ... آقا زاده که نیستی ؟ مواطب باش یه موقع ندزدنت .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
شاید هاله نور داشتم!!!!!!
امروز میلیاردر آمریکایی "رابرت اف اسمیت" حدود “۴۰ میلیون دلار”، بدهی دانشجویانی که فارغ التحصیل شدن و تعدادشون به حدود 400 نفر میرسید رو پرداخت کرد تا بتونن بدون دغدغه از بازپرداخت بدهی های خود به راهشون راحتتر ادامه بدن.

تنها درخواست رابرت این بود که آنها هم به بقیه کمک کنند

اما در ایران ملیاردرهای ما در حال تلاش برای احتکار و گران کردن نیازهای اساسی مردم و سنگ اندازی در مسیر زندگی مردم عادی و بیچاره هستند.
این ابتکار خودش هم نفهمید چی گفت
از یک جا از قانون می گوید و از یک جا .....
فرزندتون امدن به ایران یا نه به سلامتی؟......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
خوب باید هرچند وقتی یه گل واژه ای بسراید حالا مهم نیست خودش متوجه بشود یا نه
به یزدان اگر ما خرد داشتیم کجا این چنین عاقبت داشتیم


مردم ما مثل بچه های کوچولو و مهدکودکی میمونن که با یک آبنابت 1000 تومنی میشه کیف پر از پولی که دستشون هست رو از دستشون درآورد
حماقت ما انتها ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
باز هم بریم رای بدیم که بین بد وبدتر یکی را انتخاب کنیم تا کی می خواهیم بازیچه قدرت طلبان بشویم
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
من و شما حماقت نکردیم‌ من بخاطر این رای دادم‌که مردم سالاری زنده بماند من بخاطر این رای دادم چون از اول انقلاب رای میدهم . انقلاب برای این بود که مردم به دمکراسی برسند حالا اگر افرادی دانسته و با برنامه میخواهند کاری کنند که بگویند چند موصوع در ایران جواب نمیده . اول دمکراسی دوم پیشرفت اقتصادی با خصوصی سازی . من مثل شما فکر نمیکنم بلکه این ازمون و خطاها در سراسر انقلاب های دنیا اتفاق افتاده صد سال دیگر مردم به حقوق و حق خودشان خواهند رسید چون عوض کردن فرهنگ‌کشوری صد سال طول میکشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
این بار فکر کنم بین بد تر و بد ترین مجبور به انتخاب بشیم !
داداش اگه مردم مشارکت نکنند هم یه نفر از صندوق میاد بیرون و اعلام می کنند 63 درصد مشارکت داشتیم !
می دونی که !
ای بابا
امسال عید به دعوت یکی از دوستان سفری به هند داشتیم. زمانی که پرواز ما در فرودگاه دلهی نو فرود آمد و وارد فرودگاه شدیم اولین چیزی که توجهمان را به خود جلب نمود بوی بسیار بد و مشمئزه کننده بود. از فرودگاه که بیرون آمدیم با بدترین منظره تمام عمرمان مواجه شدیم. خیابان های کثیف و پر از زباله، حیوانات و بوی متعفن و پر از مگس و پشه

به هتل رفتیم و شب در هتل استراحت نمودیم. روز بعد دوستمان ما را برای بازدید از تاج مهل همراهی نمود. در راه متوجه شدم مردم همه به ما خیره شده اند و دست تکان میدهند. حتی نوزادان و پلیس هم برای ما دست تکان میداد. از یکی از آنها پرسیدم موضوع چیست. ایشان گفتند که شما حاله نور دارید. من بسیار خوشحال شدم و از شدت خوشحالی با پای پیاده به سمت هتل دویدم. حدود ساعت 4 صبح به هتل رسیدم. ناگهان نوری عجیب از آسمان به من نزدیک شد. من خیلی ترسیم و به طرف نور حرکت نمودم اما نور از من دور شد. من مجددا به طرف نور حرکت کردم و اینبار نور از من دور نشد و به سمت من یک کلید طلایی پرت نمود. نور به من گفت در آینده تو به مقام بزرگی خواهی رسید و این کلید به تو کمک خواهد کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
شبی یک عدد قرص نور تریپ تلین ۲۵ قبل از خواب چون این قرص هاله نور را کنترل میکند
مسئولین موقع انتخابات یا زمانی که بوی جنگ بیاد زیاد از مردم صحبت میکنن اما موقعی که قراره تنها 400 هزار تومن به حقوق کارگر بیچاره ای که حقوقش زیر 2 میلیون هست یا کمک به اون بدبختی که بیکاره با کمبود بودجه مواجه میشن
شما دولتیهاروی چنگیز و اسکندر رو سفید کردید
چه آدمهایی تصمیم گیر ماشدن؟؟؟تو خانه های میلیاردی با حقوق های نجومی وامکانات فوق مدرن با تصمیمات حجاب مردان ورسانه میلی وتوئیت گذاشتن و...منم از صبح تا شب دنبال خونه اجاره ای قدیمی گلی تو حاشیه شهر ونگاه به ویترین مغازه گوشی فروشی وآرزوی یه گوشی...خدایا عدالتتو شکر
شاهان قاجار از فتحعلی شاه به بعد کشور را تماما در اختیار روسیه قرار داده بودند و خود به کار های حرم خانه و خرید از اروپا مشغول بودند کشور در اختیار روسیه بود و پولها صرف سفر به اروپا میشد و بدین گونه کشور را تاراج کردند روسیه از یک طرف و سفر و خرید و اقامتهای اشراف زادگان در اروپا از طرف دیگر . روسیه با قزاقها کشور را اداره میکرد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
انموقع باور و سنت جامعه چنین بود که پادشاه حرمسرا داشته باشه . چند صد زن داشته باشه کسی هم اعتراض میکرد سر از سیاه چال بود . در انقلاب مشروطه انقلابیون‌گفتند ما میخواهیم قدرت مطلق بالاتر از قانون را از سلطان بگیریم و قدرت را به مجلس بدهیم اما اما یک گروهی ... گفتند این‌چکاری هست که میکنید سلطان نیاز به قدرت دارد و با بودن مجلس دست شاه در اجرای احکام‌کوتاه میشود ....
اون اقایی که خانمها باید ۷ لایه بپیچن تا ایشون بگناه نیفته رو باید زندانی کرد چون ممکنه اگر ازاد باشه به دزدی یا قتل یا جنایت دست بزنه.از خودش اختیار که نداره اخه.همه باید شرایط گناه نکردن رو برای ایشون فراهم کنن تا بگناه نیفته.عجب هنرمند!!!
:)
پاسخ ها
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
شما راحت باش با همون یه لایه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
مسعود وقتی جواب منطقی نداری مجبوری حتما جواب بدی ؟؟
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
خانم ها را هفت لایه بپیچند نمیشود جلوی نگاه مردان مانع ایجاد کرد ماه قبل در ساختمان کناری من دتربست زده بودند که سیمانکاری و سفید کاری یک ماه طول کشید باور کن ن و بچه های ما نمیتوانستند تو حیاط حتی با چادر خارج شوند یا کاری انجام دهند چند تا کارگر و بناه که بهم دیگر بدترین فحش ها را میدادند و ملات را دو تا به دیوار میزدند و چند تا نگاه به ساختمانهای اطراف و حیاط ساختمانهای اطراف داشتند من نگاه کردم کافی هست خانمی از چند ساختمان خارج میشد کار را مدتی تعطیل میکردند حرص نگاه مردها را کلافه کرده علت بخاطر محدودیت بیش از حد زنان و اموزش ندادن قبل از ازدواج هست
مگه خدا با انسان تعارف داشته که صراحتا حجاب را جباری نکرده و برای بی حجابی مجازات تعیین نکرده ؟؟
مثل دزدی و ربا خواری که خداوند صراحتا حرام اعلام کرده و مجازات را دقیقا اعلام کرده
پیامبر مگه با امت اسلام تعارف داشته که در مورد حجاب صحبت نکرذه ؟؟
چرا در کشورهای اسلامی دیگه حجاب اجباری نیست ؟؟ مگه قران و اسلام و پیامبر اونها فرق داره ؟؟
نه فرق نداره و اونها دارن دقیقا به دستور خداوند عمل می کنند و فقط زنان بسیار مومن حجاب حداکثری دارند
چرا فکر می کنید مردم بی سواد هستند ؟؟
من اگر ریس جمهور شوم همه چیز را رایگان میکنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
تو هیچی بلد نیستی
لطفا رئیس جمهور نشو !
همینا که داشتیم برای صد نسلمون بسه
تو دیگه نیا !
ناشناس
| Spain |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
مثلاً ساخت ویلا در لواسان کارت بانکی با پشتوانه بی حد پورشه برای همه مردم
قاشقچی نیستی ببینی تو چه هچلی افتادیم
بسم الله افشاگری کن اسم و شغل و سوابق بدهکارای بانکی رو منتشر کن تا سیه روی شود هر که در او غش باشد لعنت بر فساد
خدایی تنها مجازات اسید پاشی قصاص هست همون طوری که فرد قربانی اسید پاشی شده مجرم نیز همون طور اسید رویش بریزن تا ببینه چه حالی داره و بعدش خدایی نمی‌دونم چی بگم که واقعا سخته این کار ، دمتون گرم
آیا میدانستید که "زمبه" سگ سگارو دارای مهارت های رزمی هست؟
جناب آقای رئیس جمهورسلام
لطفا از نهادها وادارات دولتی تحت امرتان سوال کنید.
به چه دلیلی مصوبات مجلس شورای اسلامی رادر مورد ایثارگران (قانون پنجم توسعه ششم) را اجرا نمی کند.
آقای رئیس جمهور لطفا دستور فرمائید تا از بنیاد شهید محترم پرسیده شود چرا درصد جانبازی رزمندگان بسیجی را که خود نهاد اعزام کنند جانبازی آنها را تائید کرده است. ولی بنیاد شهید از سال 1396تاکنون از تائید درصد جانبازی آنها همچنان به بهانه های مختلفی خودداری می کند ! این در حالیست است که خیلی از افرادی که مدرک جانبازی گرفته اند اصلا سابقه جبهه نداشته تا چه برسد به جانبازی لذا در خواست رسیدگی داریم.
اگر میتیکومون به ایران می آمد با دیدن وضعیت کشور چه میگفت؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
از سمت خود استعفا میداد
برعکس در کشور ما به مردان از کودکی القا می شه که شما در برابر امیال و غرایز خود بی کنترل و ضعیف هستید و این زنان هستند که باید خودشان را بپوشانند و از دسترس خارج کنند که صدمه نبینند !من با گوش خود شنیدم که یک سخنران می گفت خانم ها اگر حجاب را رعایت نکنند و حضور غیر ضروری در اجتماع داشته باشند و پسر نوجوان من مرتکب عمل غیر اخلاقی و تعرض بشه مقصر اون خانم هست چون خداوند مرد را اینگونه آفریده ؟!!
گویا خداوندی که مردان ایران را آفریده با خداوندی که سایر مردان عالم و حتی مردان دیگر کشورهای اسلامی را آفریده متفاوته و مردان ما دارای غرایز بیشتر و کنترل و تعقل کمتر هستند
پاسخ ها
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
در مورد دیگر کشورها کمی بیشتر تحقیق کن
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
ان‌سخن آخر شما مرا بشدت آزرده کرده . دلیلش این هست که محدودیت و محصور کردن زنان و شرم از نگاه نگاه نگاه باعث شده که ناخود اگاه مردان بسمت زنان نگاه کنند . یعنی اینقدر گفتند نگاه نکن نگاه نکن اما بی دالیل یا با دلیل به سمت زنان چشمها توجه میشود . فکر کنم بار روانشناسی هم دارد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
مسعود به چند کشور دیگه سفر کن
صدا و سیما و کیهان مرجع خوبی برای قضاوت در مورد فرهنگ مردمان دیگر نیست
قبول کنید مردان ما خیلی حریص و گرسنه چشم هستند
با وقاحت به زنان خیره می شوند طوری که اون زن باید بخار بشه که در معرض چشم های هیز قرار نگیره و اون مرد وظیفه ای برای کنترل چشم های گرسنه ی خود نداره
این حالت فقط در برابر زنان بی حجاب صورت نمی گیره بلکه زنان کاملا محجبه هم از بی شرمی بعضی مردان در غذاب هستند
از متلک پرانی و حرکات شرم آور دیگر که بهتره صحبت نکنیم
تعداد بیماران جنسی زیاد داریم
چرا ؟؟
پاسخ ها
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
این مسئله جهانیه..مختص ایران نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
با داریوش موافق نیستم
اروپایی ها چشم چران و هیز نیستند
با ولع و کنجکاوی با چشم دیگران را نمی بلعند
در ایران کنار همسرت هم که راه می ری طرف کل هیکلت را وجب وجب رصد می کنه
مردان ایران از بس از زنان جدا شده اند و فکر می کنند موجودات عجیبی می بینند و کاملا مشخصه دارن با نگاه لذت می برند
بارها دیده ام که یک باریکه از پای یک دختر نوجوان که از بالای کفش مشخصه توسط چشمان هیز یک مرد مسن تعقیب شده که بسیار تهوع آوره
حالا اگه به اون مرد بگی این چه رفتاریه این دختر نوه ی تو محسوب می شه با وقاحت می گه داره نشون می ده که من ببینم دیگه !
خیلی ها در ایران فکر می کنند که زنان دختران به خاطر جلب نظر یا لذت آنها آرایش کرده اند یا لباس روشن یا شیک پوشیده اند یا اندکی از موی سرشان بیرون است و برای ابراز وجود هم شده باید چشم های طرف را از کاسه بیرون بیاورند !
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
کاملا با کاربر اخر موافقم که اتفاقا دیروز من با چند نفر در جای نسشته بودم چه افراد مسن و چه تقریبا سن بالای سی سال هر خانمی که رد میشدند میگفتند نگاه کنید چطوری راه میره . چطوری لباس پوشیده وووو در صورتی ما در مورد گرانی بحث میکردیم ولی هر لحطه حواس ها را پرت میکردند . بنطرم اشکال از فشار سیاسی و گفتار و نصیحت های پشت سرهم بی تاثیر شده یعنی از بس هر روز حجاب و زن را در رسانه گفتند بی تاثیر شده بلکه حساسیت را بالاتر برده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
الانسان حریص علی ما منع.از نظر روانشناسی انسان بچیزی که منع میشود بیشتر حریص و کنجکاو میشود‌
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
هر عیب که هست از مسلمانی ماست.
ما که عذرخواهی ندیدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
ما مردم باید از مسئولین عذر خواهی کنیم
خانم ابتکار آیا این اوضاع اقتصادی و فرهنگی رقت بار را پیش بینی می کردند ؟
ایشون اگه خیلی مهارت دارند در این اوضاع اسفبار آقازاده را از فرنگ برگردونن که با هم در برابر آمریکا مقاومت کنیم
کیهان . صدا وسیما میلی است آنهم به میل شما.
پاسخ ها
بهزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
برای حرفت دلیلی هم داری؟؟
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
دلیل ..دستکاری در رای مردم به فردوسی پور خیانت در امانت
آقا این مجلس با بودجه سالانه چند هزار ملیار تومنی دقیقن سودش چی بوده تو این 40 سال؟ یا خیلی از وزارت خانه ها؟

دموکراسی به درد جهان سوم نمیخوره چون آخرش خراب میشه

دموکراسی برای جایی مثل اروپا و آمریکای شمالی خوبه که مردمی فهمیده و عاقل داره
پاسخ ها
بهزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
آخرشو خراب کردی
کیهان خودش با بحران مخاطب روبروست. بعد به تلویزیون که خودشم بحران مخاطب داره توصیه میکنه. اعتماد به سقف رو به خدا!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
اگه کیهان با بحران مخاطب روبروست پس چرا اینقدر به نوشته هاش حساسیت دارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
با تیراز ۳۵۰۰ نسخه شده همه کاره مملکت و نسخه پیچ همه چیز.شما اگر توانایی داشتی میشدی پرتیراژترین روزنامه.خودتو درست کن جامعه پیشکش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
۲۲.۴۷
چون به کذب گفتن در روز روشن و توهین به شعور خودمون بعنوان انسان حساسیت داریم
ناشناس
| Australia |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
برای اینکه بلندگوش خیلی بلنده
گوریل انگوری و بیگلی بیگلی دو دوست باوفا هستند که با کمک هم مشکلات را حل میکنند. آنها با یک خوردرو کوچک خود به همه جا مسافرت میکنند و مشکلات را حل میکنند.

من دوست داشتم آنها یک روز به ایران می آمدند و گوریل انگوری مجلس ایران رو با خاک یکسان مینمود
عذر خواهی نماینده نه از روی ادب بلکه به خاطر دور بعدی انتخابات مجلس است. ایشون نمی خواهد این زندگی لاکچری بی زحمت را از دست بدهد. اصولا ایشان فردی احساسی است و در حد واندازه یک نماینده مجلس نیست. فردی که به اسم اصلاح طلب رای مردم را جمع کرد و در مجلس به رنگ اصولگرا در آمد.
جای تاسف است که مردم به این افراد رای می دهند . مشکل اصلی این نماینده های ضعیف نیستند مشکل خود مردم هستند که باید روی درک سیاسی و اجتماعی آنها کار شود.
برخی مردای ایرونی که به هیزی و چشم چرونی معروفند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
برخی واژه مناسبی نیست تقریبا 90 الی 95 درصد این هنر را دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
مثلا غیر ایرانی ها با چشم بند راه میرن جمع بابا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
نا شناس 22:48
مردان اروپایی به اندازه ی مردان ایرانی چشم چران نیستند
کلا خیره شدن به صورت و اندام دیگران در فرهنگ اونها نیست
در اتوبوس و مترو و غیره همه سرگرم کار خود هستند و چشم چرانی جزو تفریحاتشون نیست
من تجربه دارم که می گم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
ناشناس 23:06
هیچ وقت مرغ همسایه غاز نبوده تو اروپا هم همچین خبرای نیست ...اگه مردای باید کمتر چشم چرانی کنند خانم ها هم وظیفه دارند کمتر خودنمایی کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
ناشناس 33:06
از اون یکی تجربه هاتون در اروپا هم برامون بگید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
ناشناس 23:56
شما اگه نگاه نکنی حله
اگر طرف خودنمایی هم بکنه چون شما سرت به کار خودته اصلا نمی بینی
مهم اینه که یاد بگیری چشم چرانی و هیزی جزو تفریحات نیست و گرسنه چشم و حریص بودن نسبت به زنان جزو صفات مردان سالم نیست و نمی شه به خاطرش مفتخر بود
یاد بگیری که هیچ خانمی برای گل وجود شما آرایش نکرده و لباس شیک نپوشیده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
۲۳.۵۶ به جرات میتونم قسم بخورم تابحال از ایران بیرون نرفتی.توصیه میکنم یک سفر بری.البته نه عراق و سوریه و...حداقلش ترکیه یا اروپا یا کانادا.البته ضمانت نمیکنم در برگشت افسردگی نگیری
اداره و کنترل مملکت به دست کسانی افتاده است که حتی توانایی اداره یک مهدکودک کوچک را هم ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
اینها اگر یک مهد کودگ بهشان بدهند اول آن را پولی می کنند بعد دخترکان را از پسران خرد جدا می کنند
زیر اب علی دایی را بعد از اینکه گفت چرا پراید ۵۰‌میلیون بعد حقوق های بازیکنان دهده نمیشود یک مسله و مسله بد تر از ان زمانی هست که ورزش از سیاست و از قدرت و دولت باید جدا باشد . یعنی استقلال ورزش بخاطر همین بود که مجامع ورزشی بین المللی فشار وارد میکنند که دولت ها حق برکناری یا گماشتن افراد خود را در امور ورزش ندارند چون انوقت با سیاست و قدرت آمیخته میشود
نکته اول
مردم به حدی مستاصل شده اند که دیگر برایشان هیچی مهم نیست و حتی در جلوی جوخه اتش هم لبخند می زنند
نکته دوم
چرا ظریف ترامپ را با اسکندر و چنگیز که هر دو ایران را شکست داده اند مقایسه کرده
ایا سوادش را ندلشته یا از قصد این عمل را انجام داده
انها برای هر کلمه کلی انالیز انجام می دهند ولی این طرف همه چیز را بی هدف انجام.می دهند نتیجه مشخص می شود
پاسخ ها
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
شش ساله که از این کلمات قصار زیاد می شویم
من از توصیه کیهان به صدا و سیما یک تفسیر و دو تا تحلیل دارم . تفسیرم این هست که شریعتمداری تیتراژ کیهان‌پایین امده دست به دامان صدا و سیما جهت ترویج اندیشه کیهانی شدند و تحلیلم این هست که صدا و سیما را فقط برنامه نود را مردم میدیدند و اخبار هواشناسی . آلان به لطف فصای مجازی دیگر کسی روزنامه نمیخواند . یک بسته اینترنت ماهی ۲۰ تومان‌میخرد و کلی اطلاعات و اخبار و سیاست و اقتصاد ووو
داستان بی حجاب و با حجاب هم در این آبادی داستانی قدیمی و شورانگیز است. یک زمانی رضا کچل می خواست با زور چادر از سر زنان بردارد یک زمانی هم می گفتند یا روسری یا توسری. این اواخر هم که جماعتی مدعی هستند برای اینکه ما به بهشت برویم زن ها باید حجاب داشته باشند. جل الخالق دیگران گناه نکنند که شمامی خواهی به بهشت بروی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
وسطدعوا نرخ تعیین نکن
در هیچ جای قران حجاب اجباری اعلام نشده که رعایت کردنش گناه باشه
اگر گناه بود در قران براش مجازات تعیین شده بود
ولی با شما موافقم
یه عده فکر می کنن زنها باید برن توی کارتن یخچال تا افکار منحرف اون افراد باعث گناه نشه
مثل اینکه بگیم چلو کبابی ها و اغذیه فروشی ها تعطیل بشن که گرسنه ها مجبور نشن غذا بدزدند
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
حالا چرا گفتی رضا کچل . ولی وقتی به مظفر و محمد علی و ناصر و احمد و آقا محمد خان ..... که میرسید پسوند شاه دارند . بهرحال شاه بودند یا نبودند این شاهاها سواد خواندن و نوشتن داشتند با نه . این سیاست بی صاحب بچه های مردم‌گرفتار کرده
از روس ها سه شخصیت شان را فوق العاده دوست دارم یکی ولادیمیر ایلیچ لنین رهبر کارگران جهان یکی داستایفسکی نویسنده بزرگ یکی هم کلنل لیاخوف به دلیل بمباران مجلس ایران
کاربران . خدایی چند لحظه فکر کنی کارگری که ۴ یا ه تا فرزند داره و گاهی کار نمیکنه اگر فقط نان و پنیر و سبزی و خرما و ماکارونی و قند و شکر و چای در ماه مصرف داشته باشه چقدر هست خرج اب و برق و گاز و تلفن بماند . آیا واقعا درکی وجود دارد .؟
صدا و سيماي ميلي ، اگر حرفهاي كيهان رو گوش ندي شايد فرداي قيامت كمتر خجالت زده بشي !
خانم ابتکار اون شخمی که به محیط زیست زدید برای هفت پشتمان بس است. لطفا شخم زدن در حوزه حقوق بانوان رو که درش ذره ای تخصص ندارید (مثل حوزه قبلی) رها کنید و برای استراحت از بابت سالها خدمت به این سرزمین ( از دیوار نوردی گرفته تا محیط زیست و حوزه بانوان) بروید به دیار مرگ بر آمریکا پیش دلبندانتان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
خیلی هم عالیه
از دیوار سفارت رفتن بالا یه عمر پست و مقام و حقوق عالی و همه امکانات برای فرستادن آقازاده به آمریکا فراهم شده
چرا پدران ما از دیوار سفارت نرفتن بالا که ما اینقدر بد بخت شدیم !
خانم ابتکار تو نمی خواهی بری پیش پسرت آمریکا اونها هم گناه دارند کمی هم آمریکایی ها رو به راه راست هدایت کن ثواب داره
خانم ابتکار حجاب مرد و زن ندارد. مال همه است هم مرد و هم زن........... جبهه تعیین نکن............... مرد باید چشمانش پاک باشه و زن هم اندامش را بیرون نگذاره. نه اینکه زن همه کار کنه و مرد چشمش را بسته نگهداره......... مهم پاکی و عفت است هم خانم و هم آقا................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
همه کار منظورت چی هست؟بیرون امدن از خانه و خرید و رستوران رفتن و...؟بنظرت باید تعطیل بشه؟داداش عوضی فهمیدی.خدا انسان رو به دو شکل افریده.مرد و دیگری زن.شما با هویت دومی مشکل داری.زنی بیاد بیرون و دست و پا و موی سرش معلوم باشه بعد شما بگی همه کار میکنه؟ذهنت مشکل داره ذهنیتت مشکل داره تفکرت مشکل داره دوست عزیز.اگر زنها بگن با دیدن موی سر شما به گناه میافتن شما زیر بار میری و بخاطر اونا توی گرمای ۵۰ درجه تابستون روی سرت کلاه میزاری؟؟؟
حجاب در ایران و سراسر جهان حل شدنی نیست چون با افتادن و پوشیدن روسری در یک لحطه شخصیت بالا و پایین و سنگین و سبک میشود بد نیست تجربه کشورهای مترقی را بررسی کنیم . پوشیدن روسری اجباری کسی به بهشت نخواهد رفت بلکه اولین کلید ورودی به بهشت دروع نگفتن یعنی صداقت در گفتار و کردار و رفتار هست پوشش روسری در مرحله چندم هست .اما انسان بخاطر کرامت در حد مقدور و معمول خود را بپوشاند نه افراط نه تفریط
اشنا درست گفته تحمل تحریم به مدت طولانی٬ خیلی راحتر ازجنگ هم نیست.
خانم‌ابتکار : تروخدا بس کن ! عزیز دردونتون. تو نیویورک داره به ریش هشتاد میلیون میخنده ، گرچه نماز خوندن تو نیویورک یه حال دیگه داره .
من که متوجه نشدم مسعود و داریوش و بهزاد یه نفر هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
من با مسعود، داریوش، بهزاد، رامتین، عین الله، عبدالله، یدالله، رستم، اسفندیار، ناشناس 49 و حمدالله موافق نیستم
ایا ادم و هوا هم حجاب داشتند یا اصلا لباس داشتند چون نه پارچه ای بود و نه خیاطی چون فقط دو نفر بودند و بس
خانوم‌ابتکار از آقا پسرتون در آمریکا شروع کنید.
خانوم‌ابتکار از آقا پسرتون در آمریکا شروع کنید.
خانوم‌ابتکار از آقا پسرتون در آمریکا شروع کنید.
خانم سعیدی که دراثر دعواهای سیاسی ازحوزه انتخابیه مبارکه راهی مجلس شد باید بداند مردم فهیم این شهرستان بااین موضع گیریهای ناشیانه واسباب دست این و ان شدن هرگز به وی رای نخواهند داد.بس است این همه فرافکنی و خودنمایی کردن. دراین دوره شماودیگر نمایندگان مجلس برای مردم چه کردید؟
پرونده كلاه برداري پسرت تو پالايشگاه تهران هنوز بازه
خانم ابتکار شما که خودت یک زن هستی خوب میدانی که بیرون انداختن مو و نازک کردن چشم و شلوار تنگ و بلوز بالای ناف پوشیدن و بلوز یقه باز باشه و مانتو که نه لنگ روی دوش و آرایش در حد عروس و قهقهه و ... از طرف زنان چه تاثیری روی جنس مخالف داره و نمیتونی بگی که با این حال اون جوان هیچ عکس العملی نداشته باشه .
شبی در یک کشور اروپایی بعد از رسیدن به فرودگاه سوار تاکسی بودم تا به هتل برسم خانمی را مشاهده کردم که با یک تاپ و شورت ورزشی بدون هیچ پوشش در حال دویدن بود
صبح روز بعد زنان زیادی در کنار ساحل بدون هیچ پوششی در حال افتاب گرفتن بودنند
داخل هتل و محوطه هتل و لابی و غذا خوری زنان زیادی با همان پوشش را مشاهده گردم
در خیابان نیز زنان زیادی با پوشش مناسب و نامناسب را مشاهده کردم
داخل مینی باس شهری دختر خانمی با پوشش نامناسب کنار من نشست
باور کنید هیچ حسی و عکس العملی را از خودم ندیدم
همان در همان هتل یک خانم پزشک ایرانی با یک آقایی از کشور خودمان یک شب اینقدر مست شدند که به هم تجاوز کردند شکایت این خانم از ریسپشن هتل شروع به پلیس و نهایت به سفارت خانه و حتی در هنگام برگشت در فرودگاه امام به پلیس فرودگاه کشید و آخرش متوجه نشدیم که ادامه آن چی شد
باور کنید با دیدن موسر یک خانم ،یا پوشیدن ساپورت یا مانتوی کوتاه یا دوچرخه سواری خانمها و یا ورزش آنها در فضای شهری اتفاقی نمی افتد
بیایید فرهنگ درست فکر کردن فرهنگ درست زیست کردن فرهنگ احترام به یکدیگر را یاد بگیریم زن و مرد بودن فرقی ندارد هر دو ادمند با احساسات خاص خود و آزاد
«با بهره از هنرمندان برتر و حفظ جذابیت در برنامه سازی با اتکا به برنامه‌ریزی علمی و بر پایه نقشه راه باید سرمایه کلان مخاطب حفظ شود. سرمایه‌ای که رسانه‌های بیگانه و معاند از آن بی بهره‌اند! دوم: جذب و حفظ و افزایش قدرت علمی عناصر حزب‌اللهی! با این اتفاق سربازان و افسران فرهنگی متعهد، تنها رسانه شنیداری و دیداری نظام را قدرت می‌دهند و محصولات آن را محتوای اسلامی می‌بخشند.»چه جملات قشنگی اما دریغ از دوریال برنامه جذاب و قابل دیدن.تو رو خدا شعار بسته، خسته شدیم. اگه به حرف شریعتمداری باشد در خارج جنگ و در داخل جنگ و همه جا جنگ .... بسم الله
توصیه کیهان به صداوسیما: افشاگری کن!
بیچاره افشاگری کنه که آقازادگان و نمایندگان و...باید محاکمه بشن.
یه نظر سنجی بذار ببینه صدا سیما چند درصد مخاطب داره اون مخاطبها هم چند درصد حرف صدا سیما رو قبول دارند.

تایستان پارسال زمان گرانی اوج گرفته بود مردم دم از اعتراض میزدند

گزارشگر صدا وسیما هر روز در پارک جمعی که اومدن پارک: سلام هوا چطوره
مردم:خوبه خدارو شکر امنیت داریم اومدیم پارک
گزارشگر:میبینم که با خانواده اومدید
مردم:بله خدارو شکر دست مسئولین درد نکنه
گزارشگر:نظرتون در مورد گرانی و این تبلغاتی که دشمن در ضمینه گرانی راه انداخته چیه
مردم:خدارو شکر همه چیز هست قیمتها هم خوبه یه کم گران شده ولی خوبه خدارو شکر الان هم ما اومدیم پارک لذت میبریم هوا هم عالیه آش درست کردیم بفرما بخورید
خانم ابتکار فرزندان خودتان الان کجای این داستان قرار دارند
به ناشناس
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰

حساسیت به نوشته های کیهان به دلیل محبوبیتش نیست به دلیل اینکه کیهان رسانه و سخنگوی دولت/دولتهای در سایه است و این دولت ها همه امورات کشور را در دست دارند.
پیشنهاد افزایش قیمت نان به شورای امنیت


يعني کذب مسولين توي اين مملكت كنتور نداره نون گرون شده
بله حجاب از مرد هست طلاق هم با زنه نفقه هم مرد میده .
مردها هم نباید به خانم های ارایشکرده وولنگ وباز نگاه کنند .ودانشگاه در سیطره زنان باشه با زار کار هم اما نفقه به عهده مرد باشه
فقط باید بخاطر جبران کاهش جمعیت این مردها مفعول بشن بچه بیارن وتربیت کنند .
.مرگ بر امریکا البته عیر از عیسی جون پسر ابتکارکه اونجاست
بله خانم ابتکار که پسرش عیسی جان در امریکا میچرخه .
سعی نکن بدعت بیاری که این دومی جرمش قتله .صراحتا آیه حجاب داریم.
مردان میتونن فقط زانو واکمرش پوشیده باشه .
خانم معصومه شما اول از خانوادت شروع کن
چرا فرزندت آمریکاس

چه جور روت میشه میای میگی مرگ بر امریکا
از مردم گوشت ، شير و پنير و مرغ و ميوه را گرفتيد نان را هم بگيريد. اگر اعتقاد داريد بدانيد كه مردم ايران فقط خدا را دارند
والا تو خبری که زدید هیچ نشانه ای از عذرخواهی نماینده مبارکه نبود
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر