بازدید 8549
۶
کشتی آرای در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

قیمت طلا و سکه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸/ حباب سکه به ۵۲۰ هزار تومان رسید

بازار طلا و سکه در اولین روز هفته، با افزایش نسبی قیمت‌ها مواجه شد. این در حالی است که امروز بازار جهانی با کاهش ۱۶ دلاری اونس جهانی و نوسان دلار در سطح ۱۴۵۵۰ تا ۱۴۷۵۰ تومان همراه بود.  
کد خبر: ۹۰۰۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴ 18 May 2019
تابناک اقتصادیبازار طلا و سکه در اولین روز هفته، با افزایش نسبی قیمت‌ها مواجه شد. این در حالی است که امروز بازار جهانی با کاهش ۱۶ دلاری اونس جهانی و نوسان دلار در سطح ۱۴۵۵۰ تا ۱۴۷۵۰ تومان همراه بود.  
 

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز شنبه بیست و هشتم اردیبهشت ۹۸، بازار طلا و سکه تهران شاهد رشد اندک قیمت‌ها بود. به گونه‌ای که سکه امامی ۲۰ هزار تومان نسبت به روز پنج شنبه، گران‌تر شده است.
 
قیمت طلا و سکه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸/ حباب سکه به ۵۲۰ هزار تومان رسید

بر اساس این گزارش، برای اطلاع از جدید قیمت‌های بازار طلا و سکه، گفتگویی تلفنی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.

کشتی آرای با بیان اینکه امروز هر اونس طلا در بازار جهانی فلزات گران بها با افت ۱۶ دلاری نسبت به روز پنج شنبه، به رقم ۱۲۷۸ دلار رسید، افزود: تا ساعت ۱۶ امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) با رشد ۲۰ هزار تومانی نسبت به پایان هفته گذشته، به رقم ۴ میلیون و ۹۷۵ هزار تومان رسیده است. هر قطعه سکه تمام طرح قدیم نیز ۴ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است که نسبت به روز پنج شنبه، تغییری نداشته است.

هر نیم سکه بهار آزادی نیز در حال حاضر به ۲ میلیون و ۷۴۰ هزار تومان رسیده است و ربع سکه بهار آزادی نیز ۱ میلیون و ۷۴۰ هزار تومان می‌باشد.

به گفته کشتی آرای، هر سکه یک گرمی یک میلیون و ۱۰ تومان می‌باشد و هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۴۵۲ هزار تومان ارزشگذاری شده است.

همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، یک میلیون و ۹۴۰ هزار تومان تومان قیمت گذاری شد که نسبت به روز قبل، ۲۷ هزار تومان ارزان‌تر شده است.  

حباب سکه نیز امروز، ۵۲۰ هزار تومان بود که نسبت به روز پنج شنبه، ۳۰ هزار تومان افزایش داشته است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
خود سکه باید الان 520 باشه
چرا سکه یک گرمی که باید پانصد هزارتومان باشه یک میلییون فروش میره یعنی دوبرابر قیمت وافعی خودش و نزدیک به پانصدر هزارتومان حباب داره . بانک مرکزی می تواند بدون انکه پولی خرج کند یا طلایی مصرف کند سکه های تمام را از بازار بخره وتبدیل به سکه های یک گرمی کند وروی هر سکه سه میلیون تومان سودببره. یا تبدیل به ربع سکه بکتد ودومیلیون سودببره ویا تبدیل به نیم سکه کند ویک میلیون سودببره
يکي نوشته رشد 16 دلاري-ديگري گفته کاهش 16 دلاري. اخبار متناقض هميشگي و بدون پشتوانه.
دیگه کار به جایی رسیده به جای قیمت سکه، افزایش حباب رو میزنن! درست مثل تورم و افزایش تورم!
همه چی توی این مملکت حباب داره چرا قیمت هیچ کالایی تو کشور ما شفاف و قطعی نیست ؟
بسمه تعالی
بلعکس است حباب قیمتها به ۴/۵۰۰/۰۰۰ تومان رسیده است.
...
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر