بازدید 4246

اعتراض زائران پاکستان به هزینه عمره مفرده

کد خبر: ۸۹۹۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۲ 16 May 2019

افزایش هزینه مالیات بر عمره مفرده توسط عربستان با اعتراض اتحادیه تورهای گردشگری مذهبی پاکستان و زائران این کشور مواجه شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد؛ «خواجه ایوب نسیم» سخنگوی اتحادیه تورهای گردشگری مذهبی پاکستان در بیانیه ای اعلام کرد: پیش از این نیز عربستان در هزینه ویزای خود مخارج انتقال زائرین از جده به مکه و مدینه را دریافت می کرد ولی متاسفانه اخیرا اعلام کرده که مالیات بر این هزینه را افزایش داده و این امر موجب شده که زائران پاکستانی بیش از ۲۷۰ ریال سعودی برای انجام عمره مفرده به طور اضافه پرداخت کنند.
وی از وزارت خارجه پاکستان خواست که با بررسی این موضوع جهت کاهش هزینه‌های انجام عمره مفرده برای زائران پاکستانی را کاهش دهد.

وی گفت: این در حالی است که عربستان پیش از این نیز دو هزار ریال برای افرادی که در دو سال اخیر برای انجام عمره مفرده به عربستان سفر کردند جریمه دریافت می‌کرد. پیش از این، عربستان قول داده بود که این جریمه را حذف کند.
در گذشته، هزینه دریافت ویزای عمره مفرده برای زائران پاکستانی ۱۵۰ ریال سعودی بود و این هزینه در حال حاضر به ۲۷۰ ریال سعودی افزایش یافته است. گفتنی است؛ سالانه بیش از دو میلیون زائر پاکستانی برای انجام عمره مفرده به عربستان سفر می کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار