بازدید 3414

آمادگی کامل دانش‌آموزان سیل‌زده برای امتحانات

کد خبر: ۸۹۹۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱ 15 May 2019

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: ما تصور می‌کنیم اوضاع در مناطق سیل‌زده عادی شده و دانش‌آموزان برای امتحانات آمادگی کامل دارند.

به گزارش فارس، علیرضا کمرئی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش درباره تمهیدات در نظر گرفته شده برای امتحانات دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده، گفت: طی تقسیم کاری که در آموزش و پرورش صورت گرفت آقای مددی از جانب وزیر مسئول این موضوع شدند و در موضوعات تقسیم کار شد.

وی افزود: برای هر کدام از سه استان گلستان، لرستان و خوزستان افرادی معین شدند که امورات مربوط به آموزش دانش‌آموزان و اقداماتی که در این حوزه‌ها در حال انجام است را دنبال می‌کنند. به طور خاص برای دانش‌آموزانی که وقفه‌ای در امر آموزش آنان در سه استان متأثر به وجود آمده، دوره‌های آموزشی در نظر گرفته شد.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در برخی از استان‌ها که معین سایر استان‌ها شدند، امر آموزش با دقت لازم پیگیری شده است که دانش‌آموزان برای ارائه امتحانات نهایی در پایه دوازدهم و همچنین سایر مقاطع آمادگی در زمان مقرر حضور خواهند یافت.

کمرئی در مورد زمان‌بندی کنکور مناطق سیل‌زده گفت: در این خصوص هیچ‌گونه تصمیم خاصی گرفته نشده است و اصولاً مرجع تصمیم‌گیری در این باره سازمان سنجش است. ما تصور می‌کنیم اوضاع عادی در مناطق سیل‌زده به وجود آمده و دانش‌آموزان برای ارائه امتحانات و کنکور آمادگی کامل دارند.

وی درباره اینکه آیا سهمیه‌ای برای کنکوری‌های مناطق سیل‌زده در دانشگاه در نظر گرفته می‌شود یا خیر، افزود: این مورد در حیطه اختیارات سازمان سنجش است و ما نمی‌توانیم در این موضوع ورود کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل