بازدید 11036
۳
کشتی آرای در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

کاهش قیمت ها در بازار طلا و سکه تهران/ سیگنال کاهشی از بازار ارز

بازار طلا و سکه تهران اولین روز هفته را بر خلاف روند صعودی هفته گذشته، با افت قیمت‌ها آغاز کرده است. روندی که به رغم افزایش نرخ جهانی طلا، تحت تاثیر کاهش قیمت در بازار ارز به ویژه نرخ دلار، یورو و درهم می‌باشد.
کد خبر: ۸۹۸۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸ 11 May 2019
تابناک اقتصادیبازار طلا و سکه تهران اولین روز هفته را بر خلاف روند صعودی هفته گذشته، با افت قیمت‌ها آغاز کرده است. روندی که به رغم افزایش نرخ جهانی طلا، تحت تاثیر کاهش قیمت در بازار ارز به ویژه نرخ دلار، یورو و درهم می‌باشد.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (شنبه بیست و یکم اردیبهشت ۹۸) قیمت طلا و سکه در بازار تهران با کاهش مواجه شده است. این در حالی است که هفته گذشته،  رشد ۳.۱ درصدی قیمت طلا و سکه را شاهد بودیم.  

بر اساس این گزارش،  برای اطلاع از آخرین قیمت‌های بازار طلا و سکه، گفتگویی تلفنی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.
 
کاهش قیمت ها در بازار طلا و سکه تهران/ سیگنال کاهشی از بازار ارز

کشتی آرای با بیان اینکه امروز بازار جهانی شاهد افزایش حدود ۴ دلاری نرخ اونس به رقم ۱۲۸۶ دلار بود، اظهار داشت: امروز قیمت‌ها با توجه به کاهش بهای ارز در بازار تهران، با کاهش همراه شده است. بر این اساس تا ساعت ۱۷ امروز، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) با کاهش ۱۱۰ هزار تومانی به رقم ۵,۰۸۰,۰۰۰ تومان رسیده است.  

همچنین هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به قیمت ۴,۹۲۰,۰۰۰ معامله شده است که نسبت به روز پنج شنبه گذشته، ۸۰ هزار تومان کاهش داشته است.  

هر نیم سکه بهار آزادی نیز ۲,۸۶۰,۰۰۰ تومان ارزشگذاری شده است که نسبت به پایان هفته گذشته، ۳۰ هزار تومان ارزان‌تر شده است. هر ربع سکه بهار آزادی نیز در اولین روز هفته، با کاهش ۳۰ هزار تومانی به رقم ۱,۸۶۰,۰۰۰ تومان رسیده است.

به گفته کشتی آرای، هر سکه یک گرمی با ۱۰ هزار تومان کاهش قیمت، یک میلیون و ۵ هزار تومان می‌باشد و هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۴۶۳، ۰۰۰ تومان می‌باشد که نسبت به روز پنج شنبه ۱۰ هزار و ۳۰۰ تومان افت قیمت داشته است. همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، ۲،۰۰۰،۰۰۰ تومان تومان قیمت گذاری شد که نسبت به آخرین روز هفته قبل، ۵۰ هزار تومان ارزان‌تر شده است.  

حباب سکه نیز، با توجه به کاهش داد و ستد و افت تقاضا در بازار، با ۱۰ هزار تومان کاهش به رقم ۵۲۰ هزار تومان رسیده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
اون زمان که می کشه بالا کجایی شما!? تا دوزار میاد پایین بوق و کرنا ميکني
واي ! چقدر كاهش !!
اولا بگید قیمت اصلی از چند تومن به این مبلغ کنونی رسیده؟ یعنی چندصد درصد رشد داشته؟ و طی چند سال؟
دوما شما که اهل حساب کتاب و دقت هستید بگید 10 هزار تومن چند درصد چهارصد پونصد هزارتومن میشه؟
چه تاثیری روی قدرت خرید مردم داره
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار