بازدید 10419

دومین گزینه مشترک لیست استقلال و پرسپولیس

پیش از این هافبک ذوبی‌ها در فهرست پرسپولیس قرار گرفت، اما منصوریان اجازه جدایی را به او نداد. از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که حسینی در فهرست باشگاه استقلال هم قرار دارد و به نظر می‌رسد که سرخ آبی‌ها دوئل جذابی هم برای جذب این بازیکن خواهند داشت
کد خبر: ۹۰۰۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱ 19 May 2019

با پایان لیگ به صورت غیر رسمی فصل نقل و انتقالات تابستانی آغاز می‌شود و مثل همیشه بیشتر نگاه به سمت استقلال و پرسپولیس دو تیم بزرگ پایتخت است. پیش از این در گزارشی از رضا اسدی هافبک سایپا به عنوان یکی از گزینه‌های مشترک فهرست سرخ آبی‌ها در تابستان سخن به میان آمده بود.

به گزارش تابناک ورزشی، حالا دیگر گزینه مشترک فهرست سرخ آبی‌ها شناسایی شده و او کسی جز محمدرضا حسینی هافبک خوش آتیه و باتکنیک ذوب آهن نیست. حسینی بازی خود را از شهرداری نورآباد آغاز کرد و بعد از آن راهی فجر سپاسی شیراز شد و سه سال در این تیم بازی کرد. این بازیکن ۲۹ساله از سال ۲۰۱۵ در ذوب آهن بازی می‌کند. او فصل بسیار خوبی را با ذوبی‌ها پشت سر گذاشت و با پیشنهاد‌های بسیار خوبی مواجه شده است.

پیش از این هافبک ذوبی‌ها در فهرست پرسپولیس قرار گرفت، اما منصوریان اجازه جدایی را به او نداد. از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که حسینی در فهرست باشگاه استقلال هم قرار دارد و به نظر می‌رسد که سرخ آبی‌ها دوئل جذابی هم برای جذب این بازیکن خواهند داشت و باید دید که آیا ذوب آهن اجازه جدایی را به او می‌دهد یا خیر و در صورت جدایی راهی پرسپولیس می‌شود یا استقلال.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی