بازدید 4046

روند افزایش دمای هوا تا اوایل هفته آینده

کد خبر: ۸۹۹۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷ 15 May 2019

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه روند افزایش دمای در کشور تا روزهای شنبه و یکشنبه آینده ادامه دارد، گفت: طی سه روز آینده به دلیل بارش‌های رگباری احتمال وقوع سیلاب در غرب استان اصفهان وجود دارد.

به گزارش ایلنا، احد وظیفه (مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی) درباره آخرین وضعیت آب و هوا گفت: وضعیت جوی در کل کشور در یکی دو روز آینده کمی گرمتر می‌شود. در نیمه غربی به ویژه دامنه‌های زاگرس، آذربایجان‌های غربی و شرقی تا روزهای شنبه و یکشنبه با روند افزایش دما روبرو هستیم.

وی با بیان اینکه سواحل شمالی کشور تا دو روز آینده ابرناک است، ادامه داد: امروز عصر در ارتفاعات زاگرس به ویژه‌ دامنه‌های شرقی زاگرس بارش‌های رگبار و رعد و برق پیش‌بینی شده است، این روند تا دو روز دیگر به ویژه در ساعات عصرگاهی ادامه خواهد داشت. این بارش‌ها در غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، بخش‌های غربی استان فارس، شمال استان هرمزگان، جنوب استان کرمان و جنوب استان سیستان وبلوچستان گزارش شده است.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: از امروز تا دو روز آینده غرب استان اصفهان با رگبار و رعد و برق همراه است و احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در این مناطق وجود داشته از همین‌رو مردم در این زمینه هشدارهای لازم را جدی بگیرند و از اطراق در کنار رودخانه‌ها بپرهیزند.

وظیفه خاطرنشان کرد: این بارش‌ها امروز عصر در ارتفاعات مرکزی البرز، شمال خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی پیش‌بینی شده است. طی دو روز آینده نیز به صورت کم و بیش در برخی از نقاط کشور رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود که در این خصوص نیز اطلاعیه‌ای برای شهروندان صادر خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها