بازدید 2912

تظاهرات میلیونی فلسطینی‌ها در سالگرد نکبت

شهروندان فلسطینی امروز (چهارشنبه) تظاهرات میلیونی بازگشت و شکست محاصره را در هفتاد و یکمین سالگرد نکبت (تشکیل رژیم صهیونیستی) آغاز کردند.
کد خبر: ۸۹۹۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۰ 16 May 2019

شهروندان فلسطینی امروز (چهارشنبه) تظاهرات میلیونی بازگشت و شکست محاصره را در هفتاد و یکمین سالگرد نکبت (تشکیل رژیم صهیونیستی) آغاز کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از المیادین، شهروندان فلسطینی امروز (چهارشنبه) تظاهرات میلیونی بازگشت و شکست محاصره را در هفتاد و یکمین سالگرد نکبت (تشکیل رژیم صهیونیستی) در کرانه باختری، نوار غزه و اردوگاه‌های خارج اراضی فلسطین آغاز کردند.

صبح امروز (چهارشنبه) نیز شهروندان فلسطینی در شهرها و اردوگاه‌های نوار غزه دست به اعتصاب گسترده زدند. در همین حال، ظهر امروز نیز فلسطینیان راهپیمایی میلیونی بازگشت را در مرزهای شرقی نوار غزه برگزار کردند.

در همین راستا، عبداللطیف القانوع، سخنگوی جنبش حماس در گفت‌وگوی مطبوعاتی خود اعلام کرد که ملت فلسطین در هفتاد و یکمین سالروز نکبة، وحدت کلمه، بیان، راهپیمایی‌های مسالمت‌آمیز، مقاومت نظامی را ترسیم می‌کنند و بر حق بازگشت خود و مخالفتشان با تمامی طرح‌هایی که هدفشان نابودی پرونده عادلانه فلسطینی است، تاکید می‌کنند.

وی در ادامه افزود: ملت فلسطین پس از گذشت هفتاد و یک سال از آوارگی، به بازگشت و آزادی نزدیکتر شده‌اند و راهپیمایی‌ها تا زمان تحقق اهدافشان ادامه خواهد داشت.

 شهروندان فلسطینی امروز به مناسبت هفتادو یکمین سالگرد نکبت در غزه، کرانه باختری و مناطق خارج از اراضی فلسطین دست به اعتصاب و راهپیمایی زدند.

نیروهای رژیم صهیونیستی نیز به سمت شرکت‌کنندگان در راهپیمایی میلیونی بازگشت در شرق نوار غزه گاز اشک آور و گلوله شلیک کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس