بازدید 38121
هزار و ششصد و پنجاه و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

سردار حاجی‌زاده: پایگاه‌های آمریکا در منطقه مثل گوشتی زیر دندان ماست/چرا عارف در افطاری رئیس جمهوری شرکت نکرد؟/توضیح باهنر درباره حواشی حضور احمدی‌نژاد در افطاری جامعه مهندسین

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: انتقاد یک نماینده از توقیف نشریه صدا/چرا شکر، ماکارونی و تن ماهی گران شد؟ /آقای ترامپ! خودتان شماره چهار رقمی رئیس‌جمهور روحانی را بگیرید و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۹۸۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰ 12 May 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.


رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

انتقاد یک نماینده از توقیف نشریه صدا
محمود صادقی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با اشاره به اصل ۹ قانون اساسی گفت: آزادی، استقلال، وحدت و تمامیت ارضی کشور از یکدیگر تفکیک ناپذیر بوده و حفظ آنها وظیفه دولت و آحاد ملت است. در شرایط فعلی تقویت وحدت ملی ضرورتی انکار ناپذیر است. از نهادهای ذی‌ربط انتظار می‌رود که رسانه‌ها را محدود نکرده و با رسانه‌ها برخورد مناسب‌تری داشته باشد. مثلاً در مورد نشریه صدا به جای این که اقدام سریع به توقیف آن گرفته شود از طریق هیئت نظارت بر مطبوعات تذکرات لازم ارسال شود.

فتحی: اظهارات رفعتی کذب محض است
امیرحسین فتحی با اشاره به جلسه خود با رئیس دپارتمان داوران درباره گل پذیرفته نشده آبی پوشان در دیدار برابر صنعت نفت آبادان اظهار داشت: امروز صبح در جهت احقاق حقوق هواداران استقلال و در خصوص مردود اعلام کردن گل کاملا صحیح استقلال در مسابقه مقابل صنعت نفت آبادان جلسه ای در فدراسیون فوتبال جداگانه با رئیس فدراسیون فوتبال و همچنین رئیس دپارتمان داوری جلسه ای برگزار و اعتراض رسمی باشگاه را به نمایندگی از خیل عظیم هواداران فهیم و با شعور و فوتبال فهم استقلال به مقامات مربوط اعلام کردم. وی با تکذیب ادعای رئیس دپارتمان داوران که گفته بود «امیرحسین فتحی تصمیم کمک داور و داور پشت دروازه را پذیرفت»، افزود: اظهارات منتسب به اینجانب در سایت رسمی فدراسیون فوتبال از قول داوود رفعتی کاملا خلاف واقع و کذب محض بوده و بنده همچنان در جهت منافع استقلال و احقاق حقوق هواداران به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی کوتاه نخواهم آمد.

۹/۳ میلیون نفر از متولدین دهه ۶۰ بیکارند
براساس گزارش مرکز آمار و اطلاعات وزارت کار، از جمعیت ۱۶/۸ میلیون نفری متولد دهه ۶۰ حدود ۷/۴ میلیون نفر شاغل و ۹/۳ میلیون نفر فاقد هر گونه شغل هستند.

سردار حاجی‌زاده: وضعیت پایگاه‌های آمریکا در منطقه مثل گوشتی زیر دندان ماست
فرمانده هوافضای سپاه پاسداران گفت: ناو هواپیمابری که حداقل ۴۰ تا ۵۰ هواپیما بر روی خود دارد و شش هزار نیرو در خود جمع کرده، در گذشته برای ما یک تهدید جدی بود، اما الان یک سیبل است. سردار حاجی زاده با اشاره به وضعیت پایگاه‌های آمریکا در منطقه و توان موشکی سپاه، اظهار کرد: وضعیت آمریکایی ها طوری است که انگار گوشتی در زیر دندان ما هستند و اگر تکان بخورند بر سرشان می زنیم. وی با بیان اینکه چنین وضعیتی در حال حاضر در منطقه شکل گرفته است، اظهار کرد: قبلاً اینطور نبود. اینها قبلاً برای ما تهدید بودند اما حالا فرصت هستند. فرمانده هوافضای سپاه با طرح این پرسش که چرا آمریکایی‌ها سخن از جنگ با ایران بر زبان نمی آورند، اظهار کرد: دلیلش این است که آسیب پذیر هستند و در بخش شناوری هم که ناوهایشان در خلیج فارس فاصله نزدیکی با ما دارند، وضعیت‌شان به شکلی است که موشکهایی که داریم، توان هدف قرار دادن شناور را از فاصله ۳۰۰ کیلومتری دارند و حتی این میزان در دستاوردهای جدید به ۷۰۰ کیلومتر ارتقاء یافته که حدود کاربردش از خلیج فارس بیشتر شده است.

محکومیت ۱۲ سال حبس هنگامه شهیدی تأیید شد
مصطفی ترک همدانی وکیل مدافع هنگامه شهیدی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: دادگاه تجدید نظر با رد تجدید نظرخواهی موکل، حکم بدوی دادگاه انقلاب در خصوص محکومیت خانم شهیدی را عینا تایید کرده است. به گفته این وکیل دادگستری از مجموع 12 سال و 9 ماه حبس هنگامه شهیدی طبق ماده 134 قانون مجازات اسلامی، مجازات اشد یعنی 7 سال و نیم حبس قابل اجرا خواهد بود.

چرا شکر، ماکارونی و تن ماهی گران شد؟
دبیر ستاد تنظیم بازار کشور گفت: بر اساس قانون بودجه امسال نرخ فروش گندم به شرکت ها و صنایع وابسته، از 950 تومان به هزار و 850 تومان افزایش یافته است. علاوه بر این شاهد افزایش هزینه های دستمزد بودیم و همه اینها باعث افزایش 70 درصدی قیمت ماکارونی در بازار شد. کارخانجاتی که برای صادرات بخواهند گندم را برای عبور موقت وارد کنند مشکلی ندارند و امکان واردات آن وجود دارد. 50 تا 60 درصد ماهی تن از طریق واردات به کشور می آید. همزمان قیمت صید ماهی صیادان هم افزایش یافت و واردات قوطی کنسرو ماهی از ارز 4 هزار و 200 تومانی به ارز نیمایی تغییر یافت و همه اینها باعث افزایش کنسرو تن ماهی شد.

نامه درخواست محاکمه علنی «پوری‌حسینی» با ۱۱۵ امضا تقدیم رئیس قوه قضاییه می‌شود
عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس با اشاره به امضای ۱۱۵ نماینده در نامه درخواستی از رئیس قوه قضائیه برای محاکمه علنی‌ «پوری‌حسینی» رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: قرار است این نامه عصر امروز به حجت الاسلام والمسلمین رئیسی تقدیم شود. احمد علیرضابیگی عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها و نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌‌وگو با فارس، از تقدیم نامه درخواست محاکمه «پوری حسینی» رئیس سازمان خصوصی سازی با ۱۱۵ امضا نمایندگان مردم در مجلس به حجت الاسلام والمسلمین رئیسی ریاست قوه قضائیه خبر داد. وی افزود: این ۱۱۵ نماینده مجلس خواستار رسیدگی جدی و عاجل به پرونده‌های متعدد تخلف در واگذاری‌ها شدند. عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس تصریح کرد: قرار است عصر امروز از ساعت ۱۶:۴۵ لغایت ۱۹ نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دیدار حضرت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی ریاست دستگاه قضایی بروند.

امتیاز منحصر به فرد آخرین نبیره ملکه الیزابت
نبیره جدید الیزابت، ملکه انگلیس، از امتیاز منحصربه‌فردی در جهان برخوردار است. روزنامه دیلی‌میل، طی گزارشی که در مورد تولد فرزند شاهزاده هری و مگان مارکل منتشر کرد، خبر داد این کودک از یک ویژگی برخوردار است که هیچ فردی در جهان در حال حاضر از آن بهره‌مند نیست. به نوشته این روزنامه انگلیسی، کودک جدید کاخ سلطنتی انگلیس به شکل قانونی هم می‌تواند پادشاه انگلیس شود و هم با توجه به تابعیت آمریکایی مادرش، این امکان را دارد که خود را نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا کند. این نوزاد در رده هفتم رسیدن به پادشاهی انگلیس قرار دارد، در حالی که می‌تواند تابعیت آمریکایی را، که مادرش همچنان از آن بهره‌مند است، کسب و خود را نامزد ریاست جمهوری آمریکا کند.

آقای ترامپ! خودتان شماره چهار رقمی رئیس‌جمهور روحانی را بگیرید
علیرضا رحیمی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با اشاره به کاهش تعهدات برجامی جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: مهمترین بهره این ماه همدلی مسلمانان و آسان کردن زندگی برای یکدیگر است. عدول از کینه‌ها و دشمنی‌ها بین مسلمانان و هوا و هوس‌ها و گذشت از دارایی‌ها به نفع برادران و خواهران ایمانی و هم‌نوعان مهمترین آموزه ها و امتیازات رمضان است. علیرضا رحیمی، عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت: آقای ترامپ! منتظر تماس تلفنی از ایران نباشید، خودتان شماره چهار رقمی رئیس جمهور روحانی را بگیرید تا از واقعیت ماجرا آگاه شوید.

هر کیلوگرم کاغذ ۱۵ هزار تومان!
مشکلات تأمین کاغذ پس از روزنامه‌های خصوصی، حالا گریبان‌گیر روزنامه‌های دولتی نیز شده است. بر همین اساس دیروز ۲۱ اردیبهشت، تعداد صفحات روزنامه «ایران» با کاهش ۸ صفحه‌ای روبه‌رو بود و امروز نیز نوبت به روزنامه «همشهری» رسید تا از تعداد صفحات خود بکاهد. در سرمقاله همشهری آمده است، «همشهری مجبور شده از تیراژ خود بکاهد تا بتواند لااقل به انتشار ادامه دهد و قیمت قبلی را حفظ کند.» این روزنامه همچنین درباره وضعیت نا به سامان مطبوعات با بیان تیتر «مطبوعات در اغما» نوشت: «بحرانی که از ماه‌ها پیش با گرانی کاغذ گریبانگیر مطبوعات شده دیگر یک زنگ خطر نیست، شمارش معکوس تعطیلی و عدم انتشار مطبوعات شروع شده است. دیروز هر کیلوگرم کاغذ به ۱۵ هزار تومان رسید (یعنی دست کم ۴ برابر قیمت سال گذشته) و در بازار نایاب شد. متأسفانه درخت وعده‌های مسئولان در حمایت و چاره‌سازی برای حل مشکلات کاغذ مطبوعات، میوه نداد و امروز شوربختانه برخی روزنامه‌های کشور به علت نداشتن کاغذ چاپ نشدند و روزنامه‌ه‌های دیگر نیز با کاهش صفحات و تیراژ روی دکه آمدند.»

اژه‌ای: پرونده "حسین فریدون" در حال تجدید نظرخواهی است
معاون اول قضائیه با بیان اینکه پرونده حسین فریدون ‌در حال تجدید نظرخواهی است، گفت: این پرونده در دستگاه قضایی بررسی می‌شود. حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: هم اکنون پرونده حسین فریدون در حال تجدید نظرخواهی است و این پرونده در دستگاه قضایی بررسی می‌شود. وی از برخورد جدی با مفاسد اقتصادی خبر داد و گفت:‌ دستگاه قضایی در این زمینه هیچ اغماضی نمی‌کند و با جدیت با مفسدان اقتصادی برخورد می‌کنیم.

چرا عارف در افطاری رئیس جمهوری شرکت نکرد؟
محمدرضا عارف، رئیس فراکسیون امید مجلس با رد حواشی منتشره درباره‌ی غیبتش در افطاری رئیس جمهور گفت که به دلیل داشتن برنامه‌ای از پیش تنظیم شده در این نشست حضور نیافته است: متأسفانه من شب گذشته برنامه داشتم و افتخار حضور در افطاری رئیس جمهور را پیدا نکردم زیرا برنامه‌ام از قبل تنظیم شده بود. وی افزود: دوستان دولت لطف داشتند و ما را دعوت کردند؛ اگر دعوت نکنند هم اتفاقی نمی‌افتد. من اهل قهر نیستم. وقتی برنامه‌ای از قبل تنظیم می‌کنم و میزبان هستم باید عذرخواهی کنم. مرامم نیز همین است. روز گذشته هم از آقای واعظی خواستم از رئیس جمهور عذرخواهی کند که ان‌شاء‌الله ایشان عذر مرا پذیرفته باشند/ ایسنا

توضیح باهنر درباره حواشی حضور احمدی‌نژاد در افطاری جامعه مهندسین
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در مورد حواشی حضور احمدی نژاد در افطاری جامعه مهندسین خاطرنشان کرد: بنده به غیر از جامعه اسلامی مسئولیت جبهه پیروان را نیز دارم. ما سنتی مراسم افطاری را همیشه برگزار می‌کنیم. سابق بر این، مراسم در دانشگاه امام صادق (ع) برگزار می‌شد. در این جلسه ما دعوت تشکیلاتی داریم که برخی از آنها اعضای جامعه اسلامی مهندسین هستند و برخی دیگر مسئولین احزاب و مسئولین دولتی، نمایندگان ادوار مجلس هستند. همگی دعوت می‌شوند و این موضوع هیچ ارتباطی با دعوت شخص خاص ندارد و همه به صورت معمولی دعوت شده بودند، حال برخی دعوت ما را پذیرفتند و شرکت کردند که از آنها متشکریم./مهر

هرکسی عقل و شعور داشته باشد دنبال مذاکره با آمریکا نمی‌رود
حجت الاسلام سیدرضا اکرمی، عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به این موضوع که برخی از اصلاح‌طلبان و پادوهای غرب در کشور پس از تهدیدات اخیر ترامپ بار دیگر بر طبل مذاکره می‌کوبند، گفت: اگر هرکسی قدری عقل، شعور، فکر و تجربه، داشته باشد، متوجه می شود که نباید با آمریکا مذاکره کنیم عبارت بسیار زیبا و دلپذیری در ادبیات‌مان وجود دارد مبنی بر این که آزموده را آزمودن خطاست./فارس

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۵
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۱۸۳
من الان دارم پیتزای سبزیجات درست میکنم، خوردن گوشت خوب نیست و برای سلامتی مضر می باشد.
پاسخ ها
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
خدایا بخاطر اینکه من تو ایران بدنیا اومدم بینهایت مرتبه شکرت
گرونی ها و مشکلات و همه چیز میگذره و تو همه کشورهای دنیا وجود داره
اما خیلی چیزها کشورم ایران داره که هرچقدر هم مسئولین از خودشون نالایقی نشون بِدَن، باز من به این گفته ام اعتقاد راسخ دارم که ایران از هر لحاظ بهترین کشور دنیاست و انشاءالله قبل از مرگم حضرت مهدی(عج) از ایران و در ایران ظهور خواهند کرد انشاءالله
طاعات و عبادات همه تون مورد قبول درگاه حق تعالی
انشاءالله که ماه رمضان امسال رو بدون پاک شدن و توبه، از دست ندیم و حالا که توانایی رفتن به حج تمتع و بِتَبَعِ اون از صفر شروع شدن نامه اعمالمون رو نداریم، از شبهای قدر استفاده کافی و وافی رو بکنیم انشاءالله
و البته هموطنامون و بخصوص بیماران رو هم دعا کنیم
خدایا بینهایت مرتبه شکرت بخاطر همه چیز که بهم دادی و ندادی
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
اگر الان رفراندوم شود بقول زیباکلام روحانی ۱۰درصد هم رای ندارد
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
من الان حدود 1 ساله حبوبات، گوشت قرمز، کالباس، همبرگر، کوکتل، شیرینی جات رو گذاشتم کنار

الان زنده هستم
تعجب میکنیم برای مردمی که برای گرفتن یک کیلو گوشت منجمد یا 3 کیلو شکر حاضرند 10 ساعت در صف بمانند و همه نوع خفت و خواری را تحمل کنند
محمد ر ا
| United States of America |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
خان محمدعلی آقا
حتماخودت رابه پزشک نشان بده فکرکنم مشکلت رانگویی هم پزشک چندروزکارمتوجه بشه بیماریت را
یامن اسمهوشفا
منتقد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
لطفا به خاطر حفظ ایران و حفظ جان مردم ایران از این یکی گوشت ( پایگاه نظامی ترامپ دیوانه ) صرف نظر کنید
سروش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
من دستم به گوشت می رسد واقعا خوشمزه، امیدوارم مثل این پادشاهان عرب نباشید چاق که نمی توانند گوشت بخورند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
احمدی نژاد کجایی که فقط با حرفات غربیها رو بدبخت و کلافه کرده بودی
تو اون همه ضد غرب حرف میزدی و هلوکاست هلوکاست میکردی و آمریکا و اروپا رو...حساب نمیکردی دلار نهایتش شد سه هزار تومن و پراید شد هفده میلیون و سکه شد یه میلیون
این آقایون غرب پرست و غربگرا که بیشتر عمرشون رو در آمریکا و اروپا سپری کردن اومدن سر کار و هرکاری که کرده بودی مخالفش انجام دادن و حتی مسکن مهر و کارت سوخت و سهمیه بندی بنزین رو هم بعداز چندسال دوباره برگردوندن الان دلار پونزده شونزده تومنه و پراید پنجاه تومنه و سکه پنج میلیون!!!
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
بحدا منم متولد 62 هستم و بیکارم
داغون شدیم ما دهه شسصتی ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
سلام ,"سلام مطمینی اگر رفرانذوم شود فقط روحانی ۱۰ درصدم رای نذارد؟ !
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
ناشناس ۲۳:۴۱، دادش تو فتوسنتز می کنی؟؟؟ چجوری زنده ای عزیز دل برادر، بگو ما هم انجام بدیم....
محسن
| Netherlands |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
نخوردن گوشت یا هرچی گرون میشه یعنی پاک کردن صورت مساله،در ضمن پروتئین های گوشت با پروتئین های گیاهی متفاوته حالا شما که 200 سالت هست شاید اونقدر بدنت نیاز نداشته باشه ولی یه بچه که تو سن رشده قطعا به این نوع پروتئین نیاز داره.به جای حل مشکل مردم از خودتون نسخه نپیچید الکی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
باتوجه به اتفاقات دیروز امارات بورس امروز به زیر۲۰۰ هزارواحدسقوط میکنه و دلار ابتدا وارد کانال ۱۵۰۰۰ تومان شده وتااخرهفته ۱۶ را هم ردمیکند این خط اینم نشان x
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
ناشناس 23:41
میشه لطفا" بفرمائید که خداوند این نعمتهایی که شما کنار گذاشته اید و نخوردید و توصیه میکنید بقیه هم نخورند ؛ برای کی خلق کرده ؟؟؟؟؟؟
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
خدایا خان محمدعلی آقا را شفا بده . به این وقت و ماه عزیز!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
خدا انشاالله در همین ماه عزیز شفات بده بیماریت خیلی پیشرفت کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
خان محمدعلی

ایران با این شرایط فقط به درد شماها میخوره
معلم ناامید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
کاش صاحبان قدرت و مسولیت بیشتر بفکر معیشت و منزلت مردم بودند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
نه دیگه ، باید ببینیم گوشت کدوم قسمت مورد نظر ایشون بوده
آدم برای هر کاری هزینه فایده می کند. شاید ایران بتواند ناو هواپیمابر آمریکا را بزند. اما بعد چه اتفاقی می افتد؟ آیا آمریکا تسلیم میشود؟ یا به تلافی نیمی از کشور عزیزمان را شخم می زند؟
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
موشک بهش نفوذ نمیکنه تازه فرض محال نفوذ کنه و سوراخ ایجاد کنه به دلیل ماهیت متخلخل و شبکه مانند جداره ها اب وارد کشتی نمیشه.موقعی که اونا ناو رو میساختن فکر موشک خوردنشو کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
شما که اینقدر امریکا پرست هستید
لطفا فیلم کارشناسان امریکا و نهادهای پنتاگون و وزارت دفاعی امریکا که شبیه سازی کردن جنگ با ایران را ببینید تا از شخم زدن را به معنای واقعی درک کنید
!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
دوست من ایران موضع تهاجمی نداره.داره میگه اگر حمله کنن جواب سخت میدیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
اولا اینکه امریکا اینجا زندکی نمی کند و پایکاه زده با نیروی محدود دوم هم اینکه اینقدر امریکا امریکا می کنی هنوز فاجعه ان مرکز کنترلشون که به دست ایران رسیده
نمی توانند پاک کنند و تکنولوژیشون برای چند سال عقب افتاده در صنعت نظامی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
بعدش هیچی نیروهای زمینی وابسته ایران در متطقه دست به کار می شوند و موشک و راکت بارون می کنند کل جاهایی که امریکا نیرو دارد در منطقه
و در روز اول طبق گفته خود امریکایی ها۲۰ هزار نفر از ۲۰۹ هزار نفر نیروی نظامیشان به هلاک می رسند و هر چند ممکن است یک تعدادی از نیروهای وابسته به ایران شهید شونددولی اخر نتیجه خوش است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
عزیز ایران حداقل برای ۱۰۰ سال اینده از اشغال شدن دور شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
کسانی مدعی هستتد یه موشک به سمت ناو امریکایی شلیک کنن
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
عزیز ،نه فقط ناو های امریکایی که اسرائیل هم تو برد موشکهای ماست و ایدئولوژی ایالات متحده اینه که امنیت اسرائیل مهم تر از امنیت خودش هست
مطمئن باش هیچ جنگی رو ضد ایران شروع نمیکنه
در ضمن این ما نیستیم که تهدید به جنگ کردیم،ما فقط جواب تهدید هاشون رو میدیم
ناشناس
| Germany |
۰۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
ایران به چه دلیل باید نا و هواپیمابر آمریکارو بزنه؟
ایران همیشه گفته ما آغازگر هیچ جنگی نخواهیم بود و به هیچ کشوری حمله نخواهیم کرد اما اگر هر کسی جنگی را علیه ایران آغاز کند مطمئنا اون کشور پایان دهنده آن جنگ‌نیست و این ایرانه که شرایط جنگ و پایان جنگ رو مشخص میکنه
ضمنا اگر احیانا جنگی بین ایران شروع بشه و فرض رو بر این اساس بزاریم که آمریکا ۱۰ تا به ایران بزنه و ایرانفقط یکی با آمریکا بزنه ، شاید در ظاهر امر آمریکا پیروز باشه ولی همون یکی که ایران به آمریکا زده باعث میشه که اون هیبت و هیمنه ای که آمریکا از خودش در افکار مردم و دولتهای دنیا ساخنه از بین بره و این مساله باعث بروز مشکلات زیادی برای آمریکا در سراسر دنیا بشه
شما آمریکاپرستا هم بدونید که بیشتر از اینکه ایران نگران وقوع جنگ‌باشد این آمریکاست که نگران چنین جنگی خواهد بود و مطمئنا جنگ‌نظامی اتفاق نخواهد افتاد ولی جنگ اقتصادی و روانی خیلی وقته که شروع شده و البته شما آمریکاپرستای ایرانی هم الان مدتهاست که مشغول خدمت به ارنش کدخداتون هستید و یکی از تاکتیکهای جدیدتون هم همین فریادهای شما درمورد وقوع جنگ نظامی بین ایران و آمریکاست
بالاخره شما باید در ازای این مک دونالد و پپسی که میخورید یک خدمتی هم به ارباب کرده باشید ، نوش جونتون ، گیر ما که نمیاد ، ما باید به همون کیک و ساندیس قناعت کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
ناشناس ۲۳:۴۵ چرا هرکی خلاف عقیدتون حرف میزنه بهش برچسب آمریکاپرست میزنین خوبه به شماهم گفته بشه روس پرست؟زیادم به فیلمای هالیوودی اتکا نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
در حواب دوستمون که اون یکی دوستمون رو آمریکا پرست خونده!! اون آمریکا پرست نیست عزیزجون!! شما به جای اینکه بری فیلمهای شبیه سازی شده رو نگاه کنی کمی فیلمهای واقعی نگاه کنی
ناشناس
| France |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
هیهات من الذله
گرسماسر از کتالم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
جنگ که نیست، وضعیت ما اینه. اگه جنگ بشه چه میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
خطاب به 2345

آمریکا پرست کدومه ؟ هی آمریکا پرست آمریکا پرست میکنی ؟!!؟

چه ربطی به آمریکا پرست بودن داره ؟

اینکه میگیم آمریکا قویتره ، آمریکا پرستیم ؟
انسانی که کار سخت و تاقت فرسا دارد و حقوق ناچیز زیر 2 میلیون تومن میگیرد و یا اینکه فقیر و بیکار هست و خانواده او هم فقیر هستند و یا اینکه دچار بیماری روانی یا جسمی به خصوص انواع ژنتیکی هست بهتر است ازدواج نکند. لاکن اگر ازدواج نمود بهتر است زاد و ولد نکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
با پزشک شدن میتونید به همه آرزوهاتون برسید. درآمد بالای 30 میلیون تومان پزشک عمومی و بالای 200 میلیونی پزشک متخصص جای هیچ حرف و حدیثی باقی نمیذاره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
اینهایی که گفتی هیچ ربطی به ازدواج نداشتند
رزمنده
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
در جواب دوست عزیز ما آمریکا پرست نیستیم ولی واقعیت رو باید قبول کرد شما هم بجای نگاه کردن فیلم کارتون بهتر است اگه سنت قد میده جنگ هشت سال دفاع مقدس ایران و عراق و هشت روز عراق و امریکا رو بازنگری کنی
ناشناس
| Germany |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
خود درگیر منافق
خودت خودت رو مقطوع النسل کن دیگران می دونند چطوری تصمیم بگیرند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
طاقت
با همه احترام به ارتش و سپاه ، یک سوال دارم، آنها میدانند که ما موشک داریم، و حتما تدابیری اتخاذ کرده اند، سوال اینه که تا چه حد توان موشکی ما قادر است که سیستم ضد موشک آنها را خنثی کند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
سامانه پاتریوت امریکا که روی آب روی ناو تهاجمیشون سواره باگ داره شما غمت نباشه بچه ها درسشونو خوب بلدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
موشک یکی از انها است و ده ها مورد چیز دیگر هم است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
فقط شعار مرگ میدادیم و کاری ننیکردیم چون فقط میخواستیم شروع کننده نباشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
خداوند کشورم را از خشکسالی و دروغ و انسانهای متوهم دور بدارد!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
چگونه شما این قدر از تدابیر آنها و بی تدبیری ما مطمئنی؟؟ آنها اگر تدبیر داشتند وضعیتشان در منطقه اینی نبود که الان هست و مجبور نبودند یک ناو هواپیمابر را به عنوان کنترل منطقه جا بزنند دوست عزیز یمن و سوریه و لبنان نشان داده کت تن کیه
مثل اینکه تا ۱۰ تا بمب هسته ای تو تهران نندازن ، ما ول کن نیستیم...
انشالا که بیوفته و همه ما راحت شیم ...
انشا ا... و به حق همین ماه عزیز
پاسخ ها
ناشناس
| Bulgaria |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
حالا چرا تهران ؟ بقیه شهرها چی بمب اتمی روشون نیفته؟ ای بابا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
من نمی خوام ادبیات سخیف خودت را تکرار کنم ولی میگم ان شاالله خودت
........
مهدی
| Germany |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
از هستی ات دفاع کن نه به مرگ راضی شوی!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
لااقل خوبیش اینه که به تاریخ می پیوندیم
ناشناس
| Germany |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
افسرده ای از باقی مردم چرا مایه می گذاری
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
حذاقل اگه بهمرگ راضی هستی اسلحه به دستت بگیر و از دین و مذهب و مردم و کشورت دفاع کن و حداقل شهید بشو خیر الدنیا و اخرت نسیبت شده ! این که بهتره هم راحت میشی هم اگه رفتی اون دنیا دیدی ا ینایی که اینجا گفتن راسته میگی من شهید شدم می خوام برم بهشت چون توزمین تو جهنم بودم !
برای بالا بردن مشارکت مردم در انتخابات آینده پیشنهاد میکنم که به شرکت کنندگان در انتخابات سانیدس و کیک داده شود البته نی فراموش نشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
نیاش ازون که از وسط خم میشه باشه و بهتره بخاطر همه سلیقه ها ساندیس چن میوه باشه..موز و سیب و البالو و پرتغال و
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
امیدوارم فقط شماهایی که به کیک و ساندیس حساسیت دارین موقع انتخابات با مچ بند های رنگی و دور دور کنان در خیابان نبینیمتون
هههههههههههههخخخخخخخخخخ
ناشناس
| United States of America |
۰۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
ساسى مانكن هم بياريد
ناشناس
| Germany |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
تو مخترو اینطوری شستشو دادند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
به روش امریکابی ساندیس بدیم
واقعا دهه شصت را تاریخ ایران نمی تواند هضم کند. تقریبا همه متولدین آن سال ها اضافه بر جمعیت ایران هستند. وارد هر بخشی از جامعه میشوند آن بخش را از کار می اندازند. آموزش درمان اشتغال همه را به خطر می اندازند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
مشکل از اون بندگان خدا نیست مشکل از مدیریت کشور بود که به یکباره کنترل جمعیت رو نابود کردن! اینم نتیجه اش!
ناشناس
| Italy |
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
دهه شصتی ها مقصر نیستند مقصر مسولانی بودن که گفتن هر کس بچه زیاد داشته باشد به انها خانه و یا زمین برای ساخت میدهیم و مقصر پدر و مادرانی هستند که طمع کردند و هر سال بچه دار شدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
والبته +دهه هشتادیا

سلامتی دهه هفتادیا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
الان دهه هفتادم بهش اضافه کن
به خدا زشته کشوری که بالا و پایینش ماهی دارد و در صنعت فولاد سازی جز ۱۰ کشور برتر است قوطی های ان وارد کنند
نکند این جا هم دلالان و مافیا خواهان واردات هستند و نمی گذارند که تولید شود در کشور؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
دوست عزیز ما هم مثل چین همه چیز رو میتونیم خودمون تولید کنیم اما بخاطر هزینه کمتر واردات و پول بادآورده نفت و وجود دلالها و واردکنندگان گردن کلفت سنگ پا و سنجاق قفلی و تابلوهای مذهبی رو هم از خارج وارد میکنیم
عطا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
اون کسانی که میگفتند تحریم ها هیچ تاثیری نداره و آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه الان کجان؟
افرادی که در خاک امریکا متولد نشده اند نمیتوانند رییس‌جمهور امریکا شوند، حتی اگر ملیت امریکایی داشته باشند، برای همین سعی میکردن ثابت کنند اویاما در امزیکا متولد نشده. قانون اساسی امریکا رو مطالعه کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
اگه آمریکا قانون اساسی درست و حسابی ای داشت که یه قمارباز و مفسد جنسی نمیشد رئیس جمهور
ناشناس
| Germany |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
نمی دونستم. پس روزنامه ها الکی زیاد می نویسند
جالبه که یه زمانی اونا برای ما پایگاه طراحی میکردن
حالا ما میگیم چه و چه
پاسخ ها
مهدی
| Germany |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
الکی دلت را خوش نکن واقع بین ودر این جهان باش.
۹/۳ متولدین دهه ۶۰ که بیکارند چند نفر دختر یا زنند و چند نفر پسر یا مردند؟
احتمالا اکثرشون مردند و این یعنی وضع بدتر از اون خبریست که درج شده-
منم یکی از همین 9 میلیون دهه شصتی هستم، پدرم 100 میلیون بهم داد که بذارم در بانک و ازش سهام خرید فروش کنم، رفتم بانک حساب باز کنم، کارمند بانک گیر داده بود که شغلت چیه ،بهش گفتم آقاجان من بیکارم،گفت خب این پول از کجا ،گفتم پدرم داده ،چیه ؟ میخوای به مالیات بگی بیاد نصفشو بدزده ؟ دیگه هیچی نگفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
من 100 هزار ندارم.تو یک خوشبخت حساب میشی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
همین که بابات 100 میلیون داده یعنی از جداقل هشت میلیون و نهصد هزار نفر وضع بهتری داری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
منم بیکارم منتهی تو سهام پولمو نزاشتم که بخورنش گذاشتم بانک سودشو میگیرم
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
قدر پدرتو بدون ! خیلی اقاست
برجام یک اشتباه مسلم بود همه امتیازات را دادیم در قبال هیچ.اگر برجام نبود الان یک قدرت اتمی در منطقه بودیم و ناوهای آمریکا را پودر می کردیم و اجازه نمی دادیم از کانال سوئز اینورتر بیایند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
باید مرحله به مرحله اجرا میشد یا بمب میساختیم.
دادار
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
قبل از حرف یه مقدار تفکر هم خوب هست چه با برجام و چه بدون برجام ما با بمب اتمی سالیان سال فاصله داریم چطوری میخاستی ناوها را پودر کنی پسر خوف
مهدی
| Germany |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
و خودمان را به اشعه رادیو اکتیو گرفتار می کردیم!!!!
ناشناس
| Canada |
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
آن ناوها متناسب با قدرت روسیه ساخته شده که انواع بمب و موشک را دارد
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
آقای دادار، اول مطالعه کن بعد نظر بده، دشوار ترین غنی سازی، تا ۲۰ درصد هست که ایران بهش رسیده بود، تا ۹۰ درصد سریع تر پیش میره، موضوع اینه که فرآیند غنی سازی تا ۲۰ درصد با داشتن علم اون، حدود ۷ سال طول میکشه! ملت را انداختن عقب... میدونی چند هزارتا
سانتریفیوژ ۲۰ درصد را فروختن یا اکسید کردن؟ میدونی اگه همونو برای تولید برق به کار میبردن و به کشور های همسایه میدادن چه سودی داشت؟! توی بازار سیاه با تحریم هم میفروختنش، چندین برابر سود میکردن... افسوس فقط
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
داردارجان
اگه ما با بمب اتم سالیان سال فاصله داشتیم اینقدر بلا سرمون نیاوردن عزیز جان
دیگه تو هر چیزی خود کمتر بینی هم خوب نیستا!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
ما که دنبال بمب نبودیم !و البته با طرز تفکر امثال تو همون بهتر نداریم چون بمب اتم حال حاضر نابودگر کل منطقه است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
خيلي آره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
بالاخره یک روزبعید کسانی راکه باعث تعطیلی صنایع هسته ای شدند به میزمحاکمه کشاند
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
مثل اینکه از علم فیزیک و ریاضی و جامعه شناسی بی بهره ای
خداوند همه انهايي را كه از نعمت عقل محروم هستند ، مورد لطف قرار بده
رسانه ای که می خواهد در برابر دشمن که خواهان تفرقه است و کشور را تضعیف و این رسانه زبان ان دشمن شود قطعا باید برخورد شود
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
بیان حقیقت با تفرقه افکنی متفاوته. فعلا کذب گویی گویا ازاد و نقد دلسوزان ممنوع هست گویا
دشمنی با امریکا مردم ایران را به خاک سیاه نشاند و مسئولین را درد هزاران میلیاردی
معلومه که سازش با امریکا برای شما مصیبت است
چون بچه های شما گه با پولها در امریکا مشغول خوشگذرانی هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۰۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
خیلی تحلیل درستی بود همه می دانند اگر این مسأله نبود باید جواب خواسته‌های مردم باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
آنچه شما سازش می خوانی یعنی ذلت تازه چگونه کسی که بچه هایش در امریکا مشغول خوشگذرانی است سازش با امریکا را برنمی تابد؟؟ واقعا کمر منطق را رگ به رگ کردی اونهایی دم از لزوم سازش می زنند که منافعی در امریکا دارند و یکی از این منافع حضور فرزندان دسته گلشان است حالا نعل وارونه شما واقعا نوبره
امروز برای برسی شرایط مردم به صورت ناشناس به بازار شهر رفتم. همه مردم خوشحال بودند و از شدت خوشحالی در پوست خود نمیگنجیدند. لاکن برخی از آنها ناراضی بودند. با فردی که به شدت احساس نارضایتی میکرد صحبت نمودم. گفت که اکنون برای گرفتن مجوز برای راه اندازی یک مغازه کوچک 3 سال است که شهرداری او را معطل نموده. بسیار خشمگین شدم و گفتم من را به آن جا ببر. وقتی به شهرداری رسیدیم مسقیم پیش شهردار رفتم و به او گفتم این کار شما غیر قانونی است. او بسیار خشمگین شد و به نگهبان دستور داد تا مرا بیرون کنند. وقتی نگهبان وارد دفتر شهردار شد و خواست مرا از تا بیرون همراهی نماید من نشان مخصوص حاکم بزرگ میتیکومون را نشان دادم. در لحظه همه آنهایی که در اتاق بودند به زمین افتادند و التماس نمودند که آنها را ببخشم. لاکن دیگر دیر شده بود. دستور دادیم تا شهردار را عزل نمایند و وی را به زندان افکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
اگر اراده ای بود با 100 تا بازرس تومار فساد رو جمع میکردن میتیکومان جان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
مراقب باش بجای آگاتا کریستی ندزدنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
اینم از همون دهه 60 هست که از بس کارتون دهه 60 دیده به این روز افتاده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
پس کار استخدام استاندار گلستان به عنوان معاون شهرداری تهران کار تو بود.
والااگربرجام درست رفتارشده بوداحتیاجی به جمله آزموده راآزمودن خطاست نبود
دهه شصتی ها بدون برنامه به دنیا اومدن و بدون بر نامه هم زندگی نصیبشون شد، نسل سوخته
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
نسل سوخته بیعرضه توسریخوریم
ناشناس
| Canada |
۰۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
یادمه، در همان دهه 60 آقای میر حسین موسوی «نخست وزیر وقت » در جواب خبرنگاری که در مورد افزایش جمعیت سوالی کرد گفت :ما میخواهیم امت محمد(ص)را زیاد کنیم و این دهه شصتی ها حاصل همان سیاست است. پس بدون برنامه هم نبوده ،اشکال کار این بوده زیر ساخت لازم برای پذیرش چنین جمعیتی فراهم نشده است.و مردم تشویق شدند حتی برای داشتن کوپن اضافی ،بچه اضافی داشته باشند .
اقا فرض کن امریکا صبح جمع کرد از منطقه رفت مشکلات مردم ما حل میشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۰۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
نه یه دشمن دیگه درست میکنیم
از نظر نظامی در تیرررس بودن یک هدف با توانایی نابود کردن آن هدف دو مقوله جدا از هم هستند برخی ها هنوز تمایز بین این دو را نمی دانند!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
بهتر از شما میدانن دوست عزیز.
اگر انگلیسی بلدی تو گوگل درباره ی توانایی موشک های
ایران در جنگ احتمالی با آمریکا بررسی کن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
ناشناس دومی انقدر که دنبال جنگین به فکر اقتصاد نیستین و فکر میکنین چیز مهمی نیست اماا.. بذار فعلا با شوق جنگ سر کنین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
ناشناس|Iran, Islamic Republic of|۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
خداوند کشور ما را از خشکسالی و دروغ و انسانهای متوهم بدور دارد!!!
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
مگر نه اینکه نابودی آمریکا و اسراییل آرزوی 40 ساله ما هست ؟؟؟ خب چرا الآن که میتوانیم اونها را از بین نمیبریم ؟؟؟؟؟!!!
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
پدرم خدا بیامرز یک مثلی داشت که می گفت اگه نمی باری حداقل رعو برق بزن !!!!
فردادلار۱۶ رو ردمیکنه
خدا اگر جهنمی وجود داشته باشه باید مردم عادی ایران رو از اون معاف کنه
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
فکر کردی الان کجاییم
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
اتفاقا برعکس، بیشتر مردم ایران میرن جهنم، چون از آمریکا بیشتر از خدا میترسن، چون ملاکشون برای رای و سرنوشت مملکت، رضایت خدا نبود، رضایت آمریکا و طرفدارانشون بود
دلار بالا نره،و...! این جملات
براتون آشنا نیست؟
بین خدا و خرما، مردم خرما را انتخاب کردن، الانم توی گلوشون گیر کرده! ما هم باید چوب بی بصیرتی این جماعت را بخوریم. از مجلس بگیر تا...فقط افسوس که باز هم نمیفهمن
اگر من هم ماهی بیش از 300 میلیون تومن حقوق میگرفتم و تنها کارم خوردم چای، بیسکویت ، کیک و ساندیس و در خانه رایگان زندگی میکردم و راننده شخصی داشتم و آب و برق و گاز و تلفن رایگان داشتم میگفتم تحریم های آمریکا هیچ اثری روی ما نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۰۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
البته این فقط حقوق است . شامل بدی آب و هوا اضافه کاری حق ماموریت نمی‌شود برو رو ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیون مثل یک نفر در دولت قبل ماهی ۲۲۰ ساعت اضافه کاری داست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
اتفاقا اونهایی می گویند با امریکا شازش کنیم که دقیقا دنیاطلبند و همین سیصد میلیون کذایی شما را دریافقت می کنند والا حججی ها و امثال هم هیچ وقت نجومی بگیر نبوده و نیستند و اینان هستند که مشتاق مقابله با امریکا و اسرائیل هستند
فقط سامانه باور ۳۷۳که مسئولان نظامی قولش را دادند کی رونمایی می شود؟با توجه به تهدیدات دشمن باید سامانه های پدافندی بیشتری رونمایی کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
قادر ٣١٣ چى شد
امریکا و آن ترانپ ابله هنوز ملت بزرگ ایران را نشناخته اند. در قضیه تنگه هرمز هم 80 میلیون ایرانی حاضرند جان خود را فدا کنند ولی در مقابل دشمن نظام و انقلاب و رهبری تسلیم نشوند
لکن باید هوشیار بود. ایادی استکبار در داخل در حال هراس افکنی هستند و باید با نعره حیدری آنها را از کشور دور انداخت و یا حبسشان کرد. چرا که دارند بر علیه امنیت ملی حرکت می کنند
ما از دستگاه قضا توقع داریم قاطع با این مفاسد برخورد کنند.
هنجار شکنی چه از نوع رقص و موزیک مستهجن و چه از نوع بازی با امنیت ملی و فساد در ارض محکوم است
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۰۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
از خودت مایه بزار من ویک سری از بچه‌ها محل نیستم چون در جنگ ایران وعراق بودیم و نتیجه اش را دیدیم
آریو برزن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
زنده باد حاجی رو حرفت حساب می کنم،راستی یه سوال امکانش هست نظر این 80 میلیون رو تو یه نظرخواهی بپرسیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
حاج اقا لطفا از خودتون مایه بذارید مگه شما وکیل 80
میلیون ایرانی هستید؟
مازیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
حاج منصور دروغ به این بزرگی من وایل وطایفه ام حدود 3700نفر می شویم خواهش می کنم مارا کم کنید ؟راستی کور شل ناتوان جسمی پیرمردها وپیرزنها را کم کنی بهزیستی وبیماران لا عاج وبیماران خاص کمیته امامی ها ومیلیاردرها وکل ثروتمندان ومدیران که بچهایشان خارجند را جمع کنی وبچه هاییکماهه تا 12ساله را کم کنی به 30میلیون نمی رسه ها یه تجدید نظر تو شمارش بکن
دیوید بکهام» ستاره پیشین فوتبال انگلیس به خاطر استفاده از گوشی موبایل هنگام رانندگی، به مدت شش ماه از رانندگی محروم شده است.

آن وقت در ایران افراد زیادی بدون داشتن گواهینامه و به حالت مستی رانندگی میکنند جان انسان های بیگناه رو میگیرند اما چون پول یا قدرت دادند با دادن پول همه چیز رو درست میکنن
البته دنداني براي ما نمونده
سردار اگه پایگاه های آمریکایی گوشت زیر دندان باشند کل ایرانم گوشت زیر دندان آمریکا هستش بیچاره مردم عادی
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۰۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
اگر بجای گوشت مرغ اینقدر گران شده بود بجای گوشت می گفتیم مثل مرغ توی دهانم آن هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
میشه بفرمایید این ابرقدرت شما چگونه حتی نتوانسته یک گروه مثل حزب الله را نابود کند آن وقت شما وکیل مدافعان بی جیره و مواجب امریکا این قدر پز قدرت بی حدو حصر ایشان را می دهید؟؟؟
پیاز، خیار، گوجه، برنج، تن ماهی ، ماکرونی و ... همه گرون شده چون ملت دسترسی به گوشت ندارن و سرازیر شدن به این اقلام و ایناهم شدن طلا ....



قبل از برجام قصد خرید یک یخچال خارجی رو داشتم و به فروشنده گفتم نظت چیه صبر کنم تا برجام امضا بشه و وضعیت دلار رو به راه بشه و اونوقت بخرم. بهم گفت " چیزی که در ایران گرون بشه دیگه هیچ وقت ارزون نمیشه" و خوشحالم که اون زمان اون یخچال را به قیمت 5 میلیون خریدم. الان همون یخچال شده 60 میلیون تومن

به مردم هم توصیه میکنم به هیچ وجه پولتون رو در بانک یا روی طلا و دلار و بورس سرمایه گذاری نکنید. یا کالای خانگی خارجی بخرید یا ملک و زمین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
برجام 4 سال است امضا شده و قیمت یخچال تا آخر 96 هم ثابت بود. عملاً هم بعد از خروج ترامپ از برجام ، برجامی وجود ندارد، لااقل دروغ نگویید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
داداش5میلیون نمیشه 60 میلیون غلو نکن
یخچالت مگه چی هست نهایتش توی بازار که ما خودمون هستیم یخچال5تومنی شده17 تومن
بیا لینجا هندیجان و دیلم یخچال بهت بدیم بدون گارانتی اما سالم و فابریک
خودم تو خونه دارم 10 ساله داره بدون عیب کارمیکنه خسته شدیم ازش
عارف گفته قهر نکرده مهمان داشته
یعنی همچنان پشت روحانی هستیم
چاره ای هم ندارند چون دولت خودشان است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
افتخارش باش
مرکز آمار ایران ،که بیان نموده اند از ۱۶/۸ میلیون نفر متولدین دهه ۶۰ بیش از ۹/۳ میلیون نفر بیکار هستند ، یک حقیقت را پنهان کرده اند که چه تعداد از این ۹/۳ بیکار ،دارای چه مدارک تحصیلی هستند ،و چه تعداد از این ۹/۳ را خانمها تشکیل میدهند ؟مسئولان جمهوری اسلامی سه دهه است به پنهان کاری ‌و غیر شفافیت عمل میکنند ؟ فرزند کدامین مسول با داشتن مدرک دکترای تخصصی از دانشگاه تهران آنهم در رشته علوم اعصاب بیکار است ؟ و یا کدامین فرزند حضرات با داشتن مدرک فوق لیسانس مهندسی کامپیوتر ،و مدیریت اجرایی بیکار است؟ همهٔ بیکاران مربوط به طبقهٔ ضعیف ‌و متوسط به پایین میباشد که جز خدا یاوری ندارند ؟ این همه فساد ،و اختلاس ،و رانتخواری ،و دزدی ،توسط چه کسانی اتفاق افتاده ،و می افتد؟ الا از منسوبین ،و ،وابستگان است ؟
آن شنیدستی که،در اقسای غور ،،، بار سالاری بیفتاد از ستور ،،
گفت چشم تنگ مردم دنیا دوست را ،،، یا غناعت پر کند یا خاک گور ،،،
. ،، غناعت به معنی توانایی برای چشم پوشیدن از مال دنیا است ؟،،
پاسخ ها
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
منظورت قناعت هست دیگه ! چون اینکه تو نوشتی غناعت از غنا ء به معنی اهنگ و مطربی است از حضرت علی (علیه‌السلام) پرسیدند که منظور خداوند از حیاة طیبه چیست فرمودند: هی القناعهِ. !
تن ماهی وماکارونی گرانیش توجیهه کردی
چرا ماهی دربنادر چندبرابر قیمت قبل شده چرا سبزی خوردن چرا برنج چرا گوشت چرامرغ چرا کرایه تاکسی چرابلیط اتوبوس چرا اجاره مسکن چرا وچرا وچراهای دیگر ماشالله استاد توجیه کردن میباشید
ایامیدانید بحز مردم خدایی هم بالای سرتون هست اینهمه درپغ چرا
چرا با تهدید به بستن تنگه شرایط کشور را بحرانی تر میکنید

به حرف هایتان عمل کنید و نگذارید کشتی های آمریکایی وارد آب های ایران شوند.
پورشه ها و کاخ های لواسان هم زیر دندان مردم گرسنه و فقیر است!!!!!!
باید حلوایی برای شادی روح برجام پخته و بین مردم توزیع شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
آره دیگه با وجود تندرو ترامپ و صهیونیستها
رییسجمهور از کجا پول افطاری را داد ؟ باهنر از چه منبعی؟ وقتی ما 5 ام ماه حقوقمان ته میکشد اینا از کچا میارن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۰۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
دیگه قرار نشد از این سوالات بکنی زیاد فامیل نشو
شما در روز روشن با آسمان صاف محال هست که بتوانید ستارگان را ببینید لاکن خورشید را که یک ستاره هست به راحتی میتوانید ببینید و این یکی از معجزات الهی هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
استاد خورشید نزدیکترین ستاره به ماست و روشنایی نورش اتمسفر زمین رو اونقدر روشن میکنه که نور ضعیف بقیه اجرام آسمانی توسط قدر چشم ما قابل جمع آوری نیست
در ضمن تو همون روز هم با تلسکوپ و ادوات مخصوص میشه دید
یک شب هم در منزل خود و بیرون از سفره بیت المال افطار خوردن خوب است.
تو خوزستان هستیم
بعداز این همه بارندگی یروز درمیون گردوغبار محلی حمله میکنه بهمون
خدایا مارو نجات بده از دست مدیران نالایق
ترامپ خودت شماره روحانی رو بگیر تو کشورمون فقط یه رییس جمهور بود با جرات مثل محمود که چپ رو راست نامه مینوشت و درخواست مذاکره میداد بقیه تدارکاتچی هستتد.
سردار اگه امریکا اینقدر ضعیف شده و گوشت زیر دندونه ، بزنید فاتحه اش رو بخونید؟؟؟ حداقل چند تا ملوان دستگیر کنید و اشکشون رو دربیارید تا ترامپ احساس حقارت کنه ؟! و مجبور شه تمام تحریم ها رو لغو کنه ؟!
حضرات اوضاع مردم به مرز بحران رسیده ، فقر و فساد کمر جامعه رو خرد کرده ، مردم حتی منتظر حمله امریکا هستند ، اولین جرقه جنگ باعث اضمحلال خواهد شد .مردم عصبی حوصله جنگ ندارن .
حتما روزه سکوت گرفته آقای عارف
مذاکره که طبل نداره ، این جنگه که طبل داره و موقع جنگ بر آن می کوبند .
دلار تو یه هفته نزدیک ۲۰۰۰ تومان افزایش پیدا کرد؟! کسی صداش درنیومد ؟! شما تریبون دارها و قلم به دستان ؟! نسبت به وضعیت مردم و کشور ؟! بابا ۸ سال خاتمی دلار رو با ۸۰۰ تومن ثابت نگه داشت شما ۸ ساعت قادر نیستید ؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا فکر میکنید تعامل با دنیا بده ؟ چرا باید ملت تو فشار و استرس روانی باشند ، خدا شاهده پدر از روی فرزند و فرزند از روی والدین شرمساره ، ؟! چرا اینقدر خودتون رو به کوچه چپ زدیدن .
مسئولین به هم افطار میان، پول این افطار ها از کجاست، لطفاً قوه قضائیه بررسی کند
با خوندن این نظرات واقعا به این نکته باورم بیشتر میشه که از ماست که بر ماست....
من پیشنهاد می کنم که اگر جنگ بشه که امیدوارم نشه ایندفعه نوبت آقازاده‌ها وخانواهای مسولین بلند مرتبه‌ است که در خط مقدم جبهه حضور به هم رسانند .چون مردم تصمیم گیر اصلی در این زمینه نبودن پس آنها نباید بها بدهند
کسی از ایران خودرو و سایپا چیزی ننوشته...
سردار گرامی و شجاع جناب آقای حاجی زاده شما باعث افتخار و مباهات مملکت ایران هستید
دادچ بعد از جنگ مچکلاتت حل می شه.
گوشت چیه ؟؟؟
اجالتا ورق حلبی قوطی کنسرو خاوریار بادمجون را در داخل تولید کنید تا محتاج واردات آن نباشیم
اين عليرضا رحيمي هموني نبود كه خودشو كشت تا با موگيريني يه عكس يادگاري بندازه؟؟؟!!!
کاش جلوی فساد داخلی را بگیرید. جلوی بخور یخورها را بگیرید. جلوی قاچاق دام را بگیرید، کار بزرگی کردید. علت گرانی گوشت قاچاق است تا آمریکا.
آقای سردار حاجی‌زاده شاید وضعیت پایگاه‌های آمریکا در منطقه مثل گوشتی زیر دندان ما باشد ولی کل کشور ما هم در محاصره همان پایگاه هائی است که میفرمائید که اضافه میکنم کشورهائی مانند عربستان و امارات و ... که همه همسایه ما هستند و اونها هم پشت آمریکا هستند . چه از لحاظ اقتصادی , نظامی و ...
همین کویتی که ما پشه هم حسابش نمیکینم در زمان جنگ ایران و عراق بزرگترین حامی صدام بود درست است که ایران پایدار ماند ولی هشت سال از بهترین سالهای این کشور و جوانان ما فدا شدند .
با ید به سرعت بازنشستگی پیش از موعد برقرار شود تا این عزیزان بیا یند سر کار .گناه دارند کی می تواند جواب اینها را بدهد.
گندم با نرخ جدیدکه تازه داره درو میشه، چه ربطی داره که ماکارونی گرون شد؟
آمریکا دشمن ما نیست! او به فکر منافع خودش هست ما هم به فکر منافع خودمان باشیم! شادی و نشاط در جامعه نیست، تورم و بیکاری و فساد اداری و اقتصادی بیداد میکند، آقازاده ها در حال حیف و میل بیت المال و خوشگذرانی هستند، امید در جامعه مرده است، آینده روشن نیست!
تواین مهمونی هاتون اگر صلاح دیدید مردم را هم دعوت کنید نه برای افطاری بلکه بخاطر نظر خواهی آنهم نه گزینشی که از فیلترهای گونگون رد میشوند تا جمعی خاص مشرف شوند از دیدار مسولان.از مردم در رنج وگرفتاری دعوت کنید .
مرد باش این را قبول کن که اقایان بفهمن ملت چه دارند می کشند ؟/من نوشتم وتو انشار ندادی
آقای رحیمی بجای این حرفا سلفی با موگرینی رو توئیت کنید شاید سایه جنگ دور شد
راستی حاج منصور یک نگاه به منفی ها بنداز اونها را از قلم نندازیها اونها را نیز باید کم کنی البته فکر کنم هی اضافه شود وامارت هی اشتباه می شود؟/!!!
با سلام .

حقیقت این است که به امثال اینجانب ستم شده است .

بیشتر منظورم اقتصادی است یعنی فشار شدید اقتصادی که آدم های عوامی مثل ما نتوانیم بر روی اصول انسانیت

زندگی درست کنیم .....خلاصه این ظلمی است که وجود دارد و قبلا"هم بوده .......اما در رابطه با مسائل اخلاقی

آنهم به امثال اینجانب ستم شده است انسان جرات ندارد هیچ کاری انجام دهد حتما" باید برود شهر

باکو یا کشور ارمنستان و پول خرج کند تا کمی آزادی داشته باشد و از زندگی...........

شما توجه نمایید در هرسال بیش از 2 میلیون ایرانی به ترکیه میروند و چند میلیون هم به ارمنستان و باکو و کشورهای مجاور دیگر ........

در هر صورت همه چیز با فشار نداشتن آزادی های فردی در کشور که کار درست نمیشود ......
مذاکره کردن با هرکشوری به این معنی است یابا هم به توافق میرسند یا نمی رسن وبهتر است از اینکه کشور منطقه از این موضوع سوء استفاده کننند برخی در کشورهای بیگانه چی می خواهتد واین سرمایه باد اورده را از کجا اورده اند
موضوع مذاکره با آمریکا را باید به رفراندوم مردمی گذاشت. زیرا مردم با خرد جمعی بیشترین و بهترین نظر را خواهند داد. گفتگو نشانه ترس نیست. جنگ جز ویرانی و تباهی هیچ دست آوردی دیگر نخواهد داشت.
سلام. قواعد تشریفات تأکید دارد وقتی یک مقام ارشد فردی را به مهمانی دعوت می کند، فرد دارای مقام پایین تر مهمانی خود را لغو و یا دعوت دیگری را قبول نمی کند.
اونایی که به قران اعتقاد ندارند واهل ایمان نیستند میترسند چون به سرای اخرت ایمان ندارند ما یک بار باید بمیریم وچه بهتر که با شهادت ودر مقابل کفر وشرک امریکای جنایتکار به دیار باقی سفر کنیم ما برای نبرد بزرگ آماده ایم
عزیزم قانون تو غرب وحشی برای همه است حتی دیوید بکام
با سلام به همه ايراني ها و قبولي طاعات همگي دوستان ما همه ايراني هستيم درست است مدير نالايق داريم و هزار مشكل ولي دقت كنيد كه تجربه تاريخي ما نشان مي دهد كه شاه با آن همه خوش خدمتي به آمريكا حتي تو كشور خودشان راهش ندادند نه يكبار بلكه دو بار پدر ايشان را همين برنامه انگليسي ها برايش پيدا كردند. پس آمريكايي ها عزت ما رو نمي خواهند بلكه نوكر بي قيد و شرط مي خواهند. وظيفه ما همدلي يكي شدن محبت به هم و كار است. آمريكا امپرياليست و تروريست دولتي است. نه تنها وضعيت ما بلكه هر كشوري كه تو دنيا جلو ش ايستاده را به هم ريخته.
در ماه ضیافت الهی این همه افطار و احسان در جای جای کشور مان از مشاهده مکرمه گرفته تا منازل و غذاخوری ها بی وقفه ادامه دارد. چه انگیزه ای جز فتنه می تواند برای حضور در سفارت روباه پیر استعمار به بهانه افطار وجود داشته باشد؟!
جناب حجت الاسلام سید رضا اکرمی، 3 جمله از شما نقل شده که قسمت قابل توجهی از آن را فحش و ناسزا تشکیل داده که نثار مخالفان نظر خود نموده‌اید. آیا نتیجه فرهنگ اسلامی اینگونه سخن گفتن است؟ گیرم فردی مثل من موافق مذاکره باشد، آیا باید بنده را پادوی غرب، بی عقل یا بیشعور خطاب کنید؟ بهتر است به جای حمله به مخالفین و نادان خواندن غیر خود از اجماع عقلی استفاده شود بلکه از بن بست فعلی خارج شویم.
در امریکا :
کسی که خود را کاندیدای رئیس جمهوری میکند
میبایست اضافه بر داشتن تابعیت امریکا ،محل تولدش نیز در داخل کشور ایالات متحده امریکا باشد که محل تولد فرزند شاهزاده هری در انگلستان است
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر