بازدید 8849
۴

انتخاب یک زندگی پاک، آرام و باشکوه در جزیره

کد خبر: ۸۹۹۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵ 18 May 2019

گاهی ممکن است این حس به شما هم دست داده باشد که از زندگی در کلانشهر پر دود و ترافیک خسته شده باشید و به سکونت در یک شهر دیگر فکر کنید. اگر شما هم از آن دسته افرادی باشید که کسب‌وکار خودتان را دارید و درگیر زندگی کارمندی نیستید، این جابه‌جایی می‌تواند راحت‌تر اتفاق بیفتد و فقط کافی است شهر باب دلتان را پیدا کنید و برای خرید خانه رویایی‌تان رهسپار آن شهر شوید.

به گزارش «تابناک»، اما گاهی موضوع به همین سادگی هم نیست و محدودیت‌های زندگی در یک کلانشهر باعث می‌شود شما نتوانید به راحتی آن را رها کنید و به شهری دیگر بروید. در این صورت راه دومی پیش روی شماست که با خرید یک خانه در شهری دیگر، مواقعی از سال که امکان ترک کارهای روزمره را دارید به آنجا بروید و کمی آرامش و انرژی برای روزهای سخت کاری جمع کنید. یکی از نقاطی که زندگی در آن می‌تواند جذابیت‌های زیادی داشته باشد جزیره کیش است.

جزیره کیش درصد اکسیژن بالایی دارد و به همین دلیل سکونت در آن به کسانی که مشکلات یا بیماری‌های تنفسی دارند به شدت توصیه می‌شود. وجود اکسیژن بالا در هوا باعث می‌شود احساس خستگی کمتری کنید و همین دلیل کافی است که برای خرید آپارتمان در کیش درست به کار شوید.

جزیره کیش جزو مناطق آزاد تجاری دسته بندی شده و به همین دلیل شما می‌توانید بهترین و لوکس‌ترین ماشین‌ها را بدون پرداخت حق گمرک تهیه کنید و از سواری آنها در خیابان‌هایی خلوت و بدون ترافیک لذت ببرید. همه این‌ها دلایلی است که می‌تواند شما را برای خرید یا حداقل اجاره آپارتمان در کیش ترغیب کند تا بتوانید از این امکانات کم‌نظیر بهره ببرید.

خانه‌های کیش از متریال‌های با کیفیتی ساخته شدند و معمولا شما در مواجهه با آنها با دغدغه کیفیت ساخت روبرو نیستید. یکی از تفاوت‌های اساسی این خانه‌ها دیوارهای کوتاه آنهاست. در جزیره کیش امنیت بسیار بالاست و دیوارهای کوتاه خانه‌ها گواه این جمله است. در کیش هم برج‌های مسکونی لوکس وجود دارد و هم آپارتمان‌هایی که حداکثر سه طبقه هستند. اگر دوست دارید در این جزیره یک خانه داشته باشید اما پول کمی هم در اختیار دارید بهتر است به شهرک سفین بروید. آنجا ارزان‌ترین خانه‌های جزیره کیش را پیدا می‌کنید.

ساختمان‌های نوساز جزیره کیش هم یک ویژگی جذاب دارند. این خانه‌ها در طبقه سوم تراس‌های بزرگ و وسیعی دارند که هر خریداری را به سوی خود جذب می‌کنند. پس اگر قصد خرید خانه در کیش را دارید از این ساختمان‌ها غافل نشوید. اما برای خرید خانه دلخواهتان در کیش به یک مساله مهم توجه کنید. اسناد مالکیتی در این جزیره از سوی دو نهاد صادر می‌شود و به همین دلیل متفاوت از اسناد املاک دیگر نقاط کشور است.

در جزیره، برخی اسناد از سوی سازمان منطقه آزاد کیش صادر می‌شوند که این مزیت را دارند که معاف از مالیات هستند و نقل و انتقال آنها ساده‌تر اتفاق می‌افتد. برخی دیگر از اسناد هم مانند همه جای کشور سند تک برگی است و نقل و انتقال آنها به همان روال عادی همه املاک است.

اگر شما هم به فکر خرید خانه‌ای در این جزیره افتاده‌اید ما می‌خواهیم یک راه مناسب را برای انجام این کار به شما پیشنهاد دهیم. سایت دیوار یکی از بهترین راه‌ها برای یافتن یک خانه مناسب در این جزیره است. شما در این سایت آگهی‌های مختلفی را می‌بینید و امکان مقایسه آنها با یکدیگر را دارید و از سوی دیگر، می‌توانید بدون واسطه با فروشنده‌ها ارتباط برقرار کنید و خوب و بد زندگی در کیش را از زبان آنها بشنوید. پس سری به دیوار بزنید شاید خانه رویایی‌تان را همانجا یافتید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۴
برو بابا دلت خوشه ...
اگه قرار بر فرار باشه خارج بهتر از کیشه.
نصیحتی برای خودی های سوپر میلیادر که ازخرید جزیره در خارج از کشور منصرف شوند
تابناک شما هم دلت خوشه مردم نمیدونند تو این وضعیت اقتصادی چطور زندگی شون را اداره کنند تا مایحتاج اولیشون را تامین کنند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل