بازدید 7194
۹

احتمال اعزام حجاج به عمره مفرده

کد خبر: ۸۹۹۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲ 16 May 2019

رئیس فراکسیون حج و زیارت با بیان اینکه پیش‌بینی‌ها بر این است که شرایط اعزام حجاج به عمرده مفرده در سال جاری مهیا است، گفت: احتمال اعزام حج به عمره مفرده وجود دارد.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، حجت الاسلام احد آزادی‌خواه رئیس فراکسیون حج و زیارت مجلس شورای اسلامی از جلسه اعضای این فراکسیون با حجت الاسلام عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و سرپرست حجاج ایرانی خبر داد و گفت: از وی دعوت شده تا با حضور در فراکسیون درباره برگزاری حج تمتع سال جاری بحث و گفت‌وگو شود.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از اولویت جلسه با نماینده ولی فقیه در امور حج برگزاری حج عمره مفرده خواهد بود، افزود: پیش‌بینی‌ها بر این است که شرایط اعزام حجاج به عمرده مفرده در سال جاری مهیا است و احتمالاً این اتفاق رخ خواهد داد.

نماینده مردم ملایر در مجلس با تاکید براینکه دیپلماسی کشورمان با سعودی‌ها درباره حج با دیپلماسی سیاسی متفاوت است، ادامه داد: به نظر می‌رسد با دیپلماسی که در امور حج بین ایران و عربستان شکل گرفته احتمال اینکه سعودی‌ها نیز از اعزام حجاج ایرانی به عمره مفرده پس از برگزاری حج تمتع استقبال کنند، وجود دارد.

رئیس فراکسیون حج و زیارت مجلس با بیان اینکه خاستگاه جمهوری اسلامی بر این است که حج عمره مفرده راه‌‌اندازی شود، گفت: موضع جمهوری اسلامی قطعاً حفظ امنیت و کرامت حجاج است که با این محورها در روزهای آینده با نماینده ولی فقیه در امور حج جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۹
برای مسایل واجب تر ارز نداریم ولی برای حج اززیرسنگ هم شده جورمیکنند
یعنی عربستان عذر خواهی کرده و پلیس های خطا کار فرودگاه را مجازات نموده؟
محاکمه ی تعرض کننده ی سعودی به جوونای ما چی شد!؟
توی این کشور مافیای همه چیز وجود داره از جمله حج عمره. با این شرایط ارزی صبر کنید انشاالله پس از گشایش ارزی این مستحب را به جا آورید.
در وضع فعلی کشور این ارز نداشته را خرج رفاه مردم کنید
دلارهای بیزبان را به پای سعودی ها نریزید در این وضعیت بحرانی...
در این شرایط ارزی و سیاسی کشور اشتباه بزرگی است اگر ایران عمره را ازاد کند عربستان سالانه میلیونها دلار از قبل عدم عمره از طرف هزاران ایرانی دچار خسران است اگر موافقت کنیم دیگر هیچ انگیزه ای برای بهبود روابط سیاسی با ایران ندارد و همیشه می خواهد مشکل سازی کند باید برای رسیدن به توافق سیاسی با ایران یک انگزه اقتصادی هم داشته باشد یانه؟!!
خوشدل از آنیم که حج می رویم / غافل از آنیم که کج می رویم .
مکه به دیدار خدا می رویم / او که همین جاست ، کجا می رویم؟
دین که به تسبیح و سر و ریش نیست / هر که علی گفت که درویش نیست .
دین به خدا جز به دل پاک نیست / رفع غم از یک دل غمناک نیست .
شب تا سحر گریه و امن یجیب / صبح که شد ، در پی مکر و فریب!
کسیه وهابی ها با حج تمتع پر نشده نیاز به عمره دارد تا شیر تولید کند و برای دوشیدن توسط ترامپ مهیا شود و با خرید سلاح بمب یر سر شیعیان برهنه یمنی بریزد .تابرای کاروان داران کار مهیا شود. شرمتان باد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر