بازدید 9404

واکنش پلیس راهور پایتخت به انتشار یک کلیپ

کد خبر: ۸۹۸۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲ 12 May 2019
معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر برخورد پلیس با رانندگان مسافربرشخصی واکنش نشان داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس انتشار فیلمی در فضای مجازی با این موضوع که مامور پلیسی با انداختن خود بر روی کاپوت خودرویی شخصی مانع از ادامه حرکت ان می‌شود واکنش پلیس راهور پایتخت را بدنبال داشت.

سرهنگ ابوالفضل موسوی پور، معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص برخورد پلیس راهور با یک راننده مسافربر شخصی اظهار داشت: یکی از وظایف ذاتی پلیس راهور تهران بزرگ برخورد با تخلفات است.

وی با اشاره به تخلفات مسافربر‌های شخصی، به فیلم منتشر شده اشاره و تصریح کرد: در آن محل به دلیل توقف غیرمجاز مسافربر‌های شخصی ترافیک ایجاد شده بود که مامور پلیس تذکر می‌دهد؛ برخی از خودرو‌ها حرکت کرده و برخی نیز اعمال قانون می‌شوند.

این مقام ارشد پلیس راهور افزود: یکی از خودرو‌ها به دستور پلیس توجه نکرد؛ راننده خودرو مدارکش را به پلیس ارایه نداد و اقدام به فرار کرد که در ادامه متوقف می‌شود.

وی با اشاره اینکه پلیس راهور از مامور وظیفه شناس خود که در این فیلم حضور دارد قدردانی کرده است؛ خاطرنشان کرد: طرح برخورد با مسافربر‌های شخصی یکی از طرح‌های اصلی پلیس راهور است و تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت و از مردم می‌خواهم همکاری لازم را با پلیس داشته باشند که نتیجه آن امنیت و آسایش را در پی خواهد داشت.

وی تاکید کرد: برخی از رانندگان مسافربر شخصی پلاک شهرستان هستند و عمدتا جا و مکان مشخصی ندارند و در محل‌هایی که اقدام به حمل مسافر می‌کنند برای اهالی محل ایجاد مزاحمت می‌کنند همچنین سازمان تاکسیرانی شهر تهران نیز خواستار برخورد با این تخلفات بوده است.

سرهنگ موسوی پور اعلام کرد:مسافر کشی حق راننده تاکسی است و قانون به رانندگان تاکسی این اجازه را داده است که تحت مقررات مسافران را جابجا کند و رانندگان مسافربر شخصی تحت مقررات خاصی نیستند و عمدتا مشکل ایجاد می‌کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر