بازدید 4941

بازی دوستانه با سوریه و کره جنوبی لغو نمی‌شود

کد خبر: ۸۹۸۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷ 13 May 2019

حتی اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال که نزدیک‌ترین آدم‌ها به مهدی تاج هستند، نمی‌دانند چه کسی قرار است سرمربی تیم ملی شود!

به گزارش تابناک ورزشی، با وجود اینکه از جدایی کی روش از تیم ملی ماه‌ها می‌گذرد هنوز سرمربی جدید تیم ملی مشخص نشده است و این در حالی است که لیگ برتر رو به پایان است و زمان برگزاری بازی دوستانه با کره جنوبی و سوریه هم در حال نزدیک شدن است. 

فریدون اصفهانیان یکی از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال در این خصوص می‌گوید: «هیأت رئیسه در این زمینه به مهدی تاج تفویض اختیار کرده تا او برای انتخاب سرمربی اقدام کند، البته در مورد مبلغ و دستمزد سرمربی هم باید توان پرداخت داشته باشیم. به همین دلیل قرار شد که هیأت رئیسه بر سر مبلغ قرارداد سرمربی بعدی تصمیم‌گیری کند و به توافق برسد. البته هنوز مهدی تاج به ما اسمی اعلام نکرده که بخواهد مبلغ قراردادی به ما بگوید.»

تازه‌ترین خبر در مورد کادر فنی تیم ملی این بوده که هروه رنارد، سرمربی تیم مراکش بعد از جام ملت‌های آفریقای جنوبی از این تیم جدا خواهد شد و به تیم ملی فوتبال ایران ملحق خواهد شد و، چون جام ملت تیر ماه در جریان خواهد بود به احتمال قوی در بازی دوستانه با سوریه و کره جنوبی مربی ایرانی تیم ملی را هدایت خواهد کرد.

یک منبع موثق در فدراسیون فوتبال این خبر را رد کرد و گفت: «فدراسیون فوتبال برنامه اش این است که تیم ملی در این دو بازی با مربی جدید خود به میدان برود. نه اینکه مربی ایرانی تیم را هدایت کند و در آینده یک مربی خارجی به اردوی تیم ملی ملحق شود. هم چنین خبر‌هایی که در مورد لغو این دو بازی به دلیل عدم انتخاب مربی برای تیم ملی پیش آمده به دور از واقعیت است به این خاطر که قرارداد دو بازی دوستانه با سوریه و کره جنوبی بسته شده است. از سویی ایران یک فیفا دی را از دست داده است و اگر قرار باشد این فیفا دی را هم از دست دهد در جدول فیفا افت فاحشی خواهد داشت که فدراسیون فوتبال به هر شکل مانع از بروز این اتفاق خواهد شد.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار