بازدید 4627

زمان ثبت‌نام مجدد کاردانی به کارشناسی

کد خبر: ۸۹۹۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴ 14 May 2019

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: امکان ثبت‌نام دوباره در دوره کاردانی به کارشناسی برای متقاضیان رشته‌های بدون‌آزمون از هفتم مرداد فراهم می‌شود.

به گزارش آنا، حسین توکلی درباره امکان ثبت‌نام دوباره در دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته اظهار کرد: مهلت ثبت‌نام در دوره کاردانی به کاشناسی ناپیوسته روز شنبه ۲۱ اردیبهشت به پایان رسید.

وی افزود: براساس آخرین آمار ۸۵ هزار و ۵۴۷ داوطلب نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در دوره کاردانی به کارشناسی اقدام کردند. پذیرش دانشجو در دوره کاردانی به کارشناسی جمعاً در ۶۶ رشته امتحانی صورت می‌گیرد که پذیرش در ۱۶ رشته باآزمون و ۵۰ رشته بدون‌آزمون است.

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای آزمون از روز سه‌شنبه ۸ مرداد ۹۸ تا روز پنج‌شنبه ۱۰ مرداد بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند نسبت به دریافت پرینت کارت اقدام کنند.

توکلی اضافه کرد: آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته در ۱۶ رشته امتحانی باآزمون در روز جمعه ۱۱ مرداد برگزار می‌شود.

وی اعلام کرد: برای ایجاد تسهیلات لازم برای داوطلبانی که متقاضی رشته‌های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی هستند، امکان ثبت‌نام از روز دوشنبه ۷ مرداد تا روز جمعه ۱۱ مرداد فراهم می‌شود که داوطلبان با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش می‌توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل