بازدید 8063
۱
جدول لیگ

بعد از 8 بازی، هیچ چیز در جدول لیگ عوض نشد!

کد خبر: ۸۹۸۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۶ 12 May 2019

با پایان هفته بیست و نهم لیگ برتر هیچ چیز در قعر و صدرجدول تغییر نکرد تا کار سهمیه آسیایی، قهرمانی و البته آخرین سقوط به لیگ یک به هفته آخر کشیده شود.

به گزارش تابناک ورزشی، در هفته بیست و نهم لیگ برتر که به صورت همزمان برگزار شد در صدر جدول ۴ بازی برگزار شد که هر ۴ بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید، پرسپولیس برابر ماشین سازی به تساوی یک بر یک رسید، سپاهان با پدیده یک بر یک کرد، استقلال با نتیجه بدون گل برابر صنعت نفت متوقف شد و تراکتورسازی هم برابر پارس جم به تساوی یک بر یک رسید.

با این نتایج رقابت برای قهرمانی به هفته آخر کشیده شد با یک تغییر، اینکه تا قبل از بازی‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر استقلال و پدیده هم در کنار سپاهان و پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی شانس داشتند، ولی با نتایج امشب آن‌ها به طور کامل از کورس قهرمانی خارج شدند و کار قهرمانی در هفته پایانی بین پرسپولیس و سپاهان ادامه دارد.

با این شرایط پرسپولیس برای قهرمانی تنها به یک امتیاز احتیاج دارد و فقط در شرایطی که این تیم هفته آخر برابر پارس جنوبی جم شکست بخورد و سپاهان برابر استقلال خوزستان پیروز شود این تیم در هفته پایانی قهرمان نخواهد شد.

با این شرایط استقلال، پدیده و تراکتورسازی در هفته پایانی برای کسب سهمیه رقابت خواهند کرد و قرمز‌های تبریزی برای کسب سهمیه آسیایی باید در هفته پایانی پیروز شوند و امیدوار باشد پدیده نتواند برابر ماشین سازی برنده شود البته استقلال با نتیجه بازی امشب برابر نفت سهمیه آسیایی خود را برای فصل آینده در لیگ قهرمانان آسیا قطعی کرد اما همین رقابت برای سهمیه آخر سقوط کرده به لیگ یک هم بدون تغییر باقی ماند، جایی که نفت مسجد سلیمان و سپیدرود به ترتیب از پیکان و نساجی شکست خوردند تا جنگ بقا به هفته آخر کشیده شود.

بعد از 8 بازی، هیچ چیز در جدول لیگ عوض نشد!

با این شرایط نفت مسجدسلیمان با یک امتیاز بیشتر از سپیدرود در رده چهاردهم جدول لیگ برتر قرار گرفته است و دو تیم در هفته پایانی همچنان با هم رقابت دارند، جایی که سپیدرود در آزادی با استقلال بازی می‌کند و نفت مسجد سلیمان در خانه به مصاف ذوب آهن خواهد رفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اسم رو بذاريم پويايي لگ تا به كسي بر نخوره
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها