بازدید 3060

درآمد ۲۰ میلیارد تومانی پیام نور از منابع غیرشهریه‌ای

کد خبر: ۸۹۸۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳ 12 May 2019

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور اعلام کرد که سال گذشته میزان در آمدهای شهریه‌ای این دانشگاه ۲۰ میلیاد تومان بود که از حوزه آموزش‌های آزاد و تجاری سازی تحقیقات به دست آمد. این مبلغ تا سال آینده به ۲ برابر خواهد رسید تا بتوانیم هزینه جاری مراکز واحد را از طریق این منابع تأمین کنیم.

به گزارش ایسنا، دکتر حسن علیزاده ضمن اعلام این مطلب و با اشاره به مهم‌ترین چالش حوزه اداری و مالی دانشگاه پیام نور اظهار کرد: افزایش حقوق‌ها هیچ وقت متناسب با منابع نبوده است و برای ما چالش ایجاد می‌کند، اما عمده فعالیت‌های ما این است که بتوانیم منابع درآمد غیر شهریه‌ای خود را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: سال گذشته میزان در آمدهای شهریه‌ای ۲۰ میلیاد تومان بود که از حوزه آموزش‌های آزاد و تجاری سازی تحقیقات به دست آمد. این مبلغ تا سال آینده به ۲ برابر خواهد رسید تا بتوانیم هزینه جاری مراکز واحد را از طریق این منابع تأمین کنیم.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور خاطرنشان کرد: ما تمامی تلاش خود را انجام می‌دهیم تا بار مشکلات مالی ما بر دوش دانشجو نیفتد و دانشگاه‌ها بتوانند از راه‌های مختلف، درآمدهای غیرشهریه ای کسب کنند و هزینه‌های جاری دانشگاه شامل حال شهریه‌های دانشجویی نشود.

وی اذعان کرد: مجوز افزایش شهریه دانشگاه پیام نور در سال ۹۷، حدود ۱۵ درصد بود. با توجه به فشار اقتصادی که در کشور وجود دارد، در دانشگاه پیام نور تلاش شد که شهریه‌ها تنها ۱۰ درصد افزایش یابد تا دانشجویان ما به علت مشکلات مالی از تحصیل محروم نشوند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر