بازدید 6265
۴

سهمیه آسیایی استقلال بامجیدی قطعی شد

کد خبر: ۸۹۸۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴ 12 May 2019

استقلال با تساوی برابر نفت در آبادان کسب سهمیه آسیایی خود را قطعی کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم استقلال درشرایطی که یک گل سالم وارد دروازه صنعت نفت کرد داور آن را مردود اعلام کرد تا آبی‌ها دیگر شانسی برای قهرمانی نداشته باشند، با این حال همین نتیجه باعث شد استقلال کسب سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا خود را قطعی کند چراکه این تیم هم اکنون ۳ امتیاز با تراکتورسازی رده پنجمی فاصله دارد و حتی اگر آبی‌ها در هفته پایانی برابر سپیدرود شکست هم بخورند، ۹ تفاضل گل از تراکتورسازی بهتر هستند و به همین دلیل کسب سهمیه آسیایی استقلال قطعی است.

فصل پرفراز و نشیب استقلال روبه اتمام است، جایی که آبی‌ها چند بار تا پای رسیدن به صدرجدول پیش رفتند، اما در نهایت نتوانستند بعد از سال‌ها رسیدن به صدرجدول را تجربه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
پرسپولیس تیم حکومتیه و اگه ببینین تو چند سال اخیر لطف داوری و فدراسیون همیشه شاملش بوده و براش بازیها رو درمیارن. پرسپولیس ننگ فوتبال جوانمردانه هست.
خبر کاملا نادرسته، احتمال سهمیه ی استقلال بسیار بالاست اما قطعی نیست. روی کاغذ تراکتورسازی هنوز شانس داره ضمن این که اگر هفته ی آخر استقلال ببازه و پدیده ببره و پرسپولیس هم قهرمان جام حذفی نشه استقلال به عنوان تیم چهارم سهمیه ی آسیا نخواهد داشت. لطفا اصلاح کنید.
ننه جان مرحوم من هم بودمیتونست سهمیه بگیره !!!
چقدر سطح توقعات استقلالی هاپایین امده که ازگرفتن سخمیه ذوق میکنن
شاید استقلال از سپیدرود 6 گل بخورد ، هیچ وقت یک رشتی را دست کم نگیر
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار