بازدید 35349
هزار و ششصد و پنجاه و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

واکنش پارسایی به دغدغه مطهری درباره رقص در مدارس/آخرین ملاقات کری با مقامات ایرانی چه زمانی بوده؟/ممنوع دانستن ازدواج زیر ۱۸سال نفهمیدن دین است/واکنش یک امام جمعه به ترانه جنجالی

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: شش حکم قضایی با دستور «رئیسی» در زاهدان لغو شد/امام جمعه اصفهان: ناو آمریکا با یک موشک نابود می‌شود/ترکان: اروپا اجازه ندهد اوضاع بدتر شود و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۹۸۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۸ 10 May 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.حولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

شش حکم قضایی با دستور «رئیسی» در زاهدان لغو شد

بنا به اعلام یک منبع آگاه در راستای اقدام موثر دستگاه قضایی با هدف برخورد به موقع و قاطعانه با اندک متخلفان، شش حکم قضایی با دستور رئیس قوه قضائیه در زاهدان لغو شد. یک منبع آگاه در گفت‌وگو با مهر گفت: آیت الله رئیسی در سفر به سیستان و بلوچستان اظهار داشت که فضای این استان به گونه‌ای است که زحمات طاقت‌فرسای قضات و پرسنل سازمان‌های وابسته را شاهد هستیم، با وجود شرایط سخت، خدمات گسترده‌ای ارائه می‌شود؛ اما در اوج این ایثار و از خود گذشتگی، عده‌ای بسیار اندک هم هستند که با تخلفاتشان، عظمت و نورانیت کار خیل عظیم خدمتگزاران دستگاه قضا به مردم را مخدوش می‌کنند. وی ادامه داد: رئیس قوه قضائیه تصریح کرد که مبارزه پیشگیرانه و جراحی‌های جدی در برخورد با کسانی که صلابت، نورانیت و عظمت کار قاطبه قوه قضائیه را تضییع می‌کنند در دستور کار دستگاه قضا قرار دارد تا احساس عدالت با اجرای دقیق، قاطعانه و به موقع قانون در برخورد با اندک متخلفان، محقق شود. در همین زمینه این منبع آگاه از لغو ۶ حکم قضایی در زاهدان خبر داد و گفت: این احکام جهت پیگیری‌های قضایی و اجرا ابلاغ شده است تا تأکید ریاست دستگاه قضایی مبنی بر مبارزه جدی با عدم سلامت در بیرون قوه قضائیه و درون دستگاه قضایی محقق گردد.

طعنه خاص محمود صادقی به آمریکایی‌ها

محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، طعنه‌ای خاص به آمریکایی‌ها انداخته و شکستی تلخ را به آنان یادآور شد. محمود صادقی نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر طعنه‌ای خاص به آمریکایی‌ها گفت. متن بدین شرح است: به سربازان ناو هواپیمابر Abraham Lincoln پیشنهاد می‌کنم یک بار کلیدواژه Operation Eagle Claw را گوگل کنند. گفتنی است Operation Eagle Claw (عملیات پنجه عقاب) همان عملیات ناکام طبس است.

واکنش پارسایی به دغدغه مطهری درباره رقص در مدارس

بهرام پارسایی سخنگوی فراکسیون امید مجلس در توییتی نسبت به اظهارات علی مطهری درباره فیلم پخش شده از کودکان در مدرسه واکنش نشان داد. پارسایی در واکنش به مطهری درباره دغدغه‌مندی پخش موزیک و رقص در مدارس ابتدایی در توییتر خود نوشت:کاش آقای مطهری بعداز تعرض در مدرسه غرب تهران، ماجرای مدرسه تاکستان، مرگ کودکان معصوم مدرسه زاهدان و ده‌ها بلای دیگر از وزیر آموزش و پرورش سوال می‌کردند، البته هنوز دیر نیست. آقای بطحایی، آیا آنچه برایش سه مأمور گماشتید، از جان، آبرو، امنیت و سلامت فرزندان مردم مهمتر بود که از کنارشان گذشتید؟

آشنا: تحریم‌ها ادامه یابد، اروپا ضرر می‌کند

مشاور رئیس‌جمهور معتقد است که در صورت تداوم تحریم‌های جمهوری اسلامی، اروپا نیز از موضوع آسیب خواهد دید. حسام‌الدین آشنا با یادآوری اظهارات حسن روحانی، رئیس‌جمهوری و سید عباس عراقچی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران، در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: اگر تحریم‌ها تداوم یابد ایران دیگر قادر نخواهد بود نقش فعالی در مبارزه با تروریست‌ها و بازگشت آنان به زادگاهشان در غرب ایفا کند.

امام جمعه اصفهان: ناو آمریکا با یک موشک نابود می‌شود

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: ناوگان میلیاردی آمریکایی‌ها با یک موشک نابود می‌شود البته اگر بخواهند اقدامی انجام دهند با ده‌ها موشک مواجه خواهند شد. آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان، اظهار کرد: حفظ حرمت ماه مبارک رمضان بر همگان واجب است، حتی اگر فردی به دلیل مریضی یا هر عذر دیگری روزه نمی‌گیرد حق حرمت‌شکنی ماه رمضان را ندارد. وی افزود: همیشه همه موارد با تذکر و نصیحت درست نمی‌شود و لازم است جلوی برخی افراد گرفته شود، ماه رمضان ویژگی‌های خاص خود را دارد، به عنوان مثال تورات در ششم ماه رمضان، انجیل در دوازدهم، زبور در هجدهم و قرآن کریم در شب قدر نازل شده که نشان می‌دهد رمضان از قدیم‌الایام یک ماه خاص بوده است.

حدود ۶۰۰ راکت به سمت تل‌آویو از سمت عزیزان فلسطینی پرتاب شد که در نتیجه صهیونیست‌ها متوجه شدند گنبد آهنین آن‌ها به درد نمی‌خورد. این اتفاق از نظر ما یک پیروزی بود و البته حماس اعلام کرد که اگر آتش بس اعلام نکرده بودند موشک‌های بیشتری به سمت آن‌ها پرتاب شده بود. عده اندکی از مسلمانان که در نزدیکی صهیونیست‌ها هستند پوزه اسرائیلی را به با کمک خداوند به خاک خواهند مالید. وی اظهار کرد: ما باید به قرآن گوش دهیم که می‌فرماید اگر مومن باشید، شما بالاتر هستید. نترسید و سست نشوید" بنابراین تا شنیدیم ناوگان جنگی آمریکا در خلیج فارس است نباید بترسیم که اگر ترسیدیم مومن نیستیم. ناو آبراهام لینکن به نقاط مختلف جهان می‌رود و خرج این ناو را آمریکا نمی‌دهد بلکه امارات متحده عربی و بقیه کشور‌های مطیع ایالات متحده این مخارج را تأمین می‌کنند. وی درباره حرکت ناو ابراهام لینکن به سمت خلیج‌فارس، گفت: ناوگان میلیاردی آن‌ها با یک موشک نابود می‌شود البته اگر بخواهند اقدامی انجام دهند با ده‌ها موشک تهدید خواهند شد چرا که در آن زمان دیگر دست مسئولان نیست که بخواهند محتاطانه کاری انجام دهند و دست رهبر عزیزمان است.

توضیحی درباره ورود ادوات جنگی به آبادان

فرماندار آبادان گفت: ورود تجهیزات جنگی به آبادان تنها برای ساخت فیلم است. زین العابدین موسوی، فرماندار آبادان با اشاره به انتشار تصاویری در فضای مجازی مبنی بر ورود تانک و تجهیزات جنگی به آبادان اظهار کرد: این تجهیزات تنها برای ساخت فیلم به آبادان منتقل شده و سایر خبر‌های غیر رسمی عاری از صحت است. از پیش از ظهر امروز ویدیوئی از ورود تجهیزات جنگی از جمله تانک نفربر به آبادان در فضای مجازی منتشر شد که واکنش‌های را نیز از سوی کاربران در پی داشت.

آخرین ملاقات کری با مقامات ایرانی چه زمانی بوده؟

پایگاه اینترنتی شبکه سی‌ان‌ان، ویدئویی از سخنان جان کری منتشر کرد که جان کری، وزیر امور خارجه پیشین آمریکا تصمیم دونالد ترامپ برای خارج کردن آمریکا از توافق هسته‌ای را مورد انتقاد قرار داده و می‌گوید: این اقدامی خطرناک و غیرعاقلانه است و مبتنی بر هیچ راهبردی نیست که بتواند کشور‌های دیگر را برای حمایت از آن سر یک میز جمع کند و بیشتر بر کارزاری استوار است که او [دونالد ترامپ] آن را دنبال کرده؛ امابر هیچ یک از اهدافی که آن‌ها را ترسیم کرده است تکیه ندارد؛ البته اگر اهدافی در کار باشند. وی افزود: این که بگوییم این توافق بدترین توافق است، باعث نمی‌شود که واقعاً بدترین توافق باشد. سی‌ان‌ان در ادامه به نقل از یک منبع آگاه نزدیک به جان کری مطرح کرد که وی از زمانی که دونالد ترامپ اعلام کرد، که آمریکا از توافق هسته‌ای خارج می‌شود، با مقامات ایران صحبتی نکرده است.

این منبع آگاه در ادامه اظهار کرد: جان کری، قبل از خروج آمریکا از توافق هسته‌ای، با ایرانی‌ها ارتباط برقرار می‌کرد تا از آن‌ها بخواهد در توافق بمانند. وی همچنین این موضوع را که کری ایرانی‌ها را از مذاکره با ترامپ دلسرد کرده باشد، رد کرد و گفت که کری در آن زمان [خروج آمریکا از برجام] از همه تقاضای گفت‌وگو و به کار بستن دیپلماسی داشت. یک سخنگوی جان کری نیز در واکنش به اظهارات اخیر دونالد ترامپ، اعلام کرد که هر چیزی که رئیس‌جمهور ترامپ امروز گفت، صرفاً غلط است؛ ختم ماجرا. این سخنگو ادامه داد: او درباره واقعیت‌ها اشتباه می‌کند، درباره قانون اشتباه می‌کند و متأسفانه درباره نحوه استفاده از دیپلماسی برای امن نگه داشتن آمریکا نیز در اشتباه بوده است.

ترکان: اروپا اجازه ندهد اوضاع بدتر شود

عضو حزب اعتدال و توسعه گفت: اروپایی‌ها آن‌ها اگر می‌خواهند برجام را حفظ کنند، باید مراقب باشند و نگذارند وضع از این بدتر شود. اکبر ترکان، عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در مورد اقدام شورای عالی امنیت ملی گفت: این اقدام طبق بند‌های خود برجام است، در بند‌های موافقتنامه برجام آمده که اگر یکی از طرفین در انجام تعهداتش کوتاهی کرد، طرف دیگر می‌تواند از انجام تعهدات خود بکاهد. وی افزود: لذا بحث بهم خوردن و یا تغییر برجام نیست بلکه از خود برجام است؛ در نتیجه جمهوری اسلامی ایران تصمیم گرفته است همانطور که طرف مقابل از انجام تعهدات خود کوتاهی کرده، ایران هم یک قسمتی از تعهدات خود را به تعویق اندازد. ترکان این اقدام را هشداری برای کشور‌های اروپایی دانست و خاطرنشان کرد: آن‌ها اگر می‌خواهند برجام را حفظ کنند، باید مراقب باشند و نگذارند وضع از این بدتر شود، آمریکا اعتنایی به این اظهارات ندارد و روی یک مسیر دیگر حرکت می‌کند، اما ما امیدواریم این مسأله بر شرکای اروپایی اثرگذار باشد.

واکنش زاکانی به اظهارات عراقچی

نماینده سابق تهران با اشاره به اظهارات اخیر عباس عراقچی نوشت: متاسفانه کمتر حرف زدن و یا کمتر کار کردن برخی از مسئولان کشور، خیرش برای مردم و مملکت بسیار بیشتر است. علیرضا زاکانی، نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات اخیر عباس عراقچی نوشت: «متأسفانه کمتر حرف زدن و یا کمتر کار کردن برخی از مسئولان کشور، خیرش برای مردم و مملکت بسیار بیشتر است. یکی از این حضرات، جناب عراقچی است که از اظهار نظرات ناصوابش، سخنان اخیرش پیرامون برادران عزیز افغانستانی است و از کارکرد‌های مضرش، تولد موجود ناقص‌الخلقه‌ای به نام برجام».

پیام کنایه‌آمیز طراح تحریم‌های ایران برای ترامپ

طراح تحریم‌های ایران در یک پیام توییتری کنایه‌آمیز با توجه به اظهارات اخیر دونالد ترامپ مبنی بر اینکه امیدوار است روزی ایران با او تماس بگیرد، به تأثیر منفی سیاست‌های کارشکنانه جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا بر رخ دادن چنین اتفاقی اشاره کرد. به گزارش ایسنا، ریچارد نفیو، طراح تحریم‌های ایران در زمان ریاست جمهوری باراک اوباما در صفحه توئیتر خود نوشت: اگر همین الان، روحانی با اتاق کنترل کاخ سفید تماس بگیرد تا تماس او را به ترامپ وصل کنند، بولتون خود را از ارتفاع سه طبقه پایین می‌اندازد و از سه در رد می‌شود تا خط تماس را قطع کند. به گزارش ایسنا، شورای عالی امنیت ملی ایران روز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای خطاب به کشور‌های عضو برجام، تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در راستای صیانت از امنیت و منافع ملی مردم ایران و در اعمال حقوق خود مندرج در بند‌های ۲۶ و ۳۶ برجام، از ۱۸ اردیبهشت ۹۸ برخی تعهدات خود در توافق برجام را متوقف می‌کند. به دنبال این اقدام متقابل ایران، دونالد ترامپ، شب گذشته با اظهار این که "چیزی که در رابطه با ایران مایلم شاهدش باشم؛ این است که آن‌ها با من تماس بگیرند" گفت که جان کری با نقض قانون لوگان که جزو قوانین فدرال ایالات متحده است و بر اساس آن مذاکره افراد غیرمجاز با دولت‌هایی که با آمریکا دچار مناقشه هستند، جرم تلقی می‌شود، با ایرانی‌ها صحبت کرده و می‌گوید تماس نگیرند.

ممنوع دانستن ازدواج زیر ۱۸سال نفهمیدن دین است

علیرضا پناهیان، کارشناس مسائل دینی در سخنانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه در تهران گفته چه دلیلی دارد که ما افراد را تا هجده سالگی دانش آموز و کودک تلقی کنیم. برخی‌ها می‌خواهند پای قانون را وسط بیارند و ازدواج افراد زیر هجده سال را جرم تلقی کنند که این نهایت نفهمیدن دین است. به گفته آقای پناهیان، انسان از چهارده پانزده سالگی مکلف می‌شود و رشد معنوی اش آغاز می‌شود. او در بخش دیگری از صحبت هایش نیش و کنایه برخی مسئولین نسبت به امور دینی را تقبیح کرد و افزود مسخره کنندگان ستون‌های اصلی دین، حکم شان اعدام است. مثل سلمان رشدی. کسی نباید دین را مسخره کند.

میلیون‌ها پروانه به مناطق جنوب شرقی تهران آمده‌اند

منصور گل محمدی، رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان ورامین گفت: میلیون‌ها پروانه به شهرستان‌های قرچک، پیشوا و ورامین آمده‌اند. هجوم پروانه‌ها به شهر‌های جنوب شرقی تهران موجب نگرانی کشاورزان شده، اما آقای گل‌محمدی در این رابطه افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شده که این پروانه آفت نیست و نباید از بابت حضور آن در مناطق شهری و روستایی نگران بود. به‌گفته محمد طاهر ظاهری رئیس اداره محیط‌زیست قرچک، این پروانه‌ها مهاجر نیستند و از شهرستان‌های دیگر نیامده‌اند. او دلیل هجوم پروانه‌ها را بارندگی‌های اخیر و پوشش گیاهی مناسب دشت‌ها دانست. /ایرنا

واکنش یک امام جمعه به ترانه ساسی مانکن

باقری امام جمعه اسالم (گیلان) گفت: متولیان فرهنگی پاسخ بدهند بودجه‌های کلان را کجا خرج کردند که در جشن روز معلم ترانه «آقامون جنتلمنه» در مدارس خوانده می‌شود و صدای همه را در می‌آورد. فضای مجازی بازی لی لی لی حوضک نیست که نگاه بچه گانه و سطحی به آن داشته باشیم. هنوز بعضی‌ها به اهمیت فضای مجازی و کارکرد‌های مثبت آن در مقابله با جنگ نرم دشمن پی نبرده اند. آذری جهرمی وزیری جوان، مؤمن، کاربلد و در طراز گام دوم انقلاب اسلامی است. ریشه بسیاری از آسیب‌های فضای مجازی فرهنگی است و تنها با کنترل فنی و ایجاد محدودیت رفع نخواهد شد.

هراس اسرائیل از خروج ایران از برجام

یکی از مقامات نظامی اسرائیل در حالی که خواست نامش فاش نشود در گفت‌وگو با پایگاه «المانیتور» در خصوص احتمال اقدام نظامی ایران گفت که تصور اینکه ایران خودش چنین گامی اتخاذ کند، سخت است، اما قطعاً می‌توان تصور کرد که آن‌ها به یکی از نائبان خود همچون حزب‌الله دستور حمله بدهد. طبق این گزارش، موساد در خصوص احتمال حمله نائبان ایران هشدار‌هایی را به واشنگتن داده است و در یکی از اخیرترین این هشدارها، اسرائیل مدعی شده است که اعضای جنبش حزب‌الله اخیراً در جزیره کیش دیده شده‌اند و در این تحلیل‌ها آمده که ممکن است از جزیره کیش به عنوان یک سکوی پرتاب برای هر آنکس استفاده شود که قصد آغاز حمله در تنگه هرمز را دارد. بنا به گزارش المانیتور، احتمال اقدام ایران در بستن تنگه هرمز یا ممانعت از رفت و آمد تانکر‌های نفت در این منطقه نیز از نگرانی‌های دیگر است. کانال‌های دیپلماتیک و اطلاعاتی واشنگتن مدعی شده‌اند که اسرائیل اطلاعاتی در دست دارد که نشان می‌دهد ایران به دنبال حمله به اهداف غرب در خلیج‌فارس را دارد.

وجود ۱۰۰ هزار خودروی ناقص در کارخانه‌های خودروسازی

نایب رئیس انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازی کشور گفت: در حال حاضر به دلیل شرایط موجود بخشی از تولیدات خودروسازان قابلیت تجاری شدن پیدا نمی‌کند به طوری که حدود ۱۰۰ هزار دستگاه خودروی ناقص در کف کارخانه‌ها موجود است./ ایسنا

تشکیل کمیته واگذاری استقلال و پرسپولیس با حضور نمایندگان مجلس

سلطانی فر وزیر ورزش گفت: نظر دولت و وزارت ورزش این است که هرچه سریعتر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شود و هر یک روزی که زودتر این اتفاق بیفتد بیشتر مورد استقبال ماست. استقلال و پرسپولیس خمیر مایه اصلی فوتبال کشور هستند و با خصوصی شدن حتما می‌توانند در خصوص آموزش پایه تیم‌های خود کار‌های اساسی تری انجام دهند. مقرر شده است کمیته ویژه‌ای متشکل از تعدادی از نمایندگان مجلس، معاون ورزشی وزارت ورزش و جوانان، مدیران باشگاه استقلال و پرسپولیس، نمایندگان سازمان فرابورس، دیوان محاسبات و مرکز پژوهش‌های مجلس تشکیل شود تا با برگزاری جلسات مستمر هفتگی موضوع واگذاری این دو باشگاه را پیگیری کنند.

با ادامه روند فعلی مردم پای صندوق رأی نخواهند آمد

مهدی چمران گفت: اگر عملکرد دولت با وضع و روند فعلی پیش برود مشخص نیست در انتخابات ریاست جمهوری شرایط چه خواهد شد. اگر وضع به همین منوال بوده و مردم ناراحت، ناراضی و بی‌انگیزه باشند صندوق‌های رأی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ هم مشکل عدم حضور و بی رغبتی مردم را خواهد داشت. مردم می‌گویند مگر بیکار هستیم که رأی دهیم. / خبرآنلاین

جایگاه ایران میان عصبانی‌ترین مردم جهان

یک پژوهش بین‌المللی عصبانی‌ترین مردم در سطح جهان را به ترتیب لیست کرده است. مؤسسه نظرسنجی بین‌المللی گالوپ در تحقیقی عصبانی‌ترین ملل جهان را در لیستی مرتب کرد که بر اساس آن، ایرانی‌ها جزو پنج ملت اول عصبانی در جهان قرار گرفتند. بر اساس این تحیق، عصبانی‌ترین مردم جهان ارمنستانی‌ها هستند و بعد از آن‌ها عراقی‌ها قرار گرفته و ایرانی‌ها نیز جایگاه سومین ملت عصبانی در جهان را به خود اختصاص دادند، در حالی که فلسطینی‌ها و مراکشی‌ها در رتبه‌های بعدی قرار دارند. بر اساس گزارش این تحقیق که در روسیه الیوم منتشر شد، ۳۴ درصد از مردم جهان به طور روزانه احساس غم دارند، ۴۸ درصد دچار استرس بوده، ۵۰ درصد آن‌ها احساس نگرانی داشته، ۴۲ درصد با دردی دست‌وپنجه نرم می‌کند، ۵۰ درصد خوشحال هستند و ۷۳ درصد به طور روزانه لبخند می‌زنند. / اعتمادآنلاین

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۷
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۲۹۴
جناب پارسایی وقتی فرهنگ خراب شود دیگر همه چیز خراب می شود
ونه چیزهای موردی!!!!!!!
پاسخ ها
کمالی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
ریچارد نفیو معمار دموکرات تحریمها در دولت اوباما:
در انتخابات سال 92 با انتخاب حسن روحانی مسیر حرکت کشور دقیقا روی همان ریلی افتاد که امریکایی ها برای آن لحظه شماری می کردند!
حالا دولت بفرماید برای چی منتظر شکست ترامپ و
پیروزی دموکراتها است؟ چه فرقی باهم دارند؟
مشکل خودتانید پس بروید ونک و ولنجک برای همیشه!
ناشناس
| Germany |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
این جمله زیبا باید سرلوحه کار تمام مدیران و مسئولین در جمهوری اسلمی باشد:

کمتر حرف زدن و یا کمتر کار کردن مسئولان کشور، خیرش برای مردم و مملکت بسیار بیشتر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
فرهنگ فقط با رقص بچه ها و موی خانم ها خراب می شه ؟؟
مثلا این آقازاده ها که نفت مملکت را لوله کشی کرده اند به جیب هاشون فرهنگ را خراب نکردند ؟؟
زنها و مردهایی که از فقر مجبور به دزدی و تن فروشی هستند فرهنگ را خراب نکردن ؟؟
افراد مفت خور که دوبله سوبله از بیت المال می خورند فرهنگ را خراب نکردن ؟؟
پارتی بازی های آشکار فرهنگ را خراب نکرده ؟؟
چی باعث شده مردم همش در حال هجوم به مغازه ها و پمپ بنزین و صرافی باشند ؟؟
اوضاع محیط زیست و فرهنگ رانندگی مون درسته الان ؟؟
توی خیابون قدم بزن ببین چند نفر دارن با صدای بلند به کسی پشت موبایل یا رو در رو فحش ناموسی می دن و براشون مهم نیست زن و بچه ی مردم دارن می شنون؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
درود بر احمدی نژاد امیر کبیر زمان و کوروش معاصر ایرانزمین
ناشناس
| Germany |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
مردم پولتون رو در بانک ها نزارید. به هیچ وجه ریال رو پس انداز نکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
باوجود اینترنت بچه های الان قبل از ده سالگی هم میتونن ازدواج کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
یه بار هم که مطهری یه حرف راست و درست زده شما نمیذارین؟
حاج منصور ولایتی
| Germany |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
اینکه عده ایی هنجار شکنی کنند. این مخالف اسلام است. مخالف شرع است. باید توی دهن افرادی زد که این جور رقص ها و ابتذال ها را گسترش می دهند. جامعه ما کشور ما متعلق به آقا صاحب الزمان است. مگر می شود ما سربازان امام عصر اجازه دهیم در این خاک مقدس عده ایی ایادی استکبار هر غلطی خاستند بکنند!!!
حاشا و مگر از روی نعش ما رد شوید. باید مدارس بیشتر نظارت شوند
سارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
درسته اقای کمالی این مطلب نفیو را در کتاب هنر تحریمهای او دیدم و گویای بسیاری از حقایق است
تمشکال
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
مشکل اینجاست اگر خوب دقت کنید همه بچه ها این ترانه (شوهرم جنتلمنه ) را از حفظ می خوانندچقدر ماهواره های معاند در ایران کارساز هستند آقایان مسئول ! : وقتی جای موسیقی فاخر ایرانی را در صدا و سیما به راک و پاپ بدل می کنید و دیدن یک کمانچه و تار را که از چوب ساخته شده را از تلویزیون محدودیت ایجاد می کنید باید شاهد بازخوردهای ماهواره های معاند در مدارس و مراکز فرهنگی باشید بچه های ما به جای اینکه در درس هنر مدارس با هفت دستگاه موسیقی ایرانی و گوشه های آن آشنا شوند به علت فقدان این هنر به ( شوهرم جنتلمنه ) پناه می برنداز این موارد زیاد است مسوولان ذیربط تا دیر نشده به دور از نگاه های غیر کارشناسی و افراطی ریشه ای به اتفاقات نگاه و عمل کنند و گرنه شاهد اتفاقات بدتر از این در مراکز آموزشی و فرهنگی خواهیم بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
این کامنتایی که بنام حاج منصور ولایتی هرروز منتشر میکنی بصورت کاملا واضح برای تخریب یک گروه سباسی ارسال میشه و برای تخریب اذهان مردم و ایجاد بدبینی نسبت به اون گروهها . کاملا واضحه که توش یک توهین ضمنی وجود داره پس چرا منتشرش میکنی ، حتی از نحوه انتخاب اسمش هم مشخصه
اونوقت نظرات من رو که هیچوقت توهین و افترایی توش نیست رو یا سانسور میکنی یا کلا منتشر نمیکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
دقیقا حرف درستی است فرهتگ . چرا کشور پر از فساد شده چرا و هزاران چرای دیگر زمانی که حکومت اسلامی و فرهنگ اسلامی در کشور حاکم شده
مهدی خان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
جناب 23.09 :نه اینکه الان مسئولان زیاد کار میکنند
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
چرا این همه به آن پرداخته میشود تمام مسولین فکر وذکرشان آمریکاست وداخل رها شده اشت...یعنی اجاره مسکن را که میتوان برای ان سامانه ای طراحی کرد یعنی گرانی اجناس که کاملا میتوان با الگو گیری از کشورهای موفق وطراحی شبکه فروش قابل کنترل میتوان بر ان فایق امد برای مسولان ما فاقد بعد خبری است و....
ناشناس
| Sweden |
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
لطفابا مقایسه یک فرد پوپولیست با بزرگان تاریخ تهین نکنید.
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
ترکان: اروپا اجازه ندهد اوضاع
بدتر شود
اروپا: چشم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
حاج منصور ولایتی از آمریکا!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
بجای تلف کردن وقت وانرژی کشوربه مسایل بی اهمیتی مثل رقصیدن چهارتابچه فکری بحال دلار ۱۶۰۰۰ تومانی و برنج ۲۷۰۰۰ تومانی وپراید۶۰ میلیون تومانی بکنید!!!!
ارش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
فرهنگ در کشور بصورت ابتذال در آمده و هیچ الگویی صحیحی معرفی نشد و الان هم که مشکل آقایانی همچون پناهیان در ازدواج زیر سن قانونی است که به این مسئله خیلی این جامعه علاقمندند که هیچ یک از رجال این کار را نمیکنند و نسخه اش را برای دیگران مینویسند .
ممنوع دلنستن ازدواج دختر زیر ۱۸ سال نفهمیدن اسلام هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
چطور تبعیض در استخدام و قبولی دانشگاه و ..... را به عنوان اینکه قانون است باید رعایت کرد اما قانون عدم ازدواج دو نوجوان یا کودک که حق رانندگی هم ندارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
من حاضرم با دختر زیر 18 سال خودت و یا خانوادت ازدواج کنم وضع مالیم هم خوبه دوست داشتی همینجا پیغام بده
ناشناس
| Italy |
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
شايد نمخان بفهمن
مشكل شما چيه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
بجای پرداختن به رقص چندتابچه فکری بحال اوضاع اسفباراقتصادی مملکت کنید برنج شده ۲۷۰۰۰ تومان دلار دراستانه ۱۶۰۰۰ تومان هست شماخوابید !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
همسو دانستن شرایط کنونی ایران با 1400 سال پیش در عربستان ، آن هم سرزمینی گرمسیری و نیز تغییرات بیولوژیکی و تفاوت های بیولوژیکی به نظر کار درستی نیست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
ازدواج دختران زیر 18 سال قبول نداشتن عقل و فکر است.
ایرونی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
شما خواهر خودتان را9سالگی شوهر بده که اسلام را میفهمی
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
رواج اختلاصو عدم توانایی در کنترل گرانی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اینا خلاف اسلام نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
ازدواج با رابطه فرق می کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
شنبه ۲۱ اردیبهشت ساعت ۱۱:۳۰
دلار ۱۵۶۵۰
یورو ۱۷۵۵۰
سکه ۵۲۵۰۰۰۰
شاخص کل بورس ۱۱۰۰ واحد منفی
پس ممنوع دانستن حفظ کردن و خواندن ترانه های با الفاظ نامناسب برای زیر ۱۸ سال هم نفهمیدن دین است.بالاغیرتا سانسور نکنید!!خداوند متعال برای دین ما "کتاب و سنت و اجماع و عقل" را رهگشا قرار داده.اقایان شما برای نبرد در میدان جنگ از شتر و شمشیر استفاده میکنید یا سلاح های متناسب با زمان و علم روز؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
پس چرا جا ماندی بدو با الاغ و سگ و ادم اهنی ازدواج کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
خداوند تنها و تنها قرآن را ملاک دانسته نه سنت نه اجماع و نه عقل. شما بفرما بگو کی و کجا خدا در مورد ازدواج، حرف از ۱۸ سالگی زده؟ کی و کجا و با چه استدلالی فهم دین را به حفظ اشعار مبتذل با الفاظ رکیک همراه می دانی پروفسور؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
جناب روشنفکر باکلاس
ایشالا اگه دختر نداری خدا بهت بده ، اونوقت اگه دخترت اومد ازت پرسید سکس چیه که الان توی این ترانه شنیدم بهش چه جوابی میدی؟ میدونی چطوری باید برای ی دختر یا پسر دبستانیت این مستله رو تشریح کنی؟
البته شما روشنفکرتر از مایی
به ناشناس۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
رسما دروغ می گویی. همین قرآن گفته اطیعوا الله و اطیعوا الرسول و اولی الامر منکم و همین قرآن گفته ما آتاکم الرسول فخذوه و ما نهاکم عنه فانتهوا و همین قرآن گفته و ما ینطق عن الهوی ان هوی الا وحی یوحی. قرآن گفته است که هر چه پیامبر بگوید وجی است و پیامبر گفته که قرآن و عترت از هم جدا نشدنی است. حالا می گویی قرآن تنها کافیست؟
تازه خود قرآن هم هیچ محدودیت سنی برای ازد.اج نگذاشته. وقتی خود رسو ل الله دخترش را در 9 سالگی شوهر داد یعنی امثال شما باید ساکت شوید. .
ناشناس
| France |
۰۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
۲۳.۲۲
واقعا ربطش را نفهمیدی؟ان زیر ۱۸ ساله ای که باید ازدواج کند و با همسرش زناشویی انجام بدهد،از اینکه اشعاری مثل ترانه ساسی مانکن را میخواند اقایان دچار حیرت و تاسف شده اند!!!اتفاقا این نظر قائل به اینست که همچنانکه بنا به مقتضیات زمانه سلاح جنگی تغییر میکند و اگر کسی اصرار به جنگیدن با شمشیر داشته باشد به تاریخ میپیوندد،اصرار کنندگان به ازدواج کودکان و بقیه مسایل مغایر با عقل انسان هم به تاریخ خواهند پیوست.اقایان اگر در این مباحث کارامدداشتند برای فراهم نبودن شرایط ازدواج برای بیشمار جوانان ۲۵ تا ۴۰ ساله تاسف میخوردند و هر روز و هر روز در تریبونهایشان میگفتند و البته دغدغه انها هرگز ازدواج موردی یک دختر و پسر ۱۵ ساله نیست و بلکه هدف دختران کودک است البته جامعه بیدار است و از مثبت و منفی مشخص است که بر عکس شما و نفر بالایی منظور این نظر را متوجه شده اند.
farhad
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
ناشناس 23:22 ماهم ميدونيم فقط قرآن ملاكه و اگه استناد به قرآن كنيم خيلي چيزا زير سوال ميره ها
مردم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
حالا جوانان بالای25 سال که ازدواج کردند وضعیت خوبی دارند؟ پول اجاره خانه ندارند خورد خوراک ندارند گوشت کیلویی 100هزارتومن و... پس بفهم بعد حرف بزن ازدواج زیر 18سال معنت ندارد، البته اگر وضع اقتصادی خوب بود شاید حرف پناهیان درست بود ولی وضعیت معیشتی مردم خوب نیست
جناب امام جمعه محترم. واقعا چرا در موضوعی که هیچ اطلاعی از آن ندارید اظهار نظر می کنید ؟ بهتر بود از یک نظامی آشنا با سیسمهای ناوگان امریکا مشورت می کردید بعد اظهار نظر می فرمودید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
جنگ‌ ژاپن با ناوهای آمریکا در ۸۰ سال پیش را مطالعه کنید به لطف اینترنت و گوگل همه فیلم و عکس ها هست . الان ۸۰ سال پیش نیست دشمن را دست کم نگیرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
همان نظامی های امریکایی نطر حاج اقا را تایید می کنند ولی با موشک بیشتر
ظاهرا شما خوابی
ناشناس
| Canada |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
قربان آدم چیز فهم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
ی کارشناس نظامی میگه توی ناوهای هواپیمابر برای هدایت هواپیماهای هر ناو یک رادار سه بعدی و یک رادار دوبعدی وجود داره که مسئولیت اصلی رو برای هدایت هر هواپیما از لحظه بلند شدن و انجام عملیات تا لحظه فرود بر عهده دارند و ناوهای هواپیمابر ماموریت اصلیشون در حد یک فرودگاه سیار هست و طراحی اونها بر این مبنا بوده و مانند رزم ناوها نیستند که خودشون قابلیت جنگیدن در اون سطح رو داشته باشند ، پس درصورت برخورد یک موشک به رادار سه بعدی هر ناوهواپیمابر عملا هواپیماهای روی اون ناو دیگه حتی امکان بلند شدن رو از دست میدند و رادار دوبعدی هم که مکمل رادار سه بعدی بوده کارایی نخواهد داشت
از این لحظه به بعد یعنی از لحظه اصابت فقط یک موشک به رادار ناو و از کار افتادنش عملا اون ناو تبدیل به یک فرودگاه میشه که هیچ هواپیمایی نمیتونه از روی باندش پرواز کنه و تنها قابلیتی که میتونه اونو نجات بده پدافند هوایی اون ناو و یا بعبارتی فرودگاه بدون بانده
به نظر شما توی این شرایط اون ناو در برابر هجوم موشکهای نیروی مقابلش امکان دفاع و نجات داره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
همان نظامی های آمریکا کسانی هستند که وقتی دستگیر شوند خود را خیس می کنند. برای همین ویتنامیها با یک کلاس و دو تا دوشکا آمریکا را شکست دادند.
ناشناس
| France |
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
۲۳.۰۹
اگر چنین است خدا هزاران مرتبه شکر میکنم.چون میدانم با محض ورود ان ناو خبیث متجاوز به تنگه هرمز قطعا با شلیک موشک به زیر اب خواهد رفت و تعللی نخواهد بود. با این توانایی که ما داریم باید ورود ان ناو را به خلیج فارس ممنوع اعلام کنیم و اگر سرپیچی کرد فورا بزنیم و غرقش کنیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
امامان جمعه اصفهان خیلی جالبند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
دوستان یطرفه به قاضی نرید ...آمریکا الکی تو کشور های دورمون پایگاه نظامی که نزده!!! یه موشک که هیچ نصف موشک هم به سمت ناوشون شلیک بشه از همه طرف از پایگاه ها و کشور های منطقه مورد هدف واقع میشیم...یدونه بزنیم 50 تا میاد سمتمون 100 تا بزنیم 5هزارتا میاد سمتمون!!
ناشناس
| Italy |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
جناب امام جمعه ناوگان شامل چندین کشتی کوچک و بزرگ می باشد ممکن است بفرماییر چگونه همه را میتوان با یک موشک زد و البته این ناوگان مجهز به بهترین سلاح های تهاجمی و دفاعی و دقیق ترین رادارهاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
گیرم که شما یک ناو امریکا رو هم زدی بعدش چی ؟ ایا جلوی اشغال ایران رو میگیری؟ فکر کردی امریکا عراق است یا جنگ الان مثل جنگ 30 سال پیش هست؟
کارشناس نظامی باشی میدونی در اخر ایران بازنده جنگ هست گرچه ضربه سختی به امریکا میزنه ولی ضربه بیشتری هم میخوره.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
متاسفانه برخی با سخنان شان موجبات مشکلات بیشتر برای کشور و مردم شده و میشوند
با روندی که در مدارس و به خصوص نوع تربیت از طریق والدین انجام می شود و بلوغ زودرس قطعا خواهد انجامید در سن ۱۸ سالگی که سهل است ۱۳ سالگی هم دیر است وگرنه با این وضعیت یا به سرکوب جنسی می انجامد و تبعات بعد از ان یا تجربه ازاد در این سنین و سن بالاتر
و چه شود نسل های اینده...
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
من متاهل هستم و وصع مالی خوبی دارم سن‌من ۴۵ سال هست ایا اجازه میدهید با دختر ۱۲ ساله یا هر چی بشرط همان عدالت عاطفی یا عدالت مالی و روحی ازدواج کنم . بهرحال باید به من کاربر قانع کنید که فرق من با طالبان چیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
ازدواج فقط برای رفع نیاز جنسیه ؟
کار و مسکن و قدرت تصمیم گیری و توان اداره ی زندگی و ... نمی خواد ؟؟
مگه ما حیوانیم دوست عزیز که تا غریزه فرمان داد جفت گیری کنیم ؟؟
ناشناس
| Canada |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
شما یک بیمار هستی
ناشناس
| France |
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
حالا شما مشکل کار و مسکن و ازدواج اونایی که سنشون رد شده حل کردی فقط مونده نگران غریزه ۱۲ ساله باشی؟احسنت بتو با این سطح از شعور.ولی بشما نصیحت میکنم دست از هوای نفس برداری!! مردم بشما اجازه نخواهند داد.گیرم قانون را عوض کردی و فردا با ۴۰ سال سن دختر ۱۲ ساله صیغه کردی.جامعه تو را چنان طر د خواهد کرد که از هوسبازی خودت پشیمان بشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
ازدواج که فقط برای ارضای نیازهای جنسی نیست اخوی .

هزاران شرایط دیگر را می طلبد که ظاهراً شما فقط به مسائل جنسی فکر میکنید متأسفانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
دختر بچه داری؟ میدیش به من؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
اقای 45 ساله شما با فرد 35 ساله ازدواج کن چرا مسائل را قاطی میکنی
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
شما اول شرایط مالی و اجتماعی و شغلی و مسکن و کار را برای میلیونها جوان بالای ۳۰ سال را آماده و مهیا کنید ،
که تحصیل کرده و نه کاری دارند و نه مسکن و نه امکاناتی برای ازدواج
و سپس برای کودکان زیر ۱۸ سال نسخه پیچی بکنید
واقعا شما چطوری فکر میکنید و کجا زندگی میکنید
با این وضع گرانی و زندگی سختی که مردم به آن دچار شده اند حرف زدن از انتخابات می تواند آنها را عصبانی تر کند.
پاسخ ها
بهروز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
فکر و ذکر اصلاح طلبان فقط انتخابات و ترس از شکست شده چرا؟
پناهیان ...... هر فردی که با ازدواج دختر زیر ۱۸ سال مخالفت کند یعنی مخالفت دینی انجام داده و حکمش اعدام هست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
تو یک بیماری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
شما دخترت رو زير 18 سال شوهر بده لطفا
مژگان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
آقای پناهیان دختر 12-13 ساله داره؟ می خوام برم خواستگاریش برای یکی از اقوامم. ببینم رضایت میده یا نه؟
اگه منظورشون یه ازدواج موقت برای شرعی جلوه دادن روابط جنسی در سنین پایینه، اون بحثش جداست.
اما ازدواج دائم، یک امر مقدسه که مبناش بر دائمی بودنه، نه اینکه افراد به سرعت پشیمون بشن و زرتی طلاق بگیرند!
من با آزادی جنسی موافقم مثل تمام جوامع پیشرفته، به شرطی کخ نگاه جامعه به دختر و پسر یکسان باشه و دختران از این بابت دچار مشکلات بعدی نشوند، مثل آمریکا و اروپا، حالا با خواندن یکی دو جمله می خوان مجازش کنند، باشه
اما صحبت درباره امر خطیر ازدواج به این صورت ممکن نیست!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
این عزیزان نمی بینند جوان ما شده 40 ساله چه دختر و چه پسر و همه هم بیمارند و ازدواج نکرده اند از این وضع خوشتان میاد مبارکتون.بابا بچه هاتون باید زود ازدواج کنند تا به موقع از زندگی لذت ببرند نه همه بیمار و مجرد و فضای مجازی از اینجا رانده از انجا مانده باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
اقای ناهیان پیشنهادمیکنم مردم را یکی یکی به دلایل مختلف اعدام کنید و فقط و فقط خودتون بمانید اونوقت این قوانین را برای بچه ها و نوادگان خودتون اجرا کنید. انشالله که بهتون خوش بگذره.
عجب عزت نفسی ما ایرانی ها پیدا کردیم با ایستادن در صف برای 3 بسته ماکارونی و3 کیلو شکر.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
میخواستی به دکتر روحانی رای بدی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهد مگر اینکه آن ملت خود را تغییر دهند....وقتی عده ای برای ترس از جنگ با آمریکا و برای آزاد شدن کنسرت واینجور حرفها برن به یه نفر رای بدن نتیجش میشه همین عزت نفس و همین وضع فرهنگی و همین ....
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
تو فکر کن‌من جز ملتی هستم که برای رقص و اواز و بزن و بکوب رای دادم . مگر ملاک رای مردم نبود پس چی شد تو پارادوکس گیر کردی ؟ مگه نگفتی مردم حق حاکمبت دارند چی شد رنگ باخت به این زودی . پس دیدی در چنین‌مواردی مردم‌کاره ای نیستند . شما قشر اقلیت که همه چیز در دست شماست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
اونوقتی که آقایجهانگیری توی تبلیغات انتخابات با نهایت دلسوزی و لحن ترحم انگیز میفرمودند : ملت ایران یادتان هست که هر روز در صف سکه و دلار می ایستادید ، اونوقت باید فکر صف ماکارونی و شکر رو میکردید
اونوقت که روشنفکرانه و باکلاس فکرمیکردید که الان میرند میشینند با آمریکایییها دو کلمه حرف ویپلماتیک میزنند و همه چیز حل میشه باید این فکرارو میکردید
اونوقت که بالاشهریا توی ی دستشون هزاری گرفتند و توی ی دستشون یک دلاری و میرقصیدند باید فکر اینجارو هم میکردید
آمریکا به چیزی کمتر از تجزیه ایران و ایجاد جنگ دائمی بین این کشورهای تازه تاسیس رضایت نخواهد داد
لااقل از حالا درست فکر کنید تا اون شرایط پیش نیاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
به اون یکی رای میدادی که یه بسته میگرفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
مثلا اگه به رییسی رای میدادیم چی گیرمون میومد؟
اقای عراقچی به جای ان حرف می توانستی بگویی ما دیگر نمی خواهیم شهید بدهیم برای مواد مخدر دم مرز و راه ترانزیتی باز می کنیم و عبور می دهیم و شما هر کاری خواستید بکنید
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
من کاملا با اقای عراقچی موافق هستم
اگر کارگر افغانی از ایران برود کارگر ایرانی مجبور به کار در تمام مراحا است از طرفی کارفرمایان ان ظلمی که به کارگر افغانی میکرد دیگر جرات ندارد بر
سر کارگر ایرانی بیاورد
جناب زاکانی الان وقت عقده گشایی نیست...
اگر به پرگویی باشد که رفیقان شفیق و هم مسلکان شما و رییس جمهور سابقتان یدطولایی در آن داشته و داشتند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
حرف زاکانی درسته. شما هستی که داری عقده گشایی می‌کنی. یکبار دیگه کامنت خودتو بخون.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
23:21
رزش پاسخگویی نداری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
تعصب کورکورانه حتی روی میزان.درک و فهمتان هم سایه انداخته والا متوجه منظور این بنده خدا شده بودید و اینطور با کینه و کج فهمی جواب نمی دادید
خطاب به 23:21
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
اگه به حرف زاکانی وجلیلی در برجام گوش میکردن الان گوشت کیلویی ۵۰هزار هم نبود
ناشناس
| France |
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
رطب خورده کی کند منع رطب دوست عزیز
آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
آقای زاکانی و دوستان زمانی که در مجلس بودندچه گلی به سر مردم زدند که الان دارند از بیرون تعیین تکلیف میکنند
سوال آقای بهرام پارسایی سوال تمام پدر و مادرهای این کشور از مسئولان است. آیا فقط وقتی شادی کودکان را می بینید تنتان می لرزد و یاد اسلام می افتید؟ اسلام دستور دیگری هم دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
شادی؟
شادی را اول معنی کن تا برویم به موردهای مورد نظرتان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
جناب ........جون. این شادی نیست. این ولنگاریه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
دستور دیگری دارد، یعنی این دستور را زیر پا بگذاریم دانشمند؟
ناشناس
| Canada |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
موافقم
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
شادی که تعریف نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
شادی با چی ؟ با ترانه ای که از سکس حرف میزنه؟
خب شما اگه با این چیزا بچه هاتو شاد میکنی شادشون کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
خطاب به 2322 و 2316
پس شادی چیه ؟

اگه کف زدن و رقص و آواز شادی نیست ، پس شادی چیه ؟

چه اشکالی داره ؟

شما شادی رو تعریف کنید ؛

شادی خندیدن های یواشکی آنهم با گرفتن دست جلوی دهان ؟ آره ؟

غمکده ای ساخته اید که اگر ثروت دنیا رو هم داشته باشیم ، باز هم غمگینیم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
شما ولنگاری رو معنی کن تا بریم سراغ گزینه بعدی!
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
می گن: ملا فقیر بود و قدرت خرجی دادن به زن و بچه اش رو نداشت. هرشب هم که می اومد خونه، با همه دعوا می کرد. بهش گفتن: تو که خرجی نمی تونی بدی، حداقل اخلاقت رو با زن و بچه ات خوب کن.
گفت: اونوقت چجوری ثابت کنم که رئیس خوانواده کیه؟
Dragonmaster
| Kazakhstan |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
جناب ناشناس 2316 اون موقع که اون ناظم یا اون مربی ورزش به اون بچه های طفل معصوم تجاوز کرد کجا بودی که الان با شادی و رقص چند تا دختر بچه اینجوری دو آتیشی شدی؟؟؟تنتان برای اون بچه های معصوم و والدین بدبختشون نلرزید که داره برا شادی و خنده و رقص 4 تا دختر بچه میلرزه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
شادی یعنی درست رفتار کردن با همدیگر
احترام گذاشتن به هم و یگر رانفی نکردن
واقعا آقایان جنگ با آمریکا را تا این حد ساده فرض کرده اند یا این حرف ها برای تقویت روحیه است همین امروز چند هواپیمای بی 52 در قطر نشسته اند و این پیام روشنی برای ایران است این هواپیمای بمب افکن وقتی به خلیج فارس آمده است یعنی شعاع عملیات آمریکا در جنگ آینده بسیار وسیع است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
کارشناسان می گویند در روز اول. جنگ ۲۰ هزار امریکایی کشته می شوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
اگه اینا چند روزه اومدن ما از چندین ساله برای همچین شرایطی و حتی بدتر از اون برنامه داریم. نمی دونی بدون. ترسو.........
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
چط.ر برای جنک برنامه داریم ولی برای مهار تورم نداریم؟
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
ما هنوز از جنگ هشت ساله آسیب داریم در این کشور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
داداش منظور از کارشناس خاله و دایت که نیستن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
عزیزم شما فکر میکنی اگر به فرض محال جنگی هم بین ایران‌و آمریکا اتفاق بیوفته این جنگ یک طرفه هست ؟
شما توی اینترنت فیلم صحبتای ژنرال آمریکایی و اعترافاتش درمورد شبیه سازی جنگ‌ ایران و آمریکارو پیدا کن و ببین از این شبیه سازی ۲۵۰ میلیون دلاری چه نتیجه ای گرفتند و توجه داشته باش که این حرفارو یک‌آمدیکایی میزنه و این شبیه سازی هم‌توسط آمریکایییا انجام شده نه ایرانیها
ضمنا آمریکا از سال ۲۰۰۱ تا الان توی افغامستان و عراق درگیر جنگ بوده و خودشون میگند ۷۰۰۰ میلیارد دلار هم خرج کردند ، نتیجه چی بوده تا الان ، یعنی ما از عراق و افغامستانم ضعیفتریم ؟
آریو برزن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
کدام کارشناسان؟چند نفرشون رو اسم می برید؟ اگه 20/000 آمریکایی روز اول کشته بشن چند میلیون ایرانی چی ؟و کارشناساتون نگفتن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
اتفاقا کارشناسان اونوری هم میگن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
ناشناس 23:11احتمالا یکی از اون کارشناسان خفن خودتی ...برو عمو
آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
من میگم بیایید جنگ کنید و تکلیف مردم رو یکسره کنید خلاص
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
کارشناسان شما چه کسانی هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
کارشناسان خفن وزارت دفاع امریکا فرمودن
داستان کره جنوبی:

یکی از بهترین سیستم های دموکراسی جهان هست

دارای مسئولین و مردمی عاقل

نه موشک داره و نه بمب اتمی

جز 20 اقتصاد اول دنیاست

دارای گردش مالی چندین هزار میلیارد دلاری

تا چند دهه پیش از ایران بسیار عقب تر بود

اما

همسایه شمالی آن هم بمب اتم داره و هم موشک ولی مردم آن به سختی شکم خود را سیر میکنند و در روز فقط 3 ساعت برق و آب دارندو از تمام مظاهر تکنولوژی محروم هستند و مجبور هستند مثل برده برای سیستم دولتی کار کنند بدون اینکه هیچ دستمزدی داشته باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
به سختی شکم خود را سیر میکنند و در روز فقط 3 ساعت برق و آب دارندو از تمام مظاهر تکنولوژی محروم هستند و مجبور هستند مثل برده برای سیستم دولتی کار کنند بدون اینکه هیچ دستمزدی داشته باشند

مطمئنی که این حرف ها باورت شده؟؟؟!!!.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
چون ملت فهمیمی دارند و نه مثل شما احساساتی که فقط از امریکا و غرب و اروپا طلب می کنی که سیاستمدارانی با این دید سر کار می ایند و به فکر فروش نفت هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
اگر نمی دونی بدون ژاپن و کره از اول جنس بنجل داشتند و درهای ورودی کالاهای مصرفی را بستند تا خودشان تولید کننده شوند ولی وقتی به ایران می رسیم با افرادی مغرور و خود بینی طرف هستیم که می خواهند برند خارجی بخرند تا فخر بریزند
تفاوت ان این است
فرهنگ که خراب باشد فکر و کارت هم خراب می شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
الان جوانان کره جنوبی خواهان مهاجرت هستند از این کشور
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
شما بصیرت نداری
ناشناس
| Canada |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
کجاست گوش شنوا؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
مردم کره جنوبی خودشون کار کردند و با تلاش خودشون به اینجا رسیدند و مثل ما ایرانیها راحت طلب و همیشه طلبکار نبودند و از طرف دیگه مثل شماها که پیشرفت ایران رو در گروی حمایت و دوستی آمدیکا میدونید فکر نکردند و نمیکنند و به امید کمک آمریکا نبودند در حالیکه همفکرای شما سعی دارید پیشرفت اونهارو به دلیل کمک‌آمریکا به اونها معرفی کنید که اگر اینطور بود چرا عربستان و مصر اردن و کویت و امارات و قطر و ..... پیشرفت نکردند؟ ضمنا پیشرفت ظاهری بعضی از این کشورهای عربی رو بجای پیشرفت واقعی جا نزنید چون این پیشرفت نیست ، بلکه این فقط خرج کردن پول نفت توی این کشورهاست که تماما توی جیب همون کشورهای پیشرفته واقعی میره و مطمئن باشید بعد از تموم شدن نفت این کشورهای عربی به حالت ۴۰ سال قبلشون برمیگردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
جناب ناشناس
مملکت رو بستیم برای تولید داخل
چی نصیبمون شد ؟؟
پراید سال 70 کره
بنظرت پراید از زمان اولین تولید تا امروز چقدر تغییر کرده ؟؟
حالا سازنده اصلی پراید ( شرکت کیا موتورز) جدید ترین محصولش چیه ؟
کره و ژاپن اگه در کشور رو برای حمایت از تولید داخل بستن مسئولین متعهد داشتن ژاپن بعد از جنگ چندسال طول کشید که بشه این ژاپن ؟؟
ایران چندسال طول کشیده ؟
و چندسال طول خواهد کشید ؟؟
بعله جایگاه سوم در رتبه بندی های دیگرشون هم زیاد دیده بودیم!!!!!!!
پاسخ ها
فراموشخانه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
درجواب دوست عزیز:الان جوانان کره جنوبی درصفند جهت مهاجرت به ایران
بودجه های کلان که بخشی از ان میرود به ساخت فیلم های ضد ایرانی و روابط ازاد و مثلثی
آقای مطهری همیشه در بحث های فرهنگی بیشترین ستیز را با زنان دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
حرف از اسلام و عدم پخش موسیقی مبتذل ستیز با اسلام است؟
به آقای مطهری بگویید که برای دانش آموزانی که یک ساله گوشت نخوردند واکنش نشان دهد مسئولین فکر نکنند که مردم احمق هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
عزیزم اگه فرهنگ جامعه نامتعارف بشه همون دانش آموز آرزوی بیرون اومدن از خونه و رفتن بی دغدغه به مدرسه رو می کنه و حاضره نون خشک بخوره.
ناشناس
| Canada |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
ایشون یخچال خونش پر پره نداشتن و نخوردن گوشت براش اهمیتی نداره درست مثل الباقی آقایان
هم گرسنه ام و هم خسته از زندگی البته این احساس رو از همون زمانی که 4 ساله بودم در من ایجاد شد و علت آن هم شرایط بد زندگی بود که داشتیم و تنها مقصر آن را پدر و مادرم میدانم. امیدوارم اگر جهنمی وجود داشته باشه در بدترین نقطه اون قرار بگیرن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
پدران و والدین خودم را به دو دلیل رنجور هستم اول بخاطر محیط انزمان که از بیسوادی بود و فرزندان زیاد و دوم فقر فرهنگی و مالی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
فقط صد سال اولش شخته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
متاسفانه من هم این حس را دارم
برای قرار گرفتن در میان این همه بدبختی آنها را مقصر می دانم
ولی این فرهنگ غلط در میان ما هست که فکر می کنیم حتما وظیفه داریم بچه تولید کنیم و فکر نمی کنیم که داریم یک موجود بی گناه را به میان بد بختی دعوت می کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
آقایان میفرمایند جمعیت کم شده
ازدیاد بفرمایید
الان آقایون کجان که جواب اینهمه ملت رو بدن که همه سرخورده و افسرده شدن و فقط والدینشون رو مسئول تولد اشتباهی میدونن
یکی از مسئولان به ترامپ زنگ بزند و فقط بگوید hello و گوشی را بگذاردشاید گوشت کمی ارزان شود و ماه رمضونی ایرانی ها بتونن کوشت بخرند.خخخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
حرف شما توهین به دستاوردهای برجام است. روح برجام شب به خوابت خواهد آمد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
اگه تو گوشی فقط فوت کنه کافیه . .
ناشناس
| France |
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
کدوم برجام؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
فاصله طبقاتی مسولین کشور با ۹۰ درصد مردم بی نهایت زیاد شده
لذا آنها برایشان اصلا شرایط سخت مردم قابل درک و احساس نیست
و برایشان اصلا مهم هم نیست و فقط دنبال ماجرا جویی ها و ... خودشان هستند و بس
آقای چمران یک حرف درست تو زندگیت زده باشی همینه .
پاسخ ها
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
اين چمران يكي از عاملين مصيبت عظماي انداختن احمدي نژاد به عنوان رييس جمهور به ايران بوده و هست!
مدرسه باید مدرسه باشد. مدرسه ای که مدرسه نباشد مدرسه نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
احسنت، انسان در جهان بشریت همچون آدم است در جهان انسانیت
جاها عوض شده .امامان جمعه کارشناس نظامی شده اند و نظامیان کارشناس دینی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
آی گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
به کوری چشم شما.
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
دقیقن
خرما بسیار خوشمزه هست به خصوص به شکل رنگینک لاکن کیک خانگی بسیار خوشمزه تر هست
زورمان به افغانیها که میرسد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
جمعیت افغانستان از کل کشورهای حاشیه خلیج فارس بیشتره
بیش از 90 درصد ما ایرانی ها زنده هستیم لاکن زندگی نمیکنیم و صرفا سیاهی لشکریم. البته در تمام دنیا همینگونه هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
ما به دنیا آمده ایم گه آقازاده ها و نورچشمی ها و خودی ها زندگی کنند و از اینکه شبیه ما نیستن احساس خوب داشته باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
خلایق هرچی لایق !!!!!
چگوارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
اگر اینظور است که آن طور نیست
لاکن حتما همین طور است
اگر انسان عقل و منطق داشت و یک لحظه به آفرینش خود دقت میکرد که چگونه به وجود آمده و در زندگی چقدر مصیبت کشیده تا بزرگ شود و اکنون که رشد کرده نیز با مشکلات بیشتری مواجه هست نسل بشر ده ها سال پیش منقرض میشد و این کره خاکی و درختان و موجودات علف خوار دیگر از شر او راحت میشدند
امام جمعه اصفهان ايا با يك كارشناس نظامي صحبت كرده واين حرف رازده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
تا به کی بگیم کارشناس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
اگه منظورت از کارشناس امثال رائفی پور هستن که همون بهتر صحبت نکرده
ناشناس
| Spain |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
امامان جمعه همه‌شان متخصص در همه امور هستند از نظر اقتصادی فرهنگی سیاسی نظامی ستاره شناسی علم نجوم کارشناس اتمی اگر چیزی از قلم انداخته ام لطفاً تصحیح کنید
یک لحظه تصور کنید امریکا و اسراییل وجود نداشتن به نظر شما حسین شریعتمداری چیکار می کرد؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
اندیشه انقلابی ۵۰۰ نفر با اندیشه ۸۰ میلیون نفر کاملا متفاوت و متضاد هست آیا امروز چند هزار نفر که همین امروز شعار نفرین میدادند فکر اینرا کردند که هنوز سیل و زمین لرزه خشک نشده .جواب دیپلماسی چه ربطی به کف خیابان دارد . هر چی میکشیم از دست شماها ست
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
به انگلیس و فرانسه و استرالیا گیر میداد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
گل گفتی و گل گفتی هرچی می خواستم گفتی
ناشناس
| France |
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
معلومه به یکی دیگه گیر میداد.
آریو برزن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
یه دشمن همیشه باید وجود داشته باشه
آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
اصلا مگه بدون دشمن میشه زندگی کرد ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
بازار چاقاله بادام و گوجه سبز فروشی در بهار و باقالی فروشی و لبو فروشی در زمستان خیلی خوب است
و قاچاق و فروش مواد مخدر جزو کثیف ترین کارها است
اقای محترمی که از ازدواج زیر 18 سال دفاع می کنی و این را به اسلام ربط می دهی مگر قانون اسلام فقط در مورد ازدواج خلاصه می شود ازدواج کردن در حال حاظر خیلی شرایط دارد چرا انها را نمی گویی از اوضاع طلاق در جامعه اطلاع دارید ؟ چرا ازدواجهای سنین پایین اکثرا منجر به طلاق می شود حرف زدن خیلی راحت است و جریمه و مالیاتی هم ندارد پسر من 28 سال دارد شغل هم ندارد و همیشه به من می گوید می خواهم ازدواج کنم لطفا شما یک ادرس بدهید که کسی دخترش را به فرد بیکار می دهد ما هم داوطلب هستیم کشور را اینجوری اداره کردید که الان همه چیز بهم ریخته است اسلام در مورد ربا و اختلاس و دزدی از بیت المال و در فقر نکه داشتن مردم خیلی قوانین صریح و اشکار دارد چرا از انها نمی گویید اسلام نگفته است که عده ایس در کشور از پر خوری کنند در حال ترکیدن باشد و عده ای هم به نان شب محتاج باشند اسلام دین عدالت است اقای محترم الان در کشور ما عدالت در کجا هست ؟ شما فکر می کنید مردم خیلی عقب مانده اند و چیزی نمی دانند ولی مردم خیلی از مسولان جلو هستند اقای محترم . انسان گرسنه ایمان ندارد اگر فقر در کشور حاکم باشد ایمان در ان جامعه رخت بر بسته است انسان سیر از گرسنه خبر ندارد . مگر بزرگان دینی ما چقدر به حق النای تاکیید کرده اند ایا در کشور ما چیزی به نام حق الناس وجود دارد بنده با مدرک لیسانس و سی سال سابقه کار بازنشسته هستم و هشتم گروی نهمان است و حقوق هم می گیریم برو سخنان رییس سازمان مالیات کشور را گوش کن انوقت متوجه شو شما هم چسبیدی به ازدواج سنین پایین الان قرن اتم است
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
محبوب جان . منطورش این هست که در ۱۰۰۰ سال پیش در کشورهای عربی دختر را با سن پایین ازدواج اجباری میدادند باید تسلیم‌میشد و حق مقاومت نداشت . حتی اگر شوهرش هم بدون اجازه ده تا زن میگرفت حق اعتراضی وجود نداشت . بنابراین اگر اعتراص میکرد حق کتک را شرع داده بود و در آیه امده و با اگر فرار میکرد باید کجا میرفت به بیابانها اواره میشد و زندگی سخنی داشت باید شرایط را تحمل میکرد و میساخت و میسوخت
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
احسنت خوب گفتید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
صدآفرین ,
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
اتفاقا بر عکس. آن ازد.اج هایی منجر به طلاق می شود که در پارک و تلگرام شکل می گیرد و چون نسل جدید دیگر به ازد.اج سنتی اعتقاد ندارد این بلاها سرش می آید. والا مادر بزرگهای من در 13 سالگی ازد.اج کردند و بهترین زندگی ها را هم داشتند.
ای کاش امامان جمعه به جای پرداختن به امور دیگر کشورها از مشکلات جامعه خودمان نیز به مسولین تذکراتی را می دانند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
این امام‌جمعه رشت چرا به شالیزارهای شمال که در حال خشک شدن و تبوبل به ویلا و اپارتمان و مجتمع های مسکونی شدند و بجای برنج و چای و مرکبات و کاخ میسازند کاری نمیکند بابت رقص و اواز اینقدر گلایه میکنند . ۷۰ تا ۸۰‌درصد مردم‌چنین فکری که انها دارند ندارند . مردم دنبال شادی و رفاه هستند شما دنبال چی هستی
دم آقای پارسایی گرم چه جواب درست و به جایی به مطهری داده واقعا برای وقایع قبلی در مدارس مطهری چه واکنشی داشته است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
شما در خانواده به بچه هاتون این کلمات یاد می دهید
ناشناس
| France |
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
نه یاد نمیدیم ولی بدون یاد دادن اینچیزها هم اجازه ازدواج زیر سن عقلی نمیدیم بر عکس دوستان شما
Dragonmaster
| Kazakhstan |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
اره من به بچم یاد دادم این کلمات معنیش چیه معانی خیلی چیزای دیگه هم بهش یاد دادم تا توی شلوغی اجتماع باهاش برخورد کرد بدونه چه واکنشی نشون بده..من به بچم به جای شعر و سرود آداب و اخلاق اجتماعی و طبعیت از قانون یادش میدم...کاش پدر و مادر منم همچین دیدگاهی داشتن ولیکن تقصیری متوجهشون نیس
مولای دو عالم علی ع
قبل از رسیدن به عقل معاش
ازدواج موقت را پیشنهاد میکنند
عقل معاش گذاشتی بماند که داعیه دین داری؟
چه عشق های جانسوزی که سوزاند جگر عشاق را بخاطر نبود معاش
روز جمعه هیچی مثل یک ساندیس و کیک مفتی نمیچسبه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
بخصوص اگه کیکش تی تاپ باشه
معیار گالوپ این است که چقدر از دست آمریکا عصبانی اند.
عصبانیت یک انفعالی است که نتیجه آن در قتل های خشن و زندان و ضرب و جرح دیده می شود. اینها در کشورهای دیگر بیش از ایران است..
البته شکی نیست دولت روحانی طرفدارانش را به شدت نا امید کرده و مردم ازین جهت خوشنود نیستند
پاسخ ها
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
حرفت درست نیست
آمار قتل و خودکشی در ایران بسیار بالاست
مثال دیگر عصبانیت ما ایرانیان همین زمین های فوتبال است
ببین چطور فحش میدهند
مثال دیگرش در هنگام رانندگی است.
ببین چند درصد مردم حق بقیه رو در زمان رانندگی رعایت نمیکنند و طلبکار هم هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
باشه
شما درست می گویی
حالا برو و استراحت کن
لی لی حوضک . چقدر اخلاق مداری به اندازه یک تار مو در حرکت هست که با لی لی حوضک کل ساختار اخلاقی بهم ریخته . چقدر این اخلاق نازک نارنجی هست که با خواندن و پایکوبی کلا انسانیت بهم‌میریزه . این اخلاق تعریفش را خیلی سخت و غیر قابل تحمل هست یعنی بودن در این تعاریف برای من که خیلی سخت هست دیگران را نمیدونم . فکر نکنم خودشان هم چنین باشند اخلاق فلسفی .منطقی و کلاسیک و اتو کشیده را چه جوری میشه تحمل کرد خسته کننده نیست ؟
الان که بوی جنگ میاد دولت باید با دادن مشوق های مختلف به متاهلین آنها را تشویق به فرزند آوری کنه تا اگر جنگ شد در آینده به مشکل نخوریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
,طرز فکرت خیلی والاست مراقب باش ناسا نزدتت,آها فهمیدم آقازاده ای ی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
هنوز ما دهه شصتیا داریم از جنگ قبلی میخوریم...
جناب چمران
بیکار نیستیم که بریم رای بدیم
میریم رای میدیم که بیکار نباشیم (مثلا! )
من رای نمی دم
بیکار هم نیستم
عقل دارم.
رای من هیچ تاثیری ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
!!!!!رای به کسانی که منتخب مردم نیستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
من هم دیگر رای نمی دهم
کسانی که فکر می کنند ازدواج دختر بچه ها کار خوبیه بهتره از بچه های خودشون شروع کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
شما سن فحشا رو در جامعه ببینید چق د کم شده ودخترها به جای تشکیل خانواده رویاهای رنگی دانشگاه واشتغال وریاست و...میبینند ودانشگاهها رو ببین علنا فطد جولان میکنه .آمار طلاقرو ببینید بعد ادای روشنفکری دربیارید ووخودتون رو فریب بدید
چرا هر کسی که دیدگاهش با اکثریت مردم فرق داره میشه نماینده تهران؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
مردمسالاری دینی است !؟؟
نه بابا ! مهدی چمران شما که نون اخوی تون رو خورده اید و میخورید مردم بیکار نیستند که رای بدهند تا وقتی امثال شما ها را میبینند ما به عشق رهبر میاییم نه شماها .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
منفی ها
ایرانی پشیمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
منفی ها چه معنی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
رایی که به عشق فرد داده بشه دموکراسی نیست...
آقای مهندس چمران به نظر شما برای روحانی مهم است که پای صندوق های رای ۱۴۰۰ شلوغ باشد یا خلوت ؟
آقای صادقی ، طبس متعلق به دوره ای است که مسئولین خداپرست بودند و دیانت داشتند الآن دیگر از آن خبرها نیست. آقای پناهیان، اسرائیل و آمریکا پشت دربهای ایران منتظر زمین خوردن این کشور هستند. کاش متوجه میشدید و الآن بحث ازدواج زیر ۱۸ ساله ها برایتان مشکل مجسوب نمیشد.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
جناب پناهیان شما فقط در مورد فرزندان خودتان میتوانید تصمیم گیری کنید
البته اگر فرزندانتان این اجازه را به شما داده باشند
یکی نیست که به اعتماد آنلاین بگه که اگه درصدهات رو جمع بزنیم به هزار میرسه ها!!!
آقای چمران مردم خیلی وقت هست که از دولت و این همه شعار نا امید هستند ای کاش مسئولین می‌فهمیدند ای کاش ...........
این عناوین عصبانی ترین و شادترین و ... رو شما باور نکنین. کجا ما سومین ملت عصبانی دنیا هستیم؟ اینا همش در راستای ترسوندن دنیا از ایرانی هاست و یه مشت صهیونیست پشت این موسسات هستن. معیارهای شادیشون هم با ما فرق داره. اونا اگه راست میگن بدون الکل و هرزگی و با این مشکلات اقتصادی که ما داریم شاد باشن. باور کنین با این مشکلاتی که ما داریم، شادترین مردم هستیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
اخوی مثل اینکه تو این کشور زندگی نمیکنی.. به هر کس میگی حالت چطوره یغه تو میگیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
حرفای امام جمعه رو کجای دلمون بذاریم
Dragonmaster
| Kazakhstan |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
عمویی بولتن میدونی چیه؟سایت آماردهی اجتماعی چی؟ اصلا میدونی چجوری با اینترنت کار کنی؟آفرین حالا برو گوگل یکم از چیزایی ه یاد گرفتی تمرین کن !!!
جناب زاکانی آقای عراقچی در واقع حرف دل اکثریت مسئولین کشور را (منطقی) زده است ، منتها با انشایی کمی تند . شما بهتر است بمسایل مهمتر نظیر ، اختلاسها ،رانت خواریها ، گرانیها و ... بپردازید .
سال 2005 آمریکایی ها ناو USS را که از رده خارج شده بود را برای تست مقاومت در برابر بمباران بی وقفه کردند ولی 4 هفته طول کشید تا کاملا از بین بره و در نهایت بعد از 1 ماه غرق شد
واقعیت زمانی جلوه پیدا میکنه که مشکلات گرانی و دلال بازی درون ساختار ناقص اقتصادی کشور حل بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
لابد تو ساحل بوده که یک ماه طول کشیده.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
فعلا بهتر است از غرق شدن کشتی کشور و منافع ملی خودمان در دریای طوفانی و پر تلاطم ، ناکارآمدی ها و اختلاس ها و ریا کاری ها و بیسوادی ها و جناح پرستی ها و ماجراجویی های خطرناک نجات بدهیم
غرق کردن ناو آمریکایی پیشکش تان
جناب علی مطهری برای شناخت برخی قرنها زمان نیاز داریم. به انتخابات دو سال دیگه نمی رسد.
وقتی بواسطه عدم وجود قانون دختران ۱۰ - ۱۵ ساله در این مملکت مجبور به ازدواج و معمولا با مردان بسیار بزرگتر از خود می شوند مخالفت با تصویب قانونی که آنها را از این فاجعه مصون کند نفهمیدن اصول اولیه انسانی است.
این ناوها برای مقابله با سلاح های پیشرفته روسیه ساخته شده اند .همین جنگنده بی۵۲که به قطر آمده ۳۰تن بمب حمل می کند و فیلم بمباران این جنگنده هر کس ببیند به عظمت آن پی میبرد و اینکه حامل بمب اتمی است
هواسمان باشد که گذشت زمان، مذاکره را برای ما پر هزینه میکند
چون انتظارات جمهوری خواه ها و همچنین دموکرات ها از دولت ترامپ با گذشت زمان بیشتر میشود
دولت ترامپ تحت فشار است و در حال سینه خیز رفتن
شاید از زیر برجام زدن پشیمان شده ولی راه بازگشت ندارد
حواسمان به زمان طلایی گفتگو باشد که اگر بگذرد، ممکن است فقط حمله نظامی جبران کننده این اشتباه دولت ترامپ باشد
شاید الان یک عکس یادگاری کارشان و کارمان را راه بیاندازد
اما فردا چه؟ خدا میداند
مطهری مسئول امور حجاب دختران زیر شش سال است
آقای زاکانی ! با نظر شما در مورد کمتر حرف زدن برخی موافقیم و از نظر ما اولین کاندیدهای این اصل خود شما هستید.
نتیجه اظهار نظر برخی افراد در زمینه های مختلف که عموما کمترین اطلاعی هم در آن زمینه ها ندارند
وا اسلاما
بنده بسیار تحقیق کرده ام ناو امریکایی آبراهام ادیسون که میلیارد تومن می ارزه حتی با یک نارنجک دستی هم قرق میشود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
ـفرین جناب محقق. احسنت. جناب محقق املات ضعیفه. برو کلاس اول
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
باحال بود
A
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
لابد. میخان با یه ناو پیزوری یه مملکت و شکست بدن. حریف غزه نمیشن میخان ایران و شکست بدن از سوریه و عراق فراری شدن تو باتلاق یمن گیر کردن نمیتونن بیان بیرون بعد میخان ایران و شکست بدن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
غرق درست است.
مهم این است که الان به فرموده امام جمعه تهران هندسه جهان به نفع محور مقاومت در حال تغییر است
ازدواج زیر 30 سال برای هر دو جنس به دلیل اینکه رشد عقلی انسان کامل نشده اشتباه محضه.

به نظر من اگر انسان ازدواج نکنه خیلی بهتره اما اگر دوست داشت بین 30 تا 40 سال مناسب هست
ناو هواپیمابر آمریکایی با یک موشک نابود میشه؟ اولاً به این سادگی نیست که با یک موشک چنین اتفاقی بیفته. ثانیاً باید موشک بهش برخورد کنه تا احیانا غرق بشه چون آمریکایی ها در جنگ الکترونیک و منحرف کردن موشک بسیار قوی هستند و باید این واقعیت تلخ را قبول کرد. ثالثا اگر یک ناو غول پیکر قرار بود با یک موشک به سادگی نابود بشه حتماً برای ساختنش میلیاردها دلار هزینه نمیشد. بنده به عنوان فردی که در صنعت دریایی فعالیت میکنم میدانم که ناو هواپیمابر به علت چند جداره بودن و سیستم حفاظتی بسیار بالا به این راحتی غرق نمیشه گرچه ما از خدامونه که آمریکا شکست بخوره. ضمناً گنبد آهنین اسرائیل برای مقابله با موشک های هدایت شونده از طریق جنگال هست نه برای موشک های دست ساز فلسطینی های عزیز که با پرتاب ۶۰۰ تاشون حتی۱۰ نفر صهیونیست هم به هلاکت نرسیدند. قصد بنده بزرگنمایی دشمن و ضعیف جلوه دادن جبهه خودی نیست بلکه به نظرم باید با واقعیت ها بیشتر آشنا بشیم تا بتونیم به درستی در مقابل دشمن دفاع و مقابله کنیم.
من اگر 10تا دختر داشتم اجازه نمی دادم زیر 20سال ازدواج کنند برادر من بچه 15 ساله ازدواج کند امروز میرود وفردا برمیگردد ضمنا مسئولان همه را مثل خودشان مبینند غرق دررفاهیاتند اری برادر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
داجازه میدادی دوستیابی کنندو
ایول به آقای پارسایی. موضوعات مهمی رو برای آقای مطهری یادآوری کرد. همیشه مهم ترین اتفاقات در سایه ی حوادث بسیار پیش و پا افتاده قرار می گیرند. البته در کشور ما !
مهاجران باید برگردند به کشورشون چه افغانی و چه عراقی
هزینه 40 سال حضور افغانی ها در ایران، اگر سالی 8 میلیارد دلار باشد، عدد 320 میلیارد دلار می باشد
اگر کسی در سوریه جنگیده به مردم ایران چه ربطی داره!!!
طرف یک افغانی بوده و تو سوریه جنگیده، به مردم ایران چه ربطی داره!!!
اگر خدمت کردند به ایران، در مقابلش پول گرفتند و بدتر این که بسیاری از این پول ها رو از ایران خارج کردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
نگران هزینش نباش
سازمان ملل هزینش رو میده
فقط نمیدونیم کجا خرج میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
بابا باشه اون هایی رو که تو سوریه و عراق جنگیدن قدمشون رو چشم اولا که اون ها شیعه ان و دوم اینکه تعدادشون زیر ده هزار نفره من بودم به خودشون و چند عضو خانوادشون تابعیت می دادم.
بحث با این اقدام ختم می شه خوب دو ملیون و نهصد و اندی برادر و خواهر افغانی که برای اهداف ایران اسلامی زحمت نکشیدن و جون و خون ندادن لطفا تشریف شون ببرن ولایتشون. این جوری هم کیهان جماعت و هم دولت و هم ملت راضی می شن و گوشی هم دست
اروپا و امریکا و دولت دست نشانده افغانستان می یاد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
وچه مهاجران ایرانی از امریکاوارپا
همه هم ساکت شوند
سه تا نظر از سه تا امام جمعه، چقدر حرفه ای و کارشناسانه، این آقایون نعمت هستن مملکت ما توسط امثال اینا اداره و مدیریت میشه که این همه در دنیا محبوب و قدرتمندیم، با سوادن خیلی، خیلی لایق و شایسته انواع مدیریتها میباشند
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
اقایون جنتلمن
امام جمعه محترم اصفهان نفرمودند آن چه موشکی است و آیا بجز روسیه کسی آن موشک را دارد یا نه؟
نصف طلاقهای امروز بخاطر ازدواج زود هنگام است دین بجز امر ازدواج زود هنگام اوامر دیگری هم دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
كل طلاقها ريشه در ازدواج دارد. بايد ازدواج نشود تا طلاقي رخ ندهد
آللن دغدغه مردم که رقص و آواز و کنسرت نیست . کجا دیدی مردم بجز گروهی اقلیت حامی و برخوردار از قدرت و ثروت به کنسرت و شادی مردم اعتراض کنند . بنظرم کم کم مردم میفهمند که اصلا دنبال حل مشکلات نیستند آلان بجاب جوابگویی در مورد بیکاری و گرانی و اختلاس ها و رانت خواری و ویزه خواری و بی عدالتی و زیاده خواهی گروهی مردم‌مطالبه دارند .چرا انحراف افکار عمومی میکنید در مورد رقص و کنسرت رفراندوم بگیرید کجای دنیا با مردم‌چنین برخورد میکنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
اتفاقا دغدفه مردم فقط کنسرت و آواز است . اگر غیر از این بود که به روحانی رای نمی دادند و اتفاقا همان اقشار مرفه بیشترین رقاصی ها و پارتی ها را دارند. اگر اثری از دین هم هست مال همان اقشار فقیر و مستضعف است.
اقای پناهیان روانشناس هستن؟ جامعه شناس هستن؟ هر وقت هر فردی چه دختر چه پسر حس کرد نیاز به یک شریک داره برای زندگی و عرضه زندگی اداره کردن رو هم داره و دغدغه مالی زیادی هم نداره و مراحل اشنایی رو کامل و صبورانه طی کرده بود و فرد مورد نظرش رو انتخاب کرده بود و به بلوغ عاطفی و اجتماعی رسیده بود میتونه ازدواج کنه
تشکیل کمیته واگذاری استقلال و پرسپولیس با حضور نمایندگان مجلس
اگر ایرانخودرو و سایپا رو ول کردن خصوصی شن پرسپولیس استقلالم میزارن اینا همش شو و فیلم هست
جناب آقای زاکانی چه توصیه شایسته ای!؟ ولی خوب است اول خودتان به آن عمل کنید و به آقای چمران نیز تاکید داشته باشید!
۹۰ درصد گرانی ها تقصیر مردمی است که سریع گول افراد دلال رو میخورن و برای نابود کردن خود صف درست میکنتد و و برای مردن هم عجله دادن ؟! طی یک هفته دلار ۲۰۰۰ تونان گرون شد فقط بخاطر جو روانی دلالان زالو صفتی کاری جز میکیدن خون مردم ندارن ، ای کاش مسیولین بخاطر زمین زدن جماعت کاسب تحریم هم که شده دست بردارن ؟؟
به امید خدا هفته اینده هفته نقره داغ شدن دلالانی است که ملعبه سایتهای معاند شدن و برای خرید دلار هجوم اوردن ؟!
مطهری ناامیدمون کرد با این حرفاش
رفتارظاهری هر ملتی آینه باطن دولت مردان اون کشوره
دشمن درست فهمیده است که ایران اگر پولش را از دست بدهد می تواند دوباره تولید ثروت کند. اگر هم اورانیمش را از دست بدهد می تواند دوباره غنی سازی را از سر بگیرد. اگر حتی خاکش را هم از دست بدهد می تواند آن را پس بگیرد. اما اگر حیا و غیرت از کشوری رفت دیگر جبران نخواهد شد. اندلس در هم اوج شکوفایی و رشد اقتصادی نابود شد با الکل و زنا. پس بر خلاف آنچه عده ای تصور کرده اند مشکل اصلی کشور فساد مالی و اختلاس نیست. بلکه مشکل اصلی همین بی عفتی ها و بی حجابی ها است. وقتی گناه علنی شد و حرمت اسلام شکست و ترس از گناه ریخت البته اختلاس ها هم به صورت تصاعدی افزایش می یابد.
اقای علی مطهری دغدغت شده یه ترانه اونم از طرف دختر بچه ها .
وقتی حاصل کل تلاش امثال آقای چمران و همکیشان ایشان روی کار آمدن آقای احمدی نژاد و قالیباف باشد معلومه مردم دیگر رغبتی به رفتن پای صندوق رای ندارند.
آقای چمران البته که پای صندوق های رای نمی آئیم تا الان آمدیم که این حال و روز ما بیایم رای به بدبخت شدن بچه های ما بدهیم
"با ادامه روند فعلی مردم پای صندوق رای نخواهند آمد"

آقای مهندس چمران! با همه ارادتی که بشما و شهیدتان دارم عرض میکنم! لطفا از طرف مردم حرف نزنید. مردم با همه سختیها تا بحال به پای کشورشان ایستاده اند.
اینجا ایران است .یا ...
من رای نمی دهم تا الان هم رای نداده ام چون میدانم در این سیستم رای من معنی دیگری دارد و نه انتخاب بد از بدتر!
آقای صادقی با توییتر و فن آوری آمریکایی ادعا می کنی؟؟؟؟؟؟؟ خودت چه داری؟
بهترین کار امضای طومار برای برکناری آقای مطهری و امثال ایشان در مجلس است که دغدغه معیشت مردم را ندارند!
چه خوب، امام جمعه‌ها در همه زمینه‌های نظامی، موشکی، فرهنگی، بین‌المللی، وو... تخصص و کارشناس شده‌اند.
ناو آمریکا با یک موشک نابود است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جناب اقای زاکانی آیا شما دکتر ولایتی حرفهایشان را قبول داری؟
مظنه دلار امروز چنده !؟
پخش ترانه در یک مدرسه ابتدایی چنان جنجال به پا کرد این همه گرانی وبیکاری وفقروفحشا در کشور جنجال بپا نکرد!!!
آقای مطهری هیچ دغدغه ای درباره وضعیت زواردررفته مملکت ندارند گرانی را نمی بینند دزدی و اختلاس برایشان اهمیتی نداره وضعیت صهعت و بکاری جوانان و تحصیل کردگان که اصلا مهم نیست فساد و فحشا کل جامعه را گرفته اصلا چیزمهمی نیست سن ازدواج جوانان بشدت بالا رفته و خیلی از خانواده ها بخاطر مسائل اقتصادی تن فروشی می کنند اصلا نمی بینند مجلس با گرانی آنچنان قاطع برخورد کرد که کل دنیا انگشت به دهن شدند پول ملی به صفر یل شد مشکلی نیست فدای یک تار موی دختربچه مهد کودک. این همه در مدارس به پسرو دختر مردم تجاوزکردند .چرا بچه ها باید شاد باشند کی همچنین اجازه ای داده است درود بر شرفت جناب مطهری ملت به وجود شما افتخار عجیبی می کند
ببخشید جنتلمن بودن چه مشکلی داره؟
اگه بگن آقامون شلخته هست خوبه؟
بهر حال بچه ها هم میخوان مطابق سنشون یه شور و هیجانی داشته باشن.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
جن تلمن یکی از اجنه کافر است که در خدمت دشمنان ایران میباشد
دوست بنده رفته یک زن ده ساله گرفته و خودش هم هفتاد سال دارد چه اشکالی دارد غریزه که انسان نمیشناسد...
به نظر من آقای عراقچی نکته خوبی رو مطرح کرده
من خواستار ازدواج با دختر زیر 18 سال یا نوه دختری تا 10 سال آقای پناهیان هستم!!! هر چه کوچکتر بهتر.
اولا که رای دادن خودم به شخصه عمرا برم ؟.
ثانیا با اینهمه پیامهای مخالف واینهمه صحبتهای مخالف واینهمه درد ورنجهایی بیان می شود پس روز جمعه اینها کیا بودن رفتن تظاهرات ؟بابا ما واقعا ملت ناشناخته ای هستیم
من فکر کنم اگر تو این مملکت جنگ بشه اولین کاری که میکنن میرن معلم ها و رقاص هارو میگیرن اعدام میکنن!
ازدواج به معنای تشکیل خانواده ۱۸ درست هست ولی رابطه در کشور ما واسه دختران خیلی کمتره
با یک موشک هم یک ناو غرق می شود اگر درست به هدف بخورد
به جای فکر جنگ باشیم مفاسد اقتصادی و دست اقا زاده ها را کوتاه کنیم
مشکل الان رقص است !!!!!! مردم از دین بر میگردند و دارند در مشکلات اخلاقی غوطه ور می شوند
1- كاش ميدانستيم اين آقاي پناهيان در چه شرايط اقتصادي هستند و وضع زندگيشان چگونه است . اگر كسي ميداند لطفا اطلاع رساني كند
تعجب می کنم که آقای باقری به عنوان امام جمعه محترم اسالم (گیلان) متن شعر این خواننده در جشن روز معلم را با عنوان ترانه «آقامون جنتلمنه» بیان کرده. یعنی نشون می ده که ایشان خودشان این شعر را گوش داده اند. ضمن این که گناه مرتکب شده، باعث شده که افراد از جمله اینجانب اسم این ترانه را یاد بگیرم و کنجکاو شوم که خواننده چی خونده! واقعا جای تاسف است. باید توجه کنیم موضوعی را که برای دیگران نمی پسندیم برای خودمان هم نپسندیم. این طور نیست؟!
خود این آقا دختر 10 ساله اش را شوهر می دهد که برای بقیه نسخه می پیچد ،خواستگارش 35 ساله سزاغ دارم. این همه خبر یک مورد امیدوارکننده برای ملت ایران نیست. آن امام جمعه ائی که می گوید با یک موشک ناو هواپیمابر نابود است بر چه مبنائی می گوید. مگر شما نظامی هستید ، این تحریمها ی جدید آمریکا دیگر برداشته نمی شوند و وضع بدتر خواهد شد. و دولت هیچ فکری برای 6 ماه دیگر نکرده است.
ازدواج سريع دختران بسيار خجسته ودال بر وجود امکانات اقتصادی هست...وعامل بسیار مهمیست جهت ارذاع روحی وروانی افراد جامعه می باشد.
ازدواج یعنی توانایی اداره یک خانواده که مستلزم رشد فکری و عاطفی و اجتماعی است مادر سیزده ساله چه رشد و تجربه ای دارد که از کودک خود مراقبت کند در حالی که خودش تازه نوجوان شده و علاقه به بازی دارد ونیاز شدید به مراقبت پدر و مادر دارد
آمریکا مگر دیوانه هست که حمله نظامی بکنه؟ ما از دشمن و دوست داخلی شکست خوردیم رفت !
خطبه های نماز جمعه را که می شنوی تعجب می کنی بااین همه متخصص چرا اوضاع کشور اینقدر آشفته است
آقاي صادقي كاش يكبار هم اصل ماجراي طبس را از دوستان روس مي پرسيدند.
من نمیفهمم که چرا الان ملت و ... اینقدر شلوغ میکنن حرکت ناو های آمریکایی رو؟!!!!

مگه نمیگیم آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بنکند؟


حتمایه چیزی تو چنته داشتیم که این همه ساله داریم شعار میدیم علیه آمریکا دیگه........

.
2
--شما فکر کردین چه کسای دغدغه ازدواج با دختران زیر 18 سال را دارند؟

کی و کجا و چه کسی دغدغه ی ملت را داشت که این بابا دومین نفر باشد.

ما بچه ها مون سن ازدواج رو رد کردند از عهده ی مخارج ازدواج بر نمی آییم. ما ملت ستمدیده و در فقر نگه داشته شده را چه به ازدواج به زیر 18 سال؟
وقتی نشون دادن ساز از تلویزیون ممنوع شد و صدای خواننده های محبوب (شجریان و...) جزء صداهای غیر مجاز شد باید فکر می کردید که یه همچین اتفاقی میافته.کسی دوست نداره بچه اش تو این سن شعر جنتلمن رو حفظ کن ولی وقتی غریزه ذاتی دختر بچه شادی با آهنگ ریتمی هست چرا حقیقت رو قبول نمی کنید. من الان تو ماشین میشینم راننده آهنگ شاد میذاره ناخودآگاه پاهام رو تکون میدم چه برسه به این طفلک ها
دختر شش ساله ندارن بدن به ما
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
شوخیشم زشته داداش
زاکانی و امثالهم باید بدانند ملت ایران خواستار اخراج هر چه سریع تر افغانی جماعت هستند و کسانی که در مقابل این
خواست ملت ایران بایستند دشمنان ملت ایران هستند و باید خودشان هم اخراج شوند.
چمران و امثالهم باید بدانند اگر به خواسته های ملت ایران توجه نشود مردم ایران در هیچ انتخاباتی شرکت نخواهند کرد.
چمران و امثالهم باید بدانند اگر به خواسته های ملت ایران توجه نشود مردم ایران در هیچ انتخاباتی شرکت نخواهند کرد.
من که دهه شصتی ام ازدواج نمیکنم و نخواهم کرد،منت هم نمیکشم.تا بوده همین بوده تا باد همین بادا
از ترس اظهار نظري نميكنم !والا دوست داشتم به كساني كه از ازدواج زوركي دختران معصوم ١٠ ، ١٢ ساله با مردان ٥٠ ، ٦٠ ساله دفاع ميكنن يه چيزي بگم ،! ضمنا فهميدم با يك موشك چند ده هزار دلاري ميتوان يك ناو چند صد ميليون دلاري رو نابود كرد ،!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار