بازدید 6190

انتصاب سرپرست واحدهای امارات و آکسفورد آزاد

کد خبر: ۸۹۹۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶ 15 May 2019

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، سرپرست واحدهای امارات و آکسفورد را منصوب کرد.

به گزارش مهر به نقل از دانشگاه آزاد، دکتر محمدمهدی طهرانچی با صدور احکامی جداگانه دکتر رضا فدای وطن را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای امارات و آکسفورد منصوب کرد.

در متن احکام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آمده است:

«برادر گرامی جناب آقای دکتر رضا فدای وطن

با اهدای سلام و تحیات

بنا به پیشنهاد سرپرست معاونت بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جنابعالی به موجب این حکم، به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد آکسفورد» منصوب می‌شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره‌گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه‌های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمائید.

محمدمهدی طهرانچی»

انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد امارات

«برادر گرامی جناب آقای دکتر رضا فدای وطن

با اهدای سلام و تحیات

بنا به پیشنهاد سرپرست معاونت بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی، به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد امارات» منصوب می‌شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره‌گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه‌های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمائید.»

محمدمهدی طهرانچی

دکتر رضا فدای وطن دارای دکترای تخصصی طب سالمندان از دانشگاه شفیلد انگلستان است و دارای سوابق علمی و اجرایی متعددی از جمله رئیس مرکز تحقیقات سالمندی دانشگاه علوم بهزیستی، دبیر بورد رشته سالمندشناسی معاونت آموزشی وزارت بهداشت، مسئول کمیته راهبردی سالمندان اداره کل سلامت شهرداری تهران، سرپرست شعبه بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران، سرپرست واحد بورس و امور هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران، رئیس بیمارستان توانبخشی رفیده، مدیرکل بهزیستی شرق استان تهران، مدیر سازمان بهزیستی تهران و… است.

دکتر طهرانچی همچنین در نامه‌هایی جداگانه از زحمات و تلاش‌های دکتر محمدرحیم واثقی سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد امارات و دکتر مصطفی ملکی سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد آکسفورد تشکر و قدردانی کرد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس