بازدید 4465

معاون دانشجویی و فرهنگی شهید بهشتی تغییر کرد

کد خبر: ۸۹۹۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷ 14 May 2019

طی حکمی از سوی دکتر آقاجانی ریاست دانشگاه، دکتر محمود خدادوست به سمت معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی منصوب شد.

به گزارش ایسنا، دکتر آقاجانی همچنین در پیامی، از زحمات دکتر مهدی کدخدازاده در طول دوران تصدی در معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تقدیر کرد.

بر این اساس در حکم دکتر خدادوست بر اهدافی همچون حفظ و ارتقای باورها و ارزش‌های فرهنگی اسلامی و ملی و گسترش فضای اخلاقی و معنوی در دانشگاه، بهبود وضعیت خوابگاه‌ها و خدمات رفاهی دانشجویان و توسعه فضاها و فعالیت‌های ورزشی، شناسایی و توانمندسازی نیروهای فرهنگی زبده و علاقمند، توسعه فعالیت‌های فرهنگی، هنری، قرآنی، دینی، اجتماعی و سیاسی در سطح استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه و ایجاد فضای پرنشاط و بالنده در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی تاکید شده است.

گفتنی است دکتر خدادوست پیش از این معاون اجتماعی دانشگاه بوده و همچنین در سمت مشاور وزیر و مدیر کل دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فعالیت می‌کرد.

همچنین، وی ارائه خدمت به عنوان مشاور رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور و رئیس مرکز تحقیقات پزشکی قانونی، عضو هیئت علمی دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، عضو کمیته فرهنگ و تمدن شورای عالی انقلاب فرهنگی، عضو گروه حکمت، طب اسلامی و سنتی فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران و عضو هیئت مدیره انجمن علمی طب سنتی ایران را نیز در کارنامه خود دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار