بازدید 13846
۵

قتل ۲ خواهر به دست برادر در سنندج

کد خبر: ۸۹۷۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰ 09 May 2019
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان از قتل دو خواهر ۲۲ و ۳۴ ساله به دست بردارشان در ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ عبدالله فاتحی، در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان کردستان اظهار کرد: عصر چهارشنبه، ۱۸ اردیبهشت ماه در پی تماس همسایه‌ها با پلیس ۱۱۰ مبنی بر مشاجره خانوادگی بلافاصله مأموران کلانتری ۱۸ ناحیه منفصل شهری نایسر در محل حاضر شدند و اقدام به دستگیری قاتل کردند.

وی افزود: در این مشاجره خانوادگی دو خواهر ۲۲ و ۳۴ ساله در ناحیه منفصل شهری نایسر به دست برادر خود به قتل رسیدند.

سرهنگ فاتحی بیان کرد: قاتل که برادر مقتولان است پس از دستگیری اعتراف کرد یکی از آن‌ها را خفه کرده و دیگری را با ضربات چاقو به قتل رسانده است که پس از اعتراف قاتل به جرم خود و بازسازی صحنه جرم، دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

وی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در این زمینه ادامه دارد، تاکید کرد: با حضور قاضی کشیک و بازسازی صحنه جرم این برادر با حکم قاضی روانه زندان شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۵
مردم بیمار
دو سال دیگه میاد بیرون و یه قتل دیگه انجام میده خیلی ررراحت
متاسفانه در ایران قوانین درستی نداریم- اینجا اولیای دم که پدر و مادر هستند -صد در صد از خون دختر هاشون میگذرند- در حالیکه ظلم به دختر ها شده و هیچ کسی حاضر نیست قاتل خودش رو ببخشه و این روش قانون گذاری باعث شده که پسرها در محیط خانه از زور خودشون استفاده کنند و دخترها حامی نداشته باشند
خاک بر اون سر نفهمت که زورت به خواهرات رسیده
الان دوتا تهمت هم به اونا میزنه که وحشی‌گری خودش رو توجیه کنه، پدر ها و بخصوص مادر ها در اثر توجه و اهمیت بیش از حد به پسرانشان و خوار و خفیف کردن دختران نقش عمده ای در این جنایات دارند، دیده‌ام که میگم!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار