بازدید 41764
تهدید توئیتری ترامپ برای نابودی ایران و پاسخ محکم مردم و مسئولان؛

شرمن خطاب به ترامپ: ایرانی‌ها هرگز با «تو» ملاقات نمی‌کنند/ ظریف: اسکندر و چنگیز نتوانستند، «تو» هم نمی‌توانی/ فرمانده سپاه: شکست ‌دادن آمریکایی‌ها کار آسانی است/ مردم: گنده‌تر از دهانت حرف نزن!

«محمد جواد ظریف»، وزیر امور خارجه کشور در پاسخ به تهدید ایران از سوی ترامپ، در توییتر نوشت: «تیم B و ترامپ امیدوارند آنچه را اسکندر، چنگیز و دیگر متجاوزان انجام دادند، به دست بیاورند. ایرانیان در طول هزاران سال در حال ایستادگی بوده‌اند، در حالی که همه متجاوزان رفته بودند. تروریسم اقتصادی و نسل‌کشی، ایران را متوقف نخواهند کرد. هرگز یک ایرانی را تهدید نکنید. سعی کنید احترام بگذارید؛ جواب می‌دهد!»...
کد خبر: ۹۰۰۴۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰ 20 May 2019

یکشنبه ۲۹ اردیبهشت انفجاری در منطقه سبز بغداد رخ داد که مقامات اطلاعاتی و امنیتی عراق، علت آن را اصابت یک «راکت کاتیوشا» عنوان کردند. این درحالی است که شماری از سفارت‌خانه‌ها، از جمله دفتر نمایندگی دیپلماتیک آمریکا در این منطقه قرار گرفته است. مطابق با اخباری که در رسانه ها مخابره شد، در نزدیکی سفارت ایالات متحده در بغداد به وقوع پیوسته است.

به گزارش «تابناک»؛ این انفجار در حالی رخ داده که طی روزهای اخیر، آمریکایی ها تصمیم گرفتند تعدادی از کارمندان غیرضروری خود در سفارت خانه این کشور در بغداد را به کشورشان بازگردانند، درست چند روز بعد از بازگشت 200 آمریکایی که حضورشان در عراق غیرضروری عنوان شده بود، یکباره انفجاری در نزدیکی سفارتخانه این کشور رخ می دهد و رئیس جمهور آمریکا را وادار به انجام مصاحبه علیه ایران می کند؛ موضوعی که تا اینجای کار می توان گفت، یک سناریوی سوخته است.

«دونالد ترامپ» در واکنش به انفجار در منطقه سبز بغداد در یک پیام توئیتری نوشت: «اگر ایران خواهان درگیری است، این پایان رسمی ایران خواهد بود.» او به جمهوری اسلامی هشدار داده، هرگز بار دیگر ایالات متحده را تهدید نکند. موضوعی که واکنش های گسترده ای را در بین مسئولان ایرانی و حتی آمریکایی داشته و مردم کشورمان نیز به تندی پاسخ آن را در توئیتر داده اند.

پاسخ ترامپ را یک آمریکایی داد؛ ایرانی‌ها با «تو» ملاقات نمی‌کنند

«وندی شرمن» معاون پیشین وزیر خارجه آمریکا و عضو تیم مذاکره کننده هسته ای به توییت تهدیدآمیز ترامپ پاسخ داد. شرمن در توییتی نوشت: تکرار «هرگز تهدید نکنید» سال قبل. شاید فکر می کنی «آتش و خشم» مربوط به رویکرد کره شمالی اینجا درباره ایران جواب می دهد که با تو ملاقات کنند. این گونه اتفاق نمی افتد و قمار کره شمالی هم چندان خوب از آب درنیامد، اینطور نیست؟

ظریف: هرگز یک ایرانی را تهدید نکن

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشور در پاسخ به تهدید ایران از سوی ترامپ، در توییتر نوشت: «تیم B و ترامپ امیدوارند که آنچه را اسکندر، چنگیز و دیگر متجاوزان انجام دادند، به دست بیاورند. ایرانیان در هزاران سال در حال ایستادگی بوده‌اند، در حالی که همه متجاوزان رفته بودند. تروریسم اقتصادی و نسل‌کشی، ایران را متوقف نخواهند کرد. هرگز یک ایرانی را تهدید نکنید. سعی کنید احترام بگذارید؛ جواب می‌دهد!»

«عطاالله مهاجرانی» نیز در این خصوص نوشته است: «ترامپ، اميد سلطنت طلب و مجاهد و هخا و فرشگرد و ققنوس و شمدگ! از پايان ايران در صورت جنگ سخن گفته است. نه پايان نظام جمهورى اسلامى! اما ما ايرانيان پايان ترامپ و تيم منحط B را خواهيم ديد. ترامپ به دليل دانش محدود، فقدان تجربه سياسى و شخصيت روانپريش معنى ايران و پايان را نمي داند.»

«حسین موسویان» هم توئیت کرده که «ایران پادزهر همه توطئه‌ها را فراهم کند. در مقطع فعلی جنگی در کار نیست. جنجال‌های یکی دو هفته گذشته بیشتر جنبه جنگ روانی دارد. ترامپ تشنه گفت‌وگو و مذاکره است.»

فرمانده سپاه: شکست دادن آمریکایی‌ها کار آسانی است

این موضوعات در حالی از سوی ترامپ عنوان می شود که سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ( یکشنبه )در آیین تکریم و معارفه جانشین فرمانده کل و معاونین هماهنگ کننده و فرهنگی سپاه با بیان اینکه امروز انقلاب ما در یکی از زیباترین فرازهای خود قرار دارد و دشمن با شکست های سنگین مواجه شده است، گفت: دشمن در فلسفه سیاسی که همانا غارت ملت ها، اسیر کردن آنها و ایجاد فضای برده داری مدرن و سیطره یکجانبه بر سرنوشت انسان هاست، شکست خورده است.

وی افزود: این فلسفه مولد جنگ ها و مداخلات ظالمانه است و هرگز مولد قدرت نیست، بلکه مولد دشمن است و به تعبیر خود آمریکایی‌ها منجر به ایجاد ریسک در سراسر جهان می شود. امروز سرزمین های اسلامی میدان رشد جوانان مجاهدی است که نبرد با دشمن جزو مطلوبیت های مردانه آنهاست و نگرانی دشمن موجب شده تا منطقه به یک میدان آتش بالقوه برای آمریکایی‌ها تبدیل شود.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها در انفعال قرار گرفته اند و از تهدید لفظی در شکل منفعلانه خود استفاده کردند، گفت: ما با یک دشمن به ظاهر قدرتمند مواجه هستیم؛ اما این دشمن در حال فرسایش است و به عبارتی دچار پوکی استخوان شده و این مسیری است که همه قدرت‌های شیطانی سپری می کنند. به فضل الهی در آینده نزدیک شاهد شکست پایه‌های این قدرت به ظاهر بزرگ خواهیم بود، چون آنها خسته و ناامید هستند.

فرمانده کل سپاه داشتن یک دشمن بزرگ را برای قدرتمند شدن یک فرصت دانست و اظهار کرد: امروز که دشمن به ما نزدیکتر شده، این فرصت برای سپاه به وجود آمده و قوای سپاه در راهبرد، عملیات و تاکتیک به حرکت درآمده است. دشمنی مانند آمریکا هرگز از توجه و تمرکز ما خارج نمی شود و تا زمانی که دشمنی با این خوی ظالمانه قصد دارد خود را جهانی معرفی کند؛ طبیعی است که در برابر او بایستیم.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ما به دنبال جنگ نیستیم، اما از جنگ نمی هراسیم و آماده ایم، خاطرنشان کرد: دشمنان ما هم اراده جنگ ندارند؛ اما تفاوت ما با آنها این است که آنها از جنگ می ترسند و خط حد آنها جایی است که جانشان به خطر بیفتد و شکست دادن دشمنی با این ماهیت آسان است.

واکنش تند ایرانی‌ها به تهدید توئیتری ترامپ

در ادامه واکنش برخی کاربران ایرانی به تهدید «ترامپ» را می خوانید؛

  • دلیل توییت تهدید امیز ترامپ دلداری به وطن فروشان و سعودی ها در جهت دوشیدن بیشتر بود
  • تهدید میکنه که هم بیایید سرمیز مذاکره و با من حرف بزنید و اینکه تهدید میکنه که سلاح اتمی نداشته باشید و پیشرفت نکنید. می خواد که پیشرفت ما ایرانیها رو بگیره.
  • سگی که پارس می کند اما نمی گیرد!
  • هرگز یک ایرانی را تهدید نکن؛ جمله‌ای بود که محمدجوادظریف در مذاکرات به جان‌کری گفت. دونالد ترامپ تو دلش مونده بود اینو از زبان ظریف خطاب به خودش بشنوه که شنید.
  • تیم الف و ب نداره؛ آمریکا مستکبر و زورگو و بدعهد هیچ فرقی نداره حالا می خواد ترامپ باشه یا اوباما
  • حاجی!، موشک های ایران نقطه زنه، خطا تو کارش نیست. ببین کار خودیاتون بوده
  • موقعی که نصف نقشه جهان ایران بود، آمریکایی وجود نداشت. احتمالا ترامپ با بمب اتم میخواهد ایران را نابود کند!؟! باید افکار جهانی را آگاه کرد که ترامپ به نوعی ایران را با بمب اتم تهدید کرده است چرا رسانه ها از این یاوه گویی ترامپ علیه خود آمریکا استفاده نمی کنند
  • بزرگترین ارتش دنیا را هم که داشته باشی، باز هم حرف زدن از نابودی ایران بزرگتر از دهانت است.
  • از جمله هرگز یه ایرانی رو تهدید نکن اسکی رفته
  • احتمال به قریب به یقیین کار خودشونه تا سیاه بازی کنن تا با ایران وارد جنگ بشن دقیقا قبل از حمله آنها به عراق
  • اینا تماما جنگ روانیه این چند روز اخیرم صبح که پا میشه میگه ما ممکنه وارد جنگ شیم با ایران شبش قبل خواب توییت می کنه جنگ کجا بود ما دنبال تنش نیستیم. به هر حال اون چه مشخصه جنگ نخواهد شد، مگر این که ترامپ قید چندتا چیزو بخواد بزنه - هژمونیش در منطقه - امنیت اسراییل ـ انتخابات بعدی
  • چون داد عادلان به جهان در بقا نکرد ـ بیداد ظالمان شما نیز بگذرد / در مملکت چو غرش شیران گذشت و رفت ـ این عوعو سگان شما نیز بگذرد / آن کس که اسب داشت غبارش فرو نشست ـ گرد سم خران شما نیز بگذرد
  • هرگز ترامپ سعی نکند با امنیت ایران شوخی کند. یک شوخی کوچک ترامپ با ایران ،شاخی بزرگ در شکمش امریکا خواهد زد
  • ترامپ شب گذشته یک توئیت کرد و یک مصاحبه، در توئیتش ایران را تهدید کرد و در مصاحبه گفت که با ایران وارد جنگ نخواهد شد. بی بی س فارسی ولی ترجیح داد، تیتر خبر اولش از تهدید ترامپ باشد. چند خبر پایین تر هم از قول فرمانده سپاه نوشته است: «به دنبال جنگ نیستیم» شکل دهی به افکارعمومی
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۸
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۶۴
آقای ظریف
خواهشا با کلمات بازی نکنید
وقتی کارتان سخت میشه به تاریخ ایران باستان می روید ولی وقتی خرتان از پل میگذره ...
حنای شما هیچ رنگی نداره حداقل برای مردم ایران
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
خنده های مصنوعی و عکس گرفتن با چند وزیر خارجه نهایت افتخار ظریفه.
با عراقچی و .... برجام را تحمیل کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
اومدم همین رو بنویسم که شما نوشتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
فعلا یه ویزای آمریکا یا انگلیس مثل اونیکه برای آغازادها میگیرین برا ماهم بگیرین بعد حرف از ایران باستان بزنید راستی زمانیکه در آرامگاه کوروشو شیش قفلی میکنید از این حرف قشنگا نمیزنید.
ناشناس
| Canada |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
افرین واقعا گل گفتی ! خدا وکیلی اونقدر که توی این مملکت از دهن برخی مسولان علیه تاریخ مون جبهه گیری کردن و حتی تحریف و رد کردنش توی هیچ جایی دیگه ای ندیدیم . حالا به وقت نیاز گریز می زنیم به ملی گرایی. فراموش نکنیم مذهب و ملیت مانند ملات و اجر دیوارهایی هستند که ایران رو ساختند و حذف هرکدوم باعث فرو ریختن این دیوار میشه
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
سرنوشت کشور و مردم در دستان کسانی قرار گرفته که با حرف زدن بیش از حد و تحریک دشمنان فقط در فکر نمایش اقتدار خودشان در تاریخ هستند
ولی واقعیت این است که خسارات تحریم و جنگ جدی است و آنها را مردم و کشور باید بپردازند و خیلی هم سخت و سنگین خواهد بود
لطفا دست از رجز خوانی و تحریک بردارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
ناشناس ۲۲:۰۵. شما راست می گین. فیلم ۳۰۰ رو هم جمهوری اسلامی ساخته. جالبه شما که ادعای مهروزی به ایران زمین رو دارین چرا پشت کسی بالا میاین که همین دیشب ایران رو تهدید به حمله اتمی و محو از صفحه روزگار کرده. این موقع هاست که آدم ایران پرستان دروغین و وطن فروشان واقعی رو میشناسه.
فقیر عشق صف
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
جنگ جنگ تا پیروزی کامل و قطعی بر آمریکای جهانخوار و عربستان و اسرائیل و بقیه نامردا
خیلی نامردین
کشور های زورگوی بی تربیت
از ناو گنده بی خاصیت شما نمیترسیم
اگه راست میگین و جرات دارین یه شلیک بکنین ببینین چی میشه
دکتر سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
اسکندر و چنگیز دیگه باید چکار می کردند که نکردند. من واقعا این رو متوجه نمیشم.
ناشناس
| Germany |
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
ظریف :هرگز یک ایرانی را تهدید نکنید. سعی کنید احترام بگذارید؛ جواب می‌دهد . یعنی چه جواب میدهد؟!»
ناشناس
| Canada |
۰۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
ناشناس23:50 من کجا از امریکا جانبداری کردم متاسفانه امثال شما بجای دیدن واقعیت و پذیرش آن فقط کافی یه نکته انتقاد ببینید سریع داستان رو تغییر میدید و اتهام می زنید.من حتی عنوان کردم دین و ملیت درکنار هم محافظ ایران هستند ولی کدام خیایان بنام کوروش داریوش سایر بزرگان تاریخ باستان است مگر اینجا ایران نیست مگر اونها جزو تاریخ ما و مفاخر ما نیستند ضمنا و متاسفانه بیانات زیادی از طرف برخی مسولان در رد و حتی توهین به تاریخ باستان وجود دارد و این قابل رد و انکار نیست نکته مورد نظر بنده هم همین بود. توجه به ملیت همانند دین مان نه تنها نکوهیده بلکه بوقتش ارزشمند باعث حس غرور و اتحاد ملی میشود. البته اگر بازهم بنده رو متهم به امریکا دوستی نکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
جناب ظریف
دکترای خودتو از کجا گرفتی؟
کوشا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
کسی نیست به این جناب ظریف بگه آدم از دو تا از بزرگترین شکستهای تاریخش به عنوان کری استفاده نمی کنه مرد حسابی. چنگیز و اسکندر که مملکت رو ااشغال و نابود کردن .
گرسماسر از کتالم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
نظرات را تا آخر خوندم، چقدر مخالف با آمریکا داریم! کاش مسوولان ما هم این نظرات و مثبت و منفی ها را میخودندن تا نظر مردم دستشون بیاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
ظریف برای مردم ایران عزیز البته نه برای اصولگراها مردم ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
ظریف کاری کرد نشون داد که یه سری هر کاری دلشون میخواد می کنند. زنده باد ظریف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
نمی گویم ظریف فوق العاده و بدون اشکال است انسان جایز الخطا است. اما باید انصاف داد ایشان به همراه تیم عزیزشان فوق العاده قوی هستند. چون قدری با زبان انگلیسی آشنایی دارم با خود می گفتم این بنده خدا چگونه جملات و
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
کدام مردم ایران !؟
و به چه صورت نظرشان این بوده که تابناک عزیز تیتر زده اید !!؟؟
مطمئنا اکثریت مردم بخاطر عشق به وطن و نگرانی از نابودی آن و بخطر افتادن جان جوانان میهن با هرگونه جنگ و تحریم و خرابی کشور مخالف میباشند
وقتی در حالت صلح و آرامش این حجم از ناکارآمدی و فساد مدیران موجبات فلاکت و سختی های روز افزون را ببار آورده آست
چطور میتوان با تنش آفرینی و تحریم و محاصره و جنگ کسی موافقت کند !!؟؟
و قطعا مشکلات فعلی کشور بیشتر ناشی از سوء مدیریت مفرط داخلی است
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
روحانی و ظریف هیچ برنامه ای برای دستگاه مهم دیپلماسی نداشتند جز برجام که آنرا هم عجولانه و بی دقت بستند و نتیجه اش را داریم میبینیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
واقعا برات متاسفم ترامپ خیلی....
تایگر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
.دوستانی که میگن اسکندر به ایران حمله کرده لطفا یک اثر از آتش سوزی در تخت جمشید نشون بدن.یا یک معبد یا بنا از .اسکندر .یونانیها.یا مقدونیها تو ایران نشون بدن.چرا اسکندر که به .مرکز ایران حمله کرد اثری از خودش اونجا به جای نگذاشت
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
به نظر من هم صحبت از ایران باستان خطاست. باید به حال فعلی اتکا کنیم. متاسفانه اونایی که دم از کوروش و داریوش میزنن خودشون برای حمایت از تولید داخل و دفاع ملی تره هم خرد نمیکنن. احتکار و انبار کردن کالا و دلار و طلا و... که بماند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
کسی که این کامنت را گذاشته دارای مقصود و منظوره چون همین کامنت را در تمام سایت های که نظرات خوانندگانش درج میشه گذاشته ، یک جستجوی کوچلو بزنید میبینید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
ناشناس ۱۶:۱۷
مردم چی میگن شما چی میگی ؟
دنبال قاتل بروسلی نباش. صحبت از جنگ و گرانی و فساد است. تو داری تو سایتها دنبال چی میگردی ؟ پول و درآمدت احتمالا خوبه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
دایناسورها 200 میلیون سال بر سیاره زمین حکومت کردند و شصت میلیون سال پیش از بین رفتند
رضابانکی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
چنگیز سخصیتی کم نظیر بوداتفاقا
فردی بود که هویت ایران برگرداندمسلما درقدبم جنگها غارت بوده چنگیز درد نبود خدمات مهمی هم به ایران انجام پاداما اما اسکندرملعون مقدوتی فامیل ترامپ غارت ویرانی وتجاوزبه نوامیس سرلوحه کارش شد وپارسه ثروتمندترین سشهرجهان راغارت حتی پرده ها راتکه تکه تقسیم بین خود کردنداری اسکندر رذل غارت کرد اما درنهایت ایرانی همه رابیرون کردومحکم ماندقوی ماندتاجهان بداند ایرانی وطن فروش نیست ان تک خاینین هم امروز ملت شناسایی وبه درک واصل خواهندکرد ۰۰ظریف چه کار کند اوقراردادی بنام برجام منعقد کرد توجای اوبودی مثلا چه کار میکردی که اراجیف میپرانی تواز ترامپ بدتری زمانی که بابد وحدت باسد شما خیانت میکنید باابن بحث وجدلهابا ایرانیان۰مردک حالت خوب نییت امربکا قبلا همه چیز اماده کرده که به هرشکل باایران دربیفتد نابود کند یاتسلیم کند برحام تنها نیست تمام قراردادهای جهانی رااین دلقک روانی پیرخرفت نقض وپاره کرد کحای کارظریف اشتباه بوده است معرفت مرام انصاف هم خوبه ایرانی اگر باشی انصاف بابد دروجودت باشد۰۰وگرنه پوچ وهبچی ۰۰۰امرپز روز وحدت هست اصلاح ومیانه وهیچ حزبی نداربم امروز تنها حزب ما الله هست وبس همه باهم دستها گره کرده وبرعلیه اجنبی بجنگیم درثدی بی غیرت هم درایران هست ماراباانها کاری نیست اما با خاینین میجنگبم....
دیپلماسی ظریف در حد مصاحبه با رسانه هاست
در حد کشور بزرگ ایران نیست
ظریف تاریخش گذشته
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
شما چی تاریخ مصرفتون در چه وضعیه؟
ناشناس
| Germany |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
خدا رو شکر یکی حداقل در حد رسانه حاصر جواب و هوشیاره. قبلیا که این توانایی رو هم نداشتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
وزیر امور تویئتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
هنوز معلوم نشد وقتی فیس بوک وتوئیتر فیلتره این وزیر ماچطور فعاله
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
دیپلماسی یعنی بتونی منافعت رو با حرف زدن و مذاکره حفظ کنی تا مجبور نشی تبعات صدور قطعنامه های سازمان ملل و جنگ با کشورهای دیگه رو تحمل .
کنی
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
ظریف جون برو تاریخ بخون تا ببینی اسکندر و چنگیز چه کردند؟ خاک تو سر ما شده که !!وزیر خارجمون تاریخ عمومی هم بلد نیست
من به جنگ کشوری که آقازاده های برخی مسئولانش اقامت آن را داشته باشند نخواهم رفت
راه باز است
شما بروید
پاسخ ها
احسان رضاییان
| Denmark |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
من هم نمیروم
خدای هست
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
من میرم تا یه بار نون اشکنه بخورم شاید بعد تصرف امریکا یکی از برجهای نیورک را به من مجانی بدن جهت سوپرایز و یه حقوق چند ده ملیونی با یه دو تا لکسوس و پورشه مرگ بر امریکا
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
اون رو که می دونیم شما غیرت رفتن به جنگ برای کشورت رو نداری. اما اگر کار به اونجا برسه به زور می برنت جبهه. مثل زمان جنگ ایران و عراق
میثم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
هرچند خیلی ازایرانیها دلی پرخون ازدست خائنین داخلی وخارجنشین ودشمن ایران زمین دارند ولی برای حفظ وجب به وجب این خاک جان شیرین درکف دست دارند ربطیم به شیعه یا سنی یا اقلیت دینی ازهرقوم وقبیله ولهجه ای که دارند.این خط قرمز هرایرانیه وظیفه ای ملی واعتقادیست
ناشناس
| Canada |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
منم نمیرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
ولی من موندم برم یا نروم اگر دیدم مسئولین رفتند من هم پشت سرشون می روم ولی اگر نرفتند باید عکس اون عمل کنم
Sina
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
منم نمیرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
اتفاقا من میرم جنگ و زن و دختر ترامپ رو به عنوان غنیمت جنگی میارم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
ببین به زور بردن و عشق برای قدیم ها بود الان جوری تربیت شدیم که فقط به فکر خودمون باشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
شک نکن خود آقاها و آقازاده ها هم نمی رن
ناشناس
| Canada |
۰۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
دقیقا درست گفتید،من هم همینطور فکر میکنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
ما هم راضی به جنک نیسیم چه برسه به اینکه بخواهیم برا یک مشت اختلاسگر و اقا زاده بخواهیم بریم بجنگیم. دیگه دوران جنگ سرد و گرم تمام شده. الان جنگ اقتصادی که امریکا شروعش کرده مهمتر از بقیه جنگ هاست
ناشناس
| Israel |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
من هم نمیرم
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
ناشناس|United States|۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
شما اول بیا ایران!!
بعد دم از غیرت بزن
babi
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
عاقازاده ها بیان برن منم عمرا نمیرم سیاستمدارها هیچ وقت به جنگ نمیرن اما سربازها قصه غمگین داستان هستن
babi
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
میثم عزیز کدوم وظیفه ملی رگ غیرتت گرفته وظیفه برا آقازاده هاست که پورشه و مازراتی سوار میشن قدیم هم نیست به زور بتونن ببرن جنگ
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
من میرم ؛ ولی پشت پشت سر آقازاده ها !!!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
دفاع از وطن و مام میهن هیچ ربطی به اقا زاده ها و اشتباهاتشون ندارد .ایران برای ایرانی است و دفاع از خاک و میهن بر هر ایرانی غیرتمندی واجب است .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
موقع جنگ که میشه همه اقوام و مذاهب باید غیرت داشته باشن بجنگن !!!
میثم 22:59 تو برو ما درگیر یه لقمه نون در آوردنیم .
ملتفتی که چی میگم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
یه جوری میگید نمیرم انگار که قبلا رفتید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
نرفتن که سهل است یک ریال هم هزینه نخواهم کرد برای پشت جبهه.
م ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
اون نقشه اسرائیل رو میبینین؟ ناشناس ۹:۱۰ رو میگم. اونم نمیره جنگ!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
ما تا آخرین قطره خون با آمریکا میجنگیم
چقد ایرانیهاتون وحدت نظر دارن ماهم که نظرمون یچیز دیگست که لابد مزدور و کارمند سیا و سفیدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
مسلما هیچ ایرانی خواهان نابود شدن ایران نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
دمت گرم مشتی مونده بودم چی بگم ک سانسور نشه لایییککک
ناشناس
| - |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
سلام شک نکن اگه از این هارت و پورت ترامپ تاجر ترسیدی تو هم کم از مزدور نیستی سعی کن واقع بین باشی در هیچ قاموسی ذلت پذیرفته نیست!!!!!
اگر شکست دادن آمریکا کار راحتی هست چرا این کارو نمیکنید که دیگه شیطان بزرگ نباشد . کار راحتو زودتر شروع کنید که درکار خیر حاجت استغاره نیست
پاسخ ها
س ح
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
استغاره؟؟؟ غاره؟؟ غ ؟؟
بهتره شما املا تمرین کنید ، وقتی دبستان تموم شد وارد این مباحث سیاسی هم میشید انشالله
خدای هست
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
حرف مفت زدن خرج نداره امریکا رو شکست دادن کار اونای بود که بدون هیچ چشم داشتی رفتن جان خود را فدای وطن کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
ما چهل ساله داریم شکستشون می دیم. حتما میخوای جنگ جهانی بشه و بمب اتم منفجر شه تا شکستشونو ببینی. چشمتو باز کنی می بینی چطور مستاصل موندن که ایران رو چطور بترسونن و نمیتونن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
سلام ناشناس ۲۲:۴۰ یا داری شوخی می کنی یا مشکل داری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
دلواپسان هستند که عاشق تحریم و جنگند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
زین پس بجای کلمه نامأنوس استخاره بنویسید استغاره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
اونوقت فرزندانشون برن کجا زنگی کنن ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
س ح برای امثال شما همون استغاره درسته
این جمله فرماندهان سپاه خیلی عالی شده که امریکا قدرت جنگیدن با ایران را ندارد ،واقعا" درست گفته اند آنها قدرت جنگیدن با ایران را ندارند .همانطور که صدام توانست آنها را در عربستان گیر بندازه . اگر آنها حمله کنند که پاسخ ویران کننده ای میدهیم اما نتیجه همان نیست که مردم میخواهند و خدا کنه حزب الله و هر کس دیگه چند تا امریکایی را بکشند و یا فرمانده هوا فضا گفت امریکا گوشت زیر دندان ما هستند .حالا اون گوشت در دو قدمی است از این بهتر .امریکایی ها نادان و احمق آمده اند زیر دندان .قال قضیه را بکنید تا برای همیشه امریکا هرزه گو بدانند که موشک های ما الکی ساخته نشدند دو ناو که زیر باران موشک رفت امریکا شکستش حتمی است منتهی فرمانده هوا فضا اینقدر تعلل میکند .ممکنه امریکایی ها از زیر دندان در بروند و فرار کنند بهتر نیست تا در اینجا خیمه زده اند گوشت امریکایی ها را چرخ کنید تا برای همیشه منطقه را ترک کنند .امریکا را که بزنید اسرائیل را هم حزب الله نابود میکند و فلسطینیان هم برای همیشه آزاد خواهند شد . تا نرفته اند بجنبید بجنبید تا دیر نشده دیگه از این موقعیت های نزدیک گیر نمیاد .حوثی های دلیر هم که عربستان و امارات را نابود میکنند و منطقه کلا" دست ایران خواهد بود و پرونده جنگ برای همیشه بسته خواهد شد . ماه رمضان بهترین زمان جنگ با کفار و نابودی آنها است ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
عجب تحلیل جنگی بود . یاد فیلم های هندی افتادم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
ببین با چه علمایی طرفیم خدای من
احسان رضاییان
| Denmark |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
آره منم موافقم. اگه سپاه میتونه آمریکارو شکست بده بسم الله. در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
چه خواب و خیال خوشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
منم موافقم بجنگیم با شیطان بزرگ. این چوبدستی من کو
سهيل
| Netherlands |
۰۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
وجدانا ما با اينها شديم ٨٠ ميليون نفر ؟؟؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
معلومه فيلمهاي جنگي و هندي زياد مي بيني. زندگي خودت را نمي دونم زندگي مردم بيچاره و اقوام و دور بر خودت را ببين
سوباسا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
کف تحلیلتم بخدا
بیا با من دوس شو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
ولی مشتی!!!!!جونمی
ناشناس
| - |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
سلام اگه جدی می گی که خوب خیلی آبکی حرف می زنی اگه هم مسخره می کنی که باز خودت را مسخره کرده ای .بله باید از حیثیت ایران و ایرانی دفاع کرد ولی با برنامه و مدیریت...
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
روزنامه کیهان استخدام میکنه، برو که عقب نمونی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
مثل اینکه تازه خواب بیدار شدید اول برو آبی به دست و صورتت بزن بعد بیا در مورد شکست آمریکا اظهار نظر کن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
شما چرا منظورش نگرفتید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
این دوستانی که زیر این کامنت را پاسخ داده اند چقدر ساده هستند. طرف داره با زبان کنایه و نیشخند حرف می زنه بعد شما جدی گرفتید
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
خب نمیشه ما شروع کنیم ؟؟؟؟ آرزوی آقایان مبنی بر نابودی شیطان یزرگ و اسراییل را برآورده کنیم ؟؟؟؟؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
چقدر زیبا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
واقعا اینارو جدی گفتی یا شوخی بود. دمت گرم بابا تو دیگه کی هستی
رائفی پور
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
....آقا این بیل منوبدید چندتا از موشکا رو ساقط کنم
جناب ظریف درست میگوید آمریکا نمیتواند ایرات رامانند چنگیز واسکندر تصرف کند ولی آقای ظریف خوب میداند خدای نکرده اگردرگیری بشود امریکا آنقدر خسارت به امکانات زیر بنایی مملکت وارد میکته که شاید سالها طول بکشه که آقای ظریف بتواند با هواپیما به کشوردیگری سفردیپلماتیک داشته باشه یا اینکه بتواند چراغی راروشن کند تا نامه ای بنویسد.ولی آقای ظریف ودیگر مسئولین مملکت این مورد را بیان نمیکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
یکی به آقای ظریف یادآوری کنه یک زمان عراق و افغانستان و قره باغ و گرجستان و ارمنستان و تاجیکستان و ... هم جزو ایران بود و با رضایت ایران هم از مادرش جدا نشد
آقای ظریف اسکندر. وچنگیز که ایران را شخم زدند. انگار تفاوت شکست وپیروزی را نمی دانید یا در هر حال توهم پیروزی دارید!!! وظیفه تو ایجاد تعامل با دنیاست نه دشمن تراشی
پاسخ ها
منتقد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
من هم همین را می خواستم بگویم . اگر امریکا بر سر ایران همان بیاورد که چنگیز و اسکندر ! انوقت شما دلت خوشه که خاک ایران می ماند !!! نمره انشای اقای ظریف صفر است . !! همچنین تاریخش .!!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
متاسفانه ظریف قصد کرده تا در مسابقه رجز خوانی از بقیه برادران عقب نماند
و طبق معمول واقعیات تاریخی هزینه کشتار و خسارات کشور را هم مردم خواهند پرداخت
ناشناس
| Germany |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
اگه ظریف در بقیه موارد هم اینطور تحلیل کنه که بیشتر از اینها خاکمون به سرمونه
ناشناس
| Germany |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
توجه کن
نسل ایرانی که منقرض نشده تو این سرزمین.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
حرف ظریف این بود که دشمنان ایران آمدند اما نماندند ولی ایران همچنان پابرجاست. نگفته نتونستند ایران رو بگیرند. بالاخره هر تمدنی بالا و پائین داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
آلمانی 0856 همین یه قلم مونده اونم تو یاد آمریکاییا بده. ناشناس 0952 فرقی تو نتیجه نداره وقتی خاکو گرفتن یعنی شکست دادن
نظرهایی ک تابناک گفته با نظرهای مردم ک میدن انتهای خبر چرا فرق میکنه.......................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
به تابناک هم گفته شده که اینا رو بگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
خیلی قشنگه با صحنه مردم شد و کار آقایون گیر ملت لطفا از ملت خرج نکنید
تحریم امریکا و چرت و پرتهای ترامپ دستاویزی برای دیگرکشورها شده کشور مارا تحت فشار قراردهند که درعوض پول نفت وگاز که باید ماشین الات برای خط تولید ومواد اولیه برای کارخانجتمان وانتقال تکنولوژی بدهند یک سری کالای لوکس ومواد مصرفی غیرضرور به ما بدهند ومصرف کنیم و اکثر پولدارهای ایران هم که تشنه بازرگانی واردات وتاجربودن وخرج کردن ارزهایی که به زحمت صادرات به دست امده وساختن کاخ های لوکس ....... پس برای مقابله همراهی همه قوا لازمه
پاسخ ها
احسان
| Denmark |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
چی میگی خدایی؟!
اگر شکست آمریکا آسان است. آمده بیخ گوشتان. پس بسم الله
پاسخ ها
م ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
ما که نگفتیم میخوایم جنگ شروع کنیم. ما میخوایم بدون اینکه خون از دماغ یه ایرانی بیاد شکستشون بدیم ان شاءالله. حالا بشین و ببین چی میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
هی نشستیم هی گشنه تر شدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
م ع
چند سال دیگه باید بشینیم ؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
یاد حرف معلم ورزش در کلاس هشتم افتادم ، می گفت قوی ترین عضو انسان زانوی انسان است آما همین زانوی قوی هم بشکند دیگر مثل سابق خود نیست. درست است آمریکا قوی است اما آن هم مثل سایر کشورها مواظب خودش است که نشکند . یادم است اوایل انقلاب می گفتند اسرائیل ها خیلی قوی هستند حتی می تواند آمریکا را هم شکست دهد اما الان قدری روزگار برگشته است. . ضمنا دین مبین ما بشتر آموزه هایش دوستی و صلح است تا جنگ و درگیری، هیچ عقل سلیمی دنبال جنگ و درگیری نمی رود.
حالا مردم ایران کی گفتن گنده تر از دهنت حرف نزن؟؟؟
اقای ظریف شما خودت رو خیلی با تاریخ ایران درگیر نکن پرونده هاتان در خصوص احترام به تاریخ ایران خیلی بیش از حد سیاهه ۷ آبان نمونه بارز احترامتون به تاریخه
دشمن، گر تو سنگ خاره ای من آهنم
جان من فدای خاک پاک میهنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
جان من فدای خاک پاک میهنم از کانادا خخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
از کانادا بله
احسان ایرانی
| Denmark |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
بسم الله. شما برو بجنگ. من که هرگز نمیام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
شما چه می فهمید میهن برگ چه درختی است شما سهمیه جویان دانشگاهید
یک ایرانی رو از هیچ گزینه ای نترسون دونالد " میخوای پولارو از ملک و ماشین و دلار و طلا بکشیم بیرون بریزیم روی لوازم یدکی ناوهایت ببینی چه اتفاقی برای ناوهایت میفته ، همشون یکی یکی زمین گیر میشن و غیر قابل تعمیر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
کاش کامنتهای بی سر و ته سانسور میشد
هرچیزی رو میپذیرم جز توهین به ایران.
همین اقای ظریف با خنده هاش مارو پیش غربی ها خفیف کرد
کاش همون موقع که با آمریکایی ها می خندید دو دست می داد کمی سیاست از خودش نشون می داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
دوست عزیز مشکل اون موقع نبود مشکل از جایی شروع شد که ترامپ اومد گفت بیاید دوباره مذاکره کنیم و آقایون ناز کردن و برادران موشک هوا کردن بهونه دادن دست ترامپ وگرنه لبخند و مذاکره خیلی هم خوبه
ماهرگز از آمریکائی ها نمیترسیم اگه خطایی بکنند خود امریکائیها و عربستانی ها و اماراتی ها رو بهم میدوزیم چیزی از کشورهای عربی باقی نمیگذاریم اونا سگ کی باشند که به کشورمان حمله کنند
پاسخ ها
مازیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
سعید جان نگاهی به منفی هات بکن ؟/جوش نخور خونت خشک میشه بچه جنگ ندیده؟؟...
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
دیگه چه خطایی مونده که بکنن ؟؟؟؟ با تحریم پدر مردم رو در آوردن !!!! شما حمله را شروع کنید .
فقط بلدیم رجزبخونیم دریغ از یک جومملکت داری
جناب دکتر اینقدر فکرات را مشغول جواب دادن نکن فکر مردم باش بیکاری بیداد میکنه فساد بیداد میکنه فکری بحال مردم بکنید
آقای دکتر اگه اقتصاد کشور و وضع مردم درسته بشه اون وقت آمریکا بقول امام هیچ غلطی نمی تواند بکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
زبان انگلیسی بلده باید یه چیزی بگه
آقای ظریف اگر جنگی بشود مسول اول تو خواهی بود ندانم کاری وکار نابلدی تو کار را به اینجا رسانده است. اگر استعفا بدهید به نفعتان است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
حمله کنندگان به سفارت آمریکا و عربستان یا آقای دکتر ظریف. ایشون که یک بار با برجام نجاتمون داد الانم داره تلاشش رو می کنه.
آمریکا قبلا یک بار با ایران جنگیده است. سال 1365 بود. این جنگ یکی از کوتاه ترین جنگ های تاریخ بود. در واقع آنقدر کوتاه بود که در هیچ کتاب تاریخی ثبت نشده است. فقط 48 ساعت. یعنی یک روز جنگ شروع شد فردا تمام شد.
تابی جان ، چرا هرچی دلت میخواد رو میگی مردم میگن؟ کدوم مردم؟مردم پدرشون دراومده از دست شما خجالت بکشید ، حیا هم خوب چیزیه، مردم ، مردم ،
مردم
بله در واقع یه دسته مردمی هم هستن که مثل همیشه در امنیت کامل نشسته و علیه اسلام و انقلاب حرف مفت میزنن و شوق مستعمره آمریکا شدن دارن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
پر رو
انقد حال میکنم که این مردم ساده لوحی که طرفدار امریکا هستن و میان اینجا فقط جلز ولز میکنن و دستشون و حرفشون به هیچ جا بند نیست،بعد اینا میگن چرا نظر ما مردم رو نمیپرسن در مناسبات کلان کشور؟! اخه بنده های خدا،شما هر رو از بر تشخیص نمیدین،بیان از شما نظر هم بپرسن؟!صرف اینکه یه کارت ملی بهت دادن که دلیل نمیشه هر چرند و پرندتم گوش کنن و بدتر از اون عمل کنن بهش.تویی که انقدر نادونی که کشور ایران رو با هر معضل و مشکلی،به دشمن وجودی ایران،که مدعی نابودی ایرانه،میفروشی،همین که مجوز هواخوری دغری هم خودش بزرگواریه،اونی که شب و روزش رو گذاشته برای امنیت این کشور،برای اینکه باج به شغال و کفتار نده،اون با توی ببو که مملکتت رو به یه پرس چلوکباب میفروش،برابره؟؟ نه عامو! اون افراد،هیچوقت به حرفای ساده لوحایی مثل شما،اهمیت نمیده،انقدر زیر این خبرا طرف امریکا رو بگیرین تا جونتون از حلقتون بیاد بالا،ایران و هسته اصلی نظامیان و زمامداراش،هیچوقت،هیچوقت،هیچوقت جلوی امریکا کوتاه نمیان،روزگارشم سیاه میکنن،دم سفارتخونش بمبم میزنن تا توی متوهم بفهمی که همه،مثل تو پوشک لازم نمیشن جلوی بلوف زنای ینگه دنیایی،تابی منتشر کن اگر که خیلی دلت با این وطنفروشای ساده لوح نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
مثل اینکه یه چیزی زدی که عربده می‌کشی وبه هموطنان خودت توهین میکنی. خجالت بکش وطن باتمام ملت وطنه نه فقط با بعضی ها.
ناشناس
| Qatar |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
تلكس طولانى
سردرد گرفتم
ناشناس
| France |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
خخ امریکا جونت اومده بیخ گوشت که خب برو بزنش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
حق نفس کشیدن مال ما حق بچاپ بچاب میلیاردی هم مال شما
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
ﺩﺭ ﺧﺎﻧﻪ اﮔﺮ ﻛﺲ اﺳﺖ ﻳﻚ ﺣﺮﻑ ﺑﺲ اﺳﺖ!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
تابناک معلومه که این نظر خودتم هست چون اومدم منفی بدم نشد
آریو برزن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
موقعی که حقوقی دریای مازندران رو تغییر دادن هم اینطوری عربده کشی می کردی محسن خان؟
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
خاوری هم مثل توحرف میزد
اگرامریکاحمله کنه شمااولین نفری هستی که فرارمیکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
حرف نزن بابا
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
حالا تو چرا خودتو خفه می کنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
اول برو آداب حرف زدن یاد بگیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
ساندیس سرد موجب سردرد است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
غلط هاي زيادي! كارت ملي ايران رو اشتباه به تو اجنبي دادن، برو بيرون از ايران
نطر من هم اینه که حالا اینا اومدن یه نقشهای بکشن این اساتید و بزرگان ما امریکا را کلان بگیرم و خودمان بریم امریکا و ترامپ و تبیعد کنیم ایران و تحریم کنیم این بد بخت ها رو تا حال شون جا بیاد هر که موافقه یه مثبت به من حقیر بده ستاره مربع رو هم یادتون نره فردا قراره سه کیلو شکر سهمیه بدن
پاسخ ها
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
و کاخ سفید را حسینیه کنیم و خانواده ترامپ را هم به کنیزی بگیریم !!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
خوبه داری پا جای پای زینال و آقای محمدعلی خان میذاری
چرا یک امریکایی وطن فروش از بانکهای امریکا اختلاس و دزدی نمیکند و آنهارا به ایران بیاورد ؟ چرا فرزندان مسولین امریکا به ایران نمی آیند ؟ چرا امریکاییان ، گرین کارت ایران را دریافت نمیکنند ؟،، ترامپ در نهایت از جنگ عقب نشینی موقتی کرده ؟ اما نباید فریب خورد ؟ زیرا ایشان یک تاجر کثیف ،و دلال فسق ،و فجور است دوسال پیش نخست وزیر کانادا بدرستی به ترامپ گفت من میدانم از کجا بدنیا آمده ام ،اما شما چی ؟،،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
تابناک،شما نظرات خیلیها رو که از نظر سیاسی با خط شما جور نیستن سانسور میکنی ،بعد علیرغم اینکه نوشتی کامنتهای توهین آمیز رو پخش نمیکنی،اومدی اینطور نظرات پخش میکنی،آخه درسته؟این حرفها چیه این ناشناس نوشته.
نیروهای آمریکا در خلیج فارس در برابر قدرت ایران چیزی نیستند در صورت وقوع جنگ امارات قطعا اشغال خواهد شد و کنترل نفت آنجا به دست نیروهای ایرانی خواهد افتاد همچنین بحرین
پاسخ ها
شهرام
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
برادر تو جنگ حلوا خیر نمیکنن.شلیک یه گلوله مساوی فرار میلیاردها دلار سرمایه از مسیر تولید و اشتغال.ضمن اینکه ما تو جنگ نامتعارف کاملا آسیب پذیر هستیم.لطف به طبل چنگ نکویید.هنوز بسیاری از خانواده هاچشم انتظار مفقودین جنگ هستن.
ناشناس
| - |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
سلام شهرام جان نگران خانواده شهدا و مفقودین نباش هنوز هم اگر جنگ شود اونا اولن کسایی از جنگ می ترسن که دنبال کدخدا هستند نه دنبال خدا .نه دنبال جنگیم و نه دنبال ذلت دنبال زندگی آبرومندانه ایم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
کارگردان هندی هستید شما ؟!؟
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
کارتونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
بسم الله،شروع کن برو جلو ببینیم چکار میکنی!راستی بعد از آن اوضاع اقتصادی درست میشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
ناشناس 2301 برو جلو، ما هم تشویقت می کنیم
اغازادها پورشه سوار برن بجنگن ما با کسی جنگ نداریم
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
سلام ما نه پورشه سواریم و نه بی غیرت هر که به خاک ما نظر داشته باشه باهاش می جنگیم از کجا معلوم تو هم باآنها نباشی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
ناشناس 0830 از کجا معلوم که خودت پورشه سوار نیستی؟
اون چی گفت واین چی گفت را رها کنید راهی برای مداکره وبرون رفت از وضع فعلی پیدا کنید هزینه ها قابل جبران نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
آقای ناشناس،من راه حل رو پیدا کردم،اصلا نیاز به مذاکره با هیچ کشوری نیست،اگر مسئولین کشور استعفا بدهند، و بگذارند مردم خود ترتیب کارها را بدهند.خلاص!
سلام این پورشه تو اصفهان مال کی بوده ؟
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
پرسيد زان ميانه يکي کودک يتيم
کاين تابناک چيست که بر تاج پادشاست
آن يک جواب داد چه دانيم ما که چيست
پيداست آنقدر که متاعي گرانبهاست
نزديک رفت پيرزني کوژپشت و گفت
اين اشک ديده من و خون دل شماست
ما را به رخت و چوب شباني فريفته است
اين گرگ سالهاست که با گله آشناست
آن پارسا که ده خرد و ملک، رهزن است
آن پادشا که مال رعيت خورد گداست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
دستت درد نکنه پرچم فرانسه. این شعر نوستالژیک پرتم کرد دوران مدرسه ...
آقای ظریف درسخنانتان دقت کنیدمردم که نفهم نیستندکل جهان میداندکه هم اسکندرتوانست هم چنگیز
ظریف توئت میکنه و خبر از دل مردم مظلوم تحت فشار نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
اتفاقا کسی که خبر داره ایشونه.
عطاالله مهاجرانی!!!؟؟ دو کلمه از مادر عروس...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
برش گردونید ایران
تو ایران همه می‌دونن که سیاست خارجی رو اصطلاحا دولت سایه هدایت می‌کنه.ظریف اختیار چندانی ندارد و سیاستگذار هم نیست.احنمالا عده ای تصور کردن که ایشون به دلیل محبوبیت عمومی که داره ممکن نامزد انتخابات بشه و بدشون نمیاد بنده خدا رو از الان تخریب کنند.البته جنگ هیچوقت نمیشه چون آمریکایی ها از برزخ تهدید ایران پولهای هنگفتی رو از عربها میگیرن و همینطور اسراییل هم از آمریکا کلی پول میگیره.ایران هم تو چند سال اخیر سوی مدیریت های کلان رو با توجیه دشمن و تحریم ازش عبور کرده.پس شرایط فعلی برای همه مطلوب هستش
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
معذرت میخوام که نظر شما اخر همه پخش شد چون اصل مطلب رو گفتی اینکارو کردن
شما فعلا 7 آبان پاسارگاد رو نبندید بعد صحبت از ایران کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
اینجور وقتا ملی-میهنی میشن آقایون!
ناشناس
| Germany |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
فاتحه را از هرجایی می توان خواند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
میلیونها لایک. کامنت میلیون دلاری.
آقای ظریف اسکندر و چنگیز ایران را گرفتند و تا مدتها بر آن حکومت کردن

مثال تاریخی دیگری می زدی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
بلد نیست
وقتی شخصی مثل ترامپ اظهار می کند جنگی در کار نیست نباید تصور کرد راست می گوید برای او راه اندازی آشوب و جنگ در منطقه هزینه زیادی ندارد چون خانه او فرسنگ ها دورتر از خاورمیانه است و هزینه جنگ او را هم برخی جکومت های دیکتاتور و جاهل از قبیل امارات و عربستان از پول نفت ملت عربستان پرداخت می کنند. اما ایران ملاحظات بسیاری در منطقه دارد که دوست ندارد این جنگ شروع شود و بدیهی است که اگر چنین جنگی آغاز شود نه تنها به ضرر ایران بلکه به ضرر تمام منطقه خاورمیانه است و چه بسا آمریکایی ها از همین حالت نیمه جنگی منطقه هم سودهای فراوانی می کنند که فقط به ضرر کشورهای منطقه خاورمیانه است
ما اگر تاریخ خود را ندانیم محکوم به تکرار آن هستیم برای مثال داستان محمود غزنوی و غزنویان رو می دانید۵ و چنگیز خان مغول رو
مسلماْ آغاز جنگ کار چندان سختی نیست اما آن چیزی که باعث می شود جنگ آغاز نشود تبعات آن است که نه تنها به ضرر ایران و آمریکا بلکه به ضرر منطقه و جامعه جهانی است و همین موضوع است که همچنان درگیری بین ایران و آمریکا در حد یک جنگ سرد باقی بماند که از یک لجاظ به نفع ایران هم است و بنظر من بین ۱۰ الی ۲۰ سال آینده یا کمتر آمریکا قدرت دخالت در دیگر کشورها را و اعزام ناو را از دست خواهد داد و بیشتر درگیر مشکلات داخلی خودش خواهد شد و ادعای ابرقدرتی را کنار خواهد گذاشت و حداقل مثل بقیه کشورها خواهد شد چون از یک طرف آمریکا ضعیف و ثانیاْ آگاهی و بینش دیگر کشورها و عدم قبول سلطه گری آمریکا افزایش خواهد یافت مثل عراق و افغانستان که عملا دوست ندارند که آمریکا در کشورشان پایگاه داشته باشد ولی اجباراْ و بدلیل برخی ملاحظات اجازه حضور آمریکایی ها را داده اند
عاقبت تماشای برنامه ها وسریالهای مبتذل ماهواره ای که مروج اصلی خشونت و فساد و ماجراجویی است همین است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
منظورت از عاقبت تماشای ماهواره کدوم بخش خبره؟ توییت ظریف؟ ...
این جمله فرماندهان سپاه خیلی عالی شده که امریکا قدرت جنگیدن با ایران را ندارد ،واقعا" درست گفته اند آنها قدرت جنگیدن با ایران را ندارند .همانطور که صدام توانست آنها را در عربستان گیر بندازه . اگر آنها حمله کنند که پاسخ ویران کننده ای میدهیم اما نتیجه همان نیست که مردم میخواهند و خدا کنه حزب الله و هر کس دیگه چند تا امریکایی را بکشند و یا فرمانده هوا فضا گفت امریکا گوشت زیر دندان ما هستند .حالا اون گوشت در دو قدمی است از این بهتر .امریکایی ها نادان و احمق آمده اند زیر دندان .قال قضیه را بکنید تا برای همیشه امریکا هرزه گو بدانند که موشک های ما الکی ساخته نشدند دو ناو که زیر باران موشک رفت امریکا شکستش حتمی است منتهی فرمانده هوا فضا اینقدر تعلل میکند .ممکنه امریکایی ها از زیر دندان در بروند و فرار کنند بهتر نیست تا در اینجا خیمه زده اند گوشت امریکایی ها را چرخ کنید تا برای همیشه منطقه را ترک کنند .امریکا را که بزنید اسرائیل را هم حزب الله نابود میکند و فلسطینیان هم برای همیشه آزاد خواهند شد . تا نرفته اند بجنبید بجنبید تا دیر نشده دیگه از این موقعیت های نزدیک گیر نمیاد .حوثی های دلیر هم که عربستان و امارات را نابود میکنند و منطقه کلا" دست ایران خواهد بود و پرونده جنگ برای همیشه بسته خواهد شد . ماه رمضان بهترین زمان جنگ با کفار و نابودی آنها است ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
اوووووووووووووووه،بازی های کامپیوتری جنگی زیاد انجام نده،تو روحیه ات تاثیر بد،میذاره
ترامپ: اگر با من صلح نكنيد تيم ب ايران رو تجزيه ميكنه
تابناك لطفا از اين جو خارج شو....وضع مردم خيلي خرابتر از اين حرفاس
سلام جناب وزير به دوستان و همكارانتان بگوييد فرموده اند مذاكره نمي كنيم تا اطلاع ثانوي هر روز خواب مذاكره را نبينيد
دیگه حنای سیاسیون و جناحها برای ما ملت رنگی نداره. نتیجه اش چیزی جزء فقر گرانی بیکاری فساداجتماعی و... نبود. آیا از این وضع موجود دفاع کنیم.؟؟؟؟ حداقل یک حاشیه اطمینانی میگذاشتن مسئولین میشد.
یکی به آقای ظریف یادآوری کنه یک زمان عراق و افغانستان و قره باغ و گرجستان و ارمنستان و تاجیکستان و ... هم جزو ایران بود و با رضایت ایران هم از مادرش جدا نشد
بهتر است اول اقا زاده ها به جنگ بروند تا ما مردم یادبگیریم
فعلا که از این مملکت هیچی نصیب من نشده حتی یک ریال پس نیازی نیست از خاکش دفاع کنم
اونایی که شغل و مال و زمین دارن بسم الله تشریف ببرن و از ثروت و دارایشون دفاع کنن
ظریف و سیف با اشتباهاتشون ایرانو ب طرف جنگ بردن امریکا هیچ موقع ب یک کشور قوی حمله نمکنه
همه پرسی از مردم بهترین راه حل ابرو مندانه است
جنگ برای طبقات پایین
سودش برای طبقات بالا
شکست بخوریم همین پولدارها میگن دیدین گفتیم
پیروز بشیم میگن ما از اولم میدونستیم این پول ما بود که از کشور حمایت کردیم.
قرآن را یک بار فقط معنیش را بخونین
هم سیاست خارجه هستش و هم داخله، هم اقتصاد و هم فرهنگ.
کاش بعضی از مسولین فقط قرآن عمل میکردن نه چیزهایی که تو اسکاتلند و لندن و نیویورک یاد گرفتن.
این آدم تاری نخوانده است در حمله اسکندر به ایران ایران کلا نابود شد و 150 سال و شاید بیشتر سلوکیها در ایران حکومت کردند. و حمله چنگیز به ایران یک مصیبتی جبران نشدنی است
ماجرای توئیت های ترامپ دقیقا همین است که وندی شرمن گفته. یعنی قصد ایجاد جنگ روانی با ایران را دارد. با همین روش در انتخابات 2016 پیروز شد. اکنون هم با همین روش رقبای دموکرات خود را به هم ریخته است. البته رفته رفته دست او را خوانده اند. اینکه در پاسخ به توئیت های او هر روز یکنفر از ایران مثل ظریف یا نماینده مجلس یا رئیس جمهور یا فرماندهان نظامی جواب او را بدهند دقیقا همان بازی است که او می خواهد. بهترین کار برای مقابله با او روشی که یکی از رقبای دموکراتش برگزیده: I don't care. یعنی بی اهمیتی به او.
من به این نهادهای حقوق بشری پیشنهاد می کنم به جای موضوعات الکی یک شاخص تعریف کنند که در آن نسبت درآمد به هزینه های اساسی تعریف کنند و اگر در کشوری مقدار آن زیر یک بود آن کشور را به عنوان یک کشور با مدیران ناکارامد تعریف کنند و دولت مردان آن باید کمترین حقوق را دریافت و مورد محاکمه قرار بگیرند و اجازه هزینه کرد در مسائل غیر ضروری را نداشته باشند و هزینه ها باید صرف اشتغال و فقر زدایی شود.
فکر نمی کنم آقای ظریف اینقدر کم حافظه باشه که سخنان صدام پیش از حمله آمریکا را به یاد نداشته باشه صدام هم از اقوام باستانی سامی سخن گفت و از افتخارات سامی ها و آمریکا را مشابه چنگیز مغول خواند که عراق نابودش می کند!!!!!
شکست دادن آمریکایی‌ها کار آسانی است"
بسم الله. ما که منتظریم. اونا هم که گوشت زیر دندونتونند!
فرزندان سران کشور و حانواده هایشان به همراه فرزندان بقیه مدیران و مقامات و وزرا و نمایندگان و ...که فقط پست عوض می کنند و هیچوقت بازنشسته نمی شوند تشریف ببرند با آمریکا بجنگند و پوزه آمریکا را به خاک بمالند ما مردم هم برایتان دعا می کنیم پیروز شوید!!!!!
این امریکایی را باید از منطقه بیرون کرد
خدا وکیلی نیا.
بعدازشکست ونابودی امریکا
اگه تونستیددلالها واقازادهاراهم شکست بدید
براي جنگ نياز به شكم پرهاي بي غيرت نيست , اونقدر مستضعف با غيرت داريم ,
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
با این حرف ها فقط بذر نفرت می کارید. نفوذی واقعی و دشمن شمایید
آقای ظریف لطفا چنگیز و اسکندر را با ترامپ یکی نکن. ترامپ به اندازه سرباز لشکر اسکندر هم عقل نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
با همین نوع طرز فکره که میخوای بری به جنگ آمریکا؟شوخی نکن،بابا.یه وقت جنگ راه میفته.بعید میدونم جنگ واقعی دیده باشی.
تا جایی که من می دونم چنگیز نه تنها ایران بلکه نصف جهان را فتح کرد و بازماندگان آنها چهرصد سال فقط در روسیه حکومت کردند و 150 سال در چین در ایران نیز حکومت ایلخانیان را تشکیل دادند و حتی خلافت عباسی را سرنگون کردند . اسکندر نیز ایران را فتح کرد و تا هندوستان پیش رفت و بازماندگان او حکومت سلوکیان را تشکیل دادند. وزیر امور خارجه تاریخ تحریف میکنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
آقای ظریف ااین کار خوبی نیست.فکر اساسی بکنید.
2
-- خیلی راحت می توانیم یک مقایسه داشته باشیم . تعداد نظرات و تعداد مخالف و موافق ظریف را مقایسه کنیم
ظریف در بین ملت ایران جایگاهی ندارد.
جناب ظریف دیپلماسی مسابقه توییت نیست.در شان یک دیپلمات نیست که وقتش را به جای یافتن راه برون رفت از این بحران که قطعا به نفع ایران نیست با مسابقه توییت پراکنی بگذراند.انهم با حرف هایی که اصلا به ان اعتقاد ندارد مانند تاریخ ایران باستان حداقل در این مسابقه از افکار واقعیتان حرف بزنید.
تابی جون اینهمه منفی دادنها را واقعا عقلا مسئولین وتند روهای سینه چاک مثل حاج محسنی را ایا کسی نمی بینه بابا ملت اسایش رفاه وازادی می خوان به گوش مسئولین وعقلابرسانید ما مذاکره می خوایم نه جنگ؟/....
آقای ظریف تا آنجا که از تاریخ می دانیم هم اسکندر وهم چنگیز سرزمینی که امروز ایران نامیده می شود را تسخیر کردند وخود واعقابشون قرن ها برآن مسلط بودند بهتر است شما کمی اطلاعات تاریخی خودرا بیشتر کنید
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
ایران در دوران همون مغول ها هم ایران نامیده می شد. شما هم نمی خواد تاریخ را تحریف کنی.
آقا آمریکایی ها الان خلیج فارس هستند شکستشان بدین . اسرائیل را از بین ببرید . وندی شرمن هم حرفش به خاطر ایران نیست به خاطر خودش که تو برجام گول خورده هست
از طرف من به ترامپ بگید حرف نزن کله هویجی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
خودت هم کمتر حرف بزنی بد نمیشه ها
جناب آقای ظریف . برو تاریخ رو خوب بخوان
خدا کند که جنگی نشود .چون بحث زندگیست .وچشم وگوش مردم باز است .زنده بودن مهم ترین کاریست که میشود در جنگ کرد .
بیشتر نظرهایی که تابناک منتشر می کنه و در دو خط آمریکا را شکست می دهند و امارات و عربستان را یک روزه اشغال می کنند مال کسانی است که حتی زمان جنگ ایران و عراق به دنیا نیومده بودند و هنوز نمی دونند جنگ یعنی چه. تابناک هم با انتشار این نظرهای غیر علمی و کودکانه وزن خودشو کمتر می کنه. لابد فکر کردید رییس ساد مشترک ارتش آمریکا این نظرات را می خواند
اختلاسگران کاری کردند که چنگیز نتوانست انجام دهد...
در همین کامنت ها هم درگیری حق و باطل مشهود است.ترامپی ها و و وطن فروشان ایرانی. برخی ول داده هایی که دم از کوروش و بزرگان ملی می زنند، اما کاش اندکی عرق وطن داشتند. شما که کوروشی هستید دست کم وطن پرستی را از همان کوروش بیاموزید. یکی از نشانه های جهالت این است وقتی که با دشمن صحبت می کنی از نقاط ضعف خودت هم بگی. بحث آقازاده و فقر و تبعیض و ... مربوط به داخل کشور ماست و دولتمردان و مردم باید با هم حل کنند، چه ربطی به این مجادله دارد؟ همین ها هستند که به ترامپ گرا می دهند که فکرکند: همه مردم ایران در همین چند نفر خلاصه می شوند!
شکست دادن آمریکایی‌ها کار آسانی است
اینقدر نبایدخام باشیم .اگر امریکا در جنگ شکست بخوردمطمئن باشیدکه آنها متوسل به بمب اتم هم خواهندشد.درانزمان تجهیزات جنگی برابربود.ولی الان مثل جنگ اقتصادی بسیارنابرابر است
موندم ظریف به جز توییت کرن چه هنری داره؟!!!!!!!
یه چیز بگم که با اینور اونور کردن کلمات و حذف و سانسور معنیش رو نتونید تغییر بدید
شما خیلی خوبید !
اين وندي شرمن همان است كه قبلااو را پيرزنه ميگفتند؟
توئیتر که فیلتره ... اینهمه ایرانی دارن قانون کشورشون رو دور میزنن تا جواب ترامپ رو بدن؟؟!!
چرا دولت فیلتر توئیتر را حذف نمیکنه ؟
چرا مقامات ایرانی دستشون رو خسته میکنن و خودشون جواب تو توئیتر میدهند ؟
بهنره متن رو بدن بچه های مسئولین مجترم که در آمریکا و انگلیس هستند (اونجا توئیتر فیلتر نیست) تا هم ترامپ خوف کنه که ای داد و بیداد جواب توئیتش رو از همون آپارتمان کنار کاخ سفید که قیمتش هم چندین هزار میلیارده براش فرستادن و یکهو قلبش میریزه پائین میمیره .!!! انشالاه
آقای ظریف، تاریخدان بزرگ!چنگیز و اسکندر قراربودچه بلایی سرکشور بیارن که نیاوردن؟!غارت کردند.آتش زدند .تجاوزکردند و سالهای سال حکومت کردند فقط نتوانستند کل خاک کشور ویران را باخود ببرند!!
آمریگا را شکست میدهید!خوب است ولی چطور ؟قراره چه اتفاقی بیافته؟حال گیرم آمریگا و اسرائیل فردا محو و نابودشدندما را چه حاصل ؟فکرمی کنیدازذست دزدان داخی راحت میشیم؟اقتصادمان شوکفا می شود؟خیر
توضیح در باره جمله«عطاالله مهاجرانی" «ترامپ، اميد سلطنت طلب و مجاهد و هخا و فرشگرد و ققنوس و شمدگ! از پايان ايران در صورت جنگ سخن گفته است. ! اما ما ايرانيان پايان ترامپ و تيم منحط B را خواهيم ديد. ترامپ به دليل دانش محدود، فقدان تجربه سياسى و شخصيت روانپريش معنى ايران و پايان را نمي داند.»
چرا منتقدین را وطن فروش می نامید
وطن فروش کسی است که .با ÷ول باد آورده پورش سوار می شود و قیافه هم می گیرد .
ما ایرانی هستیم و اجازه نمی دهیم ایرانمان بدست خودی و ناخودی نابود شود
آقای دکتررر،، . حداقل یه مثال دیگه میاوردید
جواد جون بهتره تاریخ را خوب بخوانید تا بدانید که اسکندر و چنگیز نه تنها ایران بلکه بسیاری از کشوره ای دیگر را تسخیر کردند.
چقدر این جملات آشناست
انچه از سخن ترتمپ استنباط میشه خطاب به ملت و یا کشور ایران نیست بلکه به حامیان جنگ و کسانی که توی شیپور جنگ میدمن هستش لطفا تاریخ و فرهنگ و نظر ایرانیان را با نظرات خود همراه نکنید. از ما مایه نذارید. اصلا با ما نبود
بد نیست اقای ظریف تاریخ مغول بخواند بعد نظر بدهد
به نظرم مداکره با ترامپ نه این که هیچ اشکالی نداره، بلکه آوازه ایران رو به عنوان حداقل یک قدرت متطقه ای در جهان مطرح می کنه. ایران با کشورهای اروپائی و چین و روسبه داشت مذاکره می کرد که سر و کله آمریکا پیداش شد و بعد آلمان رو هم آوردند تو گود و اسمشو گذاشتند 1+5 . در واقع آمریکا خودشو پشت مذاکرات پنهان کرده بود و با ظهورش برجام شکل گرفت. حالا هم خوب برید با ذیطرف اصلی صحبت کنید و برد موشکها و یا موضوعاتی در باره اصل امنیت ملی مطرح شد خوب زیر بارش نرید، بزور که نمی تونه یه توافقنامه امضا کنه ولی همین که صحبت از مذاکره بشه فرداببش ارزش ریال دوبرابر می شه و دلار سقوط می کنه و اگه ادامه پیدا کنه چه بسا وضعیت خوب بشه. ایران نباید بیش از حد لجاجت کنه و دولتمردان باید در فکر نجات کشور و تغییر وضعیت فعلی باشند.
جالبه فکر نمیکنم هیچ کشوری در دنیا باشه که ثبت احوالاتش اسامی اصیل ایرانی رو اجازه ندن رو نوزاد بذارن ولی تا دلتون بخواد آدم به نام اسکندر و چنگیز و تیمور سه جنایتکار متجاوز به وطن داریم
واقعا تاسف آوره
ملتی که نام فرزندانش را متجاوزان کشورش میگذارند و شناسنامه هم صادر میشود برایشان
از سن نوجوانی برای دفاع از کشور در جنگ هشت ساله حضور داشتم. الان هم در سن میانسالی حاضرم جانم را در راه وطنم تقدیم کنم. خیلی ها که الان میگن ما نمی ریم برای دفاع
زمان جنگ نه تنها در صحنه نبودن بلکه سنگ اندازی هم می کردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
آقای محمودی منت نزار اگه ۸ سال جبهه بودی اولا بقول خودت وظیفت بود ثانیا الان خودت و بچت و نوت و هفت جد و آبادت دارن از مزایا و رانت هاش استفاده می کنن
فعلا کسی دقیقا نمیداند جنگ خواهد شد یانه... ولی مطمئنا اگر جنگی بشود به ضرر هر دو کشور و شاید هم به ضرر تمام دنیا ختم شود و ممکن است منجر به جنگ جهانی سوم شود. که در آن جز ویرانی و تلفات سنگین انسانی و زیر ساخت های دنیا چیز دیگری اتفاق نخواهد افتاد. در حاضر این دم زدن از جنگ و فلان در حد شعار است.ولی هر اتفاقی ممکن است بیفتد. مگر این که آمریکا برود پی کارش...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
اگر جنگ آمریکا با عراق به جنگ جهانی سوم تبدیل شد جنگ با ایران هم می شود
ترامپ به ظاهر خود را علاقمند به مذاکره نشان میدهد برنامه هایش مرحله به مرحله در حال انجام است او یک تاجر است از جنگی هم که هزینه آن را کشورهای عربی بپردازند استقبال میکند
به نظر میاد آمریکا از بخشی از نیروهای خنثی سازی بمب برای حملات مصنوعی استفاده کرده است
به این شکل که برای انفجاز یک موشک به قول خودشون کاتیوشا نیازمند ادوات شلیک مثل راکت انداز است و همچنین صدایی که همه در هنگام فرو بشوند و اینکه تمامی اینمراکز دوربین مداربسته دارند.
اما در صورتی که شما یک راکت بمب یا هر چیزی را در محلی امن قرار دهید براحتی با چاشنی و کنترل از راه دور و نحوه انفجار هیچ آسیبی ایجاد نمی شود.
در قضیه فجیره هم اگر دقت کنیم وقتی هیچ فیلمی عکسی از کشتی ها دیده نمی شود راحت است همه را متهم کردن، بخصوص وقتی که شرکت بیمه مستقر در اروپا نیامده به محل به سرعت متهم سازی می کند چون قرار نیست پولی بدهد. پس با خوشحالی باید هم هر چه بگویند انجام دهد.
بهتر است مسئولان ایران این موضوع را پیش بکشند و مردم هم با این مدل دستمایه قرار دادن آمریکا را تخریب کنند.
این وضعیت حملات تصنعی می تواند دروغپردازی گروه بی را نشان دهد آنها در حال تکرار هستندکه خودشان را مثلا مبرا از شروع کنند و ایران را متهم نشان دهند.
و البته سکوت سنگین ایران حتما حرفهای ناگفته زیادی را برای طرف مقابل ایجاد می کند نه شاید ایرانی ها برنامه های سختی برای تنبیه آنها در نظر بگیرند.
تا اون جایی که از تاریخ خبر دارم ، هم اسکندر و هم چنگیز ایران رو تصرف کرد
والا تا اونجایی که تاریخ میگه و ما یادمونه هم چنگیز هم اسکندر هم قوم عرب تونستن
جناب آفای ظریف اگر تا این حد اطمینان داری پس چرا رئیس جمهور از مردم عاجزانه میخواهد که با صندوق رای آشتی کنند!
حالا دیگه حرف های وندی شرمن سند شد؟!!!! پس چرا همان موقع و در زمانی که تیم اوباما سکان دار بود جلوی تنش زدایی با آمریکا را گرفتند؟!!! همیشه همینطور بوده است
در مورد حمله اسکندر و مغول به ایران اقای ظریف یا از تاریخ بیخبر هستند و یا دارند خود را به به قول معروف به کوچه علی چپ میزنند زیرا در هر دو حمله به خصوص حمله مغول ایران به ویرانه ای تبدیل کردند و چند صد سال طول کشید تا جان دوباره جان گرفت
ملت ایران غرق گرانی وبیکاری است
فراموش نکنیم که وقتی داشت از ژاپن شکست می خورد، دوبمب اتم روی مردم بی گناه ژاپن ریخت.موشک به جای خود اما اون آمریکایی که ما می شناسیم همه کار میکنه تا نبازه.
همیشه همینطور بوده است : تمام رئیسان جمهور آمریکا رفته اند و کشور عزیزمان ایران همچنان باقی است . این نیز بگذرد منظور ترامپ می باشد ...............................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
فقط رییس جمهور های آمریکا رفتند یا همه رییس جمهور ها میرند تا زمانی که مردم پشت سر نظام باشند اتفاقی نخواهد افتاد مگر اینکه یک عده خائن داخلی باعث نارضایتی مردم بشوند که اگر بتوانند که ظاهرا هم میتونند با این مشکلات اقصادی که درست کردند آمریکا هم امیوار میشه به این خائنین داخلی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
همیشه دیکتاتور با بدنامی صحنه قدرت رو ترک می کنه
شما فعلا مشکل فابریکا رو حل کنید تا بعد ببینیم چی میشه
بطور کلی بگویم الان ترامپ هشتمین رئیس جمهوری آمریکاست که ما با ادبیات و زبان یکنفر با آنها صحبت میکنیم و پیام می فرستیم و این به جایی نمیرسدخودتان را هم بکشید نتیجه ای ندارد بر فرض که پیروز هم بشویم دیگر در داخل کشور در نتیجه فشارها چیزی به اسم فرهنگ ایرانی اسلامی یا امید به آینده باقی نمانده دیروز پسرم که دانشجو هست به من گفت دانشجوهای همکلاسی اکثرا با پارتنرهای خود در محیط دانشگاه و خارج آن سر میکنند و آنقدر این مسئله را عادی بیان کرد که خشکم زد بروید چند تا آذری جهرمی پیدا کنید که زبان امروز دنیا را بفهمد و در راس قوای پنجگانه بگمارید شاید افاقه شود با مدیران نسل اول انقلاب راهی جز به ترکستان نداریم
اگرقراربرجنگ باشه
جنگ پشت سرآقازاده هاخواهدبود
نه برای آقاراده ها
دیگع گذشت فریادمرگ برآمرریکای ملت ودرخفا اقامت وعشق وحال آقازاده ها توآمریکا
اگه آمریکابده باید برای همه بدباشه
وگرنه برای همه خوب
جناب ظریف بهتر است اندکی تاریخ مطالعه کنید! تا جایی که ما در تاریخ خوانده ایم چنگیز، اسکندر، تیمور لنگ بعد از شکست ایران، ایران ایرانیان را قتل عام کردند
ماشاالله همه نظر دادند....جنگی در کار نیست اگر هم باشه جنگ. دوشکا و خمسه خمسه و یوزی نیست..جنگ تسلیحات الکترونیکی.حمله به تاسیسات حیاتی و.......یکی نظر داده من نمیرم...یکی میگه اقا زاده ها برن منم میرم عزیز دل برادر اولین جرقه جنگ شروع بشه.نه از اقا
و نه از اقازاده کسی نمیمونه...تنها کسی که میمونه ملته و به اضافه یک نفر بزرگمرد..رهبر......والسلام...
همان اندازه که آمریکا برای کشور ما معظل است افراد چاپلوس، متملق و سودجو هم معظل بزرگتر ی هستند. ضربه ای که مفسدان اقتصادی و مدیران نالایق به کشور می زنند شاید آمریکا هم نتواند بزند. افراد مفسد به فکر منافع ملی نیستند. در ظاهر علیه آمریکا موضع می گیرند. چه بسا که در شرایط سخت پشت مردم را عین آب خوردن خالی کرده به همان آمریکا فرار می کنند. واقعا خیلی غافلیم! مگر نه فرزندان همین مسئولین که ضد آمریکایی جلوه می کنند توی آمریکا عیش و نوش می کنند و به ریش ملت می خندند! تمام بدبختی و معظلات ما از بی درایتی و سوء مدیریت مسئولین است.
اگر یک آقا زاده گناهکار و مفسد فی ارض که مستحق اعدام باشد -- را اعدام کنید من و تمام بچه های محلمون داوطلب جنگ میشیم . البته یمن میریم با آمریکا هم میجنگم ولی سوریه نمی رم . دلیلش برای خودم محفوظه ....
منافع عربستان را در اوگاندا تهدید کنید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل