بازدید 5422

آغاز ثبت نام در آزمون دستیاری دندانپزشکی

کد خبر: ۹۰۰۴۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹ 20 May 2019

مهلت مجدد ثبت نام در آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی از امروز ۳۰ اردیبهشت آغاز شد و داوطلبان تا ساعت ۲۴ فردا ۳۱ اردیبهشت ۹۸ فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

به گزارش مهر، فرصت ثبت نام در سی و سومین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی به مدت دو روز در ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ۹۸ تمدید شده است.

داوطلبانی که موفق به ثبت نام نشده اند و همچنین افرادی که نیاز به ویرایش اطلاعات یا تکمیل مدارک خود دارند، می‌توانند از ساعت ١٠صبح ۳۰ اردیبهشت تا ساعت ۲۴ روز ۳۱ اردیبهشت ۹۸ نسبت به ثبت نام، ویرایش یا تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

سی و سومین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی ساعت ٩ صبح روز پنجشنبه ۶ تیرماه ۹۸ به طور همزمان در دانشگاه‌های علوم پزشکی مستقر شهر تهران، اصفهان، بابل، تبریز، شیراز، کرمان، مشهد، یزد و همدان برگزار می‌شود.

پیش از این حدود یک هزار و ۸۵۰ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.

کارت ورود به جلسه آزمون از ساعت ١٨ روز دوشنبه ۳ تیر ۹۸ از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد و هر داوطلب موظف به پرینت کارت خود از روی سایت است. برای ورود به جلسه‌ی آزمون، همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت ملی ضروری است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان