بازدید 19547
خبرگزاری رسمی سوریه گزارش داد؛

تجاوز اسرائیل به خاک سوریه/ فعال شدن پدافند هوایی ارتش سوریه+ فیلم

گزارش‌ها حاکی از آن است که اسرائیل در ادامه تجاوزات خود به خاک سوریه، حملاتی را علیه این کشور راه اندازی کرده که با واکنش پدافند هوایی ارتش سوریه مواجه شد. خبرگزاری سانا از انجام حمله موشکی به دمشق خبر داد و اعلام کرد، پدافند هوایی سوریه این حمله هوایی را دفع کرده است.
کد خبر: ۸۹۹۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۷ 18 May 2019

گزارش‌ها حاکی از آن است که اسرائیل در ادامه تجاوزات خود به خاک سوریه، حملاتی را علیه این کشور راه اندازی کرده که با واکنش پدافند هوایی ارتش سوریه مواجه شد.

به گزارش «تابناک»؛ خبرگزاری سانا از انجام حمله موشکی به دمشق خبر داد و اعلام کرد، پدافند هوایی سوریه این حمله هوایی را دفع کرده است.

خبرگزاری سانا از شنیده شدن صدای انفجار در اطراف دمشق خبر داد.‎

خبرنگار المیادین گزارش داد که پدافند هوایی ارتش سوریه اهداف متخاصم در آسمان حومه جنوبی دمشق و در آسمان قنیطره را هدف قرار داده است.

تاکنون جزئیات بیشتری از این خبر منتشر نشده است. گفته می شود منطقه الکسوه در جنوب دمشق آماج متجاوزان اسرائیلی قرار گرفته است.

تعداد بازدید : 5212

ارتش رژیم صهیونیستی و مقامات این رژیم به این گزارش خبرگزاری رسمی سوریه واکنش نشان نداده‌اند اما رسانه‌های اسرائیلی بلافاصله با استناد به سانا و نیز منابع خبری اپوزیسیون سوریه گزارش این حمله را بازتاب دادند.

خبرگزاری روسی اسپوتنیک نیز گزارش داد، رژیم صهیونیستی به پنج هدف در سوریه حمله کرد اما این خبرگزاری جزئیات بیشتری ارائه نکرد.

برخی منابع گزارش داده‌اند که سوریه یک پهپاد رژیم صهیونیستی را نیز سرنگون کرده است.

گفتنی است، رژیم صهیونیستی گاه و بیگاه با هدف حمایت از گروه‌های تروریستی، اهدافی را در خاک سوریه هدف حملات هوایی قرار می‌دهد و ارتش سوریه بارها موشک‌های شلیک شده از سوی این رژیم را ساقط کرده است.

این در حالی است که در روزهای اخیر، ارتش سوریه به پیشروی در حومه شمالی حماه ادامه داده و بر روستای الحمراء در شمال روستای باب الطاقه پس از نبرد سنگین با تروریست‌های جبهه النصره مسلط شده و در حال پیشروی به سوی حومه جنوبی ادلب است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۲
بهترین یهانه است 500 تا موشک بزنید تلاویو رو
هر وقت سوریه تروریست هارا میزنه اسرائیل از این کار میکنه
بنده خواستم فضولی کنم از مقامات کشور سوال کنم. آیا برای مقابله با تهاجم هوایی اسراییل به خاک سوریه باید از احدی غیر از مردم سوریه اجازه گرفت؟ اگر اینطور است که باید باشد؛ چرا نیروها و تجهیزات خود را در خاک سوریه مستقر نمیکنیم. چون بارها از سرداران خودمان شنیده ایم که ما اسراییل را محو خواهیم کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
کی گفته که اینطور است که باید باشد؟!!
اگه کسی بخواد تو رو نجات بده ازت اجازه میگیره یا تو ازش خواهش میکنی؟
سر موقعش محو خواهند شد. ولی اگه الآن اقدام شه جنگ جهانی میشه. باید تمام دنیا مشغول خودشون بشن مثل فرانسه تا زمینش فراهم شه. اگه بحران نفتی که درست کردن ادامه پیدا کنه اون روز هم میاد ان شاءالله
مقاومت باید با موشک جواب بده.
مرگ بر روسیه.
من از سال ۱۳۵۵ روزنامه اطلاعات و کیهان جنگ بین اسراییل و فلسطین تا الان این سناریو برپا وتمام شدن ندارو
فیلم که همش سیاه بود. چیزی قرار بود باشه توش.
اگر روسیه خائن مزدور اسرائیل مانع نبود مقاومت قطعا پاسخ درست و حسابی به این ها می داد.
مرگ بر روس!بله!این ها خیانت و فریب در خونشونه.مرگ بر روسیه و روسی
يكي بزنه ده تا ميزنيم
این که هیچی معلوم نیست
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر