بازدید 7027

وقتي بساط قمارخانه هاي اينترنتي برچيده شود منتفعان ساكت نمي شينند

افزایش امکانات ارتباطی در روستاها بهمراه امکانات بهداشتی ،می تواند در ماندگاری روستائیان در روستاها و ايجاد اشتغال و رفاه کمک شایان توجهی داشته باشد . این عزیزان مردمان قانع و کم توقعی هستند و این وظیفه دولت هاست که در ایجاد حداقل امکانات براي روستائيان به هر بهانه اي تلاش نماید.
کد خبر: ۸۹۹۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹ 15 May 2019

وقتي منافع رانتي قطع شود و بساط قمارخانه هاي اينترنتي برچيده شود منتفعان ساكت نمي شينند و هجمه هاي خود را شروع مي كنند.حال فرق نمي كند در اين ميان حق الناس زير پا له شود يا منافع بخشي از مردم در مناطق كمتر برخوردار زير پا گذاشته شود.

اينجاست كه حتي توسعه روستايي نيز دستمايه حمله و هجمه مي شود و از هر كاهي كوهي بنا مي شود كه انتقامي از منافع بر باد رفته گرفته شود.به هرحال مبارزه با منافع سود جويان حتما هزينه دارد.

احمد انارکی محمدی نماينده مردم در مجلس با انتقاد از هجمه هايي كه به عملكرد وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات در توسعه ارتباطي روستايي مي شود گفت:«افزایش امکانات ارتباطی در روستاها بهمراه امکانات بهداشتی ،می تواند در ماندگاری روستائیان در روستاها و ايجاد اشتغال و رفاه کمک شایان توجهی داشته باشد . این عزیزان مردمان قانع و کم توقعی هستند و این وظیفه دولت هاست که در ایجاد حداقل امکانات براي روستائيان به هر بهانه اي تلاش نماید.»

وي در ادامه افزود:«زمانی که فردی امکانات ارتباطی مناسبی داشته باشد خود را در دهکده جهانی و یکپارچه می بیند و هوای پاک و صمیمیت محیط روستایی را به محیط پیچیده شهری ترجیح می دهد . در این حالت مهاجرت معکوس نیز شکل می گیرد و حاشیه نشینی و عوارض آن کمتر مي شود. به نظر می رسد وزارت ارتباطات در گسترش فضای ارتباطی در روستاها موفق عمل کرده است.»

اين نماينده مجلس با انتقاد از حملاتي كه به وزارت ارتباطات درباره گستره و چگونگي امكانات ارتباطي مي شود توضيح داد:«بی تردید برای توسعه روستایی امکانات زیادی نیاز است . گاه امکان توسعه همزمان همه روستاها مقدور نیست، بنابراین الویت بندی روستاها براساس جمعیت و ... عين عدالت محوری است و ضرورت دارد. بی تردید عدالت محوری و الویت بندی منصفانه با رویکرد گزینشی متفاوت است . در خصوص رویکرد گزینشی در توسعه ارتباطات گزارشی دیده نشده است و تا حدود زیادی با توجه به امکانات موجود توسعه همزمان صورت گرفته است.»

وي با اشاره به توجه به حق الناس در وزارت ارتباطات و رويه در پيش گرفته شده توسط آذري جهرمي وزير ارتباطات گفت:«رویکرد وزیرارتباطات در خصوص موضوعات مختلف بسیار شایسته و مورد مقبول مردم است. کمتر وزیری را سراغ داریم که علیه دستگاههای زیر مجموعه خود موضع بگیرد و در موضوع حق الناس بدون ملاحظه عمل کند.»
اناركي با تقدير از برخورد با حرام خواران و كسانيكه منافع رانتي شان قطع شده افزود: «مبارزه با شیوه های جدید قمار ،بر طبق نظر مقام معظم رهبری و مراجع عالیقدر با همه توان باید مدنظر باشد شیوه جدید مدیریتی که تلفیقی از مدیریت جهادی، مردمی و پاسخگویی است از این وزیر جوان می بینیم که قابل تحسین است باید به چنین رویکردهای مدیریتی فرصت خدمت داد .بی تردید حاشیه سازی از توان مدیران خواهد کاست . در شرایط تحریم تلاش بیشتر و همدلی می تواند بسیاری از مشکلات پیش پای مردم را کاهش دهد.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل