بازدید 4655

ارائه ۲۷ رشته پزشکی و دامپزشکی دکتری

کد خبر: ۸۹۹۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ 15 May 2019

انتخاب رشته دوره دکتری بدون‌آزمون دانشگاه آزاد اسلامی امشب در حالی به پایان می‌رسد که رشته‌های متعددی در گروه پزشکی و دامپزشکی برای داوطلبان ارائه شده است.

به گزارش آنا،‌ انتخاب رشته دوره دکتری بدون‌آزمون دانشگاه آزاد اسلامی ساعت ۲۴ امشب به پایان می‌رسد. پذیرش این دوره برای داوطلبان استعدادهای درخشان است. رشته‌های متعددی در گروه پزشکی و دامپزشکی است که متقاضیان می‌توانند آنها را انتخاب کنند.

هشت رشته سم‌شناسی، نانوفناوری پزشکی، فارماکولوژی، داروسازی سنتی، اقتصاد و مدیریت دارو، پرستاری، آموزش بهداشت و ارتقا سلامت و مدیریت خدمات بهداشتی درمانی در گروه پزشکی ارائه شده است.

در گروه دامپزشکی نیز ۱۹ رشته در معرض انتخاب داوطلبان قرار دارد که از آن میان می‌توان به رشته‌های جراحی دامپزشکی، مامایی و بیماری‌های تولید مثل دام، بیماری‌های داخلی دام‌های کوچک، بیماری‌های داخلی دام‌های بزرگ اشاره کرد.

رشته‌های رادیولوژی دامپزشکی، کلینیکال پاتولوژی دامپزشکی، پاتولوژی دامپزشکی، بهداشت و بیماری‌های پرندگان، بهداشت و بیماری‌های آبزیان، بهداشت مواد غذایی،‌ بهداشت خوراک دام، انگل‌شناسی دامپزشکی، باکتری‌شناسی، ویروس‌شناسی،‌ قارچ‌شناسی،‌ ایمنی‌شناسی، فارماکولوژی دامپزشکی، فیزیولوژی و آناتومی و جنین‌شناسی مقایسه‌ای از دیگر رشته‌های گروه دامپزشکی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار