بازدید 6317
گزارش

حدادی را بی‌اطلاع‌ِسرمربی، به تیم‌ملی‌بسکتبال بازگرداندند!

به نظر می رسد مدیران کمیته المپیک می خواهند به حالت دستوری این اختلاف را برطرف کنند که به سود بسکتبال در سال جام جهانی و کسب سهمیه المپیک نیست.
کد خبر: ۸۹۸۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶ 11 May 2019

طبق ادعای رئیس کمیته ملی المپیک، حامد حدادی بعد از جلسه مشترک با مدیران به تیم ملی بسکتبال ایران برگشت اما این در حالی است که سرمربی تیم ملی از این خبر اظهار بی اطلاعی می کند.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از اختلافات زیادی که میان حامد حدادی و مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال وجود داشت، سرانجام با ورود کمیته ملی المپیک به این موضوع سنتر نام آشنای بسکتبال ایران به شکل نامعلومی به تیم ملی بازگشت. سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ایران امروز (شنبه) ۲۱ اردیبهشت ماه اعلام کرد که اختلاف حامد حدادی با سرمربی تیم ملی برطرف شده و او به تیم ملی باز خواهد گشت.

حدادی را بدون اطلاع سرمربی، به تیم ملی بسکتبال بازگرداندند!

با وجود این اطلاعیه صالحی امیری، مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی می‌گوید که از این موضوع یعنی بازگشت حدادی به تیم ملی بی‌خبر است: : «من در جریان چنین تصمیمی نیستم و اطلاعی از دعوت شدن کسی به تیم ملی ندارم. اکنون هم در تمرین هستم و نمی‌توانم بیشتر صحبت کنم.»

به این ترتیب به نظر می رسد مدیران کمیته المپیک می خواهند به حالت دستوری این اختلاف را برطرف کنند که به سود بسکتبال در سال جام جهانی و کسب سهمیه المپیک نیست. رییس کمیته المپیک که خیلی هم دلسوز ورزش است باید بداند که نمی‌توان یک ستاره یاغی را که سرمربی به او اعتقادی ندارد در ترکیب هیچ تیمی جای داد.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان