بازدید 5710

پرداخت تمام معوقات درمانی سال ۹۷ ایثارگران

کد خبر: ۸۹۹۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۴ 16 May 2019

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران از پرداخت تمام معوقات درمانی سال ۹۷ ایثارگران خبرداد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، منصور میر مرادی معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران از پرداخت تمام معوقات درمانی سال ۹۷ ایثارگران خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه تا پایان سال ۹۷ تمام نسخ و اسناد پزشکی که در اختیار ایثارگران بوده، پرداخت شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: حال اگر ایثارگری هنوز موفق به تحویل اسناد خود به بیمه نشده است، می‌تواند با تحویل نسخ مطالبات خود را دریافت کند.

میر مرادی در خصوص پرداخت معوقات بنیاد شهید به بیمه دی، گفت: پس از قرارداد بنیاد شهید با بیمه دی، تا مرداد ماه ۹۷ هیچ گونه مشکلی در زمینه پرداخت مطالبات درمانی نداشتیم و همان طور که در سال ۹۶ نیز با این بیمه قرارداد داشتیم، هیچ مشکلی در قرارداد وجود نداشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: متأسفانه به دلیل وقفه چند ماهه در تخصیص بودجه که به دلیل شرایط اقتصادی کشور در حوزه بیمه درمانی ایجاد شد، حجم زیادی از مطالبات درمانی ایثارگران به وجود آمد. این در حالی اتفاق افتاد که ما وظیفه پرداخت سرانه بنیاد شهید را برعهده داشتیم، اما از سوی دیگر باید این بودجه از سوی دولت تأمین می‌شد.

میرمرادی ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری‌های ریاست بنیاد و توافقی که با سازمان برنامه و بودجه صورت گرفت، قرار شد از بهمن ماه ۹۷ ماهانه ۲۵۰ میلیارد تومان به بیمه دی پرداخت شود. در نتیجه با تأمین اعتبار، معوقات بهمن، اسفند و فروردین ماه بیمه پرداخت شد و اردیبهشت ماه نیز پرداخت خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه پرداختی‌های بیمه دی به مراکز درمانی طرف قرارداد تا ۱۵ مرداد ماه است، تصریح کرد: مراکز طرف قرارداد بیمه دی در کشور حدود ۷ هزار مورد هستند و با اعتباری که این ماه به بیمه اختصاص می‌دهیم، معوقات آن‌ها تسویه خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر