بازدید 14954
۸

سلاخی همکار به خاطر نیم کیلو سیب زمینی

کد خبر: ۸۹۹۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۰ 14 May 2019

نگهبان یک مجتمع مسکونی که در جریان درگیری با همکار میانسالش او را با ۱۰ ضربه چاقو به قتل رسانده بود صبح دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، این حادثه آذر سال ۹۶ با درگیری خونین بین دو نگهبان در اتاقک نگهبانی یک مجتمع مسکونی در شهرک گلستان چیتگر اتفاق افتاد و مأموران کلانتری ۱۴۱ با حضور در محل جنایت با جسد غرق در خون فریدون روبه‌رو شدند که در پزشکی قانونی مشخص شد وی با ۱۰ ضربه چاقو به ناحیه شکم جان باخته است.

در نخستین مرحله تحقیقات کارآگاهان جنایی دریافتند عامل جنایت که همکارش بوده پس از قتل متواری شده است.

مدتی بعد متهم با پای خودش به اداره پلیس رفت وبا اعتراف به جنایتی که مرتکب شده بود در شرح ماجرا گفت: روز حادثه همکارم از من خواست که کلمن آب را پر کنم، اما من این کار را انجام ندادم او هم چند سیب زمینی را که من برای ناهارم گذاشته بودم درسطل زباله انداخت و من هم عصبانی شدم درگیری بالا گرفت. او تهدیدم کرد که کاری می‌کند تا اخراج شوم.

من که از این حرف او بشدت عصبانی شده بودم به طرفش هجوم بردم و با چاقو او را زدم. فرید صبح دیروز از زندان به شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران منتقل شد و پای میز محاکمه ایستاد.

در آغاز جلسه دادگاه اولیای دم که دختران مقتول بودند خواستار قصاص متهم شدند سپس متهم درحالی که اتهامش را قبول داشت گفت: بشدت پشیمانم و از اولیای دم تقاضا دارم مرا به خاطر جوانی‌ام ببخشند واز حق قصاص خود بگذرند.

پس از پایان جلسه قضات ختم جلسه را اعلام کردند و برای صدور حکم وارد شور شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۸
این خبر بود یا فیلمنامه زامبی ها؟
مردمو روانی کردید به خدا.
به همین راحتی بگذزند توهم به هیمن راحتی ادم بکش
وقتی جزو چند کشور اول در عصابنیت و غمگین بودن هستیم نباید از رخدادهایی اینچنینی تعجب کنیم. به قیافه مردم در مترو، اتوبوس و وخیابان نگاه کنید. به ندرت چهره شادی دیده می‌شود. علت چیست؟
بدبختی رو نگا. همکارش میبینه اینم مثل خودش نگهبان هست با چندغاز حقوق و اونم از ناهارش که سیب زمینی هست برمینداره میندازه سطل آشغال، اینم میدونه که حتی اولای مقتول به دیه هم رضایت دارند آه در بساط نداره بعد چاقو میزنه، نه یکی دو تا، ده تا!!
عنوان موضوع شیطنت امیز است
بخاطر عصبانیت
: بشدت پشیمانم و از اولیای دم تقاضا دارم مرا به خاطر جوانی‌ام ببخشند واز حق قصاص خود بگذرند.اینطوری فکر می کنند که زود بخشیده می شوند انهم به خاطر جوانیش که فوری دست به چاقو می برند وطرف اش لالش وخاتواده ایی را بی سرپرست وهیچ ابایی هم ندارند تازه ازخانواده مقتول می خواهنداز حق قصاص هم بگذرند انهم فقط برای نیم کیلو سیب زمینی ادم کشته . گذشت اولیا دم از بعضی قصاص ها امیدی است که قاتلان را تشویق به فتل می کند اگر هم اولیا دم انها را ببخشند قوه قضایی نباید به سادگی انها را دوباره واردجامعه کنند چه دیدیم دوبار شرارتهای انها بعد ا بخشیدن ادامه داشته وفقط جند سالی دست ازشرارت دست کشیده کسی که براحتی دست به چاقو می برد وچاقو را وارد بدن کسی دیگری می کند بالفطره (بالفعل)شرور است وهمیشه بالقوه قاتل است براحتی انها نباید ازاد بشند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر