بازدید 6691
بازتاب

مجیدجلالی: دیگر نمی شود در نساجی ماند

کد خبر: ۹۰۰۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵ 19 May 2019

مجید جلالی که از نیم‌فصل دوم لیگ برتر سرمربی تیم فوتبال نساجی و جانشین جواد نکونام شد در نهایت لیگ هجدهم را به همراه تیمش با رتبه دهم به پایان رساند.

به گزارش تابناک ورزشی، مجید جلالی و حمید مطهری مربی تیم نساجی پیش از آغاز بازی پایانی این تیم در لیگ هجدهم مقابل پیکان با مالک این باشگاه درگیری لفظی پیدا کردند و علیه یکدیگر مصاحبه‌های تُندی انجام دادند. جلالی سرمربی نساجی حالا صحبت از جدایی قطعی می کند.

لیگ امسال برای خودتان چطور بود؟ شما لیگ را با پیکان شروع کردید و با نساجی و فراز و نشیب‌هایش تمام کردید.

در پیکان ما تا هفته دهم چهارم جدول بودیم و تا هفته نهم ما ۱۶ امتیاز داشتیم، ولی دچار یک افت شدیدی شدیم و به یکباره ۶ بازی متوالی را شکست خوردیم که منجر به قطع همکاری شد. در تیم نساجی هم کنار راهبری فنی بیشتر به دنبال مدیریت تیم بودم. با توجه به چالش‌های موجود، اینکه ما توانستیم در دور برگشت ۲۰ امتیاز کسب کنیم فکر می‌کنم عملکرد خوبی بود. به هر حال لیگ امسال هم برای من با وجود تجربه‌ای که داشتم، چالش جدیدی بود.

مجیدجلالی: دیگر نمی شود در نساجی ماند

در هفته پایانی لیگ برتر اتفاقات عجیبی در باشگاه نساجی بین کادرفنی و مالک باشگاه پیش آمد. ماجرا از کجا شروع شد؟

به هر حال مشکلات وجود داشت و تا زمانی که حل نشود از یک جایی خود را نشان می‌دهد. نمی‌خواهم دوباره در این موضوع صحبت کنم، چون هر چه بوده گذشته. وقتی مشکلات برطرف نشود بزرگتر می‌شود و پیامدش همین می‌شود که اتفاق افتاد.

پس با این شرایط شما در نساجی نمی‌مانید.

می‌خواستم که در نساجی بمانم و این تیم را دوست داشتم. ادامه همکاری با نساجی باعث افتخار من بود، چون ما امسال بازی‌های عزت‌مندانه و غرورآمیزی انجام دادیم. من به فضای ورزشگاه شهید وطنی بهشت می‌گویم نه جهنم. آنجا فضای فوق‌العاده‌ای دارد و به همین دلیل دوست داشتیم بمانم، ولی به هر حال من از چندین هفته قبل درباره آینده با مدیران، مالکان و حتی با استاندار هم حرف زدم، اما دیدم که برنامه‌ای برای آینده وجود ندارد و دیگر هم صحبتی نشد. مسائل و اتفاقات این اواخر هم به گونه‌ای پیش رفت که دیگر امکان کار کردن در نساجی وجود ندارد.

بعد از اتفاقات و حواشی اخیر گفته شد که جلالی می‌دانست تیم مشکلات دارد با این شرایط هدایت نساجی را قبول کرد و الان اعتراضاتش بی‌مورد است.

نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم، چون اگر بخواهم حرف بزنم، صحبت‌های زیادی دارم اما چیزی نمی‌گویم، چون سودی ندارد. ما اینجا به عنوان مربی آمدیم و امانت‌داری کردیم و خداراشکر آن را هم خوب تحویل دادیم. طرف ما هم مالک باشگاه است و امیدوارم موفق باشد.

برنامه شما برای آینده چیست. آیا پیشنهادی برای رفتن به تیم جدید دارید؟

هنوز پیشنهادی ندارم و فکر می‌کنم که کمی نیاز به استراحت دارم. باید صبر کرد و دید چه می‌شود.

پس از بیانیه باشگاه خیلی‌ها به مبلغ قرارداد حمید مطهری معترض شدند.

۲۰۰ میلیون قرارداد مطهری با باشگاه نساجی بوده و این مبلغ برای مربی مثل او زیاد و غیرعادی نیست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر