بازدید 6663
۵

محکومیت ۳ میلیاردی یک مدرسه غیردولتی در اصفهان

کد خبر: ۸۹۹۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶ 18 May 2019
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان از صدور حکم به استرداد مبلغ اضافه دریافتی و جریمه سه‌میلیاردی موسس مدرسه متخلف خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، غلامرضا صالحی گفت: پرونده تخلف یک مدرسه غیردولتی به اتهام اخذ مبالغ اضافی از دانش آموزان با شکایت اولیاء و گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان در شعبه چهارم بدوی اداره کل تعزیرات حکومتی استان مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: با عنایت به بررسی انجام شده و استعلام به عمل آمده از اداره کل آموزش و پرورش استان و عدم حضور و دفاع متهم علیرغم ابلاغ قانونی، تخلف برای شعبه محرز و در مرحله بدوی، موسس مدرسه متخلف علاوه بر محکومیت به استرداد مبالغ اضافی به اولیاء دانش آموزان و درج مهر تخلف بر روی پروانه واحد، به پرداخت سه میلیارد ریال جریمه نقدی در حق دولت نیز محکوم شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۵
مدارس غیرانتفاعی فاجعه هستند
احتمالا شاکی گردن کلفت بوده است.
دولت هیچ کمکی به مدارس غیر دولتی نمی کند و موسس و معلمان این مدارس هم از هیچ امتیاز و امکانات معلمان دولتی برخوردار نیستند. برای جبران هزینه های سنگین کرایه و حقوق و برآورده کردن خواسته های بی حد و مرز اولیا و خالی نبودن ظرفیت هم مجبورند بیش از شهریه ای که دولت تعیین کرده بگیرند. مگر خود مدارس دولتی که بودجه هم دارند با انواع روشها مبالغ هنگفت برای گردش امور خود از اولیا نمی گیرند؟
حالا که محکوم شده، حداقل اسم موسسه در خبر بیاید.
اضافه دریافتی که مشخص شده و کسانی هم که داده اند هم که در همان مدرسه هستند. چرا این پول را به همان افراد برنمی گردانید؟!!!!!!
تو اصفهان خوب نباید پول اضافه گرفت ولی تو شهرهای دیگه میگیرن و شکایت کردن هم بی فایده است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل