بازدید 3517

لبنانی اخراج شده از کار در عربستان دست به دامن سید حسن نصرالله شد!

یک کارمند لبنانی در عربستان در پی اخراج از محل کار از سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان خواست در این موضوع مداخله کند.
کد خبر: ۸۹۸۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۳ 13 May 2019

یک کارمند لبنانی در عربستان در پی اخراج از محل کار از سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان خواست در این موضوع مداخله کند.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، این شهروند لبنانی در پی اخراج از محل کار از سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان درخواست کمک کرد.

او در فرودگاه ملک خالد در ریاض با ضبط یک ویدئو و اشتراک‌گذاری آن در توییتر گروهی را که از آن به عنوان گروه محمد بن سلمان ولیعهد عربستان یاد کرد مقصر اخراجش از شرکت پیمانکاری دانست و گفت به همراه ۴۰ فرد دیگر با تابعیت سوری و لبنانی در این شرکت کار می‌کرده است. به گفته او، گروه مذکور این افراد را به دلیل تابعیت‌شان از کار اخراج کرده‌ است.

او در پیامی خطاب به دبیرکل حزب‌الله لبنان دلایل اخراجش را شرح داد و در پایان ویدئو تاکید کرد که این اقدام هرگز آسیبی به او و موضعگیری‌اش در حمایت از حزب‌الله وارد نخواهد کرد.

انتشار این ویدئو در عربستان آن هم کمی پیش از ترک خاک این کشور، درخواست کمک از سید حسن نصرالله و اتهام ولیعهد عربستان به دست داشتن در این اخراج و قطع درآمد او جنجال بزرگی را در شبکه‌های اجتماعی این کشور به راه انداخت.

کاربران عربستانی توییتر به شدت از این شهروند لبنانی به دلیل اهانت به کشورشان که سال‌های طولانی در آن مشغول به کار بوده، انتقاد کردند.

به گفته وبلاگ‌نویسان عربستانی این شهروند لبنانی "وسام رضی جونی" نام دارد که از سال ۲۰۱۰ در یک شرکت به عنوان حسابدار مشغول به کار بوده است.

بر اساس سندی که منتشر شده او در شرکت یاد شده حقوق بالایی دریافت می‌کرده است اما در این سند نام شرکت و تخصص او با نام شرکت پیمانکاری که او در ویدئو اشاره می‌کند، متفاوت است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل