بازدید 5281
ما را کتک زدند اما تلویزیون عراق جای دیگری را نشان می داد!

منصوریان:وقتی به ایران فحش بدهند آدم بهم می‌ریزد

کد خبر: ۸۹۸۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۵ 10 May 2019

سرمربی تیم ذوب‌آهن گفت: با تمام وجود کربلا را دوست داریم، زیرا پایگاه شیعیان است، همه مردم ایران بچه هیأتی هستند و کیف کردم آن‌جا بودم، دوست دارم دوباره می‌رفتیم، اما دیگر امکانش نیست.

به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به فولاد و افشین قطبی خوش آمد می‌گویم، افشین به من کمک کرده و روز‌های خوبی در تیم ملی با وی داشته‌ام، در سال‌های اول مربی‌گری‌ام کمک کرده و مدیون وی هستیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود: بازی سختی داریم، زیرا برای ما و تیم قطبی و سایپا رسیدن به رده ششم جدول مهم است. قطبی استارتی برای من زد و من را وارد فضای علمی کرد، آدم راست‌گویی است و نکته منفی در وی ندیدیم، در تیم ملی هم به پرچم کشور احترام می‌گذاشت؛ فولاد فوتبال خوبی روی زمین بازی می‌کند و صخره خوبی مقابل تیم‌های بالایی جدول بود.

منصوریان با اشاره به صعود ذوب آهن از مرحله گروهی جام باشگاه‌های آسیا گفت: به مجموعه ذوب تبریک می‌گویم، زیر این پرچم افتخارآفرینی می‌کنیم و امیدوارم مسیر را محکم را جلو برویم، در جدول دور برگشت سوم یا چهارم هستیم.رقابت ما برای ششم جدول است و موفقیت بزرگی خواهد بود، تفکر آن‌ها نیز همین است، بازی ما با فولاد جنگی برای نیم فصل دوم است؛ افشین تیم را خوب می‌شناسد، خوب حریف را آنالیز می‌کنیم و بازیکنان درست متوجه می‌شوند بازیکنان خیلی خوب هستند، یک خانواده هستیم و از ثانیه‌های حضور در ذوب آهن لذت می‌بریم، از مدیر عامل تا سرپرست همه خوب هستند.

منصوریان با بیان این که من هم از گوشه و کنار حواشی را می‌شنوم، تاکید کرد: مدیر عامل و مدیر کارخانه خوب داریم، فقط می‌دانم خیلی از مواقع باید دست‌ها محکم در دست هم باشد. در بهترین زمان هستیم و اگر متحد بمانیم و نگاه پدرانه داشتیم خیلی جای رشد وجود دارد، جوانان خوبی داریم که برخی شانس بازی نداشته‌اند، از تولیدات آکادمی استفاده می‌کنیم و فقط حمایت می‌خواهیم.

سرمربی ذوب‌آهن با بیان این که هیچوقت به نقطه منفی فکر نکرده‌ام و همیشه مثبت هستم، یادآور شد: اصفهان همیشه میزبان‌هایی خوبی است و نهایت مهمان‌نوازی را انجام می‌دهد، از حضور در اصفهان خیلی خوشم آمده، از فضا و مردمش؛ حاشیه ندارم و فضای رسانه‌ای فقط برای حمایت از تیم است و مانند تهران نیست، تیم متحد است و سرباز استان اصفهان است

منصوریان در خصوص حواشی بازی الزورا گفت: تصویر‌برداری کاملاً برنامه‌ریزی بود، کارگردان یک صدم اتفاقات را نشان داد، وقتی عقب افتادیم خود را زمین می‌زدند، البته بازیکنان خیلی ناراحت بودند و به دنبال نظم بودند. فخرالدینی به دنبال توپ بود، اما خیلی دیر توپ به وی می‌رسید و از آن‌جا همه چیز شروع شد، اوجش زمانی شد که حبیب‌زاده گل دوم را زد و آن‌ها متوجه شدند حذف شده‌اند و از کوره در رفتند.

منصوریان بیان داشت: اگر حدادی‌فر دیرتر مشت می‌خورد، مشخص نبود چه اتفاقی می‌افتاد، نوشابه شیشه‌ای به سمت نیمکت پرتاب می‌کردند، فاصله من با هوادار ۳ متر بود، ۵۰ یگان ویژه بود که نمی‌توانستند کنترل کنند؛ بعد از گل تساوی هواداران وارد زمین شدند و میلاد و قاسم را با لگد و مشت زدند. برای یک لحظه ۲۰ نفر داخل زمین بودند، اما تصویر بردار چیز‌های دیگر را نشان داد، کار میلاد را تأیید نمی‌کنم و کار خوبی نبوده است، اما باید دید چه اتفاقی می‌افتد که این‌گونه می‌شود؛ کار ما تدافعی بود وقتی به ایران و ایرانی فحش بدهند آدم به‌هم می‌ریزد.

وی عنوان داشت: هر چیز فکر کنید پرتاب کردند، البته باید بیشتر خویشتن‌دار بود، باید دنبال این باشیم که چرا این اتفاق رخ داده است؛ البته تیم الزورا کاملاً حرفه‌ای برخورد کردند و در کل تبریک می‌گویم به فوتبال عراق که بعد از ۱۸ سال به آسیا آمدند، اما باید این اتفاقات را کنترل کنند و تحمل باخت داشته باشند. با تمام وجود کربلا را دوست داریم، زیرا پایگاه شیعیان است، همه مردم ایران بچه هیأتی هستند و کیف کردم آن‌جا بودم، دوست دارم دوباره می‌رفتیم، اما دیگر امکانش نیست.

سرمربی ذوب‌آهن عنوان داشت: گلی که به الزورا زدیم تاکتیکی بود و نیمه اول موفق بودیم، خیلی کم شده تا نیمکت بروم و لا به لای بازیکنان بپر بپر کنم، زیرا در سیستم مربی‌گری بداخلاق هستم؛ کامبک زدن خیلی انرژی می‌گیرد و باعث می‌شود حرص بخوریم و خیلی سخت است. میل به برگشتن در بازیکنان وجود دارد که باعث افتخار است، قول می‌دهم این اتفاقات دیگر رخ ندهد، امیدوارم فردا ۳ امتیاز را بگیریم؛ اوساگونا محروم است و مصدوم نداریم، اما به برخی بازیکنان استراحت می‌دهیم و نمی‌خواهیم تیم آسیب ببیند.

منصوریان با بیان این‌که ۹۰ درصد تیم سال بعد همین خواهد بود، گفت: با آذری برای فصل بعد صحبت‌هایی انجام داده‌ام و برنامه هم داده‌ام، اما دیگر تصمیم با باشگاه خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها