بازدید 5858

مصاحبه تند مالک پرحاشیه نساجی علیه مجیدجلالی

کد خبر: ۹۰۰۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸ 19 May 2019

فرهاد صنیعی‌فر در مورد انتخاب سرمربی فصل آینده تیم فوتبال نساجی گفت: هنوز به جایگزین مجید جلالی فکر نکردیم. قصد داریم چند روزی ریکاوری مغزی کنیم و به خودمان استراحت بدهیم. بعد از آن به شکل جدی فکر می‌کنیم و برای آینده تصمیم می‌گیریم.

به گزارش تابناک ورزشی، مالک نساجی در مورد اختلاف اخیرش با مربیان نساجی و حواشی بوحود آمده با شریک مالی خود در باشگاه نساجی، گفت: همکاری من و حدادیان همچنان ادامه دارد و فصل بعد هم با هم هستیم. از نطر من در تیم حاشیه‌ای به وجود نیامده بود و چیز خاصی نبود. بعضی‌ها می‌خواستند خود را مطرح کنند، به همین خاطر صحبت‌هایی را انجام دادند. هر چه ما خودمان را پنهان می‌کنیم، آن‌هایی که دوست دارند خودشان را مطرح می‌کنند دست‌بردار نیستند.

مالک باشگاه نساجی با اشاره به عدم ثبات مربیان تیم نساجی تصریح کرد: ما هیچ ادعایی نداریم. در یک سالی که به لیگ برتر آمدیم با پشتیبانی خداوند و هواداران موفق شدیم تمام رده‌های تیم نساجی را به لیگ برتر برسانیم. درست مثل تیم‌هایی، چون سپاهان، پدیده و دیگر تیم‌های موفق لیگ برتری. ما با مربیانی که می‌آیند مشکلی نداریم، ولی به نظم و انضباط کاری نیاز داریم. واقعا ما با نکونام مشکلی نداشتیم نمی‌خواستیم قطع همکاری کنیم، ولی او خودش تصمیم گرفت ما را ترک کند و مدتی استراحت کرد. هدف ما قطع همکاری با هیچ مربی نیست. این فصل هم با مربی کار کردیم که فکر می‌کردیم تجربه بالایی دارد، ولی موفق نبودیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر